Entertainment
alle pijlers
Familievloggers - deel 16
zondag 30 oktober 2022 om 22:54
Ja dan kan daar dat hek omheen inderdaad
En om de zondag positief af te sluiten:
Fijne week allemaal
zondag 30 oktober 2022 om 23:04
Ik heb een paar mensen op de negeer gezet. Ik vind dat het wel wat helpt. Ze zien mijn reacties niet dus ik wordt niet aangesproken als ik iets zeg door een paar die altijd op mij reageren of op bepaalde reacties reageren.
maandag 31 oktober 2022 om 07:06
Als jij anderen op de negeer hebt, zien ze nog wel jouw reacties. Jij ziet alleen die van hun niet meer.
maandag 31 oktober 2022 om 08:20
De trommels zijn weer gepakt. Toch een week trommelloos door het leven moeten gaan .
Zie je 2 acceptabele trommels (hoewel de bifi en de pizza? er uit had mogen blijven) en 1 klein trommeltje met zo'n wit lijmbroodje en een chocolaatje.
Wel benieuwd naar de foto's van vanavond.
Zie je 2 acceptabele trommels (hoewel de bifi en de pizza? er uit had mogen blijven) en 1 klein trommeltje met zo'n wit lijmbroodje en een chocolaatje.
Wel benieuwd naar de foto's van vanavond.
"I'd like a coke". " Is Pepsi ok?" " Is Monopolymoney ok?"
maandag 31 oktober 2022 om 09:42
Het is natuurlijk prima niet elke week de bedden te verschonen, maar deze beredenering snap ik niet.Klaverblauwtje schreef: ↑31-10-2022 09:13De bedden hoeven niet want ze zijn op vakantie geweest. Dat is volgens mij ook voor het eerst. Ik vind het oprecht fijn voor AM dat ze de planning wat meer los kan laten.
Ze hebben namelijk net zo goed een week in deze bedden geslapen.
maandag 31 oktober 2022 om 10:51
Ik word echt zo treurig van Huis vol kids. Is hier al wel eens genoemd, maar iedere keer als ik het zie, heb ik gewoon weer medelijden. Dat veel te kleine huis, die saaie inrichting, alles zo hutjemutje op elkaar, kinderen die in één bed slapen en met nog meer op één kamer, elkaar iedere nacht wakker houden. Bewonderenswaardig hoe zij het viertal steeds weer meesleept naar de bieb, supermarkt etc. Heb wel te doen met dat oudste meisje, dat we overigens ook amper zien.
maandag 31 oktober 2022 om 12:17
Woont dat oudste meisje wel thuis? Ik weet het niet zeker meer maar ik dacht van niet?Knofje schreef: ↑31-10-2022 10:51Ik word echt zo treurig van Huis vol kids. Is hier al wel eens genoemd, maar iedere keer als ik het zie, heb ik gewoon weer medelijden. Dat veel te kleine huis, die saaie inrichting, alles zo hutjemutje op elkaar, kinderen die in één bed slapen en met nog meer op één kamer, elkaar iedere nacht wakker houden. Bewonderenswaardig hoe zij het viertal steeds weer meesleept naar de bieb, supermarkt etc. Heb wel te doen met dat oudste meisje, dat we overigens ook amper zien.
maandag 31 oktober 2022 om 13:34
Plus dat Anne de influencer er ook niets aan kan doen dat ze al die troep aan de man moet brengen. Het is werk, dat telt niet mee.
Maar als wij nu allemaal flink gaan consuminderen (behalve de troep van Groenrijk, de kleding van Ot en Sien, bolderkarren, dragers, boeken, keukenspullen, boxen, brooddozen, schaaltjes, servies et cetera et cetera), dan komt het allemaal goed kennelijk.
maandag 31 oktober 2022 om 13:55
En wat ze allemaal wel mee naar huis neemt dat heeft ze dan ook echt nodig en gebruikt ze ook echt veelvuldig tijdens de reclame periodeGique schreef: ↑31-10-2022 13:34Plus dat Anne de influencer er ook niets aan kan doen dat ze al die troep aan de man moet brengen. Het is werk, dat telt niet mee.
Maar als wij nu allemaal flink gaan consuminderen (behalve de troep van Groenrijk, de kleding van Ot en Sien, bolderkarren, dragers, boeken, keukenspullen, boxen, brooddozen, schaaltjes, servies et cetera et cetera), dan komt het allemaal goed kennelijk.
maandag 31 oktober 2022 om 14:03
Die snuggs zullen de verzakking wel verhelpen. Wat heeft Anne wel niet allemaal voor ziektes, vooral voor reclame doeleinden.
maandag 31 oktober 2022 om 14:09
maandag 31 oktober 2022 om 14:34
Maretakje24 schreef: ↑31-10-2022 14:03Die snuggs zullen de verzakking wel verhelpen. Wat heeft Anne wel niet allemaal voor ziektes, vooral voor reclame doeleinden.
Die vangen het urineverlies op.