Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

woensdag 6 juni 2018 om 10:44
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken

woensdag 15 mei 2019 om 13:41
Lotte35 schreef: ↑15-05-2019 09:40Ik ben (gelukkig voor mij) niet bekend met DIS, maar gaat dat wisselen van die identiteiten in het echt ook zo rap achter elkaar? Of gebeurt dat alleen in de Meerdijkse DIS-variant?
De huilscène van Linda op het politiebureau vond ik erg goed gespeeld.
Meestal blijven mensen in series beeldschoon als ze janken, maar Babette van Veen geeft er niet om. Dat vind ik gaaf aan haar.
Dat hele DIS gedoe is zulke dikke bullshit dat ik niet meer kijk zolang deze verhaallijn loopt.
Dat Nina en Sjors wel even de diagnose stellen, en dan een psychiater bellen die beaamt dat het waarschijnlijk klopt.
Echt, gaat heen.
Maar goed, ik erger me er sowieso aan hoe personages met psychische problemen neer worden gezet in GTST; of als compleet gestoorde gekken, of als ‘even een ts met slaapmiddelen of even automutileren’ tussendoor en verder nooit meer iets aan het handje.
.

donderdag 16 mei 2019 om 09:31
Sabeltandcavia schreef: ↑16-05-2019 07:50Ik vind het wel weer gaaf dat Anton Shanti nu aan de kant zet. Wat een irritant koppel was dat! Go Linda!!
Ja, heerlijk!
donderdag 16 mei 2019 om 09:31
Over het algemeen merk je (vrijwel) geen verschil als mensen met dis veranderen van persoonlijkheid. Dat gaat heel subtiel en je moet iemand extreem goed kennen wil je verschil merken.
En idd alle (psychische) ziektes zijn in de werkelijkheid totaal anders. Maar ik ben net als thee een bikkel en blijf kijken.
Inderdaad mooie scene van Linda en Anton.
En idd alle (psychische) ziektes zijn in de werkelijkheid totaal anders. Maar ik ben net als thee een bikkel en blijf kijken.
Inderdaad mooie scene van Linda en Anton.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben

woensdag 29 mei 2019 om 23:18
Billie is een trutSabeltandcavia schreef: ↑29-05-2019 23:13Rik is een lul.
Anton is een lul.
Bing is een lul.
Daan is een lul.
Dat vat de aflevering van vanavond wel zo'n beetje samen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
donderdag 30 mei 2019 om 09:12