Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

woensdag 6 juni 2018 om 10:44
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken

maandag 25 november 2019 om 10:45
Gelezen hoor.
Bijzonder!
Victor moet nogmaals naar De Koning, en wel op een moment dat Lucas, Lana, Bobby, Amir en Valentijn daar zijn (vul de rij gerust aan als je die behoefte voelt).
En dat hij dan maar heel vaak de volgende woorden mag gebruiken:
- Emigreren
- Ver weg
- Eeuwigdurende wereldreis
En dan een shirt met daarop: ‘Meerdijk maakt ongelukkig’.
Subtiel? Nee. Maar die lui zijn zo hardnekkig.
Bijzonder!
Victor moet nogmaals naar De Koning, en wel op een moment dat Lucas, Lana, Bobby, Amir en Valentijn daar zijn (vul de rij gerust aan als je die behoefte voelt).
- Emigreren
- Ver weg
maandag 25 november 2019 om 10:50
Goede tijden slechte tijden
Wie steekt Rover in de fik
Voor de lol of voor de kick
Rik die dacht wat raar wat gek
Vroeger had ik weeeeeeeeeeeel een nek
Wie steekt Rover in de fik
Voor de lol of voor de kick
Rik die dacht wat raar wat gek
Vroeger had ik weeeeeeeeeeeel een nek
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 25 november 2019 om 11:14
Ik lees nog wel vaak mee hoor maar reageer niet altijd

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 25 november 2019 om 11:18
Lotte35 schreef: ↑25-11-2019 10:45Gelezen hoor.
Bijzonder!
- Emigreren
- Ver weg

Ik vind hier dingen van.
maandag 25 november 2019 om 15:20
Echt heel leuk was het! Zo enorm veel werk, zo bizar. Blijkt toch wel dat we allemaal erg beïnvloedbaar zijn he.Sabeltandcavia schreef: ↑24-11-2019 16:32Heeft iemand gisteren Mindf*ck gezien? Victor Mids blijkt een figurantenrol gehad te hebben en de schrijvers van gtst betrokken te hebben bij een complot om Stephanie van Eer (JoJo) te manipuleren. Allemaal ter voorbereiding van een stunt die gisteren te zien was. Niemand heeft het doorgehad. Geweldig!
https://www.tvgids.nl/nieuws/amusement/ ... l-in-gtst/
Wat zou hij nog meer hebben uitgehaald, vraag ik me dan of. Zou heel gtst één grote manipulatie zijn? Dat we straks allemaal denken dat 5 december inderdaad een week eerder is?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
maandag 25 november 2019 om 15:48
Heel bizar. Maar ook gek dat het blijkbaar alleen bij Stephanie werkte. Wij hebben die scênes ook allemaal gezien en de ringtone gehoord. Toch kwam er bij mij geen clown met een spuit en een frambozentaart omhoog. Maar misschien had ik mijn ogen dicht moeten doen.
Ik vind hier dingen van.

maandag 25 november 2019 om 17:02
Sabeltandcavia schreef: ↑25-11-2019 15:48Heel bizar. Maar ook gek dat het blijkbaar alleen bij Stephanie werkte. Wij hebben die scênes ook allemaal gezien en de ringtone gehoord. Toch kwam er bij mij geen clown met een spuit en een frambozentaart omhoog. Maar misschien had ik mijn ogen dicht moeten doen.
Of je zat stiekem toch weer gewoon te pitten tijdens GTST.

maandag 25 november 2019 om 18:01
Gegrilde garnalen en dan de koppen uitzuigen, zooooo lekkerrrrrr.
Mijn man deed dit al en ik rilde bij het idee. Na een paar jaar toch maar eens geprobeerd en ik ben om

maandag 25 november 2019 om 18:04

dinsdag 26 november 2019 om 09:37
Oh, echt? Ik dacht dat ze 'er veel dichter' op zaten. Dan duurt het inderdaad wel erg lang voordat je een verandering merkt en dan moet-ie ook maar net positief zijn...
Ik vrees echt voor het programma op die manier.

dinsdag 26 november 2019 om 14:17
Dat klopt.. volgende week is Linda aan de beurt. Zit me groen en geel te ergeren.Tja2 schreef: ↑26-11-2019 09:37Oh, echt? Ik dacht dat ze 'er veel dichter' op zaten. Dan duurt het inderdaad wel erg lang voordat je een verandering merkt en dan moet-ie ook maar net positief zijn...
Ik vrees echt voor het programma op die manier.Ik verwacht niet dat alle verhalen logisch, geweldig en meeslepend zullen worden, dat is GTST nooit echt geweest (en hoeft van mij ook niet), maar ik vind het nu vooral saai en het lijkt vooral alsof de tekstschrijvers keihard hun best doen om iedereen zo irritant mogelijk te laten zijn. En blijkbaar is het dan ook niet te doen om snel bij te sturen. Ai.
dinsdag 26 november 2019 om 14:21
dinsdag 26 november 2019 om 14:21
Ik ook.GinnyJones schreef: ↑26-11-2019 14:17Dat klopt.. volgende week is Linda aan de beurt. Zit me groen en geel te ergeren.
dinsdag 26 november 2019 om 14:52
Linda is een ontaarde moeder. Wie laat haar zoon nu op zijn dertiende op wereldreis gaan!
Op zijn dertiende? Ja, of nog jonger. De laatste keer dat Linda in Meerdijk was, was ze net gescheiden en had ze kortstondig weer iets met Robert. Ze was weer in Meerdijk om een reclamecampagne voor haar kledinglijn te laten maken. Een gehaaide tante nog in die tijd. Doordat ze ook last had van de ongeneeslijke ziekte narcolepsie dacht Morris, met wie ze een zakelijk conflict had, dat ze dood was en dat hij dat per ongeluk gedaan had. Samen met Nina dumpte hij haar bij de vuilverbranding. Ze kwam weer op tijd bij en nam wraak op Morris. Daarna vertrok ze in 2006 weer naar Canada. Ze moest Bill Noris, de vader van haar kinderen, toen nog ontmoeten.
Op zijn dertiende? Ja, of nog jonger. De laatste keer dat Linda in Meerdijk was, was ze net gescheiden en had ze kortstondig weer iets met Robert. Ze was weer in Meerdijk om een reclamecampagne voor haar kledinglijn te laten maken. Een gehaaide tante nog in die tijd. Doordat ze ook last had van de ongeneeslijke ziekte narcolepsie dacht Morris, met wie ze een zakelijk conflict had, dat ze dood was en dat hij dat per ongeluk gedaan had. Samen met Nina dumpte hij haar bij de vuilverbranding. Ze kwam weer op tijd bij en nam wraak op Morris. Daarna vertrok ze in 2006 weer naar Canada. Ze moest Bill Noris, de vader van haar kinderen, toen nog ontmoeten.

Ik vind hier dingen van.
dinsdag 26 november 2019 om 14:55
Bij gtst worden de kinderen ouder in hondejarenSabeltandcavia schreef: ↑26-11-2019 14:52Linda is een ontaarde moeder. Wie laat haar zoon nu op zijn dertiende op wereldreis gaan!
![]()

dinsdag 26 november 2019 om 15:40
Bij GTST hebben ze niet zo’n hoge dunk van hun kijkers, ze gaan ervan uit dat die niet nadenken.Sabeltandcavia schreef: ↑26-11-2019 14:52Linda is een ontaarde moeder. Wie laat haar zoon nu op zijn dertiende op wereldreis gaan!
![]()
Jij bent gewoon te slim voor hun doelgroep

dinsdag 26 november 2019 om 19:37
dinsdag 26 november 2019 om 19:38
ja, nu je het zegt het gaat best goed met haar narcolepsie. of zou ze daarom in een hotel werkenSabeltandcavia schreef: ↑26-11-2019 14:52Linda is een ontaarde moeder. Wie laat haar zoon nu op zijn dertiende op wereldreis gaan!
![]()

Don't cry, buy a bag and move on.
dinsdag 26 november 2019 om 20:23