Entertainment alle pijlers

Flatteuze/onflatteuze celebs fototopic

04-03-2023 21:55 2598 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
vivapimpelmees schreef:
08-05-2025 14:47
Als heur haar minder doodgeblondeerd zou zijn en als de pony recht zou zijn, zou het een prima kapsel zijn.
Hmm, kwestie van smaak, maar het doet mij teveel denken aan Dora the Explorer.
Wat is Emma Heesters veranderd!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Celebjestime!
Het filmfestival van Cannes. Er waren dit jaar kledingvoorschriften oa. om blote toestanden zoals met Bianca Censori te voorkomen en om te grote slepen uit te bannen. Maar toch waren er her en der nog flinke slepen te zien.

Eva Longoria. Nog steeds een prachtige dame. De jurk vind ik ook erg mooi, al zou ik voor een minder opvallend halssierraad gekozen hebben omdat de jurk zelf ook al glittert.
Afbeelding
Afbeelding
Heidi Klum sleepte ook heel wat achter zich aan.
Afbeelding
Afbeelding
Halle Berry had blijkbaar een andere jurk aan dan gepland, haar kleding voldeed in eerste instantie niet aan de voorschriften. Persoonlijk vind ik dit ook niet zo geslaagd. Nul model in deze jurk, het lijkt gewoon een lap stof.
Afbeelding
Robert de Niro en Tiffany Chen
Afbeelding
Bella Hadid in een, vind ik, niet zo flatteuze pose.
Afbeelding
En hier schrok ze blijkbaar, grappig.
Afbeelding
Nataly Osman (?) Wat is de rok lelijk aangezet. Misser!
Afbeelding
Juliette Binoche, met hoofdbedekking.
Afbeelding
Maar van de achterkant leek het net een Star Wars outfit.
Afbeelding
Irina Schayk. Wat een goedkoop ogende jurk. Een massa thule van Alie Express lijkt het, naar het is Armani.
Afbeelding
Leonardo di Caprio
Afbeelding
Afbeelding
Andere evenementen dan:
Tom Cruise heeft nog geen enkele grijze haar.
Afbeelding
Afbeelding
Beyonce leest de krant.
Afbeelding
Khloe Kardashian lanceerde een nieuw geurtje.
Afbeelding
Paris Hilton, haar gezicht is vrijwel rimpelloos, maar op haar armen tekenen zich flinke aders af.
Afbeelding
Nicole Scherzinger, ik moest goed kijken om te zien dat zij het is.
Afbeelding
Whoopi Goldberg. Had wat flatteuzer gekunt.
Afbeelding
Dames die écht kunnen acteren, Hillary Swank en Kathy Bates.
Afbeelding
Eveneens talentvol: Eddy Redmaine.
Afbeelding
Miley Cyrus.
Afbeelding
Kelly Clarkson, wat heeft zij nou aan, oogt erg goedkoop.
Afbeelding
Lekker spontaan, ahum. Jamie Oliver.
Afbeelding
Jason Mamoa, dit is nou een fotocamera, kindertjes. Die gebruikten we vroeger om foto's mee te maken.
Afbeelding
Timothee Chalamet was een dagjes naar de races.
Afbeelding
Winnie Harlow had dorst.
Afbeelding
Seal zong nog een nummertje.
Afbeelding
Anne Hathaway en Donatella Versace.
Afbeelding
Meghan Thee Stallion had haar roze yeti laarsjes aan.
Afbeelding
Heidi Klum, oei, not so glamourous Heidi. Lijkt meer een oud pyamajasje van je man.
Afbeelding
Oef, dit is echt Matt Damon met zijn vrouw.
Afbeelding
De altijd sympathieke Benedict Cumberbatch.
Afbeelding
Martha Steward. Kek jasje, prima broek. Maar dan die schoenen! En vooral; in die kleur?
Afbeelding
Het strijkijzer van Nicolas Cage was kapot.
Afbeelding
En last but not least de knappe kindjes True en Tatum van Khloe Kardashian.
Afbeelding
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 14-05-2025 22:24
0.03% gewijzigd
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Ik las al zoiets op insta over de kleding voorschriften, heb me dood gelachen om alle slepen die voorbij kwamen.

De jurk van Eva Longoria is prachtig :heart:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Yakuzakiko schreef:
10-05-2025 22:19
Wat is Emma Heesters veranderd!
Ze is vooral blonder en ouder geworden toch?
Ze ziet er op foto 1 uit als een tiener namelijk.

Maar ik weet niet waar jij op doelt, maar wees alsjeblieft mild naar Emma. Ze is immers nogal ziek door baarmoederhalskanker (met uitzaaiingen) en hopelijk begin zomer schoon verklaard. Ze is net enkele weken weer begonnen met optreden.
It-is-joysjuhhh schreef:
14-05-2025 17:29

Maar ik weet niet waar jij op doelt, maar wees alsjeblieft mild naar Emma. Ze is immers nogal ziek door baarmoederhalskanker (met uitzaaiingen) en hopelijk begin zomer schoon verklaard. Ze is net enkele weken weer begonnen met optreden.
Het is niet mijn hobby om mensen te bashen hoor, ik vind haar gewoon heel erg veranderd. Ik gaf geen positief of negatief oordeel maar eerlijk gezegd vind ik die vollere lippen heel mooi. En ik ben ook heel benieuwd hoe het mij zal staan, alleen durf ik niet want bij mij gaat het natuurlijk fout waardoor ik 4 maanden met een hanglip loop.
Oeh wat ziet miley cyrus :heart: er geweldig uit in die jurk, en ik hou eigenlijk helemaal niet zo van dat soort jurken maar nu even wel! :heart:

En bedankt weer voor leuke plaatjes, aan alle plaatjesplakkers🥰
SweetFirefly schreef:
14-05-2025 14:34

Martha Steward. Kek jasje, prima broek. Maar dan die schoenen! En vooral; in die kleur?
Afbeelding
Ik vind het er heel gek uitzien, alsof de verhoudingen niet kloppen. Of alsof het zo'n foto is van een kartonnen-bord- lichaam waar je je hoofd door kan steken (hoe leg ik dat nou uit?).
En ik betrap mijzelf erop dat ik dat geverfde haar van Tom Cruise maar stom en neppig vind, terwijl er waarschijnlijk niet 1 vrouw tussen staat met natuurlijk/ongeverfd haar.
Yakuzakiko schreef:
14-05-2025 19:45
Het is niet mijn hobby om mensen te bashen hoor, ik vind haar gewoon heel erg veranderd. Ik gaf geen positief of negatief oordeel maar eerlijk gezegd vind ik die vollere lippen heel mooi. En ik ben ook heel benieuwd hoe het mij zal staan, alleen durf ik niet want bij mij gaat het natuurlijk fout waardoor ik 4 maanden met een hanglip loop.
Ik vind het jammer van de lippen want die van haarzelf waren hartstikke mooi. Ze heeft geen fillers en botox nodig. Hopelijk laat ze het hierbij.
It-is-joysjuhhh schreef:
14-05-2025 17:29

Die ziekte staat natuurlijk los van die ingrepen. Het is vrij algemeen bekend dat ze behoorlijk wat heeft laten doen. Compleet onnodig want ze was knap.
Halle Berry lijkt op een donkere Juliette Binoche en Juliette Binoche zelf herken ik direkt niet meer zo.
Get on, boogie, turnin' me on
(Shine up, shine up) - Doris D And the Pins
Renske schreef:
14-05-2025 20:30
En ik betrap mijzelf erop dat ik dat geverfde haar van Tom Cruise maar stom en neppig vind, terwijl er waarschijnlijk niet 1 vrouw tussen staat met natuurlijk/ongeverfd haar.
Ik vind ook de combi met de hamsterwangetjes en zware hangende oogleden zo een gek gezicht..
ach.. ik doe ook maar wat..
De jurk van Hillary Swank :heart:

Nicholas Cage ziet er prima uit. Dat gekreukte zie ik niet zo.
hélène_amélie wijzigde dit bericht op 15-05-2025 14:11
32.13% gewijzigd
In a field of roses, she is a wildflower
NogsteedsSlekire schreef:
14-05-2025 20:18
Oeh wat ziet miley cyrus :heart: er geweldig uit in die jurk, en ik hou eigenlijk helemaal niet zo van dat soort jurken maar nu even wel! :heart:

En bedankt weer voor leuke plaatjes, aan alle plaatjesplakkers🥰
Ik vind die jurk echt niks.
Raver schreef:
15-05-2025 10:55
Ik vind het jammer van de lippen want die van haarzelf waren hartstikke mooi. Ze heeft geen fillers en botox nodig. Hopelijk laat ze het hierbij.
Ik vind het bij haar helemaal niet jammer, mooi gedaan en een verbetering. Van "doorsnee" naar "knap", imo.
apppie schreef:
15-05-2025 15:04
Ik vind het bij haar helemaal niet jammer, mooi gedaan en een verbetering. Van "doorsnee" naar "knap", imo.
Zo zie je maar dat het heel persoonlijk is wat mensen mooi vinden. Ik zie duidelijk opgespoten lippen, zeker geen verbetering wat mij betreft.
Socie schreef:
15-05-2025 15:16
Zo zie je maar dat het heel persoonlijk is wat mensen mooi vinden. Ik zie duidelijk opgespoten lippen, zeker geen verbetering wat mij betreft.
Opgespoten lippen vind ik bij bijna niemand mooi of een verbetering.
Hélène_Amélie schreef:
15-05-2025 16:33
Opgespoten lippen vind ik bij bijna niemand mooi of een verbetering.
Ik ook niet. Zeker niet en profil.
Yakuzakiko schreef:
14-05-2025 19:45
Ah sorry, verkeerd begrepen.
Ik ben niet zo van de opgevulde lippen. Of welke ingreep dan ook Het blonde kapsel vind ik haar wel mooi staan.
apppie schreef:
15-05-2025 15:04
Ieder doorsnee (voor iedereen anders) gezicht is mooier zónder fillers en troep. Ik vind echt áltijd mooier.
Leonardo diCaprio ziet er goed uit vind ik
Frankly my dear, I don"t give a damn
SweetFirefly schreef:
14-05-2025 14:34
Celebjestime!
Het filmfestival van Cannes. Er waren dit jaar kledingvoorschriften oa. om blote toestanden zoals met Bianca Censori te voorkomen en om te grote slepen uit te bannen. Maar toch waren er her en der nog flinke slepen te zien.

Heidi Klum sleepte ook heel wat achter zich aan.
Afbeelding
Anne Hathaway en Donatella Versace.
Afbeelding
De schoenen van Martha Stewart zijn misschien raar, maar nog een stuk beter dan dit. Zo lelijk vind ik dat. Puntschoenen waar de tenen van een normale voet die nou eenmaal niet op een punt uitloopt, overheen flubberen.
Waarom niet gewoon een zool waar die voet op past :cry: ?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven