Formule 1 seizoen 2025

donderdag 23 januari 2025 om 10:10
Alles over het Formule 1 seizoen 2025!
Met 5 rookies, Lewis Hamilton bij Ferrari, en een nieuwe teamgenoot voor Max.
Op 18 februari worden alle teams gepresenteerd tijdens het nieuwe F1 Launch Event in Londen.
Op 26 februari beginnen de testdagen, en 14 maart gaat het seizoen van start in Melbourne!
Vorige deel
Met 5 rookies, Lewis Hamilton bij Ferrari, en een nieuwe teamgenoot voor Max.
Op 18 februari worden alle teams gepresenteerd tijdens het nieuwe F1 Launch Event in Londen.
Op 26 februari beginnen de testdagen, en 14 maart gaat het seizoen van start in Melbourne!
Vorige deel

zondag 15 juni 2025 om 21:34
Nee dat zie je verkeerd; het wordt echt zijn jaar! Pffff
zondag 15 juni 2025 om 22:07
Geloof dat de halve grid "under investigation" is voor SC infringment.
Max zei nog op de radio dat mensen aan het inhalen waren terwijl de safety car borden nog aan stonden. Kreeg van GP de instructie zelf niet in te halen.
Die break check van George was nogal vals.
Max zei nog op de radio dat mensen aan het inhalen waren terwijl de safety car borden nog aan stonden. Kreeg van GP de instructie zelf niet in te halen.
Die break check van George was nogal vals.
"I love not Man the less, but Nature more..."
zondag 15 juni 2025 om 22:29
Ja inderdaad, even de investigation in degaten houden.
Lewis heeft volgens Vasseur de marmot geraakt en had daar schade van.
maandag 16 juni 2025 om 09:57
Ik zie het en weer door dan

maandag 16 juni 2025 om 10:04
Wat ik wel bijzonder vind is dat Lando geen penalty punten krijgt voor zijn crash tegen Oscar. Vorig jaar tijdens Sao Paulo reed Oliver Bearman tegen de achterkant van Franco aan, maar spinde zelf en Franco kon zonder problemen doorrijden. Oliver kreeg toen 10 seconden en 2 penalty punten voor dat!
Ook in het document: The Stewards determined that the driver of Car 4 was solely to blame for the collision. Because the collision had no immediate and obvious sporting consequence, we imposed a 5 second time post-race time penalty on Car 4.
Ik moet niet meer verbaasd zijn dat de FIA met een dozijn maten meet
Ook in het document: The Stewards determined that the driver of Car 4 was solely to blame for the collision. Because the collision had no immediate and obvious sporting consequence, we imposed a 5 second time post-race time penalty on Car 4.
Ik moet niet meer verbaasd zijn dat de FIA met een dozijn maten meet

maandag 16 juni 2025 om 13:42
maandag 16 juni 2025 om 13:44
Ik ben ook al verbaasd dat Russel niks nie geen straf heeft gekregen vanwege gevaarlijk remmen, voor hetzelfde geld had Max er achterop geknald. Misschien/waarschijnlijk staat er wel ergens iets over in de spelregels? Weet iemand dat?PimPom schreef: ↑16-06-2025 10:04Wat ik wel bijzonder vind is dat Lando geen penalty punten krijgt voor zijn crash tegen Oscar. Vorig jaar tijdens Sao Paulo reed Oliver Bearman tegen de achterkant van Franco aan, maar spinde zelf en Franco kon zonder problemen doorrijden. Oliver kreeg toen 10 seconden en 2 penalty punten voor dat!
Ik moet niet meer verbaasd zijn dat de FIA met een dozijn maten meet![]()
maandag 16 juni 2025 om 16:35
Dat is document 73 (3e van boven) hierzo https://www.fia.com/documents/champions ... -2025-2071PoesMinoes schreef: ↑16-06-2025 13:44Ik ben ook al verbaasd dat Russel niks nie geen straf heeft gekregen vanwege gevaarlijk remmen, voor hetzelfde geld had Max er achterop geknald. Misschien/waarschijnlijk staat er wel ergens iets over in de spelregels? Weet iemand dat?
Uitleg wie wat vindt en hoe het op de baan gegaan is.
dinsdag 17 juni 2025 om 09:33
Dank. Heel interessant.PimPom schreef: ↑16-06-2025 16:35Dat is document 73 (3e van boven) hierzo https://www.fia.com/documents/champions ... -2025-2071
Uitleg wie wat vindt en hoe het op de baan gegaan is.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in