Entertainment alle pijlers

Hé er is geen bal op de tv , alleen een docu met André

22-10-2022 22:18 3061 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier roddelen we weer verder
Afbeelding
Afbeelding
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 22-10-2022 23:15
77.97% gewijzigd
Yildizlar2 schreef:
12-11-2022 19:35
Yvonne noemt er nog een . Het is gokken dus
https://www.funda.nl/koop/mijdrecht/hui ... etveld-46/

Ws dan deze. Ik vind die in Wilnis mooier.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
-Eefje- schreef:
12-11-2022 21:38
Die in Mijdrecht is leuk. Wilnis is stom, en dan zou ik echt gaan janken als ik er naast zou wonen: geen ontsnappen aan daar.
Moet er niet aan denken nee. Ineens de zingende gorilla als buurman. Lekker die coke-vriendjes op bezoek.
VergeetachtigeJan schreef:
12-11-2022 21:54
Veel geld is het zeker maar een rijtjeswoning van 100m2 kost daar al een half miljoen dus ik kijk er niet van op. Drukke wijk, die in Mijdrecht biedt veel meer privacy. De Maricken is wel een leuke wijk voor A3, veel kinderen

Ik zie A2 helaas geen co-ouderschap doen hoor, of überhaupt A3 bij zich laten overnachten.
Die blijft gewoon nu en dan bij Mo over de vloer komen om hem te zien of een dagje mee op stap te nemen.
Metallover schreef:
13-11-2022 04:50
Ik zie A2 helaas geen co-ouderschap doen hoor, of überhaupt A3 bij zich laten overnachten.
Die blijft gewoon nu en dan bij Mo over de vloer komen om hem te zien of een dagje mee op stap te nemen.

Dat denk ik ook. Anders zou hij wel dichter in de buurt gaan wonen. Of in ieder geval op fietsafstand.
Echt een huis voor een rockstar…
Houdbaremelk schreef:
13-11-2022 00:16
Moet er niet aan denken nee. Ineens de zingende gorilla als buurman. Lekker die coke-vriendjes op bezoek.
En vergeet de paparazzi en spionnen niet weg privacy .
Yildizlar2 schreef:
13-11-2022 08:29
En vergeet de paparazzi en spionnen niet weg privacy .

En Rachel die onder het afdakje staat te paffen.
Fauve schreef:
12-11-2022 15:43
Ik begreep dat hij een huis in Wilnis had gekocht een 2 onder1kap vlak bij mammie
Kan hij lekker elke ochtend bij mams een boterham sneerleverworst Monique eten en ‘s avonds daar aan de stamppot.

Wat een rock&roll leven
Stressed is just desserts spelled backwards
Wel erg toevallig dat André en Monique en Djarno met zijn vriendin nu met die makelaar/vriend en zijn gezin op een boot door Amsterdam varen en eerder ook al samen gespot in Amstelveen. Bekende buren heeft het nieuws van reality.fbi overgenomen.
sakamanga schreef:
13-11-2022 09:00
En Rachel die onder het afdakje staat te paffen.
Met haar nieuwste onderwereld/motorbende-vriendje.
Houdbaremelk schreef:
13-11-2022 11:02
Met haar nieuwste onderwereld/motorbende-vriendje.

Of nog erger, haar bestie Jacqueline :-?
Zonder zwemvesten…
Monique post foto’s van haar 1 jarige nichtje , zal aan mij liggen maar dat outfitje uhh
Yildizlar2 schreef:
13-11-2022 19:29
Monique post foto’s van haar 1 jarige nichtje , zal aan mij liggen maar dat outfitje uhh
Vreselijk. Wat ordinair.
Geen bijzonderheden
Yildizlar2 schreef:
13-11-2022 19:29
Ik vind het ook niks om het lijf hebben en zou zo’n foto niet online plaatsen.
Maar dat gezegd hebbende; vroeger werden baby’s bloot gefotografeerd. Het zal wel tijdsgebonden zijn.
De toekomst is niet meer wat het was
Yildizlar2 schreef:
12-11-2022 19:35
Yvonne noemt er nog een . Het is gokken dus
Waarom koopt hij zelf weer een huis als A2 en Monique volgens Yvonne weer een koppel zijn? 8-)
Ik vind het vooral ook raar dat ze dat kind wel herkenbaar op de foto zet en haar eigen kind moet telkens een smiley over of van de achterkant.
dolfje schreef:
13-11-2022 19:48
Ik vind het vooral ook raar dat ze dat kind wel herkenbaar op de foto zet en haar eigen kind moet telkens een smiley over of van de achterkant.
Ja dat vind ik dus ook moeilijk met elkaar te rijmen. Laatst ook weer foto’s van school met allemaal mensen herkenbaar erop.
Houdbaremelk schreef:
13-11-2022 20:06
Ja dat vind ik dus ook moeilijk met elkaar te rijmen. Laatst ook weer foto’s van school met allemaal mensen herkenbaar erop.
Heel bijzonder inderdaad . Die foto’s van dat nichtje zou ze niet moeten plaatsen.
Wat is er dan zo verkeerd aan de foto’s van het nichtje? Ik zie het niet.
Sjaantje37 schreef:
13-11-2022 21:04
Wat is er dan zo verkeerd aan de foto’s van het nichtje? Ik zie het niet.
Ik ook niet, vind het schattige foto's.
(Of is het iets met de blote schouders?)
Ik zou het schoudertje iets bedekt hebben gehouden, maar verder vind ik het een hele schattige foto met dat kleine meisje.

:flirting:
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
koreana schreef:
13-11-2022 21:28
Ik zou het schoudertje iets bedekt hebben gehouden, maar verder vind ik het een hele schattige foto met dat kleine meisje.

:flirting:
En waarom is dat?
Sjaantje37 schreef:
13-11-2022 22:19
En waarom is dat?
Omdat er altijd idioten zijn die daar niet normaal mee om kunnen gaan.
Let wel: ik vind dat je dit gewoon moet kunnen laten zien. Maar ik weet ook dat dit soort foto's, met een onschuldig bloot schoudertje, reacties kunnen uitlokken die niet fijn zijn.
Ik vind dat dus wel erg, laat dat duidelijk zijn. Dat onschuldig bedoelde foto's een publiek aantrekken dat daar niet goed mee om kan gaan.
Ik denk toch wel dat Mo overlegt met de anderen op de foto, of ze die mag plaatsen. Alles wat ze doet wordt wel heel erg onder een vergrootglas gelegd. Ik vind haar een leuke sterke vrouw. En ik ben blij dat ik niet in haar schoenen sta.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven