Entertainment alle pijlers

Familievloggers

18-11-2020 13:26 3154 berichten
Klets hier mee over wat verschillende families, oa bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op social media laten zien.
Cookielover schreef:
20-11-2020 22:24
Nee, want die van Lucilla en Luxy staan op YT. Dus ik denk dat nummer vier ook gefilmd wordt.
Volgens mij zijn die twee bevallingsvideo's ook twee van hun meest succesvolste video's. Dus nummer 4 gaat ook zeker op youtube... (want wat werkt, dat moet je vooral doen :nut: )
Tinnekeisabella schreef:
20-11-2020 18:57
Ik lees al langer mee op het huis vol topic, maar die Bellinga’s....ik snap echt niet hoe dat kan in een land als Nederland? Die kinderen worden gewoon uitgebuit. En het geld gaat enkel en alleen naar de ouders😳.
En als de kinderen een nummer uitbrengen is moeder Bellinga altijd achteraan in de clip aan het meedansen. Mediageil.
Die arme Luan als hij in de brugklas komt en ontdekt dat het niet zo stoer is om alles online te hebben staan.

Maar ik snap echt niet hoe ze zo zonder controle verder mogen doen. Kinderen die in musicals meedoen mogen maar een paar dagen “werken”, deze kinderen werken elke dag. Letterlijk al het geld komt door videos met hun prive leven🤐
Ja, ze werken wel meer dan enkel de vlog. Moeders wilde vroeger zelf zangeres worden maar dat is niet gelukt maar Luan en Lucilla mogen deze droom najagen. Luan vindt het trouwens wel echt heel erg leuk, dat kun je zien. Lucilla vindt het volgens mij spannend maar moet vooral.
Wow.

Manon Proper is jaloersmakend perfect. Ik volg haar op insta. Keurige kindjes, keurige kleding, über gezond eten.
Nu ik het zo schrijf snap ik niet waarom ik ze volg want eigenlijk zijn ze te perfect :-D
Luan zijn TikTok account werd laatst eens verwijderd, omdat hij niet voldeed aan de richtlijnen (je moet minimaal 13 jaar zijn voor die app, die jongen is 7 of 8 ofzo.) Luan behoorlijk verdrietig (moest natuurlijk ook even gefilmd worden). En mama Fara besloot maar een nieuw account aan te maken, die vervolgens ook weer verwijderd werd. Maar ze wilde haar zoon leren dat je vooral niet moet opgeven en dus nog maar een account aanmaakte, die ook weer werd verwijderd. Mens... :sarcastic:
Lotus5528 schreef:
20-11-2020 22:35
Luan zijn TikTok account werd laatst eens verwijderd, omdat hij niet voldeed aan de richtlijnen (je moet minimaal 13 jaar zijn voor die app, die jongen is 7 of 8 ofzo.) Luan behoorlijk verdrietig (moest natuurlijk ook even gefilmd worden). En mama Fara besloot maar een nieuw account aan te maken, die vervolgens ook weer verwijderd werd. Maar ze wilde haar zoon leren dat je vooral niet moet opgeven en dus nog maar een account aanmaakte, die ook weer werd verwijderd. Mens... :sarcastic:

Dat Tiktok zouden we überhaupt niet moeten willen. Ik heb hier iig een verbod op die app.
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic! Ik volg de familie Geerts via instagram maar verder geen Nederlandse gezinnen.

Wel volg ik een paar Amerikaanse gezinnen via You tube zoals Jamerrill Stewart, She's In Her Apron en Jordan Page. Vooral voor de handige tips en lekkere recepten.

Volgen jullie ook buitenlandse accounts?
De Duggar’s ;-D
Maar niet heel actief.
Alle reacties Link kopieren
Expreszo schreef:
20-11-2020 23:06
De Duggar’s ;-D
Maar niet heel actief.
Dat doen zij wel actief zijn :biggrin: :rofl:
jumper1 schreef:
21-11-2020 08:57
Dat doen zij wel actief zijn :biggrin: :rofl:
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel benieuwd wat jullie dan van elise boers ( Tiger elise) en Kim kotter vinden
Elise Boers is die tweelingmoeder toch? Paar vlogs van gezien, wel oké, nog niet echt een mening.
Ik ken ze niet. Althans, Kim Kotter ken ik van naam en gezicht, verder niet.
Redballoon schreef:
20-11-2020 17:21
Als ik Google op de groentjes kom ik een foto tegen die je echt echt echt niet op internet kan zetten... Volgens mij hebben ze de foto wel verwijderd maar hij verschijnt nog in de zoekopdracht.
Wat voor foto is 't dan? (Je hoeft 'm niet te plakken, maar ik ben wel benieuwd naar een omschrijving)
Marée schreef:
21-11-2020 12:23
Wat voor foto is 't dan? (Je hoeft 'm niet te plakken, maar ik ben wel benieuwd naar een omschrijving)
Het meisje dat naast een ander kind zit. Meisje heeft jurkje aan die nogal omhoog gekropen zit waardoor je precies tussen dr beentjes kunt kijken en haar onderbroekje ziet.. (en we weten allemaal wel wat voor gekkies er op internet rondlopen die dit soort dingen maar wat leuk vinden)
Alle reacties Link kopieren
Wat mij stoort aan al die (semi) onbekende Nederlanders is dat ze van zichzelf en hun omgeving een compleet verdienmodel maken. Naar voorbeeld van buitenlandse sterren. Er gaat geen post voorbij of je wordt als volger of fan aangespoort om spullen te kopen. Alles wat in beeld komt is reclame (van uitstapjes, de wc bril tot de kleding. En daarnaast ontwikkelen ze zelf ook nog (zogenaamd daar zit natuurlijk een professioneel team achter) een kledinglijn, verzorgingsproducten, boeken, DVD's etc.

In plaats van leuke kiekjes en informatie over de persoon of zijn huis. Is het een grote commercial geworden. Heel erg storend.
Alle reacties Link kopieren
mirthemanon schreef:
21-11-2020 09:36
Ik ben wel benieuwd wat jullie dan van elise boers ( Tiger elise) en Kim kotter vinden
Elise kende ik nog niet, ik heb net even een paar dingen van haar bekeken. Leuk account!
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk wel eens wat vlogs.

Michelle Bollen
Kimberley van newbornfitmama

Soms de Bellinga's.

Mammavan: die loopt volgens mij de hele dag met telefoon in de hand, wow wat veel posts op instagram
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook wel eens die vlog van Kim Kotter. Meestal als ik op de hometrainer zit en dat is best leuk. Ik vind haar wel leuk en haar man ook. (Die ik regelmatig beluister in zijn podcast als ik wandel) :P
Ik dacht aardig op de hoogte te zijn qua vloggers, maar boy was I wrong!
En dat zijn allemaal mensen met veel volgers?
Vraag me af hoeveel volgers “rendabel” is.
Wat het oplevert.
Alle reacties Link kopieren
Ik keek trouwens altijd naar Annic ten Duis. Maar die is helemaal out of the picture sinds dat mama worden gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Wat betreft de Bellinga's; volgens mij heeft vooral moeder niets te doen naast het filmen van de kinderen en het reilen en zeilen van het Bellinga-bedrijf.
Je wil je toch ook eens een keer ergens anders mee bezighouden?
Werkelijk alles gaat over de kinderen, met de kinderen, videoclips van de kinderen, Sinterklaasfilm van/met de kinderen, Bellinga-boek of magazine dat ook weer (grotendeels) over de kinderen gaat.. Ik zou een overdosis van m'n eigen kinderen krijgen :lol:
En vader vind ik altijd zo nep overkomen, alsof hij altijd een rol speelt, ook hoe hij met de kinderen praat..
Ik heb het idee dat dat bij Fara wel echt is wie zij is, en dat hij die manier van doen heeft overgenomen ofzo.
Ik vind Luxy juist de leukste, omdat ze nog zo grappig is.
Luan vind ik al erg camera-bewust overkomen en heeft al echt vaste maniertjes daarin, maar dat is niet gek natuurlijk..
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me bij de Bellinga's ook altijd af of de kinderen nooit bij andere kinderen spelen, of andere kinderen niet bij hen. Of bijna nooit in elk geval, anders zou dat vaker op camera moeten staan of zou 1 van de kinderen vaker niet in beeld zijn omdat ze een speelafspraakje hebben en dus weg zijn.
Luan en Lucilla hebben echt die leeftijd van speelafspraakjes, maar ik vraag me dus af of dat bewust afgehouden wordt omdat het niet in hun vlog-schema past?
glitglam schreef:
22-11-2020 21:26
Ik vraag me bij de Bellinga's ook altijd af of de kinderen nooit bij andere kinderen spelen, of andere kinderen niet bij hen. Of bijna nooit in elk geval, anders zou dat vaker op camera moeten staan of zou 1 van de kinderen vaker niet in beeld zijn omdat ze een speelafspraakje hebben en dus weg zijn.
Luan en Lucilla hebben echt die leeftijd van speelafspraakjes, maar ik vraag me dus af of dat bewust afgehouden wordt omdat het niet in hun vlog-schema past?
Daar wordt omheen gevlogt.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
22-11-2020 22:04
Daar wordt omheen gevlogt.
Nou gelukkig maar dan! Ik dacht al hoe zit dat nou, lijkt me nl ook best lastig omheen te vloggen omdat ze dat dagelijks doen, maar dan iig fijn voor de kinderen dat ze dat zo doen.
glitglam schreef:
22-11-2020 22:16
Nou gelukkig maar dan! Ik dacht al hoe zit dat nou, lijkt me nl ook best lastig omheen te vloggen omdat ze dat dagelijks doen, maar dan iig fijn voor de kinderen dat ze dat zo doen.
School en speelafspraakjes laten ze prive. Maar ik heb een aantal keer gehoord dat er afgesproken is en dat er daarom een kindje mist in de vlog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven