Entertainment alle pijlers

Familievloggers

18-11-2020 13:26 3154 berichten
Klets hier mee over wat verschillende families, oa bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op social media laten zien.
Rosalind schreef:
18-11-2020 23:20
Ik vrees dat ik het niet kan zien (woon niet in NL) :'(
Ik heb het al teruggekeken via Dplay. (Woon ook niet in NL) Normaal had ik TLC via de schotel gekeken maar ze hebben TLC eraf gehaald.
Eens. De kinderen worden in de meeste vlogs ingezet om maar zoveel mogelijk likes en abonnees te krijgen
Hoe apart is het dat een bijna drie-jarige niet kan vragen of hij wat mag eten of drinken maar wel op zijn/haar manier het hele riedeltje van een dagafsluiting kan meebrabbelen.
Expreszo schreef:
18-11-2020 23:50
Zal ik de uitzending voor je filmen? 8-)
Jaaaa!
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter keek jaren geleden veel Bellinga's en de Zoete zusjes.

Maar je merkt dat die vlog's behoorlijke impact hebben. Mijn dochter wilde ook regelmatig dingen hebben of doen die de Bellinga's ook deden. Veel met haar over gesproken en ze begreep wel dat een hoop niet echt was wat ze lieten zien. Bijv elke vakantie naar een vakantiepark van Landal. Ik heb haar vertelt hoe het allemaal werkt. Gelukkig was ze er toen redelijjk snel klaar mee.

Nu kijkt ze veel Stuk TV en Enzo Knol. En dat vinden wij zelfs leuk. Dus we kijken regelmatig mee.

De Bellinga's gingen mij regelmatig in de irritatie zone zitten. Eens in de zoveel tijd een vlog van papa en mama samen waarin ze uitleggen waarom ze dit doen en
dat ze proberen te werken vanuit het geloof blablabla. Het is gewoon een verdienmodel en je bent je kinderen aan het uitbuiten Muts!! Ik vind dat de kinderen echt beter beschermd moeten worden hierin.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hele tijd geleden een paar vlogs van de Bellinga's gezien. Ik ben gestopt ermee toen ik de vlog zag waarin mama Bellinga zwanger was en een nieuw bikini/badpak moest hebben. Ze had een erg leuk badpak wat lekker zat aan en waar ze zelf erg blij mee was, maar ze moest toen van papa Bellinga een bikini kopen want daar zag je haar mooie buik zo goed in en dat was toch veel mooier dan zo'n badpak. Tot mijn verbazing deed ze het ook nog . Die man is echt wel "de man" in huis, hij beslist volgens mij alles wat er gebeurt. Zij heeft volgens mij weinig inbreng. Althans zo leek het toen maar misschien is dat nu verandert.
Dat er een nieuwe baby komt bij de Bellinga's verbaasd mij niets. Bij de 3e had ik al het idee dat het was zodat ze een tijdje content konden hebben. De oudste 2 zijn heel leuk om naar te kijken, de 3e vind ik niet. Ik verwacht dat als kindje 4 3 jaar wordt dat ze dan weer zwanger is van baby 5 en zo een paar jaar verder wil vloggen.
Wat mij ook zo stoort aan de Bellinga's, dat ingebakken idee (ook bij de kids) van 'roze is voor meisjes, blauw is voor jongens'
Alle reacties Link kopieren
Redballoon schreef:
18-11-2020 20:56
Er wordt al jaren geroepen dat er een wet komt, maar ondertussen zijn die kinderen al jarenlang iedere dag aan het werk. Ik snap niet dat hier geen spoed achter gezet wordt.
Met name de Bellinga kinderen moeten zo snel mogelijk beschermd worden tegen hun ouders.

Mijn dochter kijkt nu Enzo Knol.
Eerst dacht ik nee hè, niet weer zo'n ventje dat uit de hoogte doet..
Maar ik merk dat ik steeds vaker mee kijk en het gewoon echt leuk vind. Ik weet ook dat hij niet scheldt en vloekt en mn dochter leert best wel wat van zijn vlogs.
Alleen jammer dat zijn vriendin ook overal in voorkomt. En hij vloekt ook hoor..Alleen niet zo vaak als bv Dutchtuber.
Blauwbloemetje schreef:
19-11-2020 10:45
Ik heb een hele tijd geleden een paar vlogs van de Bellinga's gezien. Ik ben gestopt ermee toen ik de vlog zag waarin mama Bellinga zwanger was en een nieuw bikini/badpak moest hebben. Ze had een erg leuk badpak wat lekker zat aan en waar ze zelf erg blij mee was, maar ze moest toen van papa Bellinga een bikini kopen want daar zag je haar mooie buik zo goed in en dat was toch veel mooier dan zo'n badpak. Tot mijn verbazing deed ze het ook nog . Die man is echt wel "de man" in huis, hij beslist volgens mij alles wat er gebeurt. Zij heeft volgens mij weinig inbreng. Althans zo leek het toen maar misschien is dat nu verandert.
Ik vind dat voor een familievlog Fara inderdaad wel opvallend vaak met weinig kleren of met inkijk op der decollete voorbij komt hopsen.
Ik vind dat veel influencers hun taak behoorlijk slecht uitvoeren. Ik bedoel, als 'influencer' moet je mensen toch 'beïnvloeden'. Maar dat gebeurt alleen wanneer het hen uitkomt.

Zoals het broertje van Enzo Knol die een puppy uit de broodfok haalt, écht een goed voorbeeld jongens.. En vervolgens alleen maar laat zien hoe léuk het is zo'n pup, maar niet laat zien dat ie er snachts mee naar buiten moet, dat er opgevoed moet worden. Vooral met zo veel (jonge) volgers ben je in mijn ogen verplicht om hier verstandiger mee om te gaan, want uiteraard willen zijn jonge volgertjes nu ook een puppy uit de broodfok.

En de Bellinga's die ook twee broodfok kruisingen hebben in huis. Naar mijn mening vooral 'leuk voor de kids'. Niks mis mee, maar worden die honden opgevoed? Heb nooit gezien dat er mee naar cursus is gegaan of wat dan ook. Natuurlijk moet iedereen dat zelf weten, maar juist als 'influencer' hoor je toch het goede voorbeeld te geven?
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
19-11-2020 12:28
Dat er een nieuwe baby komt bij de Bellinga's verbaasd mij niets. Bij de 3e had ik al het idee dat het was zodat ze een tijdje content konden hebben. De oudste 2 zijn heel leuk om naar te kijken, de 3e vind ik niet. Ik verwacht dat als kindje 4 3 jaar wordt dat ze dan weer zwanger is van baby 5 en zo een paar jaar verder wil vloggen.
Ze kunnen nu weer lekker vooruit met hun vlogs. Ze kunnen de scripts vast gaan schrijven Moeten weer nieuwe spullen komen. Dus we gaan alle baby winkels af. Waarschijnlijk gaan ze ook verhuizen, want het huis wordt nu toch wel te klein. En zo verder....
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
19-11-2020 12:45
Alleen jammer dat zijn vriendin ook overal in voorkomt. En hij vloekt ook hoor..Alleen niet zo vaak als bv Dutchtuber.
Mwah, ik vind dat hij heel netjes praat.
Maargoed, bij mij floept er ook wel eens oh kut! uit waar mn dochter bij is.

Ik vind Myron ook niet super leuk, ik vond de interactie met Demira leuker. Maar ik snap wel dat het makkelijker vlogt met iemand erbij. Myron eist veel minder de aandacht op dan Demira dat deed.
Het stoort me wel dat het echt altijd om hem draait, ook als hij met vrienden is.
Snap echt niet dat die vrienden dat leuk vinden.

Heb net een knolpower step ingepakt voor Sinterklaas. Mn dochter zal wel uit drwdak gaan! :)
Sophiever schreef:
19-11-2020 12:52
Ik vind dat voor een familievlog Fara inderdaad wel opvallend vaak met weinig kleren of met inkijk op der decollete voorbij komt hopsen.

Tja, ze weten wat kijkcijfers trekt he. Ze verkoopt daar veel voor. ;)
Wat lief, Sam die zo blij is dat zijn kleine zusje weer thuis is uit het ziekenhuis :heart: (familie Geerts)
Rosalind schreef:
19-11-2020 23:09
Wat lief, Sam die zo blij is dat zijn kleine zusje weer thuis is uit het ziekenhuis :heart: (familie Geerts)
Ja he? Heel zoet! Blij dat ze is opgeknapt!
Haa! Dit topic ontdek ik pas net. Net nu ik besloten heb om niet meer de vlog van de Nagelkerkjes te volgen. :mrgreen:

Maar ik volg wel Nienke Plas (met een kindje van 6 jaar). Ik vind Nienke erg grappig en leuk met veel zelfspot. Haar zoontje wordt volgens mij niet tegen zijn wil gefilmd. Ze leurt ook niet op een irritante manier om abonnees. En ze reageert vaak persoonlijk op comments op YT. Natuurlijk verdient ze wel aan het vloggen, maar niet op een irritante uitgesproken dik-erop-liggende manier.
Andrieske1976 schreef:
19-11-2020 23:46
Haa! Dit topic ontdek ik pas net. Net nu ik besloten heb om niet meer de vlog van de Nagelkerkjes te volgen. :mrgreen:

Maar ik volg wel Nienke Plas (met een kindje van 6 jaar). Ik vind Nienke erg grappig en leuk met veel zelfspot. Haar zoontje wordt volgens mij niet tegen zijn wil gefilmd. Ze leurt ook niet op een irritante manier om abonnees. En ze reageert vaak persoonlijk op comments op YT. Natuurlijk verdient ze wel aan het vloggen, maar niet op een irritante uitgesproken dik-erop-liggende manier.
Misschien niet tegen zijn wil, maar een kind van die leeftijd heeft toch geen idee wat de gevolgen zijn van dat duizenden mensen zijn dagelijkse leven volgen?
Rosalind schreef:
19-11-2020 23:53
Misschien niet tegen zijn wil, maar een kind van die leeftijd heeft toch geen idee wat de gevolgen zijn van dat duizenden mensen zijn dagelijkse leven volgen?

Inderdaad. En dat heel de wereld het kan zien. En dat iets dat op internet staat er voor altijd op staat. Het internet vergeet niks meer.
Persoonlijke informatie en zijn leven dat ook nog terug te vinden is als hij volwassen is.
Kinderen beseffen dat niet.
Mijn kinderen vinden het ook leuk om filmpjes te maken, ik film ook belangrijke gebeurtenissen en vakanties. Het verschil is wel dat ik die filmpjes privé zal houden en enkel in de privésfeer zal laten zien aan bv familie.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn 2 gezinnen op Instagram/you tube die ik echt vreselijk vind: De Groentjes, geen enkel respect voor de privacy van dat lieve meisje Mirthe. Zijn best lief voor Mirthe maar heeft Mirthe erom gevraagd om constant op internet gepleurd te worden. Nee. Zelfs als ze ziek is en met de mond open heel dichtbij filmen. En maar allerlei bekenden taggen zoals Enzo Knol. Echt vreselijk.

De tweede met de hoogste irritatiefactor is Janne Schuijn . Omg wat een muts. Denk de wijsheid in pacht te hebben terwijl ik denk: meisje je komt net kijken.
Dat overdreven gedoe met dat kind van haar. Man man ze heeft er 1 en heeft het drukker ermee dan moeder Geerts met 8 onder het mom van handicap. Kind hoort geen nee. Alles mag anders flipt ie.
En dan die overdreven koppen van haar in de storie's. Knap dat ze zichzelf vindt...
Ik denk bij haar altijd ? Wanneer dacht je dat anderen dat willen weten bv haar verhaal over een tweede. Net of zij de enige is met zoiets. Wat boeit het of ze al ongesteld is, wat een muts. Vroeger aandacht te kort gekomen denk ik dat ze zo graag in de picture staat.

Bellinga's kan ik geen minuut naar kijken :purple: . Dan heb ik liever de N.
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochters vinden bloggers gelukkig niets aan :-D
Rosalind schreef:
19-11-2020 23:09
Wat lief, Sam die zo blij is dat zijn kleine zusje weer thuis is uit het ziekenhuis :heart: (familie Geerts)
Haha, ik dacht wat leuk, die meiden slapen in zijn bed.
Maar toen hij naar bed wilde moesten ze terug naar hun eigen bed!
Alle reacties Link kopieren
glitglam schreef:
20-11-2020 09:09
Mijn dochters vinden bloggers gelukkig niets aan :-D
Zijn niet alleen kinderen ook genoeg 30plus :lol:
Alle reacties Link kopieren
Doorenvogel schreef:
20-11-2020 09:25
Zijn niet alleen kinderen ook genoeg 30plus :lol:
Ik weet het, ik ben 41 :lol:
Alle reacties Link kopieren
glitglam schreef:
20-11-2020 09:42
Ik weet het, ik ben 41 :lol:

Omdat je schreef: mijn kinderen....
Alle reacties Link kopieren
Doorenvogel schreef:
20-11-2020 09:06
Er zijn 2 gezinnen op Instagram/you tube die ik echt vreselijk vind: De Groentjes, geen enkel respect voor de privacy van dat lieve meisje Mirthe. Zijn best lief voor Mirthe maar heeft Mirthe erom gevraagd om constant op internet gepleurd te worden. Nee. Zelfs als ze ziek is en met de mond open heel dichtbij filmen. En maar allerlei bekenden taggen zoals Enzo Knol. Echt vreselijk.

De tweede met de hoogste irritatiefactor is Janne Schuijn . Omg wat een muts. Denk de wijsheid in pacht te hebben terwijl ik denk: meisje je komt net kijken.
Dat overdreven gedoe met dat kind van haar. Man man ze heeft er 1 en heeft het drukker ermee dan moeder Geerts met 8 onder het mom van handicap. Kind hoort geen nee. Alles mag anders flipt ie.
En dan die overdreven koppen van haar in de storie's. Knap dat ze zichzelf vindt...
Ik denk bij haar altijd ? Wanneer dacht je dat anderen dat willen weten bv haar verhaal over een tweede. Net of zij de enige is met zoiets. Wat boeit het of ze al ongesteld is, wat een muts. Vroeger aandacht te kort gekomen denk ik dat ze zo graag in de picture staat.

Bellinga's kan ik geen minuut naar kijken :purple: . Dan heb ik liever de N.
Ik heb de Groentjes even opgezocht. Heeft die mevrouw nou een baard of is het een schaduw?

Ik snap niks van familievloggers; geen idee waarom je alles het internet opklapt. Ik volg wel demammavan en doordat zij nuchter is en bij tijd en wijle lekker cynisch kan ik haar goed hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven