Entertainment alle pijlers

Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

06-06-2018 10:44 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Goede tijden, slechte tijden
Bing krijgt van Amir een beeb

Goede tijden, slechte tijden
Laura leeft maar voort en voort
Goede tijden, slechte tijden
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord

Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken :)
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
oh dat wist ik niet, ja wie weet is dat het
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Nou....dat was het dan...... :cry:
Alle reacties Link kopieren
Ik vond deze 'cliffhanger' spannender dan de echte van vorig jaar :D
You don't have to fit into the format
Ach, nu heb ik de aflevering van gisteren gemist.....
Ik vond hem ook verrassend goed.

Wat was de cliff van vorig jaar ook alweer?
Alle reacties Link kopieren
Ludo die trouwde met Billy, toch?
Verder weet ik het niet meer.
Dat zegt eigenlijk genoeg.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
En dat ongeluk, toen Amir knock-out werd geslagen.
Alle reacties Link kopieren
Er zal vast ook wel iemand ontvoerd zijn geweest. Dat is meer regel dan uitzondering in Meerdijk. Dat en dodelijke ongelukken.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
En trouwerijen waarbij altijd wel een dode valt te betreuren.
Alle reacties Link kopieren
En iedereen die in het ziekenhuis komt ligt aan het zuurstof. Zuurstof in overvloed daar. Had daar dan al die coronapatiënten gebracht. Ze hoeven niet eens op te schalen.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een jaar ofzo geen GTST meer gekeken, maar moet nog wel lachend terugdenken aan al die gebeurtenissen in dertig jaar tijd.

http://www.gtstfanclub.nl/huwelijken-in-meerdijk/

Er ging of iets mis tijdens de trouwerij of een week of maand daarna :-D
Lotte35 schreef:
29-05-2020 19:52
Ludo die trouwde met Billy, toch?
Verder weet ik het niet meer.
Dat zegt eigenlijk genoeg.
Ooh ja!
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
29-05-2020 19:53
En dat ongeluk, toen Amir knock-out werd geslagen.


Oh ja.
Waar hij een lamme hand aan overhield, die nu uiteraard volkomen genezen is.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Lotte35 schreef:
29-05-2020 22:49
Oh ja.
Waar hij een lamme hand aan overhield, die nu uiteraard volkomen genezen is.
Oooh ja :facepalm: toen moest hij alles opgeven, nu is hij weer huisarts en dat binnen een jaar. Toch knap hoe ze dat zo doen dat ik het zelf ook alweer vergeet ( van ernstig mentaal en fysiek trauma naar midlife crisis qua werk naar psychologie gaan doen/wel/niet/wel/niet naar ineens huisarts uit het niets en van beiden trauma's binnen een jaar niks meer over).
Alle reacties Link kopieren
Lotte35 schreef:
29-05-2020 22:49
Oh ja.
Waar hij een lamme hand aan overhield, die nu uiteraard volkomen genezen is.
Net als de lamme hand van Nina.
Alle reacties Link kopieren
nou idd. Ik zou zeggen als je iets mankeert ga naar Meerdijk. Daar heb je grote kans op wonderbaarlijke genezing 😂
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
29-05-2020 19:57
En iedereen die in het ziekenhuis komt ligt aan het zuurstof. Zuurstof in overvloed daar. Had daar dan al die coronapatiënten gebracht. Ze hoeven niet eens op te schalen.
:proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
daenerys79 schreef:
30-05-2020 08:27
nou idd. Ik zou zeggen als je iets mankeert ga naar Meerdijk. Daar heb je grote kans op wonderbaarlijke genezing 😂
Nou inderdaad. Ik denk dat ik mijn vader maar even naar Meerdijk stuur. Komt ie misschien van zijn klachten af.
anoniem_63988565891a9 wijzigde dit bericht op 30-05-2020 12:26
5.90% gewijzigd
Sabeltandcavia schreef:
29-05-2020 19:57
En iedereen die in het ziekenhuis komt ligt aan het zuurstof. Zuurstof in overvloed daar. Had daar dan al die coronapatiënten gebracht. Ze hoeven niet eens op te schalen.
En altijd een privé-kamer ook.
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
30-05-2020 08:51
Nou inderdaad. Ik denk dat ik mijn vader maar even naar Meerdijk stuur. Komt ie misschien van zijn klachten af.
Dat zou ik niet doen. Voor je het weet staan er allerlei buitenechtelijke kinderen op de stoep. Ook een veelvoorkomend verschijnsel in Meerdijk. Ik weet niet wat voor seksuele voorlichting daar wordt gegeven, maar zwangerschappen zijn bijna altijd onverwacht en ongepland en van vreemdgaan komen altijd kinderen. Die worden dan wel verborgen gehouden tot ze bijna meerderjarig zijn, dus alimentatie heeft je vader niet hoeven betalen, maar toch .... Doe maar niet. Slecht voor je erfenis :P
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
30-05-2020 09:52
Dat zou ik niet doen. Voor je het weet staan er allerlei buitenechtelijke kinderen op de stoep. Ook een veelvoorkomend verschijnsel in Meerdijk. Ik weet niet wat voor seksuele voorlichting daar wordt gegeven, maar zwangerschappen zijn bijna altijd onverwacht en ongepland en van vreemdgaan komen altijd kinderen. Die worden dan wel verborgen gehouden tot ze bijna meerderjarig zijn, dus alimentatie heeft je vader niet hoeven betalen, maar toch .... Doe maar niet. Slecht voor je erfenis :P
Ja daar heb je een punt.. :P
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
30-05-2020 09:52
Dat zou ik niet doen. Voor je het weet staan er allerlei buitenechtelijke kinderen op de stoep. Ook een veelvoorkomend verschijnsel in Meerdijk. Ik weet niet wat voor seksuele voorlichting daar wordt gegeven, maar zwangerschappen zijn bijna altijd onverwacht en ongepland en van vreemdgaan komen altijd kinderen. Die worden dan wel verborgen gehouden tot ze bijna meerderjarig zijn, dus alimentatie heeft je vader niet hoeven betalen, maar toch .... Doe maar niet. Slecht voor je erfenis :P
En als die kinderen dan een keer tevoorschijn komen, hebben ze een giga groeispurt doorgemaakt.
Lotte35 schreef:
29-05-2020 17:02
Ik vond deze 'cliffhanger' spannender dan de echte van vorig jaar :D
En volkomen corona vrij opgenomen.
Alle reacties Link kopieren
https://www.tvgids.nl/nieuws/shownieuws ... on-actief/

En terecht!
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Van mij mag hij voor altijd op non-actief.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven