Fans seizoen 2
dinsdag 24 augustus 2010 om 21:13
Ik kan het oude topic niet meer vinden dus nu een nieuwe...
Zag bij Boulevard dat Fans weer begint op SBS6, volgens mij volgende week weer.
Ze lieten 2 fans zien van Lady Gaga, volgens mij redelijk ernstig... Heb vorig jaar erg gelachen dus ben nu weer benieuwd!
Weet iemand welke "fans" er deze keer aan bod komen?
Zag bij Boulevard dat Fans weer begint op SBS6, volgens mij volgende week weer.
Ze lieten 2 fans zien van Lady Gaga, volgens mij redelijk ernstig... Heb vorig jaar erg gelachen dus ben nu weer benieuwd!
Weet iemand welke "fans" er deze keer aan bod komen?
zaterdag 5 mei 2012 om 22:46
zaterdag 5 mei 2012 om 22:48
zaterdag 5 mei 2012 om 22:49
quote:geheimtaal schreef op 05 mei 2012 @ 22:43:
[...]
Een meid van een jaar of 22, 23 die fan is van K3. Die moet je zien.
Die is grappig, krijgen ze ruzie met moeders met kinderen.
Die van Wolter vond ik leuk omdat ik hem echt een schatje vind. Zal ik bij hem aanbellen voor een kopje thee?
[...]
Een meid van een jaar of 22, 23 die fan is van K3. Die moet je zien.
Die is grappig, krijgen ze ruzie met moeders met kinderen.
Die van Wolter vond ik leuk omdat ik hem echt een schatje vind. Zal ik bij hem aanbellen voor een kopje thee?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 5 mei 2012 om 22:51
zaterdag 5 mei 2012 om 22:53
quote:S0LEIL schreef op 05 mei 2012 @ 22:41:
[...]
Neeeee, Marga is veel erger!
Die rende toch gillend achter de auto aan?
Die rel tussen fans van Simon & ... was ook erg, dat die fan had verzonnen dat ze zwanger van hem was.
[...]
Neeeee, Marga is veel erger!
Die rende toch gillend achter de auto aan?
Die rel tussen fans van Simon & ... was ook erg, dat die fan had verzonnen dat ze zwanger van hem was.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 5 mei 2012 om 22:54
quote:S0LEIL schreef op 05 mei 2012 @ 22:51:
[...]
Ja hoor kan best. Als je maar wel een boxershort voor hem meeneemt.Zag bij het programma Ik kom bij je eten hoe mooi hij woont en heul dichtbij, kom gewoon voor een kopje suiker
[...]
Ja hoor kan best. Als je maar wel een boxershort voor hem meeneemt.Zag bij het programma Ik kom bij je eten hoe mooi hij woont en heul dichtbij, kom gewoon voor een kopje suiker
zondag 6 mei 2012 om 01:32
Ik had het begin gemist, net even gekeken maar wat een nare familie, zo afgeven op Desi maar het wel handig vinden dat ze overal heen gebracht wordt. En dat dees daar bij die familie gaat stofzuigen is helemaal zot. Maar dat zwart spreken is echt vals. Hopelijk is Desi wel zo bijdehand om te zeggen, je zoekt het maar uit voortaan.
zondag 6 mei 2012 om 09:08
quote:Mylene_Valerie schreef op 06 mei 2012 @ 01:32:
Ik had het begin gemist, net even gekeken maar wat een nare familie, zo afgeven op Desi maar het wel handig vinden dat ze overal heen gebracht wordt. En dat dees daar bij die familie gaat stofzuigen is helemaal zot. Maar dat zwart spreken is echt vals. Hopelijk is Desi wel zo bijdehand om te zeggen, je zoekt het maar uit voortaan.Dat hoop ik ook. Die moeder van die familie van Danny-gaat-wel-met-mij-mee-naar-huis griet is Marga van Thomas Berge zo vals.
Ik had het begin gemist, net even gekeken maar wat een nare familie, zo afgeven op Desi maar het wel handig vinden dat ze overal heen gebracht wordt. En dat dees daar bij die familie gaat stofzuigen is helemaal zot. Maar dat zwart spreken is echt vals. Hopelijk is Desi wel zo bijdehand om te zeggen, je zoekt het maar uit voortaan.Dat hoop ik ook. Die moeder van die familie van Danny-gaat-wel-met-mij-mee-naar-huis griet is Marga van Thomas Berge zo vals.