Formule 1 seizoen 2025

donderdag 23 januari 2025 om 10:10
Alles over het Formule 1 seizoen 2025!
Met 5 rookies, Lewis Hamilton bij Ferrari, en een nieuwe teamgenoot voor Max.
Op 18 februari worden alle teams gepresenteerd tijdens het nieuwe F1 Launch Event in Londen.
Op 26 februari beginnen de testdagen, en 14 maart gaat het seizoen van start in Melbourne!
Vorige deel
Met 5 rookies, Lewis Hamilton bij Ferrari, en een nieuwe teamgenoot voor Max.
Op 18 februari worden alle teams gepresenteerd tijdens het nieuwe F1 Launch Event in Londen.
Op 26 februari beginnen de testdagen, en 14 maart gaat het seizoen van start in Melbourne!
Vorige deel

dinsdag 26 augustus 2025 om 18:56
zaterdag 30 augustus 2025 om 15:14
Ja jammer wel.Annapicobella schreef: ↑30-08-2025 15:08Kwalificatie is begonnen. Hartstikke droog nu hier (en daar ook dus).
zaterdag 30 augustus 2025 om 16:54
zaterdag 30 augustus 2025 om 17:50
Inderdaad, mooie plek. Ik was al blij dat ik het vandaag gratis op tv kon bekijken op Viaplay en morgen bij de NOS ook live.
Everything you see I owe to spaghetti!
zaterdag 30 augustus 2025 om 19:31
Ja klopt, korte heel ronde bocht (bocht 12) vlak voordat ze naar de laatste twee bochten gaan. Tribunes daar zijn de Arena Tribunes. Ze gaan wat langzamer, dus makkelijk foto's maken. Ik ben met mijn moeder
We konden nog net zien hoe Stroll eraf ging tijdens de kwalificatie.
Vooraf zijn we ook naar de Drivers Q&A geweest in de Fanzone. We hadden Alpine, Mercedes, Ferrari en Haas. Elk team 10 minuutjes, maar altijd wel leuk om de coureurs in het echt te zien.

We konden nog net zien hoe Stroll eraf ging tijdens de kwalificatie.
Vooraf zijn we ook naar de Drivers Q&A geweest in de Fanzone. We hadden Alpine, Mercedes, Ferrari en Haas. Elk team 10 minuutjes, maar altijd wel leuk om de coureurs in het echt te zien.
pimpom wijzigde dit bericht op 30-08-2025 21:07
0.11% gewijzigd
"I love not Man the less, but Nature more..."

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in