Grey's Anatomy VS
zondag 20 november 2011 om 10:58
Hee hoi allemaal!
Ik volg GA met het uitzendschema van de VS, dus via download. Laatste aflevering was S08E09. Deze week zit ik mij helemaal te verheugen op 10, maar alle 10's die ik tegenkom bevatten een andere aflevering of hebben dezelfde titel als 9. Na wat googelen op uitzendschema's kom ik tegen: aflevering 10 in januari 2012...
NEEEEE!
Weet iemand hier meer van? Heeft GA in de VS pauze en weet iemand de reden daarvoor?
Ik volg GA met het uitzendschema van de VS, dus via download. Laatste aflevering was S08E09. Deze week zit ik mij helemaal te verheugen op 10, maar alle 10's die ik tegenkom bevatten een andere aflevering of hebben dezelfde titel als 9. Na wat googelen op uitzendschema's kom ik tegen: aflevering 10 in januari 2012...
NEEEEE!
Weet iemand hier meer van? Heeft GA in de VS pauze en weet iemand de reden daarvoor?
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
zondag 20 november 2011 om 12:37
Haha, blijkbaar vergeet ik die winterbreak steeds weer (of ik was in ieder geval vergeten dat het zo lang duurde...). Maar dank, dan hoef ik in ieder geval tot januari ook niet meer te zoeken...
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
zondag 20 november 2011 om 23:36
Ja iets met de motor dacht ik Annelize. Maar als ik eerlijk ben, heb ik het niet eens onthouden door alle andere drama eromheen.
Ik vond de vorige aflevering ook heel mooi, vooral 't stukje aan het eind waarin Christina hoort wie ze geopereerd heeft...
(maar eerlijk gezegd zit ik bijna iedere week te janken, ik weet niet eens waarom want ik vond de eerste seizoenen wel beter dan nu).
Ik vond de vorige aflevering ook heel mooi, vooral 't stukje aan het eind waarin Christina hoort wie ze geopereerd heeft...
(maar eerlijk gezegd zit ik bijna iedere week te janken, ik weet niet eens waarom want ik vond de eerste seizoenen wel beter dan nu).
donderdag 24 november 2011 om 20:44
Ooh ja, dat gedeelte waarbij Christina er achterkomt dat ze op
Henry heeft geopereerd is heel bijzonder. Had ook echt even met haar te doen.
Heb het stukje van de ambulance trouwens nog een keer teruggekeken. Er was inderdaad iets aan de hand met de moter. En ze moesten blijkbaar de ambulance uit, omdat deze vol zit met zuurtstoftanks. En aangezien ze slecht te zien waren, kon een aanrijding niet heel best aflopen. Zoiets geloof ik
Henry heeft geopereerd is heel bijzonder. Had ook echt even met haar te doen.
Heb het stukje van de ambulance trouwens nog een keer teruggekeken. Er was inderdaad iets aan de hand met de moter. En ze moesten blijkbaar de ambulance uit, omdat deze vol zit met zuurtstoftanks. En aangezien ze slecht te zien waren, kon een aanrijding niet heel best aflopen. Zoiets geloof ik
maandag 5 december 2011 om 11:12
dinsdag 13 december 2011 om 12:32
Iemand hier die gisteren op Net5 gekeken heeft en mij kan bijpraten? Ik ben wederom vergeten het op te nemen, grrrr... Sinds wij glasvezel etc hebben werkt mijn gewone hd-recorder niet meer. Hoe de functie elke week opnemen werkt, kan ik niet ontdekken.
Of weet iemand misschien welk seizoen en welke aflevering het was, gisteren?
xYella.
Of weet iemand misschien welk seizoen en welke aflevering het was, gisteren?
xYella.
woensdag 14 december 2011 om 14:58
Ik heb een vraagje over einde van de laatste aflevering; als ze uit de ambulance uitstappen zien Meredith en Alex de chauffeur (en nog meer mensen) op de weg uiteengereten (sorry, wist even geen beter woord) liggen.
Is er al duidelijk wat er gebeurd is? Of is dat nou juist de cliffhanger?
(hmmm, nu ik het zo schrijf denk ik het antwoord al te weten )
Is er al duidelijk wat er gebeurd is? Of is dat nou juist de cliffhanger?
(hmmm, nu ik het zo schrijf denk ik het antwoord al te weten )
woensdag 14 december 2011 om 16:39
Er lag een andere auto op z'n kop een stukje verderop.
Er lagen doden: de ambu chauffeur was er 1 van. De cliffhanger is juist dat Mer en Alex in the middle of nowhere zitten met een ernstig zieke pasgeboren baby en dat ze dus geen kant op kunnen in het noodweer.
Ik geloof dat er al wel hulptroepen opgeroepen werden toen er geen contact met de ambu meer was. Een heli dus.
Misschien ga ik de aflevering nog wel een keer terug kijken want anders moet ik te lang wachten!
Er lagen doden: de ambu chauffeur was er 1 van. De cliffhanger is juist dat Mer en Alex in the middle of nowhere zitten met een ernstig zieke pasgeboren baby en dat ze dus geen kant op kunnen in het noodweer.
Ik geloof dat er al wel hulptroepen opgeroepen werden toen er geen contact met de ambu meer was. Een heli dus.
Misschien ga ik de aflevering nog wel een keer terug kijken want anders moet ik te lang wachten!