Entertainment alle pijlers

Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

06-06-2018 10:44 3045 berichten
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb

Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord

Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken :)
Gelezen hoor.
Bijzonder!

Victor moet nogmaals naar De Koning, en wel op een moment dat Lucas, Lana, Bobby, Amir en Valentijn daar zijn (vul de rij gerust aan als je die behoefte voelt).

En dat hij dan maar heel vaak de volgende woorden mag gebruiken:

- Emigreren
- Ver weg
- Eeuwigdurende wereldreis

En dan een shirt met daarop: ‘Meerdijk maakt ongelukkig’.
Subtiel? Nee. Maar die lui zijn zo hardnekkig.
Alle reacties Link kopieren
Goede tijden slechte tijden
Wie steekt Rover in de fik
Voor de lol of voor de kick
Rik die dacht wat raar wat gek
Vroeger had ik weeeeeeeeeeeel een nek
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Charlotte :proud:

Altijd weer heerlijk om jou hier te zien.
Lotte35 schreef:
25-11-2019 11:07
Charlotte :proud:

Altijd weer heerlijk om jou hier te zien.
Ik lees nog wel vaak mee hoor maar reageer niet altijd :proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Lotte35 schreef:
25-11-2019 10:45
Gelezen hoor.
Bijzonder!

Victor moet nogmaals naar De Koning, en wel op een moment dat Lucas, Lana, Bobby, Amir en Valentijn daar zijn (vul de rij gerust aan als je die behoefte voelt).

En dat hij dan maar heel vaak de volgende woorden mag gebruiken:

- Emigreren
- Ver weg
- Eeuwigdurende wereldreis

En dan een shirt met daarop: ‘Meerdijk maakt ongelukkig’.
Subtiel? Nee. Maar die lui zijn zo hardnekkig.
:biggrin: :thumbsup:
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
24-11-2019 16:32
Heeft iemand gisteren Mindf*ck gezien? Victor Mids blijkt een figurantenrol gehad te hebben en de schrijvers van gtst betrokken te hebben bij een complot om Stephanie van Eer (JoJo) te manipuleren. Allemaal ter voorbereiding van een stunt die gisteren te zien was. Niemand heeft het doorgehad. Geweldig!

https://www.tvgids.nl/nieuws/amusement/ ... l-in-gtst/

Wat zou hij nog meer hebben uitgehaald, vraag ik me dan of. Zou heel gtst één grote manipulatie zijn? Dat we straks allemaal denken dat 5 december inderdaad een week eerder is?
Echt heel leuk was het! Zo enorm veel werk, zo bizar. Blijkt toch wel dat we allemaal erg beïnvloedbaar zijn he.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
IBIopviva schreef:
25-11-2019 15:20
Echt heel leuk was het! Zo enorm veel werk, zo bizar. Blijkt toch wel dat we allemaal erg beïnvloedbaar zijn he.
Heel bizar. Maar ook gek dat het blijkbaar alleen bij Stephanie werkte. Wij hebben die scênes ook allemaal gezien en de ringtone gehoord. Toch kwam er bij mij geen clown met een spuit en een frambozentaart omhoog. Maar misschien had ik mijn ogen dicht moeten doen.
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
25-11-2019 15:48
Heel bizar. Maar ook gek dat het blijkbaar alleen bij Stephanie werkte. Wij hebben die scênes ook allemaal gezien en de ringtone gehoord. Toch kwam er bij mij geen clown met een spuit en een frambozentaart omhoog. Maar misschien had ik mijn ogen dicht moeten doen.

Of je zat stiekem toch weer gewoon te pitten tijdens GTST.
Lotte35 schreef:
25-11-2019 08:27
Zelfde reden als ik, of iets anders?
Zelfde reden. Ik zat ooit met een vriend in het restaurant die garnalen had besteld. De eetlust verging me meteen toen ik hem bezig zag die kopjes en pootjes er af te peuteren. Yuk.
AbsoFabso schreef:
25-11-2019 17:37
Zelfde reden. Ik zat ooit met een vriend in het restaurant die garnalen had besteld. De eetlust verging me meteen toen ik hem bezig zag die kopjes en pootjes er af te peuteren. Yuk.
Gegrilde garnalen en dan de koppen uitzuigen, zooooo lekkerrrrrr.
Mijn man deed dit al en ik rilde bij het idee. Na een paar jaar toch maar eens geprobeerd en ik ben om😋🍤😋
AbsoFabso schreef:
25-11-2019 17:37
+1
Alles wat pootjes, oogjes en staartjes heeft eet ik niet.
Lotte35 schreef:
25-11-2019 17:02
Of je zat stiekem toch weer gewoon te pitten tijdens GTST.
Dat is sowieso een goed idee! :lightbulb:
Ik vind hier dingen van.
Heel logisch dat Puk in CS Nina's kleding gaat kopen.
Sophiever schreef:
26-11-2019 09:10
Heel logisch dat Puk in CS Nina's kleding gaat kopen.
Nou inderdaad. En die jurk stond haar voor geen meter.
lise1985 schreef:
26-11-2019 09:11
Nou inderdaad. En die jurk stond haar voor geen meter.
Inderdaad, zakelijk was hij ook al niet.
Merel7 schreef:
24-11-2019 07:14
Zelfs als ze hier meelezen en er dan vanuitgaande dat ze er iets mee doen, zal het maanden duren eer dit te merken is.
Heb ergens gelezen dat ze een probleempje hebben om Sinterklaas en Kerst op de juiste datum uit te zenden.
Oh, echt? Ik dacht dat ze 'er veel dichter' op zaten. Dan duurt het inderdaad wel erg lang voordat je een verandering merkt en dan moet-ie ook maar net positief zijn...

Ik vrees echt voor het programma op die manier. :-( Ik verwacht niet dat alle verhalen logisch, geweldig en meeslepend zullen worden, dat is GTST nooit echt geweest (en hoeft van mij ook niet), maar ik vind het nu vooral saai en het lijkt vooral alsof de tekstschrijvers keihard hun best doen om iedereen zo irritant mogelijk te laten zijn. En blijkbaar is het dan ook niet te doen om snel bij te sturen. Ai.
Tja2 schreef:
26-11-2019 09:37
Oh, echt? Ik dacht dat ze 'er veel dichter' op zaten. Dan duurt het inderdaad wel erg lang voordat je een verandering merkt en dan moet-ie ook maar net positief zijn...

Ik vrees echt voor het programma op die manier. :-( Ik verwacht niet dat alle verhalen logisch, geweldig en meeslepend zullen worden, dat is GTST nooit echt geweest (en hoeft van mij ook niet), maar ik vind het nu vooral saai en het lijkt vooral alsof de tekstschrijvers keihard hun best doen om iedereen zo irritant mogelijk te laten zijn. En blijkbaar is het dan ook niet te doen om snel bij te sturen. Ai.
Dat klopt.. volgende week is Linda aan de beurt. Zit me groen en geel te ergeren.
Elke keer als ik Nina zie met haar geworstel met gevoelens voor Daan weet ik precies hoe dat voelt. Ook eens meegemaakt en dat ging precies hetzelfde. Ik ben uiteindelijk met de ander verder gegaan. Bing die dan spannend gaat doen helpt dan echt niet hoor....
GinnyJones schreef:
26-11-2019 14:17
Dat klopt.. volgende week is Linda aan de beurt. Zit me groen en geel te ergeren.
Ik ook.
Linda is een ontaarde moeder. Wie laat haar zoon nu op zijn dertiende op wereldreis gaan!

Op zijn dertiende? Ja, of nog jonger. De laatste keer dat Linda in Meerdijk was, was ze net gescheiden en had ze kortstondig weer iets met Robert. Ze was weer in Meerdijk om een reclamecampagne voor haar kledinglijn te laten maken. Een gehaaide tante nog in die tijd. Doordat ze ook last had van de ongeneeslijke ziekte narcolepsie dacht Morris, met wie ze een zakelijk conflict had, dat ze dood was en dat hij dat per ongeluk gedaan had. Samen met Nina dumpte hij haar bij de vuilverbranding. Ze kwam weer op tijd bij en nam wraak op Morris. Daarna vertrok ze in 2006 weer naar Canada. Ze moest Bill Noris, de vader van haar kinderen, toen nog ontmoeten.

:bonk:
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
26-11-2019 14:52
Linda is een ontaarde moeder. Wie laat haar zoon nu op zijn dertiende op wereldreis gaan!

Op zijn dertiende? Ja, of nog jonger. De laatste keer dat Linda in Meerdijk was, was ze net gescheiden en had ze kortstondig weer iets met Robert. Ze was weer in Meerdijk om een reclamecampagne voor haar kledinglijn te laten maken. Een gehaaide tante nog in die tijd. Doordat ze ook last had van de ongeneeslijke ziekte narcolepsie dacht Morris, met wie ze een zakelijk conflict had, dat ze dood was en dat hij dat per ongeluk gedaan had. Samen met Nina dumpte hij haar bij de vuilverbranding. Ze kwam weer op tijd bij en nam wraak op Morris. Daarna vertrok ze in 2006 weer naar Canada. Ze moest Bill Noris, de vader van haar kinderen, toen nog ontmoeten.

Bij gtst worden de kinderen ouder in hondejaren ;-))
Sabeltandcavia schreef:

Bij GTST hebben ze niet zo’n hoge dunk van hun kijkers, ze gaan ervan uit dat die niet nadenken.
Jij bent gewoon te slim voor hun doelgroep :-D
Merel7 schreef:
25-11-2019 18:01
Gegrilde garnalen en dan de koppen uitzuigen, zooooo lekkerrrrrr.
Mijn man deed dit al en ik rilde bij het idee. Na een paar jaar toch maar eens geprobeerd en ik ben om😋🍤😋
jaaa, lekker he? :rofl:
Don't cry, buy a bag and move on.
Sabeltandcavia schreef:

ja, nu je het zegt het gaat best goed met haar narcolepsie. of zou ze daarom in een hotel werken :idee:
Don't cry, buy a bag and move on.
De schrijvers hebben eens gezegd dat een "normaal" jaar niet synchroon loopt met een GTST jaar. Dus iets wat wij in 1 seizoen zien kan wel 3 jaar zijn in GTST.
Dat verklaard dus het snelle opgroeien van al die kinderen. Slappe hap maar zo verklaren hun dat dus.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven