Flatteuze/onflatteuze celebs fototopic
donderdag 8 mei 2025 om 18:03
Hmm, kwestie van smaak, maar het doet mij teveel denken aan Dora the Explorer.vivapimpelmees schreef: ↑08-05-2025 14:47Als heur haar minder doodgeblondeerd zou zijn en als de pony recht zou zijn, zou het een prima kapsel zijn.
woensdag 14 mei 2025 om 14:34
Celebjestime!
Het filmfestival van Cannes. Er waren dit jaar kledingvoorschriften oa. om blote toestanden zoals met Bianca Censori te voorkomen en om te grote slepen uit te bannen. Maar toch waren er her en der nog flinke slepen te zien.
Eva Longoria. Nog steeds een prachtige dame. De jurk vind ik ook erg mooi, al zou ik voor een minder opvallend halssierraad gekozen hebben omdat de jurk zelf ook al glittert.

Heidi Klum sleepte ook heel wat achter zich aan.

Halle Berry had blijkbaar een andere jurk aan dan gepland, haar kleding voldeed in eerste instantie niet aan de voorschriften. Persoonlijk vind ik dit ook niet zo geslaagd. Nul model in deze jurk, het lijkt gewoon een lap stof.

Robert de Niro en Tiffany Chen

Bella Hadid in een, vind ik, niet zo flatteuze pose.

En hier schrok ze blijkbaar, grappig.

Nataly Osman (?) Wat is de rok lelijk aangezet. Misser!

Juliette Binoche, met hoofdbedekking.

Maar van de achterkant leek het net een Star Wars outfit.

Irina Schayk. Wat een goedkoop ogende jurk. Een massa thule van Alie Express lijkt het, naar het is Armani.

Leonardo di Caprio

Andere evenementen dan:
Tom Cruise heeft nog geen enkele grijze haar.

Beyonce leest de krant.

Khloe Kardashian lanceerde een nieuw geurtje.

Paris Hilton, haar gezicht is vrijwel rimpelloos, maar op haar armen tekenen zich flinke aders af.

Nicole Scherzinger, ik moest goed kijken om te zien dat zij het is.

Whoopi Goldberg. Had wat flatteuzer gekunt.

Dames die écht kunnen acteren, Hillary Swank en Kathy Bates.

Eveneens talentvol: Eddy Redmaine.

Miley Cyrus.

Kelly Clarkson, wat heeft zij nou aan, oogt erg goedkoop.

Lekker spontaan, ahum. Jamie Oliver.

Jason Mamoa, dit is nou een fotocamera, kindertjes. Die gebruikten we vroeger om foto's mee te maken.

Timothee Chalamet was een dagjes naar de races.

Winnie Harlow had dorst.

Seal zong nog een nummertje.

Anne Hathaway en Donatella Versace.

Meghan Thee Stallion had haar roze yeti laarsjes aan.

Heidi Klum, oei, not so glamourous Heidi. Lijkt meer een oud pyamajasje van je man.

Oef, dit is echt Matt Damon met zijn vrouw.

De altijd sympathieke Benedict Cumberbatch.

Martha Steward. Kek jasje, prima broek. Maar dan die schoenen! En vooral; in die kleur?

Het strijkijzer van Nicolas Cage was kapot.

En last but not least de knappe kindjes True en Tatum van Khloe Kardashian.
Het filmfestival van Cannes. Er waren dit jaar kledingvoorschriften oa. om blote toestanden zoals met Bianca Censori te voorkomen en om te grote slepen uit te bannen. Maar toch waren er her en der nog flinke slepen te zien.
Eva Longoria. Nog steeds een prachtige dame. De jurk vind ik ook erg mooi, al zou ik voor een minder opvallend halssierraad gekozen hebben omdat de jurk zelf ook al glittert.

Halle Berry had blijkbaar een andere jurk aan dan gepland, haar kleding voldeed in eerste instantie niet aan de voorschriften. Persoonlijk vind ik dit ook niet zo geslaagd. Nul model in deze jurk, het lijkt gewoon een lap stof.

Robert de Niro en Tiffany Chen

Bella Hadid in een, vind ik, niet zo flatteuze pose.

En hier schrok ze blijkbaar, grappig.

Nataly Osman (?) Wat is de rok lelijk aangezet. Misser!

Juliette Binoche, met hoofdbedekking.

Maar van de achterkant leek het net een Star Wars outfit.
Irina Schayk. Wat een goedkoop ogende jurk. Een massa thule van Alie Express lijkt het, naar het is Armani.

Leonardo di Caprio

Andere evenementen dan:
Tom Cruise heeft nog geen enkele grijze haar.

Beyonce leest de krant.

Khloe Kardashian lanceerde een nieuw geurtje.

Paris Hilton, haar gezicht is vrijwel rimpelloos, maar op haar armen tekenen zich flinke aders af.

Nicole Scherzinger, ik moest goed kijken om te zien dat zij het is.

Whoopi Goldberg. Had wat flatteuzer gekunt.

Dames die écht kunnen acteren, Hillary Swank en Kathy Bates.

Eveneens talentvol: Eddy Redmaine.

Miley Cyrus.

Kelly Clarkson, wat heeft zij nou aan, oogt erg goedkoop.

Lekker spontaan, ahum. Jamie Oliver.

Jason Mamoa, dit is nou een fotocamera, kindertjes. Die gebruikten we vroeger om foto's mee te maken.

Timothee Chalamet was een dagjes naar de races.

Winnie Harlow had dorst.

Seal zong nog een nummertje.

Meghan Thee Stallion had haar roze yeti laarsjes aan.

Heidi Klum, oei, not so glamourous Heidi. Lijkt meer een oud pyamajasje van je man.

Oef, dit is echt Matt Damon met zijn vrouw.

De altijd sympathieke Benedict Cumberbatch.

Martha Steward. Kek jasje, prima broek. Maar dan die schoenen! En vooral; in die kleur?

Het strijkijzer van Nicolas Cage was kapot.

En last but not least de knappe kindjes True en Tatum van Khloe Kardashian.

sweetfirefly wijzigde dit bericht op 14-05-2025 22:24
0.03% gewijzigd
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
woensdag 14 mei 2025 om 17:29
Ze is vooral blonder en ouder geworden toch?
Ze ziet er op foto 1 uit als een tiener namelijk.
Maar ik weet niet waar jij op doelt, maar wees alsjeblieft mild naar Emma. Ze is immers nogal ziek door baarmoederhalskanker (met uitzaaiingen) en hopelijk begin zomer schoon verklaard. Ze is net enkele weken weer begonnen met optreden.
woensdag 14 mei 2025 om 19:45
Het is niet mijn hobby om mensen te bashen hoor, ik vind haar gewoon heel erg veranderd. Ik gaf geen positief of negatief oordeel maar eerlijk gezegd vind ik die vollere lippen heel mooi. En ik ben ook heel benieuwd hoe het mij zal staan, alleen durf ik niet want bij mij gaat het natuurlijk fout waardoor ik 4 maanden met een hanglip loop.It-is-joysjuhhh schreef: ↑14-05-2025 17:29Ze is vooral blonder en ouder geworden toch?
Maar ik weet niet waar jij op doelt, maar wees alsjeblieft mild naar Emma. Ze is immers nogal ziek door baarmoederhalskanker (met uitzaaiingen) en hopelijk begin zomer schoon verklaard. Ze is net enkele weken weer begonnen met optreden.
woensdag 14 mei 2025 om 20:24
Ik vind het er heel gek uitzien, alsof de verhoudingen niet kloppen. Of alsof het zo'n foto is van een kartonnen-bord- lichaam waar je je hoofd door kan steken (hoe leg ik dat nou uit?).SweetFirefly schreef: ↑14-05-2025 14:34
![]()
donderdag 15 mei 2025 om 10:55
Ik vind het jammer van de lippen want die van haarzelf waren hartstikke mooi. Ze heeft geen fillers en botox nodig. Hopelijk laat ze het hierbij.Yakuzakiko schreef: ↑14-05-2025 19:45Het is niet mijn hobby om mensen te bashen hoor, ik vind haar gewoon heel erg veranderd. Ik gaf geen positief of negatief oordeel maar eerlijk gezegd vind ik die vollere lippen heel mooi. En ik ben ook heel benieuwd hoe het mij zal staan, alleen durf ik niet want bij mij gaat het natuurlijk fout waardoor ik 4 maanden met een hanglip loop.
donderdag 15 mei 2025 om 12:28
It-is-joysjuhhh schreef: ↑14-05-2025 17:29Ze is vooral blonder en ouder geworden toch?
Die ziekte staat natuurlijk los van die ingrepen. Het is vrij algemeen bekend dat ze behoorlijk wat heeft laten doen. Compleet onnodig want ze was knap.
donderdag 15 mei 2025 om 13:59
Ik vind ook de combi met de hamsterwangetjes en zware hangende oogleden zo een gek gezicht..
ach.. ik doe ook maar wat..
donderdag 15 mei 2025 om 14:10
Ik vind die jurk echt niks.NogsteedsSlekire schreef: ↑14-05-2025 20:18Oeh wat ziet miley cyruser geweldig uit in die jurk, en ik hou eigenlijk helemaal niet zo van dat soort jurken maar nu even wel!
![]()
En bedankt weer voor leuke plaatjes, aan alle plaatjesplakkers![]()
In a field of roses, she is a wildflower
donderdag 15 mei 2025 om 15:04
donderdag 15 mei 2025 om 15:16
donderdag 15 mei 2025 om 16:33
donderdag 15 mei 2025 om 16:37
Ik ook niet. Zeker niet en profil.Hélène_Amélie schreef: ↑15-05-2025 16:33Opgespoten lippen vind ik bij bijna niemand mooi of een verbetering.
donderdag 15 mei 2025 om 19:10
Ah sorry, verkeerd begrepen.Yakuzakiko schreef: ↑14-05-2025 19:45Het is niet mijn hobby om mensen te bashen hoor, ik vind haar gewoon heel erg veranderd. Ik gaf geen positief of negatief oordeel maar eerlijk gezegd vind ik die vollere lippen heel mooi. En ik ben ook heel benieuwd hoe het mij zal staan, alleen durf ik niet want bij mij gaat het natuurlijk fout waardoor ik 4 maanden met een hanglip loop.
Ik ben niet zo van de opgevulde lippen. Of welke ingreep dan ook Het blonde kapsel vind ik haar wel mooi staan.
donderdag 15 mei 2025 om 21:56
vrijdag 16 mei 2025 om 07:09
De schoenen van Martha Stewart zijn misschien raar, maar nog een stuk beter dan dit. Zo lelijk vind ik dat. Puntschoenen waar de tenen van een normale voet die nou eenmaal niet op een punt uitloopt, overheen flubberen.SweetFirefly schreef: ↑14-05-2025 14:34Celebjestime!
![]()
Waarom niet gewoon een zool waar die voet op past

If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in