Entertainment alle pijlers

GLOW eindhoven

08-11-2015 10:58 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had er nog nooit van gehoord.. Glow in eindhoven, maar het lijkt me heel mooi.

Iemand hier er al eens geweest en zoja hoe vond je het?

Zit te twijfelen om er naartoe te gaan namelijk.
.
Het is ontzettend leuk je volgt de rode lantaarns dan heb je de hele route gehad. De show op de markt vind ik z'n geld niet waard . Vijf euro voor 10 minuten is veel.
Druk!!! Vooral door dat park op dat smallere pad, pfff. Ik ben daaruit gegaan, was gewoonweg te druk! Het was verder wel heel mooi en zeker aan te raden om te gaan.
quote:superduba schreef op 11 november 2015 @ 23:30:

Druk!!! Vooral door dat park op dat smallere pad, pfff. Ik ben daaruit gegaan, was gewoonweg te druk! Het was verder wel heel mooi en zeker aan te raden om te gaan.

superduba ik weet preciés welk stukje je bedoelt! wat een malle organisatie, de hele meute door een trechter van 3 meter breedte dirigeren, en dan ook nog twee verkeersstromen.. dan leg je toch wat platen op t gras, je bent in een párk!

maar, t was het waard. en blij beïndrukt: de app had eerst een heel naar deuntje bij opstart, niet uit te zetten. mailde hen, en echtwaar een dag later mailtje terug: in de nieuwste appversie valt dat opstartdeuntje uit te zetten. nu dan krijg je 1000 punten van mij, magistraal!

maarrr dit terzijde :-)
Ja ik ben nog geweest, vond het heel mooi en gezellig!

Idd wel heel erg druk, vooral idd dat smalle pad in het park, dat was niet te doen eigenlijk.

Maar ben blij dat ik geweest ben!

En nog dank aan degene voor de tip vh parkeren buiten de stad bij P&R, ging heel goed zo!
.
Graag gedaan

Fijn dat het mooi was.

Wij gaan vanavond nog even,wel iets later als hopelijk alle kinderwagens weg zijn..
Ow, is het zo druk geworden de laatste jaren? Toen ik nog een vriendje in Eindhoven had (tien jaar geleden alweer... ), was dat meer een leuke avondwandeling. Nu is het dus een hele happening geworden, leuk!

Als het zo druk is zou ik gewoon zo laat mogelijk gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven