Entertainment alle pijlers

Hé er is geen bal op de tv , alleen een docu met André

22-10-2022 22:18 3061 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier roddelen we weer verder
Afbeelding
Afbeelding
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 22-10-2022 23:15
77.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
andnowwedance schreef:
04-12-2022 20:03
Waar ben je precies bang voor? Dat hij een Sarahsoeltje met je wil doen en je meesleept in de kleedkamer?
Haha nee, ik denk niet dat ik z’n type ben 😉 Maar hij lijkt mij een vrij aanwezige persoonlijkheid (zo iemand die tegen iedereen roept: “hé pik! Hoe gaat het, ouwe?”) en ik ben juist heel erg geconcentreerd als ik sport en krijg het liefst zo min mogelijk van anderen mee.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren
Prolo schreef:
04-12-2022 21:01
Het gaat natuurlijk niet om of hij een andere schrijver kiest.
Clown dre heeft gewoon van het een op andere moment een andere neus opgezet zoals hij bij iedereen doet en is verdwenen. Zijn slachtoffers blijven ontredderd achter.
En zoals altijd is hij zelf het slachtoffer en trakteert zichzelf op een vakantie.
Sinds wanneer is yv een moraalridder.
Inderdaad en nu doet ze ineens of het toch allemaal wel heel erg voor hem is . Terwijl ze vorige week maar wat trots was dat ze de scoop van het jaar had zogenaamd . Toen dacht ze niet gut wat erg voor Dré laat ik dit maar eens aan me voorbijgaan . Hypocrisie ten top . Onze zelfbenoemde doctorandus in de Hazologie. Laat me niet lachen .
Alle reacties Link kopieren
Prolo schreef:
04-12-2022 20:45
Je komt er toch voor jezelf. Als je bang bent voor een ring dan ga je vanaf januari.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
andnowwedance schreef:
04-12-2022 21:46
Ik gok dat hij deze Bram ook ooit een vaderfiguur heeft genoemd, maar nu letterlijk de verloren zoon speelt. Net als zijn schoonvaders, Dries, zijn geluidstechnicus, etc.
Denk ik ook.
Ook uiteraard Pa van Soelen en er was nog eentje, volgens mij ook Dries Roelvink.
Duidelijk zoekende naar een vaderfiguur, wat ik niet heel raar vind, gegeven het feit dat hij zijn vader zo jong verloor, en zowel vader als moeder nogal eigenaardig waren.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
04-12-2022 21:58
Inderdaad en nu doet ze ineens of het toch allemaal wel heel erg voor hem is . Terwijl ze vorige week maar wat trots was dat ze de scoop van het jaar had zogenaamd . Toen dacht ze niet gut wat erg voor Dré laat ik dit maar eens aan me voorbijgaan . Hypocrisie ten top . Onze zelfbenoemde doctorandus in de Hazologie. Laat me niet lachen .
Om dat Hazoloog kan ik wel lachen, maar ik was ook erg verbaasd dat ze ineens medelijden met hem heeft. Niks voor onze Yv.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
S7rin schreef:
04-12-2022 21:55
Haha nee, ik denk niet dat ik z’n type ben 😉 Maar hij lijkt mij een vrij aanwezige persoonlijkheid (zo iemand die tegen iedereen roept: “hé pik! Hoe gaat het, ouwe?”) en ik ben juist heel erg geconcentreerd als ik sport en krijg het liefst zo min mogelijk van anderen mee.
Als je niet echt op Sarah1 of Sarah2 lijkt, of op Mo of Bridget in de leeftijdscategorieen, hoef je je nergens zorgen om te maken.
Met mijn 65 jaar en amper 1.55m en schouderlang grijs haar kan ik rustig in de sportschool mijn gang gaan zonder dat A2 zelfs maar goeiemorgen tegen mij zal zeggen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Nou Koreana, je weet maar nooit. Hij is nu ook een jaartje ouder, hè :-D
Alle reacties Link kopieren
Begrijp ik het nou goed dat ie m gesmeerd is en niet op 5 december met zijn zoon is?
Alle reacties Link kopieren
Treinpiloot schreef:
06-12-2022 00:16
Begrijp ik het nou goed dat ie m gesmeerd is en niet op 5 december met zijn zoon is?
Of hij er op Sinterklaas niet bij was, durf ik niet te zeggen, maar ik zie nergens foto's en meestal wil dat nog wel eens zichtbaar zijn. Dat Mo dus ook foto's met A2 erbij heeft.
Die zie ik nu niet.

Wel is A2 in Orlando naar het schijnt, en was hij gesignaleerd bij een outlet waar hij Vans kocht.

Maar het is een van de laatste jaren (A3 = 6 jaar) dat kleine Dre nog gelooft in Sinterklaas. Juist dan is het leuk om er nog bij te zijn.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Treinpiloot schreef:
06-12-2022 00:16
Begrijp ik het nou goed dat ie m gesmeerd is en niet op 5 december met zijn zoon is?
Daar gaan zijn goede voornemens weer eens… hij heeft de tijd aan zichzelf en is er dan niet op Sinterklaasavond?
Mo heeft Sint en Pieten geregeld (en is door het plaatsen van een foto daarvan onbedoeld doelwit voor aanhangers van zwarte piet) maar papa moest dus blijkbaar ‘dringend’ weg…
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
06-12-2022 04:27
Daar gaan zijn goede voornemens weer eens… hij heeft de tijd aan zichzelf en is er dan niet op Sinterklaasavond?
Mo heeft Sint en Pieten geregeld (en is door het plaatsen van een foto daarvan onbedoeld doelwit voor aanhangers van zwarte piet) maar papa moest dus blijkbaar ‘dringend’ weg…
Die was bang voor weer een reprimande van Glennis.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
06-12-2022 04:27
Daar gaan zijn goede voornemens weer eens… hij heeft de tijd aan zichzelf en is er dan niet op Sinterklaasavond?
Mo heeft Sint en Pieten geregeld (en is door het plaatsen van een foto daarvan onbedoeld doelwit voor aanhangers van zwarte piet) maar papa moest dus blijkbaar ‘dringend’ weg…
Kan je nagaan wat voor volk haar volgt, geloof dat ze nu zelfs opmerkingen heeft moeten verwijderen. Ik zou mij echt kapot schamen voor mijn eigen volgers.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
06-12-2022 04:27
Daar gaan zijn goede voornemens weer eens… hij heeft de tijd aan zichzelf en is er dan niet op Sinterklaasavond?
Mo heeft Sint en Pieten geregeld (en is door het plaatsen van een foto daarvan onbedoeld doelwit voor aanhangers van zwarte piet) maar papa moest dus blijkbaar ‘dringend’ weg…
Huh, op die foto's is toch duidelijk te zien dat het roetveegpieten zijn zoals overal nu. Ze zijn niet helemaal zwart geschminkt.

Ergens snap ik wel dat A2 er niet bij wil zijn, kinderen worden er niet echt leuker op van de spanning die deze weken met zich meebrengt. :whistle: (dit meen ik trouwens niet helemaal, het heeft ook iets magisch je kinderen vol overtuiging te zien geloven, maar ik ben blij dat het weer voorbij is).
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
06-12-2022 07:45
Kan je nagaan wat voor volk haar volgt, geloof dat ze nu zelfs opmerkingen heeft moeten verwijderen. Ik zou mij echt kapot schamen voor mijn eigen volgers.
+100!
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Miek_ schreef:
06-12-2022 08:38
Huh, op die foto's is toch duidelijk te zien dat het roetveegpieten zijn zoals overal nu. Ze zijn niet helemaal zwart geschminkt.
Dat is het nu juist; Mo heeft heel wat volgers die de zwarte pieten terug willen en niet terugdeinzen om Mo dat in heftige bewoordingen te laten weten

Ergens snap ik wel dat A2 er niet bij wil zijn, kinderen worden er niet echt leuker op van de spanning die deze weken met zich meebrengt. :whistle:
temeer reden om als veilige ouder voor het kind aanwezig te zijn (dit meen ik trouwens niet helemaal, het heeft ook iets magisch je kinderen vol overtuiging te zien geloven, maar ik ben blij dat het weer voorbij is).
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Miek_ schreef:
06-12-2022 08:38
Huh, op die foto's is toch duidelijk te zien dat het roetveegpieten zijn zoals overal nu. Ze zijn niet helemaal zwart geschminkt.

Ergens snap ik wel dat A2 er niet bij wil zijn, kinderen worden er niet echt leuker op van de spanning die deze weken met zich meebrengt. :whistle: (dit meen ik trouwens niet helemaal, het heeft ook iets magisch je kinderen vol overtuiging te zien geloven, maar ik ben blij dat het weer voorbij is).
Ja, vandaar dat de aanhangers van ZP op de kast zitten.
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
06-12-2022 07:45
Kan je nagaan wat voor volk haar volgt, geloof dat ze nu zelfs opmerkingen heeft moeten verwijderen. Ik zou mij echt kapot schamen voor mijn eigen volgers.
Oh ik niet hoor. Volwassen mensen die zelf verantwoordelijk zijn voor wat ze uitkramen.
...
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
06-12-2022 08:43
Gelukkig meen je het niet. André als veilige ouder :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
06-12-2022 07:45
Kan je nagaan wat voor volk haar volgt, geloof dat ze nu zelfs opmerkingen heeft moeten verwijderen. Ik zou mij echt kapot schamen voor mijn eigen volgers.
Tja,het is wel het wat simpele volk waar zij aan verdient; de Gerda's uit de provincie die haar Kruidvat-meuk kopen en die niet al te kritisch zijn als ze het over coronabacterien en happiness-coaches heeft
Alle reacties Link kopieren
andnowwedance schreef:
06-12-2022 09:34
Gelukkig meen je het niet. André als veilige ouder :rofl:
:proud:
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
andnowwedance schreef:
06-12-2022 09:28
Ja, vandaar dat de aanhangers van ZP op de kast zitten.
oh, zo bedoel je. Dat had ik niet begrepen.
Alle reacties Link kopieren
Djessy schreef:
06-12-2022 09:32
Oh ik niet hoor. Volwassen mensen die zelf verantwoordelijk zijn voor wat ze uitkramen.
Dat dus, ik zou er geen woord vuil aan maken en die racisten van mijn pagina verwijderen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Op reality.fbi worden beelden gedeeld die je ook bij A2 kan terugzien: een wedstrijd tussen de Tampa Bay Lightning en Toronto Maple Leafs in de Amalie Arena, en dat bevindt zich in Tampa, Florida (vrienden van ons wonen daar, we zijn wel eens in die arena geweest) van 3 december.
A2 geeft aan dat hij zondag weer terug is (4 uur geleden gepost) voor zijn ijshockey-ende gabber Diego Hofland, broertje van Djarno.

Die was dus niet bij A3tje dit weekend...
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
sakamanga schreef:
05-12-2022 07:44
Nou Koreana, je weet maar nooit. Hij is nu ook een jaartje ouder, hè :-D
:worship:
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg het idee dat A2 en Monique de hele boel voor de gek houden.
Ik sta er niet gek van te kijken dat die 2 een stukje opvoeren . En straks heel groots met een aankondiging komen.
:-o :bunny:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven