Entertainment alle pijlers

gtst code app

05-07-2013 21:40 409 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor codes voor de app

Bevindingen en ideeen. Wie jij denkt dat er tepletter valt waarom en wie het gedaan zal hebben?

Mijn bevinding nu

Code 1 is 4745 of 4547 7454 zo iets een combinatie van die 4 getalen

Code 2 is droom

Aysen zoekt op de laptop hoe ze een paracute onklaar kan maken. Maar dan was het denk ik voor bing. En dus dan heeft iemand een verkeerd nummer gepakt?

wie valt er?

Totaal aantal stemmen: 94

Aysen (12%)
Rikki (3%)
Nuran (6%)
Wiet (10%)
Lorena (1%)
Maxime (11%)
Mike (41%)
Noud (10%)
Nina (6%)
Filmpje van deze week laat wel zien dat het Aysen niet is.

En op dat filmpje van gisteren hoor je trouwens op de achtergrond "bel 112" en dat klinkt als Lorena. Overigens las ik ergens anders dat mensen hebben gehoord dat Nina iets van "mooi" zegt (hoor ik zelf niet) wat zou kunnen betekenen dat het Wiet of Mike is.

Geluid doet het overigens al, ik heb m'n telefoon altijd op de stil-stand en als ik hem daar vanaf haal doet ie het ;)
Hey!

Ik wil ook graag mee doen als t mag

Ik denk niet dat het Mike is, want zuur bek zoals jullie haar noemen :p was net zwaar overstuur in het filmpje en waarom zou ze dat in godsnaam bij Mike zijn?
Inderdaad misschien niet slim van me en zijn het inderdaad stuntmannen maar ik dacht begrepen te hebben uit de krant dat ze de opnames zelf hadden gedaan (ze hingen tussen palen vlak boven de grond ofzo) maar ik zal me wel vergist hebben?

En ik las ook ergens dat iemand Nick herkende als 1 van de piloten van het vliegtuig...
quote:ilovepink schreef op 15 juli 2013 @ 18:01:

Ik denk niet dat het Mike is, want zuur bek zoals jullie haar noemen :p was net zwaar overstuur in het filmpje en waarom zou ze dat in godsnaam bij Mike zijn?

Zuurbek sprong niet mee hoor.

Zuurbek = de broedkip van Bing.
Ik noemde Rikkie op de vorige pagina zuurbek, vandaar de verwarring haha.

Marjolein Keuning aka Maxime vertelde net bij boulevard dat ze nog leeft.

Ik denk dat het Nuran of Wiet is.
quote:yolo8 schreef op 15 juli 2013 @ 19:27:

Ik noemde Rikkie op de vorige pagina zuurbek, vandaar de verwarring haha.Er is maar één zuurbek; de echte!
Haha en Ricky is paardenbek? Of hebben we een andere naam voor haar? Ik vraag me trouwens af of zuurbek echt t kind heeft weg laten halen
Ik hoorde volgens mij echt Lorena zeggen 'oh dit is zo mooi' in het telefoongesprek tussen Jef en Maxime.

Ik dacht dag Maxime dood ging.

Heb ook gelezen dat mensen in het filmpje van Rikkie, Nuran voorbij zagen komen heel snel.. Heb het zelf nog niet gezien..

Ik denk nu dat het Wiet is... Waarom zou Rikkie anders zo overstuur reageren? Rik is te rustig dus Nuran lijkt me niet.. Maxime is ook te rustig dus Nina denk ik ook niet.

Weet iemand toevallig wat die foto betekende?
Ik twijfelde of ik Lorena of Nina hoorde zeggen 'zo mooi' ... Maar zij zouden het beiden niet erg vinden als Wiet het loodje zou leggen dus ik gok op Wiet. Dacht eerst ook Maxime maar aangezien zij Jeff aan de telefoon had valt zij af;(
Ik dacht ook Nuran voorbij te zien komen in het filmpje van Rikkie. Op 7 seconden.

En ik hoor een vrouw roepen 'bel 112' maar kan niet plaatsen wie dat is..
bel 112 is Maxime
Nu twijfel ik tussen Maxime of Wietje
quote:ilovepink schreef op 15 juli 2013 @ 21:29:

Nu twijfel ik tussen Maxime of WietjeHet is Sowieso Maxime, heb het filmpje nog eens bekeken en op pauze gezet, zij schreeuwt de bel 112
quote:ilovepink schreef op 15 juli 2013 @ 19:55:

Haha en Ricky is paardenbek? Of hebben we een andere naam voor haar?Ik heb net Boulevard even teruggekeken, maar ik vind Rikki toch wel een prachtig kind hoor. Ik zou een moord doen voor zo'n gebit.
Neemt niet weg dat ze in de serie bloedirritant is.
In het filmpje heb ik ook het idee dat Wiet daar aan het landen is..maar misschien zie ik het verkeerd.

De stem van Bel 112 zou voor mij Nuran of Wiet kunnen zijn.

De stem van het telefoongesprek dat Dit is zo mooi zegt is denk ik Lorena maar zou ook nog Nina kunnen zijn.

Dan blijven voor mij Aysen, Mike, Noud over geloof ik.

Ik denk misschien dat het Noud is.

Gewoon omdat eigenlijk niemand dat verwacht en misschien zit Ludo daar ook wel gewoon achter.

Iedereen denkt dat hij Mike bedoelde maar hij had het gewoon over Noud..

Jaja, nieuwe theorie..haha.
Degene die je ziet landen op 7 seconden is duidelijk maxime. Heb het ff gepauzeerd.
Mijn man zegt ook Maxime maar ik dacht echt Nuran;(
quote:[message=14781599,noline]

Gewoon omdat eigenlijk niemand dat verwacht en misschien zit Ludo daar ook wel gewoon achter.

Iedereen denkt dat hij Mike bedoelde maar hij had het gewoon over Noud..

Jaja, nieuwe theorie..haha.Oh, dat ik daar nog niet aan heb gedacht! Zou best kunnen inderdaad
Noud z'n rol was de laatste tijd natuurlijk wel behoorlijk nietszeggend. Ik zou het wel jammer vinden, ik vind het zo'n droppie. Past trouwens wel in het plaatje van Laura. Arnie lost in the jungle, Lotje dood en nu haar kleinzoon tot moes gevallen uit een vliegtuig.
quote:Lotte35 schreef op 16 juli 2013 @ 09:33:

Noud z'n rol was de laatste tijd natuurlijk wel behoorlijk nietszeggend. Ik zou het wel jammer vinden, ik vind het zo'n droppie. Past trouwens wel in het plaatje van Laura. Arnie lost in the jungle, Lotje dood en nu haar kleinzoon tot moes gevallen uit een vliegtuig.haha, ja arme Laura.
quote:computersaysno schreef op 15 juli 2013 @ 23:20:

Degene die je ziet landen op 7 seconden is duidelijk maxime. Heb het ff gepauzeerd.Heb ik ook gedaan en ze zei ook dat; bel 112 100000% zeker, haha hebt t filmpje heeeeel vaak beluisterd
ilovepink, haha ja inderdaad! Ik ook!
Ergens denk ik ook wel weer dat er niemand doodgaat, maar in een mega coma belandt en dan na een tijdje terug is
Een droom/coma zou ik echt slecht vinden van de serie. Deze wending (doorsnijden parachute, moord) vind ik gruwelijk bedacht (maar dat gebeurt wel vaker in films/series) maar als het dan door het script vergoelijkt wordt door het iemand te laten dromen/na een coma weer te laten ontwaken, dan vind ik dat ergens toch wel weer "jammer".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven