Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 18

16-01-2023 21:15 3015 berichten
Hier praten we over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van", op social media laten zien.

Let op: Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Dolarde schreef:
16-03-2023 14:12
Maar Zij gaat in tegenstelling tot Maarten niet op bed liggen als ze ziek is …. Waarom boort ze hem toch altijd zo de grond in?
Ja, precies, vind dat echt een nare en onnodige opmerking. Goed uitzieken is juist goed!
Alle reacties Link kopieren
Dolarde schreef:
16-03-2023 14:12
Maar Zij gaat in tegenstelling tot Maarten niet op bed liggen als ze ziek is …. Waarom boort ze hem toch altijd zo de grond in?
Juist verstandig om thuis te blijven. Nu gaat ze weer allemaal anderen aansteken. Met d'r stoere praatjes.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Nou ik duik ook niet snel mijn bed in. Hang liever op de bank nadat ik alle dingen in huis gedaan heb. Ben daar ook raar in. Geen rust in de kont als de wasmanden vol zijn, of er moet gestofzuigd worden. Daarna mag ik pas weer ziek en zielig zijn.
Alle reacties Link kopieren
AM noemt het ziek zijn, zolang ze up and running blijft noem ik dat anders. Dan ben je niet fit, niet lekker, beetje beroerd.
Als je echt ziek bent kun je niet veel anders dan liggen en slapen. En dan ben je ook wel een paar weken zoet voor je weer echt fit bent.
Ze zal Maarten niet bewust de grond in praten maar haar taalgebruik is nu eenmaal nooit empathisch.
En zalig hoor, weer fijn haar ziektekiemen verspreiden overal. Zoooo sociaal die AM
Alle reacties Link kopieren
Am weet het allemaal weer mooi te brengen, met doorgaan met het zweet op haar rug of waar dan ook, met haar uur bedrust elke dag :lol:
Alle reacties Link kopieren
Huppeltante schreef:
16-03-2023 14:30
AM noemt het ziek zijn, zolang ze up and running blijft noem ik dat anders. Dan ben je niet fit, niet lekker, beetje beroerd.
Als je echt ziek bent kun je niet veel anders dan liggen en slapen. En dan ben je ook wel een paar weken zoet voor je weer echt fit bent.
Ze zal Maarten niet bewust de grond in praten maar haar taalgebruik is nu eenmaal nooit empathisch.
En zalig hoor, weer fijn haar ziektekiemen verspreiden overal. Zoooo sociaal die AM
Ze zal vooral balen dat Maarten niet meer voor haar kan doen (behalve de wc ontstoppen) . Dat hij zich blijkbaar beroerder voelt dan zij kan ze zich niet inleven.
Wat een onzin weer. Misschien is Maarten gewoon zieker dan zij? :idee:
En Ik ga alleen naar bed bij buikgriep vind ik een rare uitspraak. Want ik wil haar wel eens zien moet een echt stevige griep.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
16-03-2023 15:08
Wat een onzin weer. Misschien is Maarten gewoon zieker dan zij? :idee:
En Ik ga alleen naar bed bij buikgriep vind ik een rare uitspraak. Want ik wil haar wel eens zien moet een echt stevige griep.
Ze gaat iedere dag toch al een uur naar bed, dat is voor haar normaal en heeft ze blijkbaar nodig.

Waarom is het dan zo gek dat je naar gaat als je ziek bent? Is toch weer Am logica dit.
Alle reacties Link kopieren
Dolarde schreef:
16-03-2023 15:04
Ze zal vooral balen dat Maarten niet meer voor haar kan doen (behalve de wc ontstoppen) . Dat hij zich blijkbaar beroerder voelt dan zij kan ze zich niet inleven.
Precies. Want Maarten kookt altijd op donderdag als zij naar de paarden gaat.
Alle reacties Link kopieren
Rocky schreef:
16-03-2023 15:29
Precies. Want Maarten kookt altijd op donderdag als zij naar de paarden gaat.
Dan eten ze een keer iets later. Of gaan niet naar de paarden. Eten een boterham met soep of bestellen iets te eten. Hoe moeilijk kun je het jezelf maken. Ziek zijn kan je nu eenmaal niet plannen daar is natuurlijk ook nog geen stempel voor uitgevonden.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk oprecht dat ze dat niet kan.
Ze zegt dat alles gepland haar rust geeft. Ik denk dat ze meer gevangen zit in haar planning.
Ik denk echt dat ze er niet tegen kan om af te wijken van haar bedachte planning.
Die kinderen komen er echt wel overheen als ze niet naar de manege gaan/moeten.

Haar keuze van woorden is dan weer erg bot richting Maarten.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Gatti schreef:
16-03-2023 15:40
Ik denk oprecht dat ze dat niet kan.
Ze zegt dat alles gepland haar rust geeft. Ik denk dat ze meer gevangen zit in haar planning.
Ik denk echt dat ze er niet tegen kan om af te wijken van haar bedachte planning.
Die kinderen komen er echt wel overheen als ze niet naar de manege gaan/moeten.

Haar keuze van woorden is dan weer erg bot richting Maarten.
Ik vrees dat je gelijk hebt.
Gatti schreef:
16-03-2023 15:40
Ik denk oprecht dat ze dat niet kan.
Ze zegt dat alles gepland haar rust geeft. Ik denk dat ze meer gevangen zit in haar planning.
Ik denk echt dat ze er niet tegen kan om af te wijken van haar bedachte planning.
Die kinderen komen er echt wel overheen als ze niet naar de manege gaan/moeten.

Haar keuze van woorden is dan weer erg bot richting Maarten.
Mee eens. Ik zou het haar oprecht gunnen de boel eens de boel te laten en dan te ervaren dat het einde niet meteen zoek is.
Lot overleeft een keer zonder de "paardjes" wel, denk ik ;-D.
Ik rende even door de stories. Ik zeg niets over haar ziek zijn en doorgaan, ik kan daar niets positiefs op zeggen, bij het puntje van mijn tong wel af.

Ik zag ook dat Lot een mega grote rug tas mee had en nog een aparte tas? Is dat echt nodig voor die paar uurtjes?
overig/familievloggers-deel-19/list_mes ... #p34579526

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven