gtst code app
vrijdag 5 juli 2013 om 21:40
Voor codes voor de app
Bevindingen en ideeen. Wie jij denkt dat er tepletter valt waarom en wie het gedaan zal hebben?
Mijn bevinding nu
Code 1 is 4745 of 4547 7454 zo iets een combinatie van die 4 getalen
Code 2 is droom
Aysen zoekt op de laptop hoe ze een paracute onklaar kan maken. Maar dan was het denk ik voor bing. En dus dan heeft iemand een verkeerd nummer gepakt?
Bevindingen en ideeen. Wie jij denkt dat er tepletter valt waarom en wie het gedaan zal hebben?
Mijn bevinding nu
Code 1 is 4745 of 4547 7454 zo iets een combinatie van die 4 getalen
Code 2 is droom
Aysen zoekt op de laptop hoe ze een paracute onklaar kan maken. Maar dan was het denk ik voor bing. En dus dan heeft iemand een verkeerd nummer gepakt?
woensdag 10 juli 2013 om 13:47
Stel nou dat Mike iets met de parachute heeft gedaan, hij gaat dan over een tijdje naar de gevangenis en is dan even uit de serie. Maar wie hij dood zou willen hebben? Noud niet, want die heeft hem geholpen. Nina, heeft hij al te pakken door omgangsregeling. Aysen, Nuran en Rik heeft hij niks tegen. Lorena heeft hij al te pakken door het hotel. Dan heb je nog wiet, Maxime en rikki.
Vrouwen zijn minder gevaarlijk met chocola in hun mond
woensdag 10 juli 2013 om 19:32
Ok, op de begin pagina van app zie je 9 parachutes open...
Er springen er 9.
Begin woord is droom.
Aysen droomt dit.
In het zoekspelletje zie je wel iemand maar wie zegt dat degene iets aan het doorsnijden is?
Misschien zie je Maxime gewoon staan bellen:-)
Aysen droomt ook dat ze Rik ziet.
Want hem wil ze pijn doen hij denkt Nuran te zien.
En daar gaat het verhaal verder, Rik gaat vreemd.
Wordt wakker kleedt zich aan en gaat weg.
Er springen er 9.
Begin woord is droom.
Aysen droomt dit.
In het zoekspelletje zie je wel iemand maar wie zegt dat degene iets aan het doorsnijden is?
Misschien zie je Maxime gewoon staan bellen:-)
Aysen droomt ook dat ze Rik ziet.
Want hem wil ze pijn doen hij denkt Nuran te zien.
En daar gaat het verhaal verder, Rik gaat vreemd.
Wordt wakker kleedt zich aan en gaat weg.
zondag 14 juli 2013 om 20:55
Ik heb ook wel eens dat het geluid van een filmpje het niet doet maar ik heb ontdekt dat ik ze dan wel kan luisteren met een koptelefoontje. Misschien ook eens proberen?
Ik heb trouwens zelfs het filmpje van de sprong stilgezet halverwege en een foto gemaakt van degene die valt. Je ziet daarop een stukje gezicht maar nog kan ik niet zien wie het is;(
Ik heb trouwens zelfs het filmpje van de sprong stilgezet halverwege en een foto gemaakt van degene die valt. Je ziet daarop een stukje gezicht maar nog kan ik niet zien wie het is;(