Entertainment alle pijlers

Generatie 2010

28-01-2010 19:35 974 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond om 21.30 komt er een nieuw programma op Nederland 1, Generatie 2010. In het programma worden 5 kinderen gevolgd die worden geboren, en dan voor de komende 18 jaar!

Ik ben eerlijk gezegd best benieuwd, wie gaat er nog meer kijken?
Wie kan weer even een lijstje maken ter verfrissing. Ik ga het weer volgen.

Yuppen ouders: namen ouders en kind (Isabella??)

Groene ouders: ??

Ouders bij ouders??

Ouders van wie de man alleen frikandellen at: ??

Christelijke ouders: rookten onder afzuigkap: ??

Turkse ouders: ?? + Mirac

Wie vult aan?
quote:sondra_74 schreef op 27 maart 2012 @ 23:36:

Wie kan weer even een lijstje maken ter verfrissing. Ik ga het weer volgen.

Yuppen ouders: namen ouders en kind (Isabella??) Nathalie en Alexander, dochter Dominique maar ze noemen haar Kiki...

Groene ouders: ?? Arjan en .... Zoon Silvijn.

Ouders bij ouders?? Dijana en Charrel. - Kindjes Charlene en Dex.

Ouders van wie de man alleen frikandellen at: Die deden na één jaar al niet meer mee.

Christelijke ouders: rookten onder afzuigkap: ?? Lisanka en Pel. Zoontje Jamie.

Turkse ouders: ?? + Mirac ... en Elif. Kinderen Mirac en Alysa.

Je bent nog vergeten Michael en Desireé. Dochters Isabelle en Juliette.

Wie vult aan?
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Aanvulling: zij van het groene stel heet Sharon.

Nog anderhalve week, dan kunnen we weer.

Ik werd eraan herinnerd toen ik vanmiddag bij toeval op een herhaling uit het eerste of tweede seizoen stuitte.

Leuke zomer: Generatie 2010 en Babyboom
x
Weet ik niet ikjuh, heb die samenvattingen van het vorige seizoen nog niet gezien. Ben wel benieuwd.
Bedankt voor de tip, Snoopy!
Thanks voor de tip;ik keek hier ook altijd naar.

Vanaf 5 juli kun je vier weken lang iedere donderdag om 21.30 uur genieten van de avonturen van Jamie, Miraç, Silvijn, Charlene, Dominique en Isabelle.

http://generatie2010.ncrv.nl/
Top. Ik ga kijken.
Ok, ik kijk nu de herhalingen maar wie mis ik? Er zijn twee nieuwe stellen bij of alleen die Turkse mensen (vind ik overigens niets aan). Wie heeft dit programma ook vanaf het begin gezien? Ik dacht dat Lisenka en Jamie ook nieuw waren maar kan me vergissen.
Lisenka en Pol zitten er sinds het 2 seizoen bij. Die turkse mensen ook geloof ik. Uit het 1e seizoen is toen w stel gestopt.
Je mist de frikandellenjongen, blijkbaar heet die Tom, en zijn partner (Suzanne). Het klopt dat Lisenka & Jamie nieuw zijn.

Vroeg me laatst af of ik het programma dit jaar gewoon gemist had, maar blijkbaar moet het nog worden uitgezonden. Leuk, ik ga het weer volgen.
Er zitten elf a's in tralalalalalalaaaaa!
Die Tom en Suzanne zijn hett stel dat gestopt is. Die deden alleen het 1e seizoen mee.
Jeej! Vind ik heel leuk!!
Wanneer wordt het uitgezonden? Volgens mij heb ik al wat gemist.
Vanaf 5 juli kun je vier weken lang iedere donderdag om 21.30 uur genieten van de avonturen van Jamie, Miraç, Silvijn, Charlene, Dominique en Isabelle.

gekopieerd van de site. Dus vanaf komende donderdag is het weer 4x op tv.
Leuk, ik kijk ernaar uit!
quote:witch87 schreef op 03 juli 2012 @ 07:12:

gekopieerd van de site. Dus vanaf komende donderdag is het weer 4x op tv.Ah nog niets gemist dus.
Ik kijk de uitzendingen nu achter elkaar op gemist.nl hahaha dat yuppenstel vind ik erg leuk. niet zo zeer hoe ze doen maar alleen al om in dat huis te kijken. De rest woont in een klein rijtjeshuis of op een flat. En ook allemaal in de Randstad of niet? Nouja, ik ga er wel weer voor zitten.

Ik heb wel het gevoel dat vooral de moeder van Do of Nikki vroeger gepest is ofzo want ze is wel vreemd perfectionistisch en vooral bezig met hoe ze overkomt. En overal die lichtelijk hysterische lach doorheen... . Ik heb nu te veel afleveringen achter elkaar bekeken denk ik.
Die ouders van Do'tje, wat een irritant walgelijk stel zeg.Stel overdreven blije geiten, bah. Verder leuk programma.
ja, de nwe serie begint! Kijken er meer mensen?
Wie kijkt er?
ik dus
pff respect hoor voor mensen die zo snel voor een 2e gaan
Ik kijk.

Die woonsituatie van diana en charrel is toch niet te doen. Zo klein, vol zooi en vieze honden.
Frankly my dear, I don"t give a damn
oh leuk, het alternative draagdoekenstel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven