Entertainment alle pijlers

Fear The Walking Dead

31-03-2015 17:09 1084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij het Fear The Walking Dead-topi.



Dit topic gaat over de serie Fear The Walking Dead, de companionserie van The Walking Dead. Seizoen 2 gaat op 10 april 2016 in de VS in première. In Nederland begint AMC op 29 februari 2016 met seizoen 1 van de serie en ze gaan meteen door met seizoen 2.







Aflevering bespreken iedere maandag (na de Amerikaanse uitzending) vanaf 20.30. Voor die tijd kun je je berichten over de aflevering in het wit zetten.



Het TWD-topic vind je hier: The Waiting Dead
blauwe_emmer schreef:
07-06-2017 00:33
Ik heb gekeken, maar vindt het nog steeds een slap aftreksel van TWD. Ik heb ook met geen een van de hoofdpersonen wat, eigenlijk vind ik de meesten verschrikkelijk irritant.
Dan kijk je lekker twd en laat je Fear voor wat het is. Tadaaaaaaaa probleem opgelost
Alle reacties Link kopieren
Ik vooral strand .. Salazar ben ik zo gewend, ben vooral benieuwd wanneer ofelia komt ...
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
mamsvan schreef:
27-06-2017 14:59
Ik vooral strand .. Salazar ben ik zo gewend, ben vooral benieuwd wanneer ofelia komt ...
Van strand was ook al even duidelijk dat hij mensen graag gebruikte. Ik ben heel erg benieuwd wanneer Travis weer op zal duiken. Ik denk dat hij door die indianen opgelapt wordt. Al dan niet met goede bedoelingen.
Alle reacties Link kopieren
Opgelapt ? Ik denk dat hij een walker is ?

Hoe vonden jullie die indiaan..?


En hoe vonden dat stuk met die man zijn halve kapotte hoofd en de kraai :proud:
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
mamsvan schreef:
27-06-2017 09:37
Wat vind je van Travis dood ? Starshine
Niet zwaar tragisch, wel sneu voor Madison. Ik ga haar steeds meer waarderen.
Ik vind het onwaarschijnlijk als travis leeft. Hij is uit een behoorlijk hoog vliegende helikopter gevallen.
Aan de andere kant hebben we geen lijk/walker gezien wat betekent dat ze ons in het ongewisse willen laten. Maar ja, in de ZA zal het wel vaker voorkomen dat iemand gewoon verdwijnt.
Die man met die kraai was echt gruwelijk :O
Wat een schijt aflevering. Alleen maar gelul om niks. Nee deze had van mij overgeslagen mogen worden. Zat geen vaart in :nooo:
Alle reacties Link kopieren
Ik loop een beetje achter, denk dat ik nu 3/4 afleveringen gezien heb maar ik vind er niks aan dit seizoen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Madison niks >:-(
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven