Singles unite, eerste editie 2023 deel 1

24-01-2023 12:18 2573 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuw topic, nieuwe kansen 🥳
Leuk, een nieuw topic.
Ik ben nog steeds single en date nog steeds niet. Maar ik volg dit topic graag. Je weet maar nooit 😄

Hoe staat het met jouw dateleven?
Alle reacties Link kopieren Quote
Succes weer aan alle singles/daters!

Ergens loopt er een leuk iemand voor je rond!
Alle reacties Link kopieren Quote
Met een nieuwe topic, kan ik weer wat inzichten krijgen hoop ik :)

Afgelopen weekend mijn eerste date gehad, het was erg leuk en laat gemaakt. Dag daarna heeft hij veel interesse getoond en ik zei dat ik het even een plekje moest geven. Eerste keer dat ik een date heb gehad met iemand die iets jonger is dan ik. Het was voor hem niet fijn en dacht dat ik dus spijt had. Ik heb gezegd dat dit niet het geval is.

Gisteren heb ik initiatief genomen om vragen te stellen etc. Maar hij doet opeens kortaf en vandaag eigenlijk niks meer van gehoord. Op mijn laatste bericht ook eigenlijk geen app meer ontvangen.

Wat zouden jullie doen?
Niks meer. Het moet van twee kanten komen en kennelijk is hij afgehaakt. Jammer, maar dit wordt hem dan niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Of gewoon nog een keer voorstellen om af te spreken? Dan weet je het snel genoeg. Dat geapp is ook maar zo zo.
Zeg me je naam en ik vertel je hoe je heet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben op het moment chattende met twee heren op tinder….is nog allemaal wat tammetjes. Ach af en toe wat kletsen is best leuk hoor. Weet niet eens of ik wel zin heb in een date, vind het steeds zo,n gedoe.
Warom dan op Tinder? Heb je dat helder voor jezelf?
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffieverkeerd schreef:
24-01-2023 16:10
Warom dan op Tinder? Heb je dat helder voor jezelf?
Ach ik geloof dat ik dat zelf niet eens weet. Misschien met de gedachte “ je zou zomaar een leukerd tegen kunnen komen”.

Ik ben mijn vertrouwen in mannen helemaal kwijt, misschien ook om er toch achter te komen dat er nog wel mannen bestaan die misschien wel te vertrouwen zijn? Al weet ik niet of tinder daar zo geschikt voor is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom niet op Tinder? ;)

Ik matchte mijn huidige vriend in 2021 op Tinder. En ik ging erop met: ik zie wel wat ik aantref. En ik trof hem. ❤️
Lisa2022 schreef:
24-01-2023 16:26
Ach ik geloof dat ik dat zelf niet eens weet. Misschien met de gedachte “ je zou zomaar een leukerd tegen kunnen komen”.

Ik ben mijn vertrouwen in mannen helemaal kwijt, misschien ook om er toch achter te komen dat er nog wel mannen bestaan die misschien wel te vertrouwen zijn? Al weet ik niet of tinder daar zo geschikt voor is.
Begrijp ik. Je weet maar nooit natuurlijk. Maar je bent het vertrouwen kwijt en teleurgesteld, dus dan raak je sneller gekwetst.

En wat als je er positief in gaat staan qua contact? Alsof je nooit op Tinder hebt gezeten? Kijken wat er dan gebeurt.
l2l89 schreef:
24-01-2023 16:29
Waarom niet op Tinder? ;)

Ik matchte mijn huidige vriend in 2021 op Tinder. En ik ging erop met: ik zie wel wat ik aantref. En ik trof hem. ❤️
Mooi!
Maar was jij ook het vertrouwen in mannen kwijt? Teleurgesteld?
Of kon je er echt onbevangen in staan en stelde je je ook zo op?
Alle reacties Link kopieren Quote
Hmm nee dat niet echt. Ik had het jaar daarvoor zelf een relatie van 7 jaar verbroken en ik stond toen voor het eerst weer open voor daten.

En toen heb ik ook wel wat rare, oppervlakkige gesprekken gehad en ook een vreselijk geval van ghosting helaas.

Maar toen opeens trof ik mijn huidige vriend haha; al wist ik toen natuurlijk nog niet dat dat uiteindelijk een relatie ging worden. Want eigenlijk was ik daar toen helemaal nog niet aan toe. We hebben rustig 6 maanden gedate, hij kwam ook net uit een lange relatie. Maarja, we vonden elkaar te leuk haha. Inmiddels ruim een jaar samen. ☺️
Wat een geluk! Maar je was dus nog vrij kort single. Dat is toch net iets anders als je al jaren single bent, heel veel gedate hebt waar nooit iets positiefs uit kwam. Ik denk dat jij nog betrekkelijk " vers" op dat markt kwam.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, had ook niet gedacht dat het op deze manier zou lopen.

Kan me ook heel goed voorstellen dat die datingapps na lange tijd single te zijn je ook tegen gaan staan en dat je de hoop een beetje verliest.

Maar ergens denk ik ook; hoe langer je op zo’n app zit, hoe kritischer je wordt en hoe moeilijker het wordt.
Ja maar dat heb je dus niet altijd - of zelfs nooit- echt helemaal zelf in de hand. Het is geluk hebben. Lang single zijn is lang niet altijd een bewuste keuze.
Dat het jou wel vrij snel is overkomen is heel fijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hij heeft een appje gestuurd! Alleen appt hij minder, dan voorheen. Komt het omdat ik heb gezegd dat ik het moet verwerken of niet. Wil ook niet te opdringerig overkomen.

Misschien moet ik het wel opnieuw vragen wat hij denkt, ik weet het niet.

Daten is echt vermoeiend soms.
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffieverkeerd schreef:
24-01-2023 13:44
Leuk, een nieuw topic.
Ik ben nog steeds single en date nog steeds niet. Maar ik volg dit topic graag. Je weet maar nooit 😄

Hoe staat het met jouw dateleven?

Ik ben ook nog steeds single.
Bijna 9 jaar alweer..

1 date gehad afgelopen december.
Hij vond mij leuk en wilde knuffelen.
Ik miste dat gevoel.
Julia_20 schreef:
24-01-2023 20:45
Ik ben ook nog steeds single.
Bijna 9 jaar alweer..

1 date gehad afgelopen december.
Hij vond mij leuk en wilde knuffelen.
Ik miste dat gevoel.
Ja en het is supergoed dat je bij dat gevoel bent gebleven en niet mee bent gaan knuffelen omdat je al zo lang single bent en graag een relatie wil.
Alle reacties Link kopieren Quote
openboek schreef:
24-01-2023 18:12
Hij heeft een appje gestuurd! Alleen appt hij minder, dan voorheen. Komt het omdat ik heb gezegd dat ik het moet verwerken of niet. Wil ook niet te opdringerig overkomen.

Misschien moet ik het wel opnieuw vragen wat hij denkt, ik weet het niet.

Daten is echt vermoeiend soms.

Dat vindt hij misschien ook wel! :proud:
Heeft ie een leuke eerste date met iemand, laat geworden, appt ie de volgende dag enthousiast, zegt zij: ik moet het nog even een plekje geven... Dus nu snapt hij er weinig meer van en denkt vast: laat ik in ieder geval maar niet te opdringering overkomen.
Zeg me je naam en ik vertel je hoe je heet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Avena schreef:
24-01-2023 22:06
Dat vindt hij misschien ook wel! :proud:
Heeft ie een leuke eerste date met iemand, laat geworden, appt ie de volgende dag enthousiast, zegt zij: ik moet het nog even een plekje geven... Dus nu snapt hij er weinig meer van en denkt vast: laat ik in ieder geval maar niet te opdringering overkomen.
Door je reactie heb ik gevraagd wanneer ik hem weer kan zien. Hij heeft er positief op gereageerd maar nog geen concrete datum. Prima zo dan heb ik het wel duidelijk gemaakt. Even afwachten, of hij met een voorstel gaat komen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Goeie actie, openboek! En ja, nu maar even afwachten.
Zeg me je naam en ik vertel je hoe je heet.
Julia_20 schreef:
24-01-2023 20:45
Ik ben ook nog steeds single.
Bijna 9 jaar alweer..

1 date gehad afgelopen december.
Hij vond mij leuk en wilde knuffelen.
Ik miste dat gevoel.
Iets langer dan ik dus. Heb jij er vrede mee, voor nu?
Ik snap goed dat je niet wil knuffelen met iemand bij wie je het totaal niet voelt. Zou ik ook niet doen.
openboek schreef:
25-01-2023 10:44
Door je reactie heb ik gevraagd wanneer ik hem weer kan zien. Hij heeft er positief op gereageerd maar nog geen concrete datum. Prima zo dan heb ik het wel duidelijk gemaakt. Even afwachten, of hij met een voorstel gaat komen.
Goed dat je enthousiast geweest bent, alsnog. Want mannen zijn net zo goed onzeker en kunnen afhaken als je niet duidelijk bent. Hopelijk trekt hij bij en kan hij nog enthousiasme opbrengen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffieverkeerd schreef:
25-01-2023 12:31
Iets langer dan ik dus. Heb jij er vrede mee, voor nu?
Ik snap goed dat je niet wil knuffelen met iemand bij wie je het totaal niet voelt. Zou ik ook niet doen.
Nou ja vrede 😂. Relaxter misschien.
Zou het wel leuk vinden.
Maar ik start niets om iets te hebben.

Ben niet heel actief zoekende. En maak er ook meer grapjes over op mijn werk.

De date kwam eten. Bracht een lelijk kerststukje mee en 2 aangebroken flessen wijn die hij over had van de avond ervoor.
Nu wist hij natuurlijk niet dat ik niks met kerst heb.

Was het ook geen onaardige man.
Hij vroeg of hij mij de volgende keer mocht aanraken/knuffelen en toen kreeg ik het op een of andere manier benauwd.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven