Entertainment alle pijlers

Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

06-06-2018 10:44 3045 berichten
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb

Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord

Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken :)
Kwebbeltje91 schreef:
15-02-2019 16:45
Ik vind het ook oersaai de laatste tijd.

Laat Sjoerd of Nick maar terugkomen, dan wordt het misschien weer leuk.
Nick! Sjoerd aub niet, wat een zeikerd was dat
Alle reacties Link kopieren
Kan Anton niet ff een tijdje naar Sjoerd. Ik vind hem oervervelend.
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
15-02-2019 18:59

Geheel mee eens.
Een darm van een vent momenteel.
Zou Shanti ook nog een interessante verhaallijn gaan krijgen of dient zij slechts als neukgeit van Anton?
Die Anton, tenenkrommend. Linda mag blij zijn dat ze van hem af is. En... wie krijgt nu het huis? en hoe wordt nou de grote verbouwing van “de garage” gefinancieerd? Vragen, vragen....

Trouwens, wanneer regelt die Sjors nou eens een eigen huis? je moet toch gek worden om altijd maar ergens op visite te zijn?
Don't cry, buy a bag and move on.
Anton en Linda scheiden elk jaar. Die advocaat denkt daar komen ze weer.

Sjors regelt helemaal niets, die vindt het wel best zo. Romantisch in de schuur.

Ik moet eigenlijk altijd lachen als een ouder tegen inwonend kind zegt dat ze niet weten hoe ze voor zichzelf moeten zorgen. Ouders in Meerdijk zijn er nou echt nooit voor hun kroost.
Sabeltandcavia schreef:
15-02-2019 18:59
Laat hem dan Lucas meenemen aub. Ik kan die irritante onaantrekkelijke kop niet meer zien. Voordeel van vooruit kijken is dat ik de scenes waarin hij voorkomt kan vooruitspoelen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Wat een verschrikkelijk lelijke trouwjurk.
Zoë mag ook meteen vertrekken uit Meerdijk wat een irritant mens is dat toch.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Sophiever schreef:
20-02-2019 20:45
Wat een verschrikkelijk lelijke trouwjurk.
En wel heel voor de hand liggend wat ermee gebeurde
Sophiever schreef:
16-02-2019 23:11
Zou Shanti ook nog een interessante verhaallijn gaan krijgen of dient zij slechts als neukgeit van Anton?
Dat vraag ik me nu ook al een hele tijd af. Het mens voegt niets toe. Hooguit iets leuks om naar te kijken voor de trekpoppen die met hun vrouw of vriendin meekijken.
Die Lucas, die wil toch helemaal geen vader worden... Die Flo loopt wel erg hard van stapel.

Haha, die Sjors in die jurk van dr pleegmoeder... :facepalm:
daenerys79 schreef:
21-02-2019 10:33
Die Lucas, die wil toch helemaal geen vader worden... Die Flo loopt wel erg hard van stapel.

Haha, die Sjors in die jurk van dr pleegmoeder... :facepalm:
Waarom is ze eigenlijk niet in die jurk getrouwd met Bing als het allemaal zo belangrijk is? :confused:
Die schrijvers zijn echt niet goed... Daan krijgt die baby overhandigd in een mandje, zo stond ze blijkbaar ook in de auto? toen dacht ik al :facepalm:
maar het werd nog erger... Daan stelt voor een autostoeltje te kopen, zegt Aysen joh dat kan later ook nog, voorlopig red je het nog wel met die mand...
Regels zijn best veranderd in Meerdijk...
Ik heb al een tijdje niet kunnen kijken en het enige dat ik mis is zeiken in dit topic ;-D
Kan iemand Anton een slag voor z'n porum geven?
Wat een klier.

Als ik Linda was, wist ik het wel.
Ik zou Anton veel geluk wensen als barman, en lekker verder gaan met de therapeut :heart:
daenerys79 schreef:
19-02-2019 20:06
Die Anton, tenenkrommend. Linda mag blij zijn dat ze van hem af is. En... wie krijgt nu het huis? en hoe wordt nou de grote verbouwing van “de garage” gefinancieerd? Vragen, vragen....

Trouwens, wanneer regelt die Sjors nou eens een eigen huis? je moet toch gek worden om altijd maar ergens op visite te zijn?
En een baan, waar leeft dat mens van?
Chocopinda schreef:
26-02-2019 18:01
En een baan, waar leeft dat mens van?
Ze werkt toch bij het AZM? Welke functie is me even ontschoten..
Die therapeut is echt creepy. En die verhaallijn is zo voorspelbaar.

Sjors is toch jurist bij het ziekenhuis?
lise1985 schreef:
27-02-2019 10:17
Die therapeut is echt creepy. En die verhaallijn is zo voorspelbaar.

Oh nee, ik vind hem helemaal niet creepy.
Dat laatste ben ik wel volledig met je eens.
Kan Anton ajb samen met Lucas en Bing een hele lange wandeling over een korte pier gaan maken.
charlottew88 schreef:
27-02-2019 12:27
Kan Anton ajb samen met Lucas en Bing een hele lange wandeling over een korte pier gaan maken.

Bij voorkeur uitmondend in de Bermudadriehoek.
Lotte35 schreef:
27-02-2019 13:01
:rofl:
charlottew88 schreef:
27-02-2019 12:27
:proud:
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Lotte35 schreef:
27-02-2019 13:01
Jaaaaaaaa :high5:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven