Entertainment alle pijlers

Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

06-06-2018 10:44 3045 berichten
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb

Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord

Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken :)
Zucht.. de schrijvers gaan weer een film na-apen.. spoiler in wit

Mark steunt Marieke totaal niet, hij is te druk met flirten met elke vrouw die hij tegenkomt.. Terwijl Marieke haar euthanasieverklaring aan het invullen is, ligt Mark te ketsen met Sjors. Doet me heel erg denken aan "komt een vrouw bij de dokter" van Kluun. Tijd voor nieuwe en vooral betere schrijvers.
Alle reacties Link kopieren
GinnyJones schreef:
09-10-2018 11:47

Mark steunt Marieke totaal niet, hij is te druk met flirten met elke vrouw die hij tegenkomt.. Terwijl Marieke haar euthanasieverklaring aan het invullen is, ligt Mark te ketsen met Sjors. Doet me heel erg denken aan "komt een vrouw bij de dokter" van Kluun. Tijd voor nieuwe en vooral betere schrijvers.
je hebt gelijk
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
GinnyJones schreef:
09-10-2018 11:47
Echt?! tjonge jonge... stel dat ze zwanger wordt!! dat zou een giller zijn....
Don't cry, buy a bag and move on.
daenerys79 schreef:
10-10-2018 17:23
Haha daar zat ik ook aan te denken
daenerys79 schreef:
10-10-2018 17:23
Dat zou zeker een giller zijn, zeker voor de mensen die haar nog steeds zien als kuis, gelovig meisje. Zwanger van een getrouwde man met een doodzieke vrouw. Ik zou graag Amir's reactie zien.. (stiekem hoop ik nu dus echt dat ze dit gaan doen)
anoniem_6400a85f1cc15 wijzigde dit bericht op 10-10-2018 22:55
2.78% gewijzigd
Sjors is een lellebel.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ginny, je geeft nu wel de spoiler weg. Misschien moet je je tekst even wit maken.
Ik vind hier dingen van.
charlottew88 schreef:
10-10-2018 18:19
Sjors is een lellebel.
Altijd al geweest, ze is in alle relaties die ze tot nu toe had vreemdgegaan.
daenerys79 schreef:
10-10-2018 20:12
Altijd al geweest, ze is in alle relaties die ze tot nu toe had vreemdgegaan.
Ik weet het. Sjors heeft over het gebod gij zult niet begeren wat u naaste toebehoort heen gelezen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Sabeltandcavia schreef:
10-10-2018 20:06
Ginny, je geeft nu wel de spoiler weg. Misschien moet je je tekst even wit maken.
Heb ik gedaan.. :mrgreen:
Sjors wordt vast zwanger en dan weet ze niet wie de vader is en de huidskleur van de baby geldt als dna test. Schrijvers zijn niet zo origineel.
Zeker niet origineel idd, de 2e keer voor Sjors...
Ik vind het wel goed dat Nina een keer op haar nummer gezet wordt i.v.m. haar ontzettende egoïstische en verwende instelling.
Sophiever schreef:
15-10-2018 08:54
Sjors wordt vast zwanger en dan weet ze niet wie de vader is en de huidskleur van de baby geldt als dna test. Schrijvers zijn niet zo origineel.
Gek genoeg verheug ik me we wel op mocht dit gebeuren..
lise1985 schreef:
16-10-2018 11:23
Ik vind het wel goed dat Nina een keer op haar nummer gezet wordt i.v.m. haar ontzettende egoïstische en verwende instelling.
ik snap haar wel. vind het dan weer wel goed dat ze ziet hoe Bing echt is.
Hoelang zal het duren voor Nina en Amir bij elkaar komen?
Dat zou ik nou echt totaal geen match vinden.
Of Nina en Noud. Dat zie ik ook nog wel gebeuren.
Unknown1985 schreef:
23-10-2018 12:05
Dat zou ik nou echt totaal geen match vinden.
Ik ook niet maar Nina krijgt een kind van Amir. Dus die relatie gaat er komen. Om alles lekker ingewikkeld te maken.
daenerys79 schreef:
04-10-2018 18:02
Ik had nooit zo’n probleem met lucas, maar kom op hé, ik word echt gillend gek van die maatschappelijk verantwoorde/milieuvriendelijke/vegan acties van hem vanwege z’n scharrel, echt ik hoop dat de bezoekers van de koning in actie komen en hem bekogelen met z’n bietenbitterballen :pukey:
Ik word er ook helemaal gallisch van. Wat een immens gezeik. En Flo vind ik ook niet leuk.

Oeps ik wilde wat typen maar ik lig een dag voor omdat ik rtl lounge kijk. Jullie zien het vanavond wel.
watdachtjehiervan schreef:
23-10-2018 16:47
Ik ook niet maar Nina krijgt een kind van Amir. Dus die relatie gaat er komen. Om alles lekker ingewikkeld te maken.
Dat is waar, het zou zomaar kunnen. Ik vind de combinatie van Bing en Nina wel geloofwaardig overkomen. Ze is veel te overheersend voor Amir.
ik denk dan zelf eerder dat Nina en Noud weer bij elkaar komen dan Nina en Amir.
thee schreef:
23-10-2018 17:30
Ik word er ook helemaal gallisch van. Wat een immens gezeik. En Flo vind ik ook niet leuk.

Oeps ik wilde wat typen maar ik lig een dag voor omdat ik rtl lounge kijk. Jullie zien het vanavond wel.
nee, zet het maar in wit! ik ben gek op spoilers!
Ik dacht dat Noud eruit ging, maar weet niet meer waar ik dat heb gelezen.
Serieus, ze komen opeens met een zusje op de proppen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven