Entertainment alle pijlers

farmville

12-01-2010 15:56 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
farmville op facebook.... ik ben fan!! wie ook?

Graag wil ik dit topic gebruiken om te kletsen over farmville en hints uit te wisselen.

Wat mij bij andere fora over FV opvalt is dat elk discussietopic ondergesneeuwd wordt met verzoeken tot buren en" fertilisen " enz; dat wil ik graag voorkomen hier en er een leuk kletstopic van maken.

Ik zelf zit nu in level 21 en kan maar niet genoeg Xp bij elkaar schrapen om in level 22 te komen. Ook opende ik gisteren een gouden mystery-egg en kreeg ik een carousel ( hoera! ) maar omdat mijn giftbox vol was is deze carousel nooit aangekomen. Dus mijn tip voor jullie is: maak iedere keer je giftbox leeg.

FAQ:

FVcash ( briefjes ) : elk level wat je omhoog gaat krijg je er 1 bij, of je kunt het kopen met je cerditcard ( is voor het spel niet nodig )

buren: vrienden op facebook die ook FV spelen uitnodigen. Hier heb je een tabblad voor bij je farm ( my neighbours ).

fanpagina's : werken niet.. en denk aan je privacy , als je je aanmeldt ben je zichtbaar voor alle fan's.

poppetje vastzetten: Zet je poppetje vast op de plek waar je komt als je bv bij de buuf bent geweest of zo iets dergelijks. En vergeet niet dat als je een groter plot hebt je dat poppetje op een iets andere plek moet vastzetten.Zo kun je sneller oogsten enzo.

FV voor dummies vind je niet meer hier maar topics zijn samengevoegd..

farmville?

Totaal aantal stemmen: 130

WTF is Farmville? (33%)
leuk, ik ben fan (53%)
vind er niets aan (12%)
ik zal eens kijken wat het is (2%)
quote:Kroes schreef op 04 februari 2010 @ 22:25:

[...]

Snappie no problemo *ga kijken of ik mijn linken eraf kan halen*thanx...
Haihai

ben avondje weg, gaat alles ineens heel erg snel!

Sgaap, ik heb uitnodiging verstuurd

IK trouwens op facebook geen nick, ben 'r echt mee begonnen om buitenlandse vrienden mee op te sporen en contact te houden. De meeste doen ook Farmville, maar één arme Amerikaan wordt nu toch bestookt met deze rotzooi, ben ik bang.. nahja.. zoveel contact hadden we voor FB ook niet

Ik ben met stal op 20./50 en dat vind ik best een mooie score!
Later is nu
Morgen mag ik weer mensen blij maken met barn stuff. En ook weer andere gifts versturen.
laptop is overleden in de strijd om de hoefijzers....grrrrr

Ik ga maar naar bed zo...morgen werken en daarna kijken of ik dat ding kan reanimeren.
Je moet ook geen hoefijzers op je laptop gooien, MissC

balen, dat wel!
Later is nu
Shit Kippie dat meen je niet!!!
ohnee... das wel behoorlijk kut vervelend...
Hei allemaal

Hebben jullie de gamebar al van farmville? Dan komt er bovenaan je scherm te staan hoe lang het nog duurt voor je het eerste kan oogsten. Erg makkelijk. Je kunt hem downloaden via de zynga Farmville site.
Ik weet niet of jullie dit probleem ook hebben,maar ik kon gisteren geen buurtjes toevoegen,ik zat over mijn limiet heen {had niemand toegevoegd...dus heel raar...}

En nu wilde ik net mensen toevoegen, geeft hij nog steeds aan dat ik over mijn limiet heen zit en morgen pas weer mensen toe kan voegen... Héél raar...
Gamebar heb ik ja.

Doornroosje wacht nog even het kan best zijn dat later in de dag je weer wel buren mag toevoegen. Bij mij is dat meestal wel het geval.
Ja klopt Dushi.. Kon net ineens de hele lijst met buurtjes toevoegen...

Zitten wel veel fouten in het spel zeg. Weet dat het een Beta-versie is, maar toch baal ik dr van.. Had gisteren een collectable die mijn collectie compleet maakte, is hij ineens *foetsie*.
Het werkt niet altijd zo vloeiend, ben vanmorgen ook weer een bug kwijt geraakt opeens zomaar weg.
't is nie eerlijk al mijn aarbeiden dood..... snik beter plannen. Werken is ook zo onhandig en slapen ook for that matter
Heb ik dat?!
Die gamebar ga ik niet gebruiken. Ik ga er toch geen rekening mee houden wanneer iets klaar is. Het moet wel een beetje relaxed blijven...
Ja die bugs dat maakt het echt vreselijk soms. Ik had al zoveel verder kunnen zijn als alles wat ik gewonnen had ook echt bijgeschreven was. Maar goed, op den duur zal het wel beter gaan. (hoop ik)
hai

ik probeer gewoon m'n crops zo te plannen, dat ik op gezette tijden moet oogsten, heb ik geen gamebar nodig. Nu op het werk loopt de hele toestand steeds vast, dus heb ik besloten er maar even niets mee te doen. *saai* Kon wel alle cadeautjes binnen slepen
Later is nu
Ik zag het vanmorgen Sgaapie toen ik bij je ging bemesten. De helft van je gewassen naar de knoppen. Bij alles wat je koopt op de markt staat ook een tijd bij hoelang het duurt eer je kunt oogsten. Geen idee of dat je dat al gezien had/ hebt. Maar dan kun je beter plannen.
Hahah Dreamer!

Ik moet nog even wachten eer ik weer kadootjes mag versturen. Was gisteravond aan mijn tax. Neem even gemakshalve aan dat tegen de middag ik weer mag gaan smijten met die dingen.
Oeh, kon net Sgaapie een insect sturen. Dus wie heeft er nog spul nodig voor de barn? Ik kan een hoofdstel of een steen versturen
Ik kan beiden wel gebruiken Dushi.
Thanx voor de bemesting Sushi

Ik heb wel pompoenen kunnen oogsten

en bij iedereen de kippen gevoerd en met mest gestrooid
Heb ik dat?!
Sgaapie, ik heet Dushi of Does maar sushi ben ik nie hoor. Pas maar op dat ik geen Shoarma van je maak
Doorn ik heb net een berichtje op mijn pagina gezet. Dus als je even aangeeft daar dat je wat wilt dan weet ik ook dat het bij jou terecht komt
Staat al een opmerking van mij bij Dushi. ;)
Volgens mij heb ik je al blij gemaakt he Doorn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven