Entertainment
alle pijlers
Familievloggers - deel 16
zaterdag 29 oktober 2022 om 21:39
Doet ze al. Was het niet Wehkamp. Heeft ze zelf aangekondigd.Expreszo* schreef: ↑29-10-2022 21:07Ik geloof werkelijk geen reet van dat ze bij Jan Steen reclame gaan maken. Misschien hier of daar een toevallige samenwerking.
Pleegzorg gebruikt ook echte verhalen van kinderen, om op te roepen pleegouder te worden. Ik geloof in hun oprechte bedoeling om aandacht te geven aan wat.pleegzorg inhoudt.
En die vergoeding lijkt me zeker niet kostendekkend.
zaterdag 29 oktober 2022 om 21:41
zaterdag 29 oktober 2022 om 21:48
Ik heb ze een tijdje gevolgd, maar ik vind het een gezapig/saai account. Ik heb ze ontvolgd, net als de kliek van Lies. Ben het wel met je eens dat ze het verhaal ook kunnen vertellen zonder de kinderen herkenbaar in beeld te hebben.Doorenvogel schreef: ↑29-10-2022 21:41Het is niet verstandig om je kinderen op internet te zetten, dat geldt ook/zeker voor pleegkinderen vind ik.
Snap niet zo goed waarom die jongens elke dag vol in beeld moeten.
Moeder Steen kan best klagen zo met een "grappige" ondertoon wat niet echt grappig is.
Al denk ik wel dat als pleegzorg een 'gezicht' krijgt, dat het voor mensen makkelijker maakt om vragen te stellen of zich te verdiepen in pleegzorg. Er is nog steeds een groot tekort aan pleegzorg.
zaterdag 29 oktober 2022 om 21:53
Die heb ik gezien. Maar zij lijkt me echt het type er niet naar om dat fanatiek te gaan doen. Daar heeft ze de tijd helemaal niet voor.Doorenvogel schreef: ↑29-10-2022 21:39Doet ze al. Was het niet Wehkamp. Heeft ze zelf aangekondigd.
zaterdag 29 oktober 2022 om 23:44
Beste forummers,
Ik ga dit topic weer tijdelijk sluiten. Het is een hele opgave om het op te schonen en we komen zo niet bij.
Ik kan nu nog niet zeggen wanneer we de boel weer open gooien.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva.
Ik ga dit topic weer tijdelijk sluiten. Het is een hele opgave om het op te schonen en we komen zo niet bij.
Ik kan nu nog niet zeggen wanneer we de boel weer open gooien.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 30 oktober 2022 om 20:09
zondag 30 oktober 2022 om 20:32
Het is ook niet de eerste keer dat dit gebeurd. Ik zou lekker iedereen in de gesponsorde pyjama heisen en lekker HGT gaan kijken. Kan je haar idd zo in bed leggen.Blauwbloemetje schreef: ↑30-10-2022 20:09Jet valt altijd in slaap op de bank als ze gezamenlijk naar HGT kijken. Ik zou dan zorgen dat ze lekker de pyjama aan heeft en klaar is voor bed. Ik verbaas me dan erover dat AM haar gewoon met de kleren die ze al de hele dag aan heeft in bed legt. Dat slaapt toch niet lekker.
zondag 30 oktober 2022 om 20:36
Durf eigenlijk niet eens écht kritiek te geven op de manier hoe hier “gemod-dergooid” wordt door de mods.
Ik ben het, op zijn zachts gezegd, niet eens met wat er hier gebeurd is de afgelopen 24 uur.
Ik ga even afkoelen. Voor we weer zonder reden op slot moeten
zondag 30 oktober 2022 om 20:40
De lol gaat er wel vanaf op deze manier jaBommetje_87 schreef: ↑30-10-2022 20:36Durf eigenlijk niet eens écht kritiek te geven op de manier hoe hier “gemod-dergooid” wordt door de mods.
Ik ben het, op zijn zachts gezegd, niet eens met wat er hier gebeurd is de afgelopen 24 uur.
zondag 30 oktober 2022 om 20:58
Doe je naam geen eer aan. Kalm aan!Bommetje_87 schreef: ↑30-10-2022 20:36Durf eigenlijk niet eens écht kritiek te geven op de manier hoe hier “gemod-dergooid” wordt door de mods.
zondag 30 oktober 2022 om 22:24
Samenvatting van vandaag:
Pannenkoeken, benzinedampen en veel herrie bij AM.
Wendy is weer thuis en vult de agenda in. En ontdekt dan dat november gaat beginnen, met allerlei drukte. Gelukkig plant ze niet ook zelf een workshop in november in
Schelvisjes zijn ook buiten wezen spelen, hond blij, man zag er wat vermoeid uit, maar verder alles oké zo te zien.
Ik was vandaag graag aangeschoven bij Hip&Hot. Ze hebben een leuk feest gemaakt van het halloweengebeuren.
Ik heb zelf het hele huishouden kunnen doen, want het topic zat op slot. Mag van mij vaker op zondag. Dan komt er nog wat uit mijn handen
Pannenkoeken, benzinedampen en veel herrie bij AM.
Wendy is weer thuis en vult de agenda in. En ontdekt dan dat november gaat beginnen, met allerlei drukte. Gelukkig plant ze niet ook zelf een workshop in november in
Schelvisjes zijn ook buiten wezen spelen, hond blij, man zag er wat vermoeid uit, maar verder alles oké zo te zien.
Ik was vandaag graag aangeschoven bij Hip&Hot. Ze hebben een leuk feest gemaakt van het halloweengebeuren.
Ik heb zelf het hele huishouden kunnen doen, want het topic zat op slot. Mag van mij vaker op zondag. Dan komt er nog wat uit mijn handen
zondag 30 oktober 2022 om 22:25
Vinden ze daar ook zo leuk als de massahysterie daarnaartoe verhuist.
Verder: same old, same old. Ik ben wel blij dat het topic dit keer nog dezelfde dag is geopend.
En dat zonder bannen of waarschuwingen.