Entertainment alle pijlers

Gezocht: Leuke serie

29-10-2012 11:12 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op het moment Supernatural aan het kijken, ik ben nu bij seizoen 2, maar het is het toch niet helemaal, heel veel verhalen die ik al eens ergens anders heb gezien en de characters spreken me niet echt aan.

Ik houd wel van boven natuurlijke serie's.

Zo heb ik Angel, Buffy, Vampire diaries al gezien of volg ik.

Ook Bones, Lie to me, The listener vind ik leuk om naar te kijken.

Wat zijn serie's die ik gezien moet hebben en die een beetje overeenkomen als wat ik boven heb geplaatst.

True blood twijfel ik over, ik houd niet van echte horror, of valt het wel mee?

Graag tips.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
quote:Zusenzoo schreef op 29 oktober 2012 @ 12:35:

True blood.

Once upon a time, nieuwe serie, erg vermakelijk.True blood is dat niet te veel horror? Een beetje vind ik niet erg, maar het moet niet al te bloederig en geweldadig zijn.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Sla True blood dan maar over
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Ik heb even online gekeken naar alle genoemde series en Revenge spreekt me het meeste aan.

Daar ga ik mee beginnen, maar meer tips zijn uiteraard welkom.

Bedankt voor het meedenken.
Haven is super! ( zijn wij ook naar geswitched na 18 afl Supernatural;-) eerste paar aflevering even inkomen, maar nu echt spannend, niet te sci-fi en leuke karakters.

Person of Interest ook erg goed, zeker een aanrader.

Fringe..... Geweldig, even doorbijten en hele seizoenen achter elkaar kijken. bij telkens 1 losse aflevering raakte ik het verhaal af en toe kwijt. Maar echt het is een super serie

Dexter is een must, ja must see Niet iets supernaturals, maar gewoon heel erg goed en spannend.
Alcatraz

Flash Forward
Spreuken 18:2
The Vampire Diaries
The Mentalist, Fringe?
True Blood gewoon proberen! Ik vond het op een hele gave manier gruwelijk. IK zou het geen horror noemen, daar hou ik helemaal niet van. Maar het is wel redelijk grof soms qua bloed en seks. Vond het wel weer een leuk, wat anders ;)

Once Upon A Time raad ik ook aan, maar daar moet je wel van houden. Ik vind het een hele bijzondere serie. Sprookjes zoals we ze kennen, maar dan verder uitgewerkt en de karakters zitten vast in onze tijd door een vloek, zonder dat ze het weten. Klinkt vrij bizar maar ik vond het ook wel weer eens leuk iets anders dan de standaard relatie problemen.

Wat niet in je rijtje past maar wat ik niet kan laten om te nemen, zijn de super leuke series New Girl en Modern Family. Ik vind ze geweldig haha! Dus die probeer ik ook iedereen aan te smeren.
Met stip op 1: Carnivàle.

Ik vind True Blood soms echt wel goor hoor. Ik kijk het niet in mijn eentje en ik duik geregeld achter een kussen. Komt bij dat ik zowel Bill als Sookie irritant vind. Er wordt een hoop goedgemaakt door de andere karakters en ja, het is toch wel gaaf op een over the top-manier.

Once Upon a Time vond ik tegenvallen.

The Mentalist vind ik heel leuk.

In het genre misdaadseries vind ik Criminal Minds ook een aanrader.

Tienerserie over heksen: The Secret Circle
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Heroes.
Doctor Who :D
Psych.
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
The 4400 is er ook nog. Plus American Horror Story.

Warehouse 13 moet ik altijd erg om lachen
charmed al gezien?

Bovennatuurlijk en weinig horror.
Suits

Game of Thrones

Dexter

Jammer dat 'Lie to me' gestopt is.
Medium?

Geen hele serie, maar de 4 films Twilight?
quote:tyche schreef op 29 oktober 2012 @ 19:20:

Met stip op 1: Carnivàle.Hear hear.
De Sopranos met stip op 1
Supernatural wordt in de latere seizoenen wel beter, dan loopt het verhaal wat meer door en zijn het niet meer van die losse afleveringen waar een monster in verslagen moet worden.

Verder zou ik inderdaad ook Heroes aanraden, geweldige serie! En Carnivale, Dexter, The Walking Dead, Vampire Diaries, The Secret Circle, American Horror Story en Pretty Little Liars. De mini-serie The River is ook tof, bovennnatuurlijk maar je ziet eigenlijk niks, het is heel spannend.
Lost en 4400 zijn zo stom geeindigd dat ik me er nog druk om kan maken (i should get a life i know).

Heroes is idd goed. Ken je Eureka al? Is grappig. True Blood zou ik alleen al kijken om Erik naakt te zien hehe.

Verder kijk ik The big bang theory, modern family, blue bloods, royal pains, treme, dexter, Walking dead, boardwalk empire, greys, gossip girl.

Check out eztv.it om ideeen op te doen.
quote:Poof schreef op 31 oktober 2012 @ 19:22:

The 4400 is er ook nog.

Jaaaa die was ik helemaal vergeten, dat is lang geleden!

Maar vond ik inderdaad erg vet. Heb alleen ook nooit het einde gezien, ben ik nu misschien wel blij mee, gezien andere reactie ;)
Bedlam vond ik ook erg leuk. Past in het rijtje van the ghostwisperer
Dexter, touch, homeland, breaking bad en burn notice vind ik erg goed.
quote:betoverend schreef op 31 oktober 2012 @ 20:35:

charmed al gezien?

Bovennatuurlijk en weinig horror.Ook nog nooit gezien.
quote:Pinkelot schreef op 01 november 2012 @ 07:50:

Lost en 4400 zijn zo stom geeindigd dat ik me er nog druk om kan maken (i should get a life i know).

Heroes is idd goed. Ken je Eureka al? Is grappig. True Blood zou ik alleen al kijken om Erik naakt te zien hehe.

Verder kijk ik The big bang theory, modern family, blue bloods, royal pains, treme, dexter, Walking dead, boardwalk empire, greys, gossip girl.

Check out eztv.it om ideeen op te doen.Zo'n gek einde was The 4400 toch niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven