Entertainment alle pijlers

Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

06-06-2018 10:44 3045 berichten
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb

Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord

Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken :)
Alle reacties Link kopieren
Ik had verwacht dat het langer zou duren voor Shanti 'opeens' ook verliefd op Anton was :facepalm:
Ik vond het wel vermakelijk dat Janine zo die telefoon uit Flo z'n knuist trok, terwijl hij stond te bellen.
Erger me kapot aan shanty in haar kerst glitter trui
En Rob was ook leuker als Victor couwenberg
Leuke spoiler in het wit:

Begint niet leuk, Aysen zit met Louise in de kroeg te wachten op Daan, die een afspraak bij de dokter heeft. Daan komt binnen en is blij dat hij van de dokter weer aan het werk mag en wil dan ook meteen beginnen. Hij belt een oppas voor Louise maar er is geen beschikbaar dus biedt JoJo aan om op te passen. Dat vind Daan prima. Even later is JoJo buiten een auto aan het wassen voor geld en staat de kinderwagen, met een huilende Louise, een stukje verderop. Laura loopt langs en wordt een beetje bozig van het tafereel, zeker wanneer blijkt dat JoJo haar oordoppen in heeft en niets hoort.

Afijn, Laura neemt zonder pardon Louise mee en brengt haar thuis waar ze ook Daan een veeg uit de pan geeft. En nu komt het... Als Laura weer terug is in de koning belt ze Maria en verteld haar dat Eduard dood is en dat ze opnieuw oma is geworden maar dat het allemaal niet echt goed gaat en dat ze meteen moet komen.

Er is dus een grote kans dat Maria terugkomt. Oh, vanaf 1 april is Billy dePalma ook weer te zien, ze is nu ineens verliefd op Ludo.
Leuk! thanks again! ik hou van spoilers! maar ik mag geen videoland van mezelf want ik heb al netflix :proud:
Don't cry, buy a bag and move on.
daenerys79 schreef:
07-03-2019 13:43
Leuk! thanks again! ik hou van spoilers! maar ik mag geen videoland van mezelf want ik heb al netflix :proud:

Haha same here!
..
GinnyJones schreef:
09-03-2019 18:58
..
Nou zeg dat wel en wie zag dat aankomen he? Geen zomercliff meer nodig als je het mij vraagt.
Die aflevering van volgende week vrijdag is echt niet te doen... :frusty:
Oh jongens.. ik vermoed dat mijn eerdere theorie niet klopt.. ik leg het uit in het wit.

Gebaseerd op de spoilers begin ik echt te vermoeden dat Maria dood is. Laura heeft zoals ik al zei Maria's voicemail ingesproken en in de spoilers staat dat ze een telefoontje krijgt uit Canada en vervolgens met schokkend nieuws naar Rik moet. Twee dagen later zeggen de spoilers dat Laura een verschrikkelijk geheim heeft dat zwaar op haar geweten drukt. Dat kan alleen maar het geheim zijn rond Daan. Maria had dat Laura immers verteld.
GinnyJones schreef:
10-03-2019 00:39
Oh jongens.. ik vermoed dat mijn eerdere theorie niet klopt.. ik leg het uit in het wit.

Gebaseerd op de spoilers begin ik echt te vermoeden dat Maria dood is. Laura heeft zoals ik al zei Maria's voicemail ingesproken en in de spoilers staat dat ze een telefoontje krijgt uit Canada en vervolgens met schokkend nieuws naar Rik moet. Twee dagen later zeggen de spoilers dat Laura een verschrikkelijk geheim heeft dat zwaar op haar geweten drukt. Dat kan alleen maar het geheim zijn rond Daan. Maria had dat Laura immers verteld.
Reactie in wit:

Nee!!! :"-(
Joke speelt haar zo leuk! Had haar graag terug gezien in een verhaallijn met Daan en Rik.
Lotte35 schreef:
06-03-2019 19:11
Ik vond het wel vermakelijk dat Janine zo die telefoon uit Flo z'n knuist trok, terwijl hij stond te bellen.
:HA: Uit z'n knuist! :rofl:
Het is officieel.. (in 't wit)

Maria de Jong is overleden aan de gevolgen van een beroerte..
Wat is Lana nou raar aan het doen...
meekay schreef:
09-03-2019 23:21
Die aflevering van volgende week vrijdag is echt niet te doen... :frusty:
Dit topic maakt dat ik Videoland wil nemen :popcorn:

Bedankt voor het posten van de spoilers :heart:
Wat is Amir momenteel een eikel.
'Je kent je plek niet.'

Run Sjors, run.
Lotte35 schreef:
12-03-2019 11:26
Wat is Amir momenteel een eikel.
'Je kent je plek niet.'

Run Sjors, run.
Het past wel bij zijn personage in de soap eigenlijk. Er komen telkens weer cultuurtrekjes naar boven die het verschil tussen hem en Sjors benadrukken.
lise1985 schreef:
12-03-2019 11:03
Wat is Lana nou raar aan het doen...
Ze denkt dat Q vreemdgaat omdat hij steeds aan het werk is en daar is een knappe meid en dat trekt ze niet.
Sophiever schreef:
12-03-2019 11:51
Ze denkt dat Q vreemdgaat omdat hij steeds aan het werk is en daar is een knappe meid en dat trekt ze niet.
Ja, dat had ik ook wel door ;-)
lise1985 schreef:
12-03-2019 11:52
Ja, dat had ik ook wel door ;-)
Waarom zou er meer zijn?
Sophiever schreef:
12-03-2019 11:55
Waarom zou er meer zijn?
Omdat ze ook vaag doet over die cursus o.i.d. wat ze daar gevolgd heeft.
Sjors en Amir hebben ruzie, dan moet ze weer een ander vriendje MET huis zoeken om te wonen.
sandy1974 schreef:
12-03-2019 14:13
Sjors en Amir hebben ruzie, dan moet ze weer een ander vriendje MET huis zoeken om te wonen.

Garage met slaapbank mag ook.
Biodanza!
Wat is er met vader Barry gebeurd? Dat is wel de kleinste gastrol ever geweest.
Ik vind hier dingen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven