Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 5

11-09-2021 11:02 3103 berichten
Schrijf hier mee over wat (en niet met) de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op social media laten zien.

Let op: Dit is een roddeltopic. We praten over de leuke dingen, maar zijn ook kritisch op alles wat de familievloggers ons laten zien op hun social media kanalen.
Vind je dat niks, dan staat het je vrij zelf een ander topic te openen.
Alle reacties Link kopieren
Freedom47 schreef:
11-09-2021 21:53
En het ergste vandaag vond ik de storie waar Jetje het blauwe setje aanhad en volgens AM geen schoenen had terwijl ze de gympies en laarzen liet zien die er wel bij paste!
Bij mij kwam het over alsof ze om een nieuw paar schoenen vraagt/bedelt..

Ik heb na de stories en de reacties hier inderdaad een heel ander beeld van haar gekregen het is niet meer oprecht.

Jaaaaa dat dacht ik ook. Zit ze nou om een paar schoenen te bedelen?
We worden hier het schaduwkabinet genoemd.
Benieuwd wat we van het stukkie vinden?
Tja,meer dan halleluja want het is volkomen kul wat ze schrijft.
Alle reacties Link kopieren
Expreszo* schreef:
11-09-2021 22:02
We worden hier het schaduwkabinet genoemd.
Benieuwd wat we van het stukkie vinden?
Tja,meer dan halleluja want het is volkomen kul wat ze schrijft.
Wie zegt dat..
Snaky schreef:
11-09-2021 22:07
Wie zegt dat..
Een volger van AM. Ga hier geen namen noemen, staat tussen de reacties.
Alle reacties Link kopieren
Haha alle aandacht op ons...
Overigens doen we het verder wel hetzelfde qua opvoeding, maar dat lijkt mij ook de meest voor de hand liggende methode en volgens mij gaat het in de meeste gezinnen zo.
Heeft overigens wel nadelen, want mijn zoon heeft 1.5 jaar geen telefoon gehad, omdat al zijn gekregen en verdiende geld opging aan kleding en hij een telefoon van minimaal 500 euro wilde. Dat was vooral ook voor ons onhandig, daar hij van alles miste zonder whatsapp en altijd onbereikbaar was ;-) .
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het oprecht moeilijk om de kinderen te laten bungelen als ze fouten maken. Voel me ook schuldig als ik ze dan niet financieel help. Zwak ik weet het....
Snaky schreef:
11-09-2021 22:19
Ik vind het oprecht moeilijk om de kinderen te laten bungelen als ze fouten maken. Voel me ook schuldig als ik ze dan niet financieel help. Zwak ik weet het....
Het ligt er wel een beetje aan wat voor soort fout.
Ik laat ze heel even bungelen en daarna help ik ze. Van het bungelen zijn ze doorgaans zo geschrokken dat ze het een volgende keer anders aanpakken.
Ik heb ze hier nog niet kunnen betrappen op "mijn ouders lossen het wel op".
Overigens, ik kreeg vanaf mijn 14e de kinderbijslag (per maand uitgekeerd) dat was mijn zak- en kleedgeld.
Ik moest wel een kasboek bijhouden, het geld was "gelabeld". Ik gaf geen kleedgeld uit als zakgeld, en zo wil ik het ook gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
Expreszo* schreef:
11-09-2021 22:02
We worden hier het schaduwkabinet genoemd.
Benieuwd wat we van het stukkie vinden?
Tja,meer dan halleluja want het is volkomen kul wat ze schrijft.

Ik kan dat niet terug vinden in de reacties? Is het misschien al verwijderd ?
Ik val een beetje over de zin: 'Het moment waarop je gaat beginnen met kleedgeld is als ze naar de middelbare school gaan.' Je? Wie? Ik?

Ja juf.

Echt, de arrogantie. Ze heeft het zelf helemaal niet gedaan met de oudsten vanaf hun 12e. Dat kun je lezen in de rest van het verhaaltje. Maar wel fijn dat ze het klootjesvolk dan goed kan vertellen dat 'je' kleedgeld geeft vanaf de middelbare school.

Die trui van Guus was al €50,00. Echt, wat een onzin kraamt ze uit. Goedbedoeld, maar dit slaat als een tang op een varken.
Expreszo* schreef:
11-09-2021 22:32
Overigens, ik kreeg vanaf mijn 14e de kinderbijslag (per maand uitgekeerd) dat was mijn zak- en kleedgeld.
Ik moest wel een kasboek bijhouden, het geld was "gelabeld". Ik gaf geen kleedgeld uit als zakgeld, en zo wil ik het ook gaan doen.
Dat is wel een goede!
Ze heeft het weggehaald idd...gelukkig hebben we de screenshots nog :biggrin:
Brokkel schreef:
11-09-2021 22:44
Ik val een beetje over de zin: 'Het moment waarop je gaat beginnen met kleedgeld is als ze naar de middelbare school gaan.' Je? Wie? Ik?

Ja juf.

Echt, de arrogantie. Ze heeft het zelf helemaal niet gedaan met de oudsten vanaf hun 12e. Dat kun je lezen in de rest van het verhaaltje. Maar wel fijn dat ze het klootjesvolk dan goed kan vertellen dat 'je' kleedgeld geeft vanaf de middelbare school.

Die trui van Guus was al €50,00. Echt, wat een onzin kraamt ze uit. Goedbedoeld, maar dit slaat als een tang op een varken.
Haha en Julia zelf reageert dat ze 50 kleedgeld en 12 zakgeld krijgt. Geen fiets geld.
(Ik vind 12 zakgeld extreem weinig trouwens, het is niet dat ze op bijstandsniveau zitten)
Ik vond het zakgeld ook weinig. Maar misschien krijgt ze wel 25E, maar is ze even vergeten dat haar ouders haar telefoonabonnement betalen oid. Dat is wat ik dacht.
En aan de andere kant: ze kan ook gewoon een baantje zoeken.
Zeker. Julia kan werken idd.
Hier krijgen ze vanaf 12 jaar 25 euro en wij betalen mobiel abo. Vanaf 14 komt daar 50 kleedgeld bij.
Alle reacties Link kopieren
Wij betalen in totaal 200 per kind per maand voor kleding telefoon kapper zakgeld
Expreszo* schreef:
11-09-2021 22:50
Ze heeft het weggehaald idd...gelukkig hebben we de screenshots nog :biggrin:
Ik kon het ook niet vinden
Wel gek dat ze dat verwijderd zeg
Alle reacties Link kopieren
Fietsgeld is ook wel bijzonder waar is dat voor?
Alle reacties Link kopieren
Die kleding van vandaag valt natuurlijk buiten het kleedgeld dit zijn samenwerkingen ;-)
Snaky schreef:
11-09-2021 23:21
Fietsgeld is ook wel bijzonder waar is dat voor?
Maarten geeft als antwoord: voor banden en lampjes enzo.
Snaky schreef:
11-09-2021 23:16
Wij betalen in totaal 200 per kind per maand voor kleding telefoon kapper zakgeld
o_o dat vind ik heel veel geld.
Weet natuurlijk niet hoeveel je er hebt.
Hier minder dan 100.
Kopen ze van dat geld ook zelf schoenen en een jas?
Alle reacties Link kopieren
Expreszo* schreef:
11-09-2021 23:36
o_o dat vind ik heel veel geld.
Weet natuurlijk niet hoeveel je er hebt.
Hier minder dan 100.
Kopen ze van dat geld ook zelf schoenen en een jas?
Ik heb er 3. Ook schoenen en jas inderdaad.
Het hangt ook van je inkomen af en ik denk ook van wat je zelf thuis kreeg. We betalen bv ook rijbewijs. Maar geen eten en drinken op school bv.
Jemig zeg, al die jubelende reacties. En oh wee als je kritisch bent, dan krijg je een lading kwijlende fans over je heen.

Eigenlijk denk ik dat Annemarie ons allemaal voor de gek zit te houden. Dit is inderdaad haar werk, ze is hartstikke druk met verhaaltjes produceren voor een leuk imago en zo een leuk neveninkomen voor haar gezin bij elkaar te harken. De kinderen poseren af en toe voor een leuke plaatje erbij en moeten verder hun mond houden.
"Ik verdien niks met mijn Insta", my ass. Ik geloof er niks meer van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven