Entertainment alle pijlers

Farmville - DEEL 2

01-03-2010 18:02 1940 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de echte diehard Viva-boerinnen en een enkele -boer, hier het tweede deel van het "Alles wat je ooit wilde weten maar nooit durfde te vragen"-topic over het Facebook-spelletje Farmville.

Het eerste deel farmville bevat veel handige aanwijzingen en tips.

Je eigen farm starten én lid worden van de heusche Viva-fanpage op facebook? Dat kán! Mocht je lid willen worden: meld je hier bij het Opperhoofd Himalaya aan! Wel even vermelden wie je bent/was/wilt worden op het forum, want dat is door knopjesgate een chaos geworden.

Wil je niet dat jouw privé-facebook gegevens alsnog bekend worden via Facebook op dit forum, heb je twee mogelijkheden:

- maak een apart FB-account aan op je Viva-nick

- scherm alle Farmville vrienden af door middel van het maken van een aparte lijst waar je alle mensen in zet die je niet irl kent en waar je geen privé-info aan wilt verstrekken (op je echte naam na, die kun je niet verbergen) en sluit in de privacy-opties deze lijst uit van alle info naar keuze.

Veel succes met 'boeren'!

moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2011 00:20
Reden: aanpassing emailadres
% gewijzigd
ja misskip dat vind ik ook balen...werk ook onregelmatig dus geen idee of de hond lang blijft!!
quote:misschicken schreef op 10 april 2010 @ 08:53:

Ik moest vanmorgen mijn hond voor 3 fv uit het asiel halen...

Sorry......

Ik begin niet aan een hond. Ik ben trouwens helemaal wat last van desinteresse. Hebben jullie nog geen last van farmvillefatique?
Man, doe niet zo moeilijk, trek gewoon een leuk pak aan.
Lach niet, ik zit hier nu met een getraumatiseerde pup en een kale spaarpot....zie dat maar weer eens op te lossen!
Wil je een eitje?
Man, doe niet zo moeilijk, trek gewoon een leuk pak aan.
quote:Idreamofgenie schreef op 09 april 2010 @ 22:36:

Hahaha, noorzz, zo heb ik het intussen ook op het prikbord bij de boerderettes gezet.

@Gavia: Iedereen kan kiezen of hij 65 FV of 300000 coins voor een pup wil betalen. Die hoor je dus gewoon te zien, mss dat fv een bug heeft bij jou, kijk morgen anders nog eens. Meestal lossen dat soort dingen zichzelf op.ik had het ook van jou geknipt en geplakt!! Vond het zo gemakkelijk uitgelegd...ga nu werken hoop dat de hond er straks nog is....
Kon hond gelukkig nog voederen voor werktijd...maar ik blijf het niet handig vinden! Ik vind die waslijntjes zo ontzettend leuk! Daar ga ik vanmiddag mijn boerderette mee volzetten hahaha
Ok ok ok, ik ben behoorlijk laks geweest op mijn boerderie. Maar ik heb hem er nu eindelijk vanaf gegooid. Ik heb mijn facebook account ook verwijderd.

Bedankt voor al jullie goede zorgen voor mijn plantjes.
Ahhhhh Boog had je plantjes net opgepept las ik
ik zit te wachten tot mijn co-op squash klaar is, dan kan ik daarna eindelijk naar de koopzondag.. ik ga mooie schoenen kopen..... kwijl..
quote:misschicken schreef op 11 april 2010 @ 07:52:

Kon hond gelukkig nog voederen voor werktijd...maar ik blijf het niet handig vinden! Ik vind die waslijntjes zo ontzettend leuk! Daar ga ik vanmiddag mijn boerderette mee volzetten hahahaik mocht wat eerder weg van mijn werk...pff net op tijd voor de hond...ga nu die was lijntjes zoeken!!
quote:misschicken schreef op 11 april 2010 @ 10:47:

Ahhhhh Boog had je plantjes net opgepept las ik Ja dat zag ik, vond het best wel sneu
@tinkel : ik had je plantjes ook al 3 x tot leven gewekt. Haha..
Ow, wat sneu allemaal

Maar erg bedankt!
quote:Tinkeldel schreef op 12 april 2010 @ 08:52:

Ow, wat sneu allemaal

Maar erg bedankt! ah joh geeft niets..
Hoi allemaal,

ik zit nu een week op FV (oh hoe verslavend), maar kan de boerderettes nergens vinden! Helphelp, wat doe ik verkeerd?
De boerderettes zijn verborgen. Mail Appeltje even en de deuren gaan open....
Waarom kom ik gewoon op mijn startpagina als ik op de link klik om lid te worden van de viva farmville facebook toestand? Doe ik iets verkeerd?

Ik ben hard opzoek naar buren!
quote:misschicken schreef op 10 april 2010 @ 13:15:

Lach niet, ik zit hier nu met een getraumatiseerde pup en een kale spaarpot....zie dat maar weer eens op te lossen!Ik stuur wel ff voer naar je op.
quote:mrth schreef op 13 april 2010 @ 13:00:

Waarom kom ik gewoon op mijn startpagina als ik op de link klik om lid te worden van de viva farmville facebook toestand? Doe ik iets verkeerd?

Ik ben hard opzoek naar buren!Je kunt mij mailen op appeltjesgroen25 apestaartje hotmail punt com en dan nodig ik je uit!
Hi AppeltlesGroen. Ik ben net begonnen en heb 1 buur! Mag ik ook mee doen met jullie boerderie? Nogal aangestoken met het FV virus ben ik bang...
Mail me maar lotjelove!
Ja, ik heb sinds een uur ook een boerderijtje. Niet door dit topic trouwens, maar door 2 enthousiaste collega's. Volgens mij kan ik op dit moment verder weinig: mijn geld is op, de groentes zijn nog niet oogstbaar en de kip en koe kan ik voornamelijk aaien.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Je kunt ook bij je buren gaan helpen, krijg je weer geld erbij.
quote:steph schreef op 13 april 2010 @ 23:54:

Je kunt ook bij je buren gaan helpen, krijg je weer geld erbij.Dan moet je eerst buren maken en om dat te doen heb je vrienden nodig op facebook. En die heb ik nog niet, want ik heb me gisteren pas op facebook aangemeld, om zo'n boerderijtje te beginnen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
zoek me even op dan, misschicken is de naam met dezelfde foto als hier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven