Entertainment alle pijlers

Flatteuze/onflatteuze celebs fototopic

01-09-2025 12:28 76 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Tvp!
N.a.v. de dochter van Kim K. Misschien afspreken dat we geen mensen onder de 18 bespreken? Als ik puberfoto’s van mezelf zie, ben ik heel blij dat ik daar nooit mee in de internationale pers ben beland.
Leuk!
Ik vind het juist hartstikke leuk om kinderen te zien! De regel is gewoon geen bodyshaming, die is ook van toepassing op kinderen.
Leuk!
Dat haar van Alexia is echt prachtig, qua kleur en zo mooi vol😍
Kipzonderkop schreef:
01-09-2025 12:50
N.a.v. de dochter van Kim K. Misschien afspreken dat we geen mensen onder de 18 bespreken? Als ik puberfoto’s van mezelf zie, ben ik heel blij dat ik daar nooit mee in de internationale pers ben beland.

Daar gaan die ouders toch over?
Galileogalilei schreef:
01-09-2025 13:46
Daar gaan die ouders toch over?
ik vond het bijzonder om te lezen dat Kanye het niet eens is met de kledingkeuze van North? Is dat echt zo?
En dan bedenken hoe zijn vrouw erbij loopt.
Tvp
Maar mensen gaan voorbij
Frizz schreef:
01-09-2025 13:02
Ik vind het juist hartstikke leuk om kinderen te zien! De regel is gewoon geen bodyshaming, die is ook van toepassing op kinderen.
Dit. Hou gewoon je Gerda-smoel of ga naar Facebook.
Het gaat niet om zorg over de kleding van North. Het is inderdaad gewoon haar afkraken.
Misschien zelfs wel uit jaloezie dat zij die kleding eigenlijk wel willen dragen, maar niet durven.
Suus schreef:
01-09-2025 15:24
Misschien zelfs wel uit jaloezie dat zij die kleding eigenlijk wel willen dragen, maar niet durven.

Ik zie wel vaker outfits bij celebs die ik spuuglelijk vind, en bij de volgende rode loper outfit vind ik het wel weer mooi.
Hoezo zou dat jaloezie moeten zijn? Rare gedachtegang.
Maleficent schreef:
01-09-2025 13:57
ik vond het bijzonder om te lezen dat Kanye het niet eens is met de kledingkeuze van North? Is dat echt zo?
Ik las op de socials dat hij het verschrikkelijk vond en Kim een groomer noemde ….

Zie hier mijn Ordinaire Tvp 😁
Relax we're all crazy, it's not a competition
Zou ze over een paar jaar ook een clone worden zoals de rest van de dames?
Hoop dat ze haar eigen stijl en gezicht blijft houden.
tvp
Omdat tvp zo kaal staat in een post, fleur ik het daarom op met een foto van Jude Law wat ik nog altijd een van de mooiste acteurs vind. Ik lees geen roddelblaadjes en weet zo gauw ook geen flatteuze of onflatteuze foto's te vinden van de hedendaagse glamour-achtige mensen.

Afbeelding
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Leuk nieuw topic!
Julianne Moore
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Met Tilda
Afbeelding
Afbeelding
Die laatste foto :heart:
Toffe vrouwen.
Maleficent schreef:
01-09-2025 17:04
Ik zie wel vaker outfits bij celebs die ik spuuglelijk vind, en bij de volgende rode loper outfit vind ik het wel weer mooi.
Hoezo zou dat jaloezie moeten zijn? Rare gedachtegang.

Ik zie dat ook. Maar kun jij je voorstellen dat iemand in Nederland op facebook zich zorgen maakt om de kledingstijl van een tiener in Amerika? Ik niet. Ik denk dat het gewoon afkrakerij is en misschien zelfs jaloezie.
Kipzonderkop schreef:
01-09-2025 12:50
Er mogen hier gewoon foto's van minderjarigen gepost worden, of besproken worden. Maar doe dat op een normale en nette manier. Je kunt een outfit niet mooi vinden of niet mooi vinden staan maar over de lijven van kinderen, tieners en ook volwassenen willen wij niets negatiefs lezen! Het is onnodig om te bodyshamen. Maak een mooiere wereld, begin bij jezelf en denk daar eens over na. En spreek elkaar vooral ook op aan! Staffen of melden mag ook. Er wordt wel geregeld in dit topic meegelezen maar niet dagelijks.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Cyndi Lauper heeft een erg goede plastische chirurg.
Dit is een foto voor haar afscheidsconcert.

Afbeelding
Henk-und-Roelie schreef:
01-09-2025 18:46
Cyndi Lauper heeft een erg goede plastische chirurg.
Dit is een foto voor haar afscheidsconcert.

Afbeelding
Is ze 72? Goede genade, nu voel IK me oud.
Maleficent schreef:
01-09-2025 13:57
Kanye is gewoon over het randje gegaan, die kun je gewoon op geen enkel gebied meer serieus nemen.
Kipzonderkop schreef:
01-09-2025 19:24
Is ze 72? Goede genade, nu voel IK me oud.
Ze was 30 toen haar eerste hit uitkwam? Dan zag ze er sowieso al erg jong uit. Althans, haar zag ik niet voor een mevrouw aan destijds :D

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven