Entertainment alle pijlers

Fear The Walking Dead

31-03-2015 17:09 1084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij het Fear The Walking Dead-topi.

Dit topic gaat over de serie Fear The Walking Dead, de companionserie van The Walking Dead. Seizoen 2 gaat op 10 april 2016 in de VS in première. In Nederland begint AMC op 29 februari 2016 met seizoen 1 van de serie en ze gaan meteen door met seizoen 2.

Aflevering bespreken iedere maandag (na de Amerikaanse uitzending) vanaf 20.30. Voor die tijd kun je je berichten over de aflevering in het wit zetten.

Het TWD-topic vind je hier: The Waiting Dead
quote:Starshine-2 schreef op 03 oktober 2016 @ 15:46:

Apart, het seizoen telt dan 15 afleveringen. Ik had 16 verwacht.

S2 van twd had ook 15,

Volgend seizoen 16 ...

Ik begin vanavond of morgen aan finale ... heb net 4afleveringen gezien, heftig van Chris zeg en travis

Ben onder de indruk van travis

O en begin duidelijk te hechten aan ze allemaal, behalve maddie..

De moeder van bruid lijkt op de vrouw in desperate housewives,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ik kan zowaar een mini-binge doen met 3 afleveringen Kan helaas niet, want moet ook andere dingen doen vandaag

Kijk nu Date of death.

Gelijk een Resultaat van de diepgaande liefde van Maddison voor Nick.

Echt.....Hoe wil je dit gaan oplossen. Dit gaat ongetwijfeld fout.

Maar wel weer Travis, dat is dan wel weer fijn. Ongetwijfeld gaat ze zeggen dat het waard was.

Ben benieuwd hoe het verloopt tussen Chris en Travis. Travis komt zonder Chris.....Dood, uit elkaar gegaan of gewond? Overigens denk ik dat Chris definitief een andere pad is ingeslagen en dat zijn vader, die hem probeert te helpen, er niet in slaagt om hem terug te halen. Dat moet Chris zelf.

Denk ook dat die ene jongen het niet haalt.

Omg, er is toch niet gebeurd wat ik denk dat er gebeurd is??? Nou ja, misschien is Travis getraumatiseerd omdat hij die ene jongen moest verlossen? Gis maar wat.

En het schoot mij opeens te binnen, toen ze kwamen met moving day. Weet je waar die groep op lijkt? Op de groep jongens/kinderen die de hele dag willen spelen en niet willen luisteren naar de volwassenen. Hedonistische levensstijl dus. Luilekkerland van Pinokkio. Ze gaan van plek naar plek, gebruiken en maken alles op en gaan weer verder. Niet denken over morgen of de toekomst, alleen lol trappen.

Arme jongen. Kijkt bang uit zijn ogen.

Was te verwachten. En Travis realiseert het niet, maar daar is ie vader voor, maar het is beter dat ze gaan scheiden. Wat Chris door had. Dit was niet goed afgelopen. Sowieso, maar ja, ik ben geen moeder, was ik klaar geweest met hoe hij mij in de val gelokt had.

Het klopt niet wat Travis zegt dat hij Chris verlaten had, Chris heeft HEM verlaten. Klopt wel dat hij Chris niet meer kon helpen.

En ik erger mij aan Maddy. Wat een vastklamperij. Laat hem even met rust.

En verdrietig dat zijn laatste woorden god damn you was. Snap ik wel. En het klopt denk ik wat Maddison zegt: Chris weet wel dat Travis van hem houdt. Dat is gewoon zo.

Prachtig om de les van Travis gelijk terug te zien bij Maddison.

Oh shit
quote:Starshine-2 schreef op 03 oktober 2016 @ 09:43:

Maandagochtend, Fearochtend.

Op kodi staan twee nieuwe afleveringen maar liefst. Is dat omdat ze een week vrij willen houden tussen fear en twd voor de recap van twd?

Nou ja, ik klaag niet.Ja ik zag het! Wel leuk
quote:Starshine-2 schreef op 03 oktober 2016 @ 15:46:

Apart, het seizoen telt dan 15 afleveringen. Ik had 16 verwacht.

Waarop baseer je de verwachting? Ik hou het niet echt bij, ik hoor het van jullie

Ik vind 15 afl ook een mooi getal
8 voor de break en 8 na had ik in mijn hoofd zitten.
quote:mamsvan schreef op 06 oktober 2016 @ 20:22:

[...]

De moeder van bruid lijkt op de vrouw in desperate housewives, .

Dat is ze ook! Ze zat ook in de remake van Dallas.
Wrath staat op.

Hmm, spannend met Nick. Kolonie is niet meer veilig, wat gaan ze doen.....

Oh jee, die uitschotjongens zijn in het hotel

Chris dood? Wat een nare manier om het te verkondigen in de serie. Pfff, ik zou niet weten wat ik met die gasten zou doen. Met de kennis die ik nu heb, denk ik afknallen die hap. Die jongens zijn nergens goed voor. Misschien eerst proberen ze weg te lokken met een auto zodat ze op pad gaan. Maar ja, of dat lukt....Als Travis erachter komt, zijn die jongens er geweest.

Omg Die scene met die walker en Nick. Brrrrr.

Ach, wat verdrietig. Die mensen zijn moeten zichzelf nu gelijk opofferen aan die stomme mensenmuur.

Gaat Brandon vertellen? Spannend!!!!

En Nick heeft het bij het rechte eind. En terecht.

En wat een droplul die Alejandro.

Wtf, wie schiet nou een vrouw alleen?!

Welcome to America

Ah pffffff, arme Chris en arme Travis.

Omg......Na een paar flinke tikken en die gebroken arm is het toch genoeg? Dit vind ik niks voor Travis.

Wat ik dan niet snap, is waarom Maddison niet het glas inbreekt.

Pfff, heftige aflevering.
Ik vind Chris lijken op die ene jongen van de uitschotjongens.
quote:Lovestar schreef op 07 oktober 2016 @ 19:21:

[...]

Waarop baseer je de verwachting? Ik hou het niet echt bij, ik hoor het van jullie

Ik vind 15 afl ook een mooi getalWat Dolfje zegt. 8 voor de break, 8 erna.
Raar trouwens dat Talking dead de laatste 2 afleveringen samen doet....Of niet raar, want dat had met die recap te maken toch?

Nou ja, nog een aflevering, ik klaag niet (en ik let niet goed op )

North staat aan, toch kunnen mini-bingen vandaag

Oh bah, wat heftig om te zien met dat mes. Tijd geleden dat ik dat bij Twd zag. Wel snel nagedacht van haar en daadkrachtig.

Hmmm, Strand heeft een punt, maar je laat je familie niet achter. En Alicia heeft wederom een punt, als ze ervoor gaan, redden zich wel. Maar eerlijk is eerlijk, Strand heeft een punt. Maar ik denk dan: dan blijf jij toch????

En Luciana heeft gelijk. Nick rent als het moeilijk wordt.

En omg, ik kon dat snijden niet aanzien

Oh jee, Nick gaat toch niet dat doen wat ik denk dat hij gaat doen toch?

Oh nee, gelukkig niet.

Oh een helicopter!

En weer niet kijken

Ahhhh Ze connecten

En oh shit, Oscar dood, dat kan niet goed zijn.

En Alicia Dit was nooit goed gegaan natuurlijk. Iemand ging dood.

De vraag: blijft Strand of gaat ie weg?

Hij blijft en niet geheel onverwacht. Alhoewel, als ie was mee gegaan, dan had ik dat ook niet gek gevonden.

En Nick ging niet weg.....Ben benieuwd waarom.

Oh, daarom. Hij heeft reden om terug te komen en te blijven. Mooi om te zien dat Nick iets goed doet en waar hij in gelooft. Het is geen gevoelloze straatschoffie.

Gaaf om te zien dat Maddison en co elke keer een paar stappen achter Nick aanzitten.

Rennen!

Oh, Alejandro leeft nog. Lang genoeg om een paar dingen te zeggen, fijn voor Maddison en co.

Ben benieuwd of we nog Strand te zien krijgen en de anderen van het hotel......

Nou lekker is dat.Je knalt iedereen neer, maar Nick en Luciana niet? Vaag.

Aflevering snel afgelopen
quote:Starshine-2 schreef op 08 oktober 2016 @ 00:17:

[...]

Wat Dolfje zegt. 8 voor de break, 8 erna.Ik zag het. Begreep het al niet haha.
Hebben jullie aflevering 15 al gezien? Ik vond het een heftige aflevering. In aflevering 14 deed Travis een Rick.... dat vond ik wel jammer, want al eens meegemaakt. Ik heb wel de indruk dat alles in Fear sneller gaat. Hoe lang is het geleden dat de wereld verging? Niet langer dan een paar weken toch? Aflevering 15 vond ik wel weer wat toevoegen ten opzicht van de gewone TWD.
Ha fijn. Alvast ge-upt.
Nog even wachten tot 4 juni
4 juni ??
Erg he, ik dacht dat het over twee weken al zou starten.
Dat wordt toch even afkicken van de walkers

Er worden gelijk 2 afleveringen achter elkaar uitgezonden.

Ik zal dit keer proberen om bij te blijven, dan kan ik tenminste hier meeschrijven.
2 weken?! Ik dacht dat het direct achter Twd zou komen.

Moet btw nog wel even de laatste 2 afleveringen opnieuw kijken zodat ik even weer weet waar het over gaat.
ja dat ga ik ook doen, alhoewel mij gek genoeg nog wel voor de geest kan halen,

vond het gewoon heel vet,

O notitie voor mijzelf..

De webepisodes kijken,

het is dat met die vliegtuig enz is het denk ik belangrijk
Mooie poster idd

nog 4 weken

NOG 4 WEKEN

VIER WEEEEKEEEEEEEEN

quote:mamsvan schreef op 07 mei 2017 @ 11:30:

Mooie poster idd

nog 4 weken

NOG 4 WEKEN

VIER WEEEEKEEEEEEEEN

Krijg je al Walker-afkickverschijnselen? Eigenlijk zouden ze het vloeiender in elkaar moeten laten overlopen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven