Flatteuze/onflatteuze celebs fototopic
maandag 1 september 2025 om 13:46
Kipzonderkop schreef: ↑01-09-2025 12:50N.a.v. de dochter van Kim K. Misschien afspreken dat we geen mensen onder de 18 bespreken? Als ik puberfoto’s van mezelf zie, ben ik heel blij dat ik daar nooit mee in de internationale pers ben beland.
Daar gaan die ouders toch over?
maandag 1 september 2025 om 13:57
ik vond het bijzonder om te lezen dat Kanye het niet eens is met de kledingkeuze van North? Is dat echt zo?
En dan bedenken hoe zijn vrouw erbij loopt.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 1 september 2025 om 17:04
Ik zie wel vaker outfits bij celebs die ik spuuglelijk vind, en bij de volgende rode loper outfit vind ik het wel weer mooi.
Hoezo zou dat jaloezie moeten zijn? Rare gedachtegang.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 1 september 2025 om 17:15
Ik las op de socials dat hij het verschrikkelijk vond en Kim een groomer noemde ….Maleficent schreef: ↑01-09-2025 13:57ik vond het bijzonder om te lezen dat Kanye het niet eens is met de kledingkeuze van North? Is dat echt zo?
Zie hier mijn Ordinaire Tvp
Relax we're all crazy, it's not a competition
maandag 1 september 2025 om 17:47
tvp
Omdat tvp zo kaal staat in een post, fleur ik het daarom op met een foto van Jude Law wat ik nog altijd een van de mooiste acteurs vind. Ik lees geen roddelblaadjes en weet zo gauw ook geen flatteuze of onflatteuze foto's te vinden van de hedendaagse glamour-achtige mensen.
Omdat tvp zo kaal staat in een post, fleur ik het daarom op met een foto van Jude Law wat ik nog altijd een van de mooiste acteurs vind. Ik lees geen roddelblaadjes en weet zo gauw ook geen flatteuze of onflatteuze foto's te vinden van de hedendaagse glamour-achtige mensen.

Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
maandag 1 september 2025 om 18:13
Maleficent schreef: ↑01-09-2025 17:04Ik zie wel vaker outfits bij celebs die ik spuuglelijk vind, en bij de volgende rode loper outfit vind ik het wel weer mooi.
Hoezo zou dat jaloezie moeten zijn? Rare gedachtegang.
Ik zie dat ook. Maar kun jij je voorstellen dat iemand in Nederland op facebook zich zorgen maakt om de kledingstijl van een tiener in Amerika? Ik niet. Ik denk dat het gewoon afkrakerij is en misschien zelfs jaloezie.
maandag 1 september 2025 om 18:39
Er mogen hier gewoon foto's van minderjarigen gepost worden, of besproken worden. Maar doe dat op een normale en nette manier. Je kunt een outfit niet mooi vinden of niet mooi vinden staan maar over de lijven van kinderen, tieners en ook volwassenen willen wij niets negatiefs lezen! Het is onnodig om te bodyshamen. Maak een mooiere wereld, begin bij jezelf en denk daar eens over na. En spreek elkaar vooral ook op aan! Staffen of melden mag ook. Er wordt wel geregeld in dit topic meegelezen maar niet dagelijks.Kipzonderkop schreef: ↑01-09-2025 12:50N.a.v. de dochter van Kim K. Misschien afspreken dat we geen mensen onder de 18 bespreken? Als ik puberfoto’s van mezelf zie, ben ik heel blij dat ik daar nooit mee in de internationale pers ben beland.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 1 september 2025 om 19:24
Is ze 72? Goede genade, nu voel IK me oud.Henk-und-Roelie schreef: ↑01-09-2025 18:46Cyndi Lauper heeft een erg goede plastische chirurg.
Dit is een foto voor haar afscheidsconcert.
![]()
maandag 1 september 2025 om 19:30
Kanye is gewoon over het randje gegaan, die kun je gewoon op geen enkel gebied meer serieus nemen.Maleficent schreef: ↑01-09-2025 13:57ik vond het bijzonder om te lezen dat Kanye het niet eens is met de kledingkeuze van North? Is dat echt zo?
maandag 1 september 2025 om 19:48
Ze was 30 toen haar eerste hit uitkwam? Dan zag ze er sowieso al erg jong uit. Althans, haar zag ik niet voor een mevrouw aan destijds

Night after night who treats you right

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in