Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 14

31-07-2022 23:40 3052 berichten
Hier praten we over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van", op social media laten zien.

Let op: Voor de mommy vloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp het ook niet helemaal want waar slaap je de laatste 3 nachten dan op?
Heel leuk dat slakken zoeken, en heerlijk dat de kinderen dat ook allemaal eten.
Ben het wel met haar eens, ik noem die all you can eat restaurants ook vreetschuren, de aquamundo of binnenspeeltuinen zijn ook de hel, maar ik kom er wel eens hoor, om de kinderen een groot plezier te doen. Ik vind centerparcs super gezellig op zijn tijd maar doe mij maar een vakantie a la familie geerts
Alle reacties Link kopieren
Die bikini is idd echt zonde. Heb je zo'n lijf (ik zou er een moord voor doen)....
Had het hier al gelezen en ik dacht dat het wel mee zou vallen. In de prullenbak met dat ding en iets moois uitzoeken. Ze kan elke bikini wel hebben dus moet niet al te moeilijk zijn.

Ik ben vegetariër en vind slakken hele leuke beestjes maar met al dat knoflookboter dacht zelfs ik even dat het wrs best ok zou smaken.

Ik haalde uit die berichten niet dat opa Geerts de familie smeekt om klusjes te doen en zij dat met een smoes wegwimpelen. Wrs is die man een pensionado en heeft hij tijd zat/blij iets om handen te hebben.
Vooruitwassen lijkt niet handig maar als er idd stroomstoringen zijn dan liever wel vooruit dan niet toch?
"I'd like a coke". " Is Pepsi ok?" " Is Monopolymoney ok?"
Alle reacties Link kopieren
Schmetterlingling schreef:
15-08-2022 23:34
Ik vind het niet echt netjes om zo vaak gebruik te maken van een vakantiehuis en dan bij een verzoek om onderhoud ineens de kinderen als excuus te gebruiken en je bejaarde vader ervoor op te laten draaien. Ze hebben daar tijd zat, dat is gewoon flauw.
Vooral dat van de kinderen als excuus gebruiken. Wel drie keer per jaar gebruik willen maken van het huis. Geniet van de lusten. Maar qua lasten niks willen dragen want dan heb je het ineens te druk met de kinderen.

Zolang je tijd hebt om je hele leven op Instagram te delen, domme vragen van volgers te beantwoorden, je bezig kan houden met onbenullige nietszeggende televisie programma’s en je tijd hebt voor samenwerkingen met onhandige kasten en nek dragers, dan moet je toch ook ergens een gaatje kunnen plannen om je bejaarde ouders te ontlasten in de onderhoud van het familie huis?

Zeker wanneer je heel hard van de toren blaast, zelfs of televisie wil verkondigen, dat je koningin van de planning bent.

En voor hetzelfde geld vinden haar ouders het prima zo. Maar zet niet de kinderen in als excuus.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de ouders van AM het heerlijk vinden dat de fam. Geerts zo van dit huis geniet. En dat de ouders met liefde de boel weer opknappen. Zo zouden mijn ouders het wel ervaren.
Daantje schreef:
16-08-2022 08:36
Ik denk dat de ouders van AM het heerlijk vinden dat de fam. Geerts zo van dit huis geniet. En dat de ouders met liefde de boel weer opknappen. Zo zouden mijn ouders het wel ervaren.
Dat denk ik ook wel.
Maar zoals ik eerder al zei, dan zou ik alsnog uit dankbaarheid elke vakantie wat kleine klusjes doen.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
16-08-2022 09:17
Dat denk ik ook wel.
Maar zoals ik eerder al zei, dan zou ik alsnog uit dankbaarheid elke vakantie wat kleine klusjes doen.
precies er kunnen best wat klusjes gedaan worden
NoPepsiPlease schreef:
16-08-2022 08:09
Die bikini is idd echt zonde. Heb je zo'n lijf (ik zou er een moord voor doen)....
Had het hier al gelezen en ik dacht dat het wel mee zou vallen. In de prullenbak met dat ding en iets moois uitzoeken. Ze kan elke bikini wel hebben dus moet niet al te moeilijk zijn.

Ik ben vegetariër en vind slakken hele leuke beestjes maar met al dat knoflookboter dacht zelfs ik even dat het wrs best ok zou smaken.

Ik haalde uit die berichten niet dat opa Geerts de familie smeekt om klusjes te doen en zij dat met een smoes wegwimpelen. Wrs is die man een pensionado en heeft hij tijd zat/blij iets om handen te hebben.
Vooruitwassen lijkt niet handig maar als er idd stroomstoringen zijn dan liever wel vooruit dan niet toch?
Ik denk niet dat er veel stroomstoringen zijn, maar dat het voornamelijk is dat het stroom net in huis niet toereikend is. Boiler voor heet water, oven, wasmachine enz kan niet allemaal tegelijk aan staan. Dan raakt het stroomnet overbelast.
Heeft AM nu de bikinifoto's weggehaald? Ik zie ze namelijk niet staan.
prada schreef:
16-08-2022 11:01
Heeft AM nu de bikinifoto's weggehaald? Ik zie ze namelijk niet staan.
Staat er nog, als 4e bij de vastgezette posts. Insta gooit het door elkaar volgens mij
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
16-08-2022 11:01
Heeft AM nu de bikinifoto's weggehaald? Ik zie ze namelijk niet staan.
Ze zijn er nog hoor, even verversen. Dan staat het bericht er als vierde op, de eerste na de drie vastgezette berichten.
Ah dankjewel beiden. Ik had niet door dat er vastgezette berichten stonden.
Beide bikini's zijn niet mijn smaak.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat AM haar boodschappen bestelling deelt. Dat er nooit bezuinigd werd op voeding, heeft ze nooit een geheim van gemaakt.

Maar het viel me nu wel op dat ze echt heel veel luxe producten besteld. Warm gerookte zalm moten, dozen met sushi, smoothies.

Vroeger deelde ze ook haar boodschappen bon maar dat doet ze sinds “waar doen ze het van” niet meer. Ik ben wel nieuwsgierig wat zij nu gemiddeld per week kwijt is. Met al die luxe producten erbij en de prijs verhogingen verwacht ik het zo 600 per week.

Hilarisch trouwens dat bericht wat ze heeft gekregen dat iemand een gedragen slipje van haar wil kopen. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Oké er zitten gekken op insta maar het is wel zo netjes om de naam ff te blurren als je het deelt.

Even gespiekt en het is een troll account dus ik snap sowieso niet waarom zij de moeite neemt 🤦‍♂️
Bommetje_87 schreef:
16-08-2022 12:41
Leuk dat AM haar boodschappen bestelling deelt. Dat er nooit bezuinigd werd op voeding, heeft ze nooit een geheim van gemaakt.

Maar het viel me nu wel op dat ze echt heel veel luxe producten besteld. Warm gerookte zalm moten, dozen met sushi, smoothies.

Vroeger deelde ze ook haar boodschappen bon maar dat doet ze sinds “waar doen ze het van” niet meer. Ik ben wel nieuwsgierig wat zij nu gemiddeld per week kwijt is. Met al die luxe producten erbij en de prijs verhogingen verwacht ik het zo 600 per week.
Ik zie vooral ontzettend veel vlees en vleeswaren. En dan komt daar nog dat 1.5 kilo stuk vlees van Hanos bij.
Jammer dat ze niet wat meer met de tijd meegaan.
Het valt mij op dat Annemarie kennelijk nog steeds een shadowban heeft. Ik wilde even de bikinifoto kijken, maar het is echt lastig haar te vinden.
Ik schrik wel van zo’n reactie op haar foto in bikini. Alleen daarom zou ik niet met mijn kinderen een openbaar account willen hebben, laat staan zoveel volgers. Wat een engerd!
Alexia-123 schreef:
16-08-2022 13:07
Ik schrik wel van zo’n reactie op haar foto in bikini. Alleen daarom zou ik niet met mijn kinderen een openbaar account willen hebben, laat staan zoveel volgers. Wat een engerd!
Inderdaad. Maar ze lijkt zich helemaal niet te beseffen dat diezelfde vieze mannetjes (en misschien nog anderen die meer kwaad kunnen doen) ook alles van haar kinderen zien.
Alle reacties Link kopieren
Paar weken terug zei AM dat ze voor die week €460,- kwijt was aan boodschappen als ik het goed onthouden heb.
Dat bedoel ik Rosalind. Is doodeng!
Alle reacties Link kopieren
Die bikini's sorry ze kan zoveel beters aandoen. Qua kleding zou AM eens een goede samenwerking moeten regelen, daar zou ze echt wat aan hebben. Het is het heel vaak net niet.
SEM72 schreef:
16-08-2022 13:20
Die bikini's sorry ze kan zoveel beters aandoen. Qua kleding zou AM eens een goede samenwerking moeten regelen, daar zou ze echt wat aan hebben. Het is het heel vaak net niet.
In september start ze met The Stone
Alle reacties Link kopieren
Dico schreef:
16-08-2022 13:22
In september start ze met The Stone
Nou dat zou vast helpen die hebben gangbare, betaalbare kleding.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de bikini ok. Ik vind opmerkingen over de kledingstijl van influencers ook een beetje overdreven. Als AM zich prettig voelt in de kleding die ze draagt is dat toch het belangrijkste. Zou saai zijn als we er allemaal hetzelfde gestyled bij lopen.
Alle reacties Link kopieren
Marianka schreef:
15-08-2022 20:36
Wat een denigrerende opmerkingen zeg. Pispaleis, vreetschuur etc.
En zelf zat ze er ook en dan heeft je kind geen schoenen aan dat staat netjes
Alle reacties Link kopieren
Bommetje_87 schreef:
15-08-2022 22:37
Typisch dat AM afgeeft op “all you can eat”.
De enige keer dat zij in het jaar uit eten ging, afgelopen winter met haar verjaardag, zat ze met de oudere kinderen in een all you can eat. Ongegeneerd te schrokken en tafelmanieren van heb ik jou daar.

ze zeikt iets af, waar ze zelf prima in past.
Ik zie AM nog niet bepaald in de harbour club in Rotterdam zitten. Waarschijnlijk wordt ze geweigerd bij de ingang, met haar tuinbroek, slobber trui en makkelijke staart.
En de dochter zonder schoenen want ja daar let je niet op als je uiteten gaat

:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven