Flatteuze/onflatteuze celebs fototopic
dinsdag 20 mei 2025 om 21:34
Ik vind haar van zichzelf zo mooi, dat het niet uitmaakt wat ze aan heeft.madamecannibale schreef: ↑18-05-2025 18:20Wat een wansmaak toch weer bij Kristen Stewart. Ik zie haar zelden in een flatterende outfit. Misschien is het een stijl die ik niet snap.
woensdag 21 mei 2025 om 09:27
Nog meer celebjes in Cannes.
Jodie Foster, ik hou niet van dit soort toga-achtige outfits, het doet zo weinig voor de persoon die ze draagt. Een warmere kleur zou Jodie ook beter staan.

Scarlett Johanson, prachtige dame, prachtige jurk maar zelf zou ik een warmere tint gekozen hebben, dit is wel erg koel.

Rihanna, ASAP en hun baby in the belly.
Mooie kleur robe, het model vind ik wat minder.

Hij heeft een brace of zo in, staat zo onsmakelijk. En de pijpen van zijn broek zijn te lang.

Dakota Johnson,de kleur en het materiaal van de jurk zijn prachtig maar hij hangt wel wat laag. Goed nagedacht om geen halssierraad te nemen, alleen oorbellen. Ik mis wel een opvallender nagellakje.

Isabelle Huppert, topactrice en dan zo gekleed komen. Wat een misser.

De dag er na droeg ze Chiquita Banana Balanciaga.

Carla Bruni, nog steeds een mooie verschijning, mooie jurk ook.

Spike Lee dacht dat het carnaval was.

Eva Longoria, de jurk met bijpassend sieraad vind ik spectaculair, het model, de kleur, de details. Zelfs het zichtbare lijntje van wat ze eronder draagt, een corset denk ik, vergeef ik haar. Wat een plaatje!

Dakota Johnson in een ogenschijnlijk goedkoop jurkje maar het is een Gucci. En ook hier is de bustelijn weer heel laag, te laag. Ik mis hier een mooie armband of halssierraad.

Dit vind ik haar dan wel heel mooi staan, glamour! Een Gucci.

Juliette Binoche, tsja, een stylist die kleurenblind is of extreem hip wil overkomen? Ik vind dit niks. Je ziet de outfit, niet de vrouw.

Halle Berry in Gucci, heel mooi!

Jennifer Lawrence in Dior, prachtige kleur, prachtig borduursel maar de top doet haar geen recht, te vormeloos.

En hier in vol avondtenue, prachtig.

Robert Pattinson, underdressed.

Zoey Deutsch, het model van de jurk vind ik niet mooi, maar dat kapsel, die make up, heel chic.

Emma Stone, altijd moeilijk om te maken, een schuin gesneden jurk, hier is het goed gelukt.

Kristen Steward in uiteraard, Chanel. Mooi pak, die sokjes hadden niet gehoeven.

Julia Garner kwam als het nichtje van Pino.

Ariana Greenblatt (?) wat een prachtig gemaakte robe, vakwerk.

Irina Schayk, lid van The Adams family.

Hier ziet ze er veel stijlvoller uit.

Eva nog een keer.

En Andy ook, maar in een niet zo flatterende jurk.

Hayley Atwell(?) wilde opvallen. Is gelukt. Want daarachter loopt Tom.

En last but not least dus onze Tom. Met 70's kapsel.
Jodie Foster, ik hou niet van dit soort toga-achtige outfits, het doet zo weinig voor de persoon die ze draagt. Een warmere kleur zou Jodie ook beter staan.

Scarlett Johanson, prachtige dame, prachtige jurk maar zelf zou ik een warmere tint gekozen hebben, dit is wel erg koel.

Rihanna, ASAP en hun baby in the belly.
Mooie kleur robe, het model vind ik wat minder.

Hij heeft een brace of zo in, staat zo onsmakelijk. En de pijpen van zijn broek zijn te lang.

Dakota Johnson,de kleur en het materiaal van de jurk zijn prachtig maar hij hangt wel wat laag. Goed nagedacht om geen halssierraad te nemen, alleen oorbellen. Ik mis wel een opvallender nagellakje.

Isabelle Huppert, topactrice en dan zo gekleed komen. Wat een misser.

De dag er na droeg ze Chiquita Banana Balanciaga.

Carla Bruni, nog steeds een mooie verschijning, mooie jurk ook.

Spike Lee dacht dat het carnaval was.

Eva Longoria, de jurk met bijpassend sieraad vind ik spectaculair, het model, de kleur, de details. Zelfs het zichtbare lijntje van wat ze eronder draagt, een corset denk ik, vergeef ik haar. Wat een plaatje!

Dakota Johnson in een ogenschijnlijk goedkoop jurkje maar het is een Gucci. En ook hier is de bustelijn weer heel laag, te laag. Ik mis hier een mooie armband of halssierraad.

Dit vind ik haar dan wel heel mooi staan, glamour! Een Gucci.

Juliette Binoche, tsja, een stylist die kleurenblind is of extreem hip wil overkomen? Ik vind dit niks. Je ziet de outfit, niet de vrouw.

Halle Berry in Gucci, heel mooi!

Jennifer Lawrence in Dior, prachtige kleur, prachtig borduursel maar de top doet haar geen recht, te vormeloos.

En hier in vol avondtenue, prachtig.

Robert Pattinson, underdressed.

Zoey Deutsch, het model van de jurk vind ik niet mooi, maar dat kapsel, die make up, heel chic.

Emma Stone, altijd moeilijk om te maken, een schuin gesneden jurk, hier is het goed gelukt.

Kristen Steward in uiteraard, Chanel. Mooi pak, die sokjes hadden niet gehoeven.
Julia Garner kwam als het nichtje van Pino.
Ariana Greenblatt (?) wat een prachtig gemaakte robe, vakwerk.
Irina Schayk, lid van The Adams family.

Hier ziet ze er veel stijlvoller uit.

Eva nog een keer.

En Andy ook, maar in een niet zo flatterende jurk.

Hayley Atwell(?) wilde opvallen. Is gelukt. Want daarachter loopt Tom.

En last but not least dus onze Tom. Met 70's kapsel.

Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
woensdag 21 mei 2025 om 17:04
Dolly was prachtig in de tijd van The best little Whorehouse in Texas. Een beetje mollig, maar zo mooi.
Daarvoor was het een stijve huisvrouw.
En daarna ging het bergafwaarts, want die rare veel te smalle taille en herkenbare boob implants deden niks voor haar.
Maar dat maakt niks uit want zingen en liedjes maken kan ze!
Daarvoor was het een stijve huisvrouw.
En daarna ging het bergafwaarts, want die rare veel te smalle taille en herkenbare boob implants deden niks voor haar.
Maar dat maakt niks uit want zingen en liedjes maken kan ze!
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in