gtst code app
vrijdag 5 juli 2013 om 21:40
Voor codes voor de app
Bevindingen en ideeen. Wie jij denkt dat er tepletter valt waarom en wie het gedaan zal hebben?
Mijn bevinding nu
Code 1 is 4745 of 4547 7454 zo iets een combinatie van die 4 getalen
Code 2 is droom
Aysen zoekt op de laptop hoe ze een paracute onklaar kan maken. Maar dan was het denk ik voor bing. En dus dan heeft iemand een verkeerd nummer gepakt?
Bevindingen en ideeen. Wie jij denkt dat er tepletter valt waarom en wie het gedaan zal hebben?
Mijn bevinding nu
Code 1 is 4745 of 4547 7454 zo iets een combinatie van die 4 getalen
Code 2 is droom
Aysen zoekt op de laptop hoe ze een paracute onklaar kan maken. Maar dan was het denk ik voor bing. En dus dan heeft iemand een verkeerd nummer gepakt?
maandag 15 juli 2013 om 10:19
Filmpje van deze week laat wel zien dat het Aysen niet is.
En op dat filmpje van gisteren hoor je trouwens op de achtergrond "bel 112" en dat klinkt als Lorena. Overigens las ik ergens anders dat mensen hebben gehoord dat Nina iets van "mooi" zegt (hoor ik zelf niet) wat zou kunnen betekenen dat het Wiet of Mike is.
Geluid doet het overigens al, ik heb m'n telefoon altijd op de stil-stand en als ik hem daar vanaf haal doet ie het
En op dat filmpje van gisteren hoor je trouwens op de achtergrond "bel 112" en dat klinkt als Lorena. Overigens las ik ergens anders dat mensen hebben gehoord dat Nina iets van "mooi" zegt (hoor ik zelf niet) wat zou kunnen betekenen dat het Wiet of Mike is.
Geluid doet het overigens al, ik heb m'n telefoon altijd op de stil-stand en als ik hem daar vanaf haal doet ie het
maandag 15 juli 2013 om 18:49
Inderdaad misschien niet slim van me en zijn het inderdaad stuntmannen maar ik dacht begrepen te hebben uit de krant dat ze de opnames zelf hadden gedaan (ze hingen tussen palen vlak boven de grond ofzo) maar ik zal me wel vergist hebben?
En ik las ook ergens dat iemand Nick herkende als 1 van de piloten van het vliegtuig...
En ik las ook ergens dat iemand Nick herkende als 1 van de piloten van het vliegtuig...
maandag 15 juli 2013 om 19:58
Ik hoorde volgens mij echt Lorena zeggen 'oh dit is zo mooi' in het telefoongesprek tussen Jef en Maxime.
Ik dacht dag Maxime dood ging.
Heb ook gelezen dat mensen in het filmpje van Rikkie, Nuran voorbij zagen komen heel snel.. Heb het zelf nog niet gezien..
Ik denk nu dat het Wiet is... Waarom zou Rikkie anders zo overstuur reageren? Rik is te rustig dus Nuran lijkt me niet.. Maxime is ook te rustig dus Nina denk ik ook niet.
Weet iemand toevallig wat die foto betekende?
Ik dacht dag Maxime dood ging.
Heb ook gelezen dat mensen in het filmpje van Rikkie, Nuran voorbij zagen komen heel snel.. Heb het zelf nog niet gezien..
Ik denk nu dat het Wiet is... Waarom zou Rikkie anders zo overstuur reageren? Rik is te rustig dus Nuran lijkt me niet.. Maxime is ook te rustig dus Nina denk ik ook niet.
Weet iemand toevallig wat die foto betekende?
maandag 15 juli 2013 om 22:19
In het filmpje heb ik ook het idee dat Wiet daar aan het landen is..maar misschien zie ik het verkeerd.
De stem van Bel 112 zou voor mij Nuran of Wiet kunnen zijn.
De stem van het telefoongesprek dat Dit is zo mooi zegt is denk ik Lorena maar zou ook nog Nina kunnen zijn.
Dan blijven voor mij Aysen, Mike, Noud over geloof ik.
Ik denk misschien dat het Noud is.
Gewoon omdat eigenlijk niemand dat verwacht en misschien zit Ludo daar ook wel gewoon achter.
Iedereen denkt dat hij Mike bedoelde maar hij had het gewoon over Noud..
Jaja, nieuwe theorie..haha.
De stem van Bel 112 zou voor mij Nuran of Wiet kunnen zijn.
De stem van het telefoongesprek dat Dit is zo mooi zegt is denk ik Lorena maar zou ook nog Nina kunnen zijn.
Dan blijven voor mij Aysen, Mike, Noud over geloof ik.
Ik denk misschien dat het Noud is.
Gewoon omdat eigenlijk niemand dat verwacht en misschien zit Ludo daar ook wel gewoon achter.
Iedereen denkt dat hij Mike bedoelde maar hij had het gewoon over Noud..
Jaja, nieuwe theorie..haha.
dinsdag 16 juli 2013 om 09:05
dinsdag 16 juli 2013 om 11:22
quote:Lotte35 schreef op 16 juli 2013 @ 09:33:
Noud z'n rol was de laatste tijd natuurlijk wel behoorlijk nietszeggend. Ik zou het wel jammer vinden, ik vind het zo'n droppie. Past trouwens wel in het plaatje van Laura. Arnie lost in the jungle, Lotje dood en nu haar kleinzoon tot moes gevallen uit een vliegtuig.haha, ja arme Laura.
Noud z'n rol was de laatste tijd natuurlijk wel behoorlijk nietszeggend. Ik zou het wel jammer vinden, ik vind het zo'n droppie. Past trouwens wel in het plaatje van Laura. Arnie lost in the jungle, Lotje dood en nu haar kleinzoon tot moes gevallen uit een vliegtuig.haha, ja arme Laura.
dinsdag 16 juli 2013 om 21:36
Een droom/coma zou ik echt slecht vinden van de serie. Deze wending (doorsnijden parachute, moord) vind ik gruwelijk bedacht (maar dat gebeurt wel vaker in films/series) maar als het dan door het script vergoelijkt wordt door het iemand te laten dromen/na een coma weer te laten ontwaken, dan vind ik dat ergens toch wel weer "jammer".