Entertainment alle pijlers

Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

06-06-2018 10:44 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Goede tijden, slechte tijden
Bing krijgt van Amir een beeb

Goede tijden, slechte tijden
Laura leeft maar voort en voort
Goede tijden, slechte tijden
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord

Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken :)
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
sandy1974 schreef:
09-02-2019 21:34
Wat een slechte aflevering !
Anton krijgt een gezichtsbehandeling,
Daan oefent met een baby pop,
Barry Hughes speelt verloren oom Piet
Echt te slecht voor woorden !
wat ik wel leuk vond: Linda die Anton het huis weer uit bonjourde... waar logeert die Anton nou eigenlijk?
Don't cry, buy a bag and move on.
daenerys79 schreef:
09-02-2019 22:02
wat ik wel leuk vond: Linda die Anton het huis weer uit bonjourde... waar logeert die Anton nou eigenlijk?
Hij gaat bij Rik wonen en daarvoor in de Rozenboom.
Alle reacties Link kopieren
Een oefen baby ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
daenerys79 schreef:
09-02-2019 22:02
wat ik wel leuk vond: Linda die Anton het huis weer uit bonjourde...

Ja, heerlijk :D
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een zwak voor Barry Stevens :heart: . Zijn accent, zijn sympathieke uitstraling, die lach. Hij lijkt me zo'n lieve man.

Kijk dan. Bij Tita Tovenaar was ook al om op te vreten!

Afbeelding
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
In the good ols seventies toen jonge mannen nog van die loeistrakke broeken droegen waarin je alles zag zitten. Tegen de tijd dat ik het andere geslacht interessant begon te vinden was het inmiddels al de jaren 80. Toen moesten we het doen met bandplooibroeken en matjes in de nek. Ik ben echt te laat geboren :|
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
10-02-2019 10:12
Ik heb een zwak voor Barry Stevens :heart: . Zijn accent, zijn sympathieke uitstraling, die lach. Hij lijkt me zo'n lieve man.

Kijk dan. Bij Tita Tovenaar was ook al om op te vreten!

Afbeelding
:flirting: Zó mee eens!
...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat accent juist vreselijk, maar verder ben ik het met je eens.
Hij lijkt me een schat.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
is hij bezig met een come back? ik heb hem volgens mij sinds de soundmixshow niet meer op tv gezien... ja zo oud ben ik idd :facepalm:
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Zo oud ben ik ook hoor ;-)

Volgens mij komt het door dat programma wat hij heeft gemaakt met Gerard Cox, Peter Faber en Willibrord Frequin; Beter laat dan nooit.

Hij vond het geloof ik geweldig om weer bezig te zijn met televisie.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Lotte35 schreef:
10-02-2019 18:45
Zo oud ben ik ook hoor ;-)

Volgens mij komt het door dat programma wat hij heeft gemaakt met Gerard Cox, Peter Faber en Willibrord Frequin; Beter laat dan nooit.

Hij vond het geloof ik geweldig om weer bezig te zijn met televisie.
ok, dat ken ik niet. maar van mij mag hij blijven
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Het is vast onaardig, maar die scène waarin Stern dood gaat, plaatsvervangende schaamte :facepalm: Precies op het moment suprême, only in Meerdijk :O
florita schreef:
12-02-2019 22:59
Het is vast onaardig, maar die scène waarin Stern dood gaat, plaatsvervangende schaamte :facepalm: Precies op het moment suprême, only in Meerdijk :O
Dat komt omdat opa Stern dat expres deed.
Alle reacties Link kopieren
Het is maar beter zo.
Wie wil nou weten dat Joke Bruijs zijn moeder is.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Lotte35 schreef:
13-02-2019 21:42
Het is maar beter zo.
Wie wil nou weten dat Joke Bruijs zijn moeder is.
nou idd...
Arme Joke, nou moet ze alweer zo’n duur ticket kopen, want die begrafenis wil ze natuurlijk niet missen
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Om daarna te dansen op zijn graf.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
maar ik hoop wel dat alles een beetje snel uitkomt en niet dat het zo oneindig lang drama wordt....
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
daenerys79 schreef:
14-02-2019 16:41
maar ik hoop wel dat alles een beetje snel uitkomt en niet dat het zo oneindig lang drama wordt....

Je weet dat je je in het Meerdijk-topic bevindt hè?
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
:proud:
...
In het wit:

Zoe woont weer bij Rik, Aysen komt Zoe halen om te gaan hardlopen maar ze is er niet. Binnen zit Bram die met de kaartjes die Sjoerd hem gestuurd heeft van over de hele wereld, om er een werkstuk van te maken. Bram en Rik gaan even lijm halen en Aysen blijft om op Zoe te wachten. Ze leest de kaartjes en wordt zo boos dat ze ze verscheurd. Ze doet nog een poging om het goed te maken met Bram door voor te stellen om een soort puzzelstukjes werkstuk te maken van de verscheurde kaarten. Bram accepteert dit. Ik vind het zo zielig voor Bram, hoe haalt Aysen het in haar hoofd om zo te doen tegen een kind. Kan je echt merken dat ze haar inlevingsvermogen niet op orde heeft. Bah! Ik vraag me trouwens af of Guido Spek, al dan niet voor tijdelijk, terugkomt gezien deze scene. Er is duidelijk nog veel oud zeer.


>:-(
Alle reacties Link kopieren
Lotte35 schreef:
14-02-2019 18:57
Je weet dat je je in het Meerdijk-topic bevindt hè?
ja, maar de laatste tijd vind ik alles ineens sneller gaan, volgens mij lezen ze mee hier. Dus daarom schreef ik dat, ik hoop dat het werkt!
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Wat is het afgrijselijk saai zeg.
Kan Hein niet weer tot leven worden gewekt?
Of Loes?

Oh, en Q mag er van mij uit.
Die vorige was ik toch wel gaan waarderen, maar deze vind ik zó waardeloos spelen.
Het enige wat er nog aan ontbreekt is dat hij het script in z'n knuisten houdt, bij het spelen van zijn woest interessante scènes.
You don't have to fit into the format
Ik heb een vermoeden over een nieuwe verhaallijn: Ik doe t even in het wit..

Daan heeft een ton kunnen lenen bij Bing om alsnog zijn kind te kopen. Hij stuurt een berichtje en krijgt een berichtje terug dat hij vader is geworden van een dochter en dat ze voor hem is. Ergens op straat moet Daan wachten met een knuffeltje in zijn hand, er stopt een auto en een vage man stapt uit. Op de bijrijdersstoel staat een rietgevlochten draagmand (ouderwets) met daarin een baby. Deze wordt aan Daan overhandigd en dat was het.

Ik vind het zo'n vreemde gang van zaken, er klopt iets niet. Ik vermoed dus ook dat de draagmoeder nooit zwanger is geraakt van Daan maar dat het gaat om een ontvoerd kind of iets. Dat het dus niet daadwerkelijk zijn dochter is en dat hij haar later moet gaan teruggeven op een moment dat hij gehecht is aan haar. Maar goed, dat is mijn vermoeden.
Alle reacties Link kopieren
Lotte35 schreef:
15-02-2019 12:10
Wat is het afgrijselijk saai zeg.
Kan Hein niet weer tot leven worden gewekt?
Of Loes?

Oh, en Q mag er van mij uit.
Die vorige was ik toch wel gaan waarderen, maar deze vind ik zó waardeloos spelen.
Het enige wat er nog aan ontbreekt is dat hij het script in z'n knuisten houdt, bij het spelen van zijn woest interessante scènes.
Ik snap niet dat deze jongen een rolletje heeft gekregen. En idd de vorige Q vond ik eigenlijk wel leuk.
Ik vind het ook oersaai de laatste tijd.

Laat Sjoerd of Nick maar terugkomen, dan wordt het misschien weer leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven