Entertainment alle pijlers

Flatteuze & onflatteuze celebs & wannabe-celebs

16-05-2016 21:34 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic is zowat vol, dus hier weer verder!







Met alvast veel dank voor alle plaatjes plakkers van de Queen of the funny faces!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maar wat een prachtige vrouw met super mooi figuur die jlo. Jeetje.

Volgens mij heeft we inmiddels wel wat laten doen (borstvergroting iig) maar ziet er allemaal natuurlijk uit.
Heeft Justin Bieber nou mascara op? Enfin, ik vind grills ook bij-zon-der lelijk. Alsof je vrijwillig met een blokjesbeugelx10 gaat lopen.
quote:Liadan schreef op 28 april 2017 @ 14:33:

Dit was trouwens J-Lo's andere jurk tijdens de Billboard Latin Music Awards, net zo wanstaltig als jurk nummer 1 als je het mij vraagt

[afbeelding]



En die hakken, joh...

[afbeelding]Zo'n prachtige vrouw, zo'n slechte kledingsmaak. Ze zou er tig keer beter uitzien in een smaakvolle jurk.
Alle reacties Link kopieren
Nog even kleding van de rest van de prinsessen. Ik vind de outfit van Laurentien met die Missoni jurk en leren jasje mooi.







En de echtgenotes van de Prinsen houd ik nauwelijks uit elkaar.







Alle reacties Link kopieren
Ik vind het blauwe jasje van Marilene erg mooi. Maar verder met je eens: de prinsen van Pieter en Margriet vallen op hetzelfde type vrouw: slank, donkerblond of lichtbruin lang haar, zelfde soort gezichtje, en blauwe of bruine ogen.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Zit nog even foto's van Koningsdag te spotten op NRC.nl

Volgens mij is de koninklijke familie maar matig enthousiast over de uitvoering van deze in lycra gestoken dansers.



Alle reacties Link kopieren
Heb je die gezichten gezien dan bij die zangeres die zo vals zong, en die rappers?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pikkie22 schreef op 28 april 2017 @ 07:49:

In de categorie "trek dan niks aan" Jenny Lopez



[afbeelding]



hoe krijg je zoiets in godesnaam aan



vind Alexia zo leuk, hahah ze kijkt altijd zo droog en van kunnen we gaan? wordt nog een flinke puberella
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Hugh met zijn vriendin



quote:maylina schreef op 28 april 2017 @ 16:34:

[...]





Zo'n prachtige vrouw, zo'n slechte kledingsmaak. Ze zou er tig keer beter uitzien in een smaakvolle jurk.Dit. Helemaal niet nodig. Sexy kan ook met kleding aan.
Ik vind de jurk van prinses Aimée echt prachtig! Hij is van Addy van de Krommenacker.



Alle reacties Link kopieren
quote:Whomi schreef op 29 april 2017 @ 07:18:

Ik vind de jurk van prinses Aimée echt prachtig! Hij is van Addy van de Krommenacker.



[afbeelding]Die vind ik ook mooi, de jurk van Laurentien vind ik vreselijk
Ik ook, die jurk doet me qua stof en kleuren aan van die pijpenragers denken



Alle reacties Link kopieren
Leuke foto's van Koningsdag! De blikken bij de dans spreken boekdelen



J-Lo: prachtige vrouw zeg! Tweede jurk wel okay. Het is een bepaalde stijl he, niet mijn smaak, maar ze draagt dat soort wel vaker.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pikkie22 schreef op 28 april 2017 @ 17:28:

Heb je die gezichten gezien dan bij die zangeres die zo vals zong, en die rappers? Bedankt voor de tip, ik ga ze even zoeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Matisse schreef op 29 april 2017 @ 09:24:

[...]



Bedankt voor de tip, ik ga ze even zoeken. Ik zal even helpen (laat het geluid uit, tipje) http://www.ad.nl/dossier- ... tredens-tilburg~afa97531/
quote:pearle schreef op 29 april 2017 @ 08:26:

[...]





Die vind ik ook mooi, de jurk van Laurentien vind ik vreselijkHmm, ik precies andersom. Ik vind wijd uitstaande rokken boven de knie in pastelkleurtjes schattig bij Ariane, maar niet bij veertigjarigen. Van Laurentien vind ik het leuk dat ze zich wat edgier kleedt dan de gemiddelde prinses. Zeker niet iets dat ik zelf aan zou trekken, maar wel origineel en bij haar leeftijd passend.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 28 april 2017 @ 14:33:

Dit was trouwens J-Lo's andere jurk tijdens de Billboard Latin Music Awards, net zo wanstaltig als jurk nummer 1 als je het mij vraagt

[img]http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/04/ ... 689124.jpg[/img]



En die hakken, joh...

[img]http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/04/ ... 688839.jpg[/img]





Ik vind haar haar op de onderste foto echt heel lelijk.

Jammer.
Die jas van Amalia wil ik ook!
Alle reacties Link kopieren
quote:the-dowager schreef op 30 april 2017 @ 12:18:

Die jas van Amalia wil ik ook! Ik ook
Relax we're all crazy, it's not a competition
Arme Ariane altijd in de afdragertjes van haar zussen. Dat je dat naar school doet snap ik wel, maar nu is het zo overdreven 'kijk ons eens zuinig omspringen met belastinggeld'.
quote:the-dowager schreef op 30 april 2017 @ 12:18:

Die jas van Amalia wil ik ook! Russian embroidery coat



Ja mooi, maar je moet er wel een stukje voor reizen
Alle reacties Link kopieren
Is een oude jas van Maxima dacht ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven