Generatie 2010
donderdag 28 januari 2010 om 19:35
dinsdag 27 maart 2012 om 23:36
Wie kan weer even een lijstje maken ter verfrissing. Ik ga het weer volgen.
Yuppen ouders: namen ouders en kind (Isabella??)
Groene ouders: ??
Ouders bij ouders??
Ouders van wie de man alleen frikandellen at: ??
Christelijke ouders: rookten onder afzuigkap: ??
Turkse ouders: ?? + Mirac
Wie vult aan?
Yuppen ouders: namen ouders en kind (Isabella??)
Groene ouders: ??
Ouders bij ouders??
Ouders van wie de man alleen frikandellen at: ??
Christelijke ouders: rookten onder afzuigkap: ??
Turkse ouders: ?? + Mirac
Wie vult aan?
woensdag 28 maart 2012 om 19:03
quote:sondra_74 schreef op 27 maart 2012 @ 23:36:
Yuppen ouders: namen ouders en kind (Isabella??) Nathalie en Alexander, dochter Dominique maar ze noemen haar Kiki...
Groene ouders: ?? Arjan en .... Zoon Silvijn.
Ouders bij ouders?? Dijana en Charrel. - Kindjes Charlene en Dex.
Ouders van wie de man alleen frikandellen at: Die deden na één jaar al niet meer mee.
Christelijke ouders: rookten onder afzuigkap: ?? Lisanka en Pel. Zoontje Jamie.
Turkse ouders: ?? + Mirac ... en Elif. Kinderen Mirac en Alysa.
Je bent nog vergeten Michael en Desireé. Dochters Isabelle en Juliette.
Wie vult aan?
Yuppen ouders: namen ouders en kind (Isabella??) Nathalie en Alexander, dochter Dominique maar ze noemen haar Kiki...
Groene ouders: ?? Arjan en .... Zoon Silvijn.
Ouders bij ouders?? Dijana en Charrel. - Kindjes Charlene en Dex.
Ouders van wie de man alleen frikandellen at: Die deden na één jaar al niet meer mee.
Christelijke ouders: rookten onder afzuigkap: ?? Lisanka en Pel. Zoontje Jamie.
Turkse ouders: ?? + Mirac ... en Elif. Kinderen Mirac en Alysa.
Je bent nog vergeten Michael en Desireé. Dochters Isabelle en Juliette.
Wie vult aan?
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
woensdag 27 juni 2012 om 16:38
Thanks voor de tip;ik keek hier ook altijd naar.
Vanaf 5 juli kun je vier weken lang iedere donderdag om 21.30 uur genieten van de avonturen van Jamie, Miraç, Silvijn, Charlene, Dominique en Isabelle.
http://generatie2010.ncrv.nl/
Vanaf 5 juli kun je vier weken lang iedere donderdag om 21.30 uur genieten van de avonturen van Jamie, Miraç, Silvijn, Charlene, Dominique en Isabelle.
http://generatie2010.ncrv.nl/
maandag 2 juli 2012 om 21:17
maandag 2 juli 2012 om 21:34
Je mist de frikandellenjongen, blijkbaar heet die Tom, en zijn partner (Suzanne). Het klopt dat Lisenka & Jamie nieuw zijn.
Vroeg me laatst af of ik het programma dit jaar gewoon gemist had, maar blijkbaar moet het nog worden uitgezonden. Leuk, ik ga het weer volgen.
Vroeg me laatst af of ik het programma dit jaar gewoon gemist had, maar blijkbaar moet het nog worden uitgezonden. Leuk, ik ga het weer volgen.
Er zitten elf a's in tralalalalalalaaaaa!
dinsdag 3 juli 2012 om 10:49
woensdag 4 juli 2012 om 16:08
Ik kijk de uitzendingen nu achter elkaar op gemist.nl hahaha dat yuppenstel vind ik erg leuk. niet zo zeer hoe ze doen maar alleen al om in dat huis te kijken. De rest woont in een klein rijtjeshuis of op een flat. En ook allemaal in de Randstad of niet? Nouja, ik ga er wel weer voor zitten.
Ik heb wel het gevoel dat vooral de moeder van Do of Nikki vroeger gepest is ofzo want ze is wel vreemd perfectionistisch en vooral bezig met hoe ze overkomt. En overal die lichtelijk hysterische lach doorheen... . Ik heb nu te veel afleveringen achter elkaar bekeken denk ik.
Ik heb wel het gevoel dat vooral de moeder van Do of Nikki vroeger gepest is ofzo want ze is wel vreemd perfectionistisch en vooral bezig met hoe ze overkomt. En overal die lichtelijk hysterische lach doorheen... . Ik heb nu te veel afleveringen achter elkaar bekeken denk ik.