Entertainment alle pijlers

Films en series algemeen (geen spoilers!)

12-11-2019 12:40 2150 berichten
Er is al een Netflix topic, maar er zijn natuurlijk nog veel meer films en series te vinden.

Waar kijk jij momenteel naar, wat raad je anderen aan en waar kijk je naar uit?

Geen spoilers s.v.p., en geef ook even aan wáár je de film of serie kunt kijken.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-11-2019 13:49
Reden: Vraag van schrijver
11.18% gewijzigd
Ik kijk the Family op Ziggo. Heel mooi.
dolfje schreef:
28-02-2020 17:32
Tranen met tuiten bij mij net bij het tweede seizoen van A million little things.. voor wie het niet kent het staat op Videoland en ik vind het echt een aanrader.

Even in beide serietopics omdat ik het zo mooi vind.

Eerste aflevering gekeken en ik vind het nu al goed. Dank voor de tip!
Flowers of War over de bezetting door Japan tijdens de 2e wereldoorlog. Eind Jaren 30 vorige eeuw.
Dat was wel een heftige film. Toch weer in een geromantiseerde vorm gegoten.
Wel gebaseerd op ware gebeurtenissen. Wel goed gefilmd en met nadruk op het gebeuren. Geen onnodig geweld in beeld, anders dan om een indruk te geven van wat er speelde. Maar is altijd moeilijk zo'n oorlog.
De mensen die er in zaten en er mee opgroeiden. Die praten er niet meer over, maar het blijft voor altijd een onderdeel van de persoon.

Millenium trilogie gekocht op dvd. Maar dat zal nog wel jaren duren voordat ik die kijk.
Zo was het ook met 50 shades of grey. Het tweede deel was weer heel anders. Een beetje Rosamunde Pilcher gehalte, maar dan beperkt tot 3 delen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij zijn met American crime begonnen. 3 seizoenen met geloof elk een aparte verhaallijn. Eerste aflevering pakte ons meteen dus vanavond verder.
Alle reacties Link kopieren Quote
Le Bazar de la Charité op Netflix! Prachtige spannende en heel mooi gefilmde serie die zich afspeelt in 1872. Het aankijken waard vanwege het goede verhaal maar ook vanwege het prima acteerwerk en het inkijkje in het leven destijds.
Alle reacties Link kopieren Quote
ik begin deze week aan the mandalorian (iemand die al gezien? is het wat?)) en we hebben voor het weekend the lion king op het programma staan.
The Outsider is goed zeg! Wat een fantasie heeft die Stephen King toch, hij spuugt die verhalen uit alsof het niets is.

@lizenlotte The Mandalorian is leuk. Als je Baby Yoda eenmaal gezien hebt dan ben je verkocht.
Nu bij afl 11 van A Million Little Things
(Videoland)
Echt heerlijk!
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesinBoots schreef:
04-03-2020 22:45
Nu bij afl 11 van A Million Little Things
(Videoland)
Echt heerlijk!
Ja mooi hè!
Modern Family in een preview gezien en de aankondiging dat het de allerlaatste seizoen gaat worden.. Moest even zoeken naar nummer 11.
Momenteel is seizoen 3 op herhaling.
Dan is zo 8 jaar verschil later wel groot in beeld. Ik zie het maar heel af en toe.

Kijk momenteel MOM. Geen idee hoeveel seizoenen. Dat is het voordeel van eindeloos veel herhalingen en korte afleveringen.
Gisteravond was op comedy central de 1e aflevering van het nieuwe/laatste seizoen van Modern Family.
20.30 uur.

Mensen met digitale tv kunnen die nog terugkijken.
Momenteel is de serie Victoria seizoen 3 in herhaling op NPO2.
Die kan je niet terug kijken.

Die is vorig jaar al uitgezonden en er kwam toen het bericht in beeld dat het de laatste aflevering van seizoen 3 was.
Komt er toch nog een split off of zoiets? Van de opvolgers van Victoria?

Er is wel een serie over Beatrix en de zware mantel als preview.
Ik heb even geen zin in alles te zoeken. Ook zonde van mijn tijd.
Ik kan nergens meer posten zonder lockers te krijgen.
Een locker om iemand op slot te zetten. Weg te stoppen in een kastje.
Wat een mooie Ijslandse serie op ziggo heb ik gezien.
The cliff
dolfje schreef:
04-03-2020 22:48
Ja mooi hè!

Beste tip in tijden 😁

Nu iedere woensdag 1 aflevering erbij. Meh.
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesinBoots schreef:
04-03-2020 22:45
Nu bij afl 11 van A Million Little Things
(Videoland)
Echt heerlijk!
Jullie moeten ook gelijk naar mij luisteren..... ;-)
Allergie voor moeten hier.
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesinBoots schreef:
10-03-2020 20:34
Allergie voor moeten hier.
Hahahahaha...hier ook hoor...
Mocht iemand nog interesse hebben in Amazon Prime, het is nu goedkoper vanwege de lancering van Amazon in Nederland. Ze hebben films en series (o.a. Mr Robot en de nieuwe Star Trek serie 'Picard'!)

https://www.filmtotaal.nl/nieuws/70932
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
04-03-2020 22:37
The Outsider is goed zeg! Wat een fantasie heeft die Stephen King toch, hij spuugt die verhalen uit alsof het niets is.
Wij kijken nu de laatste 3 afleveringen, inderdaad heel goed!
Ik kijk op Canvas naar Darkness: Those who kill. Goede serie! Beetje standaard rechercheurs, maar niet storend en het verhaal zit goed in elkaar.
dolfje schreef:
13-03-2020 20:20
Wij kijken nu de laatste 3 afleveringen, inderdaad heel goed!

Ik ben nu ook met de laatste afleveringen bezig en om eerlijk te zijn vind ik het best spannend. :$
Weet iemand hier toevallig of de serie ER ook op Videoland staat? Ik kan het niet vinden namelijk 😬
En staan alle seizoenen erop dan?
tess07 schreef:
15-03-2020 20:33
Weet iemand hier toevallig of de serie ER ook op Videoland staat? Ik kan het niet vinden namelijk 😬
En staan alle seizoenen erop dan?
Ik ben het niet tegengekomen. RTL8 zendt elke werkdag een aflevering uit.
Elfje* schreef:
13-03-2020 20:33
Ik kijk op Canvas naar Darkness: Those who kill. Goede serie! Beetje standaard rechercheurs, maar niet storend en het verhaal zit goed in elkaar.
Staat ook op NPO start+ . Ik vond het een goede serie.
LilyFaye schreef:
15-03-2020 20:34
Ik ben het niet tegengekomen. RTL8 zendt elke werkdag een aflevering uit.
Ok dank je! We kijken idd op RTL8 maar nu met de komende weken de kinderen thuis dacht ik wellicht wat vooruit te kijken. De pubers vinden het ook leuk namelijk. Maar helaas...

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven