Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 5

11-09-2021 11:02 3103 berichten
Schrijf hier mee over wat (en niet met) de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op social media laten zien.

Let op: Dit is een roddeltopic. We praten over de leuke dingen, maar zijn ook kritisch op alles wat de familievloggers ons laten zien op hun social media kanalen.
Vind je dat niks, dan staat het je vrij zelf een ander topic te openen.
Alle reacties Link kopieren
sneeuwwitje80 schreef:
18-10-2021 18:10
Ja ik vind dat ze veel doet ja. Zeker met zo'n hoeveelheid kids. Als dat allemaal in de huttub gaat en door dat bos rent zou ik denken weer een lading handdoeken in de wasmachine en modder vlekken op kleding die er niet in 1 keer uitgaat.

En dan zit Maarten dus zaterdag en zondag alleen met de kids omdat zij er met 1 op stap gaat. Heel leuk en vooral ook doen en ja het zijn ook zijn kids, maar hij heeft ook de hele week gewerkt.
Naar wat voor werk een activiteit met kinderen opbrengt keek ik niet. Ik wist het wel. maar als al dat werk er me van zou weerhouden dan kwam ik nergens meer dacht ik dan maar.
Bij echt zomers weer ging ik wel met onze 5 kids naar het strand. Het bracht me aan werk een tas vol met handdoeken vol met zand. Een auto die onder het zand kwam te zitten. Ben niet zo type om iedereen met een handveger af te vegen bij de auto. Kinderen die thuis gelijk in bad moesten. Omdat ze een bak met zand in hun haar hadden. Een spoor zand van de achterdeur tot de badkamer. Ja dat was echt wel wat werk. Maar we hadden genoten met zn allen. En als ik er op terugkijk zou ik het zo weer doen.
Wij wonen vlakbij het strand en met mooi weer zijn we daar ook regelmatig. Of in het bos. Knd maken vlekken, ik kan me er niet druk om maken. Ik koop geen kleding die te duur is om in geval van blijvende vlekken weg te kunnen gooien.
Ik vind het allemaal doodnormale uitjes.
En dat Maarten een keer voor de knd zorgt lijkt me doodnormaal, AM doet het de rest vd tijd.
Toen ik tbm was ging ik vaak op za of zo even in mijn eentje de stad in.
Gatti schreef:
18-10-2021 17:29
Ik vind 't ook niet overdreven veel. Toen wij nog samen waren gingen we ieder weekend naar een grote speeltuin speelbos klimbos.

Nu ik alleen met ze ben eigenlijk net zo alleen worden ze wat te oud voor een speeltuin. Sowieso minimaal 1 x per weekend mee met de hond naar 't bos.
En bij mooi weer vaak zwemmen, naar een grote waterspeeltuin.
Nu film, winkelen, terras, klimmen enz.

Helaas lig ik nu al 2 weken in 't ziekenhuis. Kan niet wachten om weer naar 't bos te gaan.
Ai, wat naar. Heel veel beterschap!
De hoeveelheid uitjes en dingen ondernemen vind ik bij Annemarie vrij normaal (afgezien van de gesponsorde weekeindjes weg). Hier deed ik ook altijd veel met de kinderen, toen ze jong waren. Nu ze puber zijn is het veel minder: kinderen zijn zelf drukker en ze doen ook logischerwijs minder met hun ouders.
Maar nu op vakantie doe ik wel regelmatig wat met de kinderen alleen. Oudste dochter houdt van in het donker langs zee wandelen: dus dat doen we dan lekker.
Door de week doen we eigenlijk geen uitjes. Verplichtingen, school en werk maken dat zo goed als onmogelijk. In het weekend doen we vaak wel op 1 van de 2 dagen wat leuks of we gaan er op uit.

Nu is het vakantie en we hebben eigenlijk de hele dag wat in huis gerommeld. Ik heb het idee dat AM elke dag wat doet. Aan de andere kant hebben we vanmiddag ook popcorn gemaakt, maar ja, daar maak ik dan niet 4 story's over.
Alle reacties Link kopieren
Brokkel ik zal straks even kijken!

Wij zijn ook niet zo ondernemend als bij AM. Maar mijn baby doet ook 2 fikse slaapjes op een dag en met fruitmoment, lunch en koken en iets in het huishouden is een dag thuis dan ook alweer zo gevuld.


Maar gelukkig komt morgen m'n planner. Wie weet heb ik ook ineens zeeën van tijd!
_melon schreef:
18-10-2021 19:53
Brokkel ik zal straks even kijken!

Wij zijn ook niet zo ondernemend als bij AM. Maar mijn baby doet ook 2 fikse slaapjes op een dag en met fruitmoment, lunch en koken en iets in het huishouden is een dag thuis dan ook alweer zo gevuld.


Maar gelukkig komt morgen m'n planner. Wie weet heb ik ook ineens zeeën van tijd!
Bestelde jij een doos? o_o
Alle reacties Link kopieren
AM legt haar visie op sokken gelukkig even toe.

Haaaaaai Annemarie, wat leuk dat je hier meeleest. :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben helemaal in de war van de post van AM. Wáár is de reclame? :roll:
Alle reacties Link kopieren
Expreszo* schreef:
18-10-2021 20:02
Bestelde jij een doos? o_o
Nee geen doos. Wel zo'n planner. :lijstje:
_melon schreef:
18-10-2021 19:53
Brokkel ik zal straks even kijken!

Wij zijn ook niet zo ondernemend als bij AM. Maar mijn baby doet ook 2 fikse slaapjes op een dag en met fruitmoment, lunch en koken en iets in het huishouden is een dag thuis dan ook alweer zo gevuld.


Maar gelukkig komt morgen m'n planner. Wie weet heb ik ook ineens zeeën van tijd!

Dat heb jij toch al door die stempels? :)
Alle reacties Link kopieren
Pffft volgens mij zijn die volgers van AM echt niet wijs. Die juichen het blote voeten verhaal helemaal toe… Ik vind het bij deze temperaturen echt niet comfortabel zonder sokken en schoenen.. en nee ze gaat er niet dood aan.. maar of dat nu de maatstaf moet zijn? Zelf loopt ze met die gevoerde laarzen.. Laat ze zelf eens 24 uur per dag geen sokken en schoenen aandoen.
Als ervaren moeder zou je toch denken dat ze wel haar trucjes zou hebben?! Ik kocht altijd 1 merk slofschoentjes. Die kregen ze echt niet uit en waren eenvoudig uit te krijgen door een volwassene.
_melon schreef:
18-10-2021 20:34
Nee geen doos. Wel zo'n planner. :lijstje:
En stempels?! Verwarrend allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
Dico schreef:
18-10-2021 20:41
Dat heb jij toch al door die stempels? :)
Ik ga er vanuit dat het de combinatie is die het 'm doet. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Expreszo* schreef:
18-10-2021 20:52
En stempels?! Verwarrend allemaal!!
Ja en stempels, maar niet DE stempels. Maar de mevrouw van DE stempels had wel een paar andere die ik echt heel leuk vond.

Dusja. De planner en wat stempels, maar geen planbox (en dus geen cookie).
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Ik had van die "sock ons" knap kind die die uitkreeg.
Alle reacties Link kopieren
morgeniserweereendag schreef:
18-10-2021 20:43
Pffft volgens mij zijn die volgers van AM echt niet wijs. Die juichen het blote voeten verhaal helemaal toe… Ik vind het bij deze temperaturen echt niet comfortabel zonder sokken en schoenen.. en nee ze gaat er niet dood aan.. maar of dat nu de maatstaf moet zijn? Zelf loopt ze met die gevoerde laarzen.. Laat ze zelf eens 24 uur per dag geen sokken en schoenen aandoen.
Als ervaren moeder zou je toch denken dat ze wel haar trucjes zou hebben?! Ik kocht altijd 1 merk slofschoentjes. Die kregen ze echt niet uit en waren eenvoudig uit te krijgen door een volwassene.
Als ik in het bos iemand tegen zou komen met een dreumes in de buggy met blote voetjes met dit weer zou ik daar toch echt wel iets van denken hoor. Ze gaat er idd niet dood aan maar jeetje.
En op de fiets in de voetenzak hoeft het sowieso niet. Dan is en de voetenzak los en de sokken uit. Voetenzak vast is dan toch gewoon de oplossing of denk ik nou echt zo simpel?
Alle reacties Link kopieren
morgeniserweereendag schreef:
18-10-2021 20:43
Pffft volgens mij zijn die volgers van AM echt niet wijs. Die juichen het blote voeten verhaal helemaal toe… Ik vind het bij deze temperaturen echt niet comfortabel zonder sokken en schoenen.. en nee ze gaat er niet dood aan.. maar of dat nu de maatstaf moet zijn? Zelf loopt ze met die gevoerde laarzen.. Laat ze zelf eens 24 uur per dag geen sokken en schoenen aandoen.
Als ervaren moeder zou je toch denken dat ze wel haar trucjes zou hebben?! Ik kocht altijd 1 merk slofschoentjes. Die kregen ze echt niet uit en waren eenvoudig uit te krijgen door een volwassene.
Ik snap dat dus ook echt niet. Ga zelf eens naar buiten met blote voeten, of trek haar anders buiten een majo aan. Het kind kan het nog niet aangeven als ze het koud heeft, daarvoor heeft ze haar ouders nodig.
Yannahh schreef:
18-10-2021 20:25
Ik ben helemaal in de war van de post van AM. Wáár is de reclame? :roll:
Je hebt haar story nog niet gekeken zeker?
Ik vind al die uitjes echt leuk, doe ik zelf ook met mijn kroost: iedere dag even naar buiten en iets ondernemen. Er is altijd wel iets van te maken.

Ik vind haar reden echt maf eigenlijk. Ik schrik echt niet zo snel van blote voetjes en ik denk ook echt niet dat kinderen daar dood aan gaan. Maar het comfort van warme voetjes in een bos snap ik wel. In en om het huis zou het mij ook niet boeien. Maar mijn kinderen trokken ook alles uit, dus ja. Ik probeerde het toch altijd wel een beetje warm te houden. Het raakt natuurlijk kant noch wal met haar verhaal over waarom ze niet naar Frankrijk gaan.

Ik vind niet dat een moeder niet weg mag bij haar kinderen, ben je mal. Dat doe ik zelf ook. Maar ik zorg wel dat het in een periode gebeurt dat niet iedereen daar knettergek van wordt omdat ik al weken afwezig ben door van alles. Ik zou het eerste weekend van onze herfstvakantie weg gaan, maar dat heb ik om die reden verzet. Ik heb veel gewerkt afgelopen weken, moest vaak in de avond ook nog werken. Ik had wat extra dingen op mijn bordje en was veel op pad. Ook al zou ik nu echt een weekend alleen willen en kunnen zijn, mijn kinderen gaan voor. Ze hebben even een vakantie-mama nodig. Mijn man is ook vrij, dus dat vind ik ook fijn. Even pas op de plaats met elkaar en de herfst in gaan.
En ik zie Wendy nu al weken rennen en van alles regelen en veel weg (ook samen met Vinnie) zijn, dus dan snap ik niet waarom ze in deze opwelling kiest om weer weg te gaan. Maar goed, moet ze zelf weten natuurlijk. Ze komt terug en dan is er weer geen rust en moeten ze weer doorrrrrrr naar het volgende huis. Het is niet alleen naar je eigen behoeftes kijken toch, maar ook die van het hele gezin. En daarmee zeg ik niet dat Vinnie niet alleen kan zijn of dat er altijd een moede moet zijn. Meer wat balans.
Alle reacties Link kopieren
Ik volg Annemarie niet, maar elke keer als ik hier dingen lees, ga ik toch even kijken. Ik snap echt niet dat het kind geen sokken oid aantrekt, vanuit gemak. Ze is wel eerlijk, okay, maar kom op zeg. Hoe moet dat dan als het gaat vriezen? Dan kan ze er wel moeite voor doen? Bizar.
_melon schreef:
18-10-2021 20:59
Als ik in het bos iemand tegen zou komen met een dreumes in de buggy met blote voetjes met dit weer zou ik daar toch echt wel iets van denken hoor. Ze gaat er idd niet dood aan maar jeetje.
En op de fiets in de voetenzak hoeft het sowieso niet. Dan is en de voetenzak los en de sokken uit. Voetenzak vast is dan toch gewoon de oplossing of denk ik nou echt zo simpel?
Precies mijn gedachte. Lijkt me sowieso geen overbodige luxe voor een kind dat een tijd stil zit, desnoods zonder jas.
Voor buiten dan. In en om huis vind ik blote voeten niet gek.
Expreszo* schreef:
18-10-2021 20:55
Ik had van die "sock ons" knap kind die die uitkreeg.
Ik had ze ook.
Annemarie voor het einde van de week vast ook. Maar dan zonder ervoor te betalen.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe vaak een maillot onder een broekje of legging aan. Kunnen ze trekken wat ze willen maar voetje blijft warm. En sws dubbele laag is voor die kleintjes fijn. Ze zitten veel stil of kruipen over de vloer waar vaak de meeste tocht overheen trekt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven