Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 16

17-10-2022 19:23 3019 berichten
Hier praten we over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van", op social media laten zien.

Let op: Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Dico schreef:
30-10-2022 21:57
Aanspreken mogen we elkaar in Napraat.
Soort vergelijk: kom mee naar buiten, dan vechten we het uit.
Lekker omslachtig vooral
Gek op💪🏻
I'll be back..forumfossiel.
Brokkel schreef:
30-10-2022 22:25
Vinden ze daar ook zo leuk als de massahysterie daarnaartoe verhuist.

Verder: same old, same old. Ik ben wel blij dat het topic dit keer nog dezelfde dag is geopend.

En dat zonder bannen of waarschuwingen. :cheer2:
Ja dan kan daar dat hek omheen inderdaad ;-)

En om de zondag positief af te sluiten:
Fijne week allemaal :hug:
Snaky schreef:
30-10-2022 21:52
Nou wat ik begrijp is dat we elkaar wel mogen aanspreken maar het dan niet herhalen of versterken. De negeerknop zou ook moeten helpen.
Mijn ervaring is dat het niet helpt.
Ik heb een paar mensen op de negeer gezet. Ik vind dat het wel wat helpt. Ze zien mijn reacties niet dus ik wordt niet aangesproken als ik iets zeg door een paar die altijd op mij reageren of op bepaalde reacties reageren.
Een slot ging misschien wat ver, maar ik vond het ook weer erg kinderachtig worden. Van beide kanten overigens.

Nu weer liefdoen.
Nina-tje schreef:
30-10-2022 23:04
Ik heb een paar mensen op de negeer gezet. Ik vind dat het wel wat helpt. Ze zien mijn reacties niet dus ik wordt niet aangesproken als ik iets zeg door een paar die altijd op mij reageren of op bepaalde reacties reageren.
Als jij anderen op de negeer hebt, zien ze nog wel jouw reacties. Jij ziet alleen die van hun niet meer.
De trommels zijn weer gepakt. Toch een week trommelloos door het leven moeten gaan 😜.

Zie je 2 acceptabele trommels (hoewel de bifi en de pizza? er uit had mogen blijven) en 1 klein trommeltje met zo'n wit lijmbroodje en een chocolaatje.

Wel benieuwd naar de foto's van vanavond.
"I'd like a coke". " Is Pepsi ok?" " Is Monopolymoney ok?"
De bedden hoeven niet want ze zijn op vakantie geweest. Dat is volgens mij ook voor het eerst. Ik vind het oprecht fijn voor AM dat ze de planning wat meer los kan laten.
Brokkel schreef:
31-10-2022 07:06
Als jij anderen op de negeer hebt, zien ze nog wel jouw reacties. Jij ziet alleen die van hun niet meer.
Echt. Hahaha. Wist ik niet. Ik dacht dat het beiden kanten op werkte. Weer wat geleerd.
Klaverblauwtje schreef:
31-10-2022 09:13
De bedden hoeven niet want ze zijn op vakantie geweest. Dat is volgens mij ook voor het eerst. Ik vind het oprecht fijn voor AM dat ze de planning wat meer los kan laten.
Het is natuurlijk prima niet elke week de bedden te verschonen, maar deze beredenering snap ik niet.
Ze hebben namelijk net zo goed een week in deze bedden geslapen.
Als Annemarie echt last van een verzakking heeft zal al dat hardlopen haar geen goed doen ben ik bang.
Ik word echt zo treurig van Huis vol kids. Is hier al wel eens genoemd, maar iedere keer als ik het zie, heb ik gewoon weer medelijden. Dat veel te kleine huis, die saaie inrichting, alles zo hutjemutje op elkaar, kinderen die in één bed slapen en met nog meer op één kamer, elkaar iedere nacht wakker houden. Bewonderenswaardig hoe zij het viertal steeds weer meesleept naar de bieb, supermarkt etc. Heb wel te doen met dat oudste meisje, dat we overigens ook amper zien.
Knofje schreef:
31-10-2022 10:51
Ik word echt zo treurig van Huis vol kids. Is hier al wel eens genoemd, maar iedere keer als ik het zie, heb ik gewoon weer medelijden. Dat veel te kleine huis, die saaie inrichting, alles zo hutjemutje op elkaar, kinderen die in één bed slapen en met nog meer op één kamer, elkaar iedere nacht wakker houden. Bewonderenswaardig hoe zij het viertal steeds weer meesleept naar de bieb, supermarkt etc. Heb wel te doen met dat oudste meisje, dat we overigens ook amper zien.
Woont dat oudste meisje wel thuis? Ik weet het niet zeker meer maar ik dacht van niet?
Ik dacht in een post van haar te lezen van wel, maar dat zij gewoon niet in beeld komt/ wil.
Het consuminderen lukt wel weer vandaag bij AM he? :puh:
Brum schreef:
31-10-2022 12:45
Ho ho ho.. het consuminderen zal op een veel grotere niveau moeten plaatsvinden dan alleen bij Anne de influencer he.
Sushi schreef:
31-10-2022 13:15
Ho ho ho.. het consuminderen zal op een veel grotere niveau moeten plaatsvinden dan alleen bij Anne de influencer he.
Plus dat Anne de influencer er ook niets aan kan doen dat ze al die troep aan de man moet brengen. Het is werk, dat telt niet mee.

Maar als wij nu allemaal flink gaan consuminderen (behalve de troep van Groenrijk, de kleding van Ot en Sien, bolderkarren, dragers, boeken, keukenspullen, boxen, brooddozen, schaaltjes, servies et cetera et cetera), dan komt het allemaal goed kennelijk.
Dolarde schreef:
31-10-2022 10:50
Als Annemarie echt last van een verzakking heeft zal al dat hardlopen haar geen goed doen ben ik bang.
Zal wel meevallen. Snuggs gezeur.
Gique schreef:
31-10-2022 13:34
Plus dat Anne de influencer er ook niets aan kan doen dat ze al die troep aan de man moet brengen. Het is werk, dat telt niet mee.

Maar als wij nu allemaal flink gaan consuminderen (behalve de troep van Groenrijk, de kleding van Ot en Sien, bolderkarren, dragers, boeken, keukenspullen, boxen, brooddozen, schaaltjes, servies et cetera et cetera), dan komt het allemaal goed kennelijk.
En wat ze allemaal wel mee naar huis neemt dat heeft ze dan ook echt nodig en gebruikt ze ook echt veelvuldig tijdens de reclame periode
Doorenvogel schreef:
31-10-2022 13:48
Zal wel meevallen. Snuggs gezeur.
Die snuggs zullen de verzakking wel verhelpen. Wat heeft Anne wel niet allemaal voor ziektes, vooral voor reclame doeleinden.
Sushi schreef:
31-10-2022 13:15
:-P) oh ja! Even vergeten.... Dom van mij. Gelukkig heeft ze alle producten die ze kocht vandaag ook écht nodig!
Sushi schreef:
31-10-2022 13:55
En wat ze allemaal wel mee naar huis neemt dat heeft ze dan ook echt nodig en gebruikt ze ook echt veelvuldig tijdens de reclame periode
Vooral dat laatste ja ;-D.
Hoop voor de andere kinderen dat ze Lot vanavond thuis laat. Is allemaal best spannend voor zo'n jong kind. Zou jammer zijn als dat het plezier van Saar, Suus en Jet in de weg zit.
Maretakje24 schreef:
31-10-2022 14:03
Die snuggs zullen de verzakking wel verhelpen. Wat heeft Anne wel niet allemaal voor ziektes, vooral voor reclame doeleinden.

Die vangen het urineverlies op.
Nee joh, niet de snuggs.
Google op verzakking en sporten. De eerste hit is.... een samenwerking van AM :cheer2:
Zou er nog iets niet-geregisseerd zijn?
Brum schreef:
31-10-2022 12:45
Ik zie dit voor me bij AM:
:cheer2: Wat willen we? - dat iedereen gaat consuminderen!
:cheer2: Wie gaat dat doen? - jaaaa niet ik hoor :bye:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven