Entertainment alle pijlers

Hé er is geen bal op de tv , alleen een docu met André

22-10-2022 22:18 3061 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier roddelen we weer verder
Afbeelding
Afbeelding
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 22-10-2022 23:15
77.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Fauve schreef:
04-12-2022 10:45
Waarom heeft Soel zoveel kerstbomen in huis staan ? Te veel is ook niet mooi.
Volgens mij heeft ze er al drie in haar woonkamer, eentje in haar hal.
Geen idee of er nog eentje in de slaapkamer staat.

Ze maakt reclame voor een kerstversieringsclub in Scheveningen, dus ze moet wel al die ballen kwijt, natuurlijk, die ze als dank krijgt.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een dilemma (sorry als het offtopic is, maar ik zag de titel en ik moest er weer aan denken):

Ik verhuis binnenkort naar een ander deel van de stad en was alvast aan het kijken naar geschikte sportscholen in de buurt. Van de drie die ik gevonden had, was er eentje die mij het meeste aan spreekt. Maar nu ik wat verder google naar ervaringen en zo, kom ik er echter dat dit de sportschool van Dré Jr. is. En daar heb ik niet zo veel trek in...

Maar aan de andere kant: misschien (hopelijk) kom ik hem daar wel nooit tegen, en dan laat ik voor niks een prima sportschool schieten.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren
Fauve schreef:
04-12-2022 10:45
Waarom heeft Soel zoveel kerstbomen in huis staan ? Te veel is ook niet mooi.

Dat vroeg ik me ook af. Ik hou best van een beetje kerstkitsch, maar om nou in mijn uppie onder tig bomen te zitten...nee.
Alle reacties Link kopieren
Fauve schreef:
04-12-2022 10:45
Waarom heeft Soel zoveel kerstbomen in huis staan ? Te veel is ook niet mooi.
Omdat het kan want gratis en omdat ze zeeën van tijd heeft. Kijken of ze het opruimen ook zo leuk vindt . Ze sneerde lekker naar Monique dat ze het zelf doet dus ik ga er vanuit dat ze ook alles zelf weer opruimt ;)
Ik ben met een grote en een kleintje echt een ochtend bezig met van zolder halen aankleden zooi weer opruimen .
Alle reacties Link kopieren
S7rin, gewoon doen. Volgens mij verandert hij regelmatig van sportschool, en zo niet, kun je in de gaten houden met wie hij in de kleedkamers duikt :-D
Alle reacties Link kopieren
S7rin: gewoon de sportschool kiezen waarvan jij blij wordt, net als alle anderen die een positieve review schreven. Zij hebben er toch ook geen ‘last’ van?
En inderdaad switcht A2 wel eens, ook wel terug te zien op zijn Insta.
De toekomst is niet meer wat het was
Yildizlar2 schreef:
03-12-2022 16:38
Nee haar stiefmoeder ( vriendin van haar vader) is 4 jaar geleden overleden . Voor haar oma nog dacht ik . Ze noemt haar haar pinda mama .
Dat wist ik niet. Wat verdrietig.
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
04-12-2022 11:10
Omdat het kan want gratis en omdat ze zeeën van tijd heeft. Kijken of ze het opruimen ook zo leuk vindt . Ze sneerde lekker naar Monique dat ze het zelf doet dus ik ga er vanuit dat ze ook alles zelf weer opruimt ;)
Ik ben met een grote en een kleintje echt een ochtend bezig met van zolder halen aankleden zooi weer opruimen .
Ik vraag me af of ze ze ook echt zelf heeft opgetuigd.
Ik zie het haar namelijk niet doen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Ik vind 1 boom al niet te doen. Sara heeft vast hulp inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
04-12-2022 18:00
Ik vraag me af of ze ze ook echt zelf heeft opgetuigd.
Ik zie het haar namelijk niet doen.
Had Sarah laatst geen foto’s geplaatst dat ze samen met haar moeder met versieringen in de weer was?
Het zal best tijdsintensief zijn om maar liefst vier bomen op te tuigen.
Ik verdenk de winkel in Scheveningen ervan een medewerker te hebben gestuurd om de kerstbomen te versieren.
mdh wijzigde dit bericht op 04-12-2022 20:09
0.22% gewijzigd
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
S7rin schreef:
04-12-2022 10:54
Ik heb een dilemma (sorry als het offtopic is, maar ik zag de titel en ik moest er weer aan denken):

Ik verhuis binnenkort naar een ander deel van de stad en was alvast aan het kijken naar geschikte sportscholen in de buurt. Van de drie die ik gevonden had, was er eentje die mij het meeste aan spreekt. Maar nu ik wat verder google naar ervaringen en zo, kom ik er echter dat dit de sportschool van Dré Jr. is. En daar heb ik niet zo veel trek in...

Maar aan de andere kant: misschien (hopelijk) kom ik hem daar wel nooit tegen, en dan laat ik voor niks een prima sportschool schieten.
Op elke sportschool lopen wel types rond waar je het niet op hebt. Wat een aanstellerij.
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
04-12-2022 18:42
Op elke sportschool lopen wel types rond waar je het niet op hebt. Wat een aanstellerij.
Daar heb je natuurlijk gelijk in. Maar bij deze weet je het van tevoren.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren
S7rin schreef:
04-12-2022 19:25
Daar heb je natuurlijk gelijk in. Maar bij deze weet je het van tevoren.
Je weet het sowieso van te voren. Nu weet je alleen van een van die types vooraf wie het is. Maar dat ze er rondlopen, en wel meer dan één, dat is wel zeker.
.
Alle reacties Link kopieren
S7rin schreef:
04-12-2022 10:54
Ik heb een dilemma (sorry als het offtopic is, maar ik zag de titel en ik moest er weer aan denken):

Ik verhuis binnenkort naar een ander deel van de stad en was alvast aan het kijken naar geschikte sportscholen in de buurt. Van de drie die ik gevonden had, was er eentje die mij het meeste aan spreekt. Maar nu ik wat verder google naar ervaringen en zo, kom ik er echter dat dit de sportschool van Dré Jr. is. En daar heb ik niet zo veel trek in...

Maar aan de andere kant: misschien (hopelijk) kom ik hem daar wel nooit tegen, en dan laat ik voor niks een prima sportschool schieten.
Waar ben je precies bang voor? Dat hij een Sarahsoeltje met je wil doen en je meesleept in de kleedkamer?
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
04-12-2022 11:10
Omdat het kan want gratis en omdat ze zeeën van tijd heeft. Kijken of ze het opruimen ook zo leuk vindt . Ze sneerde lekker naar Monique dat ze het zelf doet dus ik ga er vanuit dat ze ook alles zelf weer opruimt ;)
Ik ben met een grote en een kleintje echt een ochtend bezig met van zolder halen aankleden zooi weer opruimen .
Ik ben al blij als er 1 opstaat :-D
S7rin schreef:
04-12-2022 19:25
Daar heb je natuurlijk gelijk in. Maar bij deze weet je het van tevoren.
Je komt er toch voor jezelf. Als je bang bent voor een ring dan ga je vanaf januari.
Alle reacties Link kopieren
Yv meldt dat ze het idee heeft dat A2 in Orlando zit, gebaseerd op foto's dat hij Vans gympjes koopt.
Ze schrijft verder dat A2 er ernstig van slag van is dat de brief aan Sarah in het openbaar is gekomen. De brief moet van dichtbij uit zijn omgeving zijn gekomen, en dat heeft hem wel geraakt.

Verder zie je flarden van Bram Koning, een van zijn (voormalig?) liedjesschrijvers. Die loopt al weken te mopperen in de media dat A2 nu ineens met anderen in zee gaat.
Yv mag wezen wie ze is, maar ze merkt op dat tenzij je een exclusief recht op elkaar hebt, A2 ook met andere schrijvers in zee mag.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
koreana schreef:
04-12-2022 20:49
Yv meldt dat ze het idee heeft dat A2 in Orlando zit, gebaseerd op foto's dat hij Vans gympjes koopt.
Ze schrijft verder dat A2 er ernstig van slag van is dat de brief aan Sarah in het openbaar is gekomen. De brief moet van dichtbij uit zijn omgeving zijn gekomen, en dat heeft hem wel geraakt.

Verder zie je flarden van Bram Koning, een van zijn (voormalig?) liedjesschrijvers. Die loopt al weken te mopperen in de media dat A2 nu ineens met anderen in zee gaat.
Yv mag wezen wie ze is, maar ze merkt op dat tenzij je een exclusief recht op elkaar hebt, A2 ook met andere schrijvers in zee mag.
Het gaat natuurlijk niet om of hij een andere schrijver kiest.
Clown dre heeft gewoon van het een op andere moment een andere neus opgezet zoals hij bij iedereen doet en is verdwenen. Zijn slachtoffers blijven ontredderd achter.
En zoals altijd is hij zelf het slachtoffer en trakteert zichzelf op een vakantie.
Sinds wanneer is yv een moraalridder.
Alle reacties Link kopieren
Prolo schreef:
04-12-2022 21:01
Het gaat natuurlijk niet om of hij een andere schrijver kiest.
Clown dre heeft gewoon van het een op andere moment een andere neus opgezet zoals hij bij iedereen doet en is verdwenen. Zijn slachtoffers blijven ontredderd achter.
En zoals altijd is hij zelf het slachtoffer en trakteert zichzelf op een vakantie.
Sinds wanneer is yv een moraalridder.
Oo dat precies!
Al een account? Log dan hier in.
Dre is nogal van het rigoreuze.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
04-12-2022 20:49

Yv mag wezen wie ze is, maar ze merkt op dat tenzij je een exclusief recht op elkaar hebt, A2 ook met andere schrijvers in zee mag.
Nou meid, wat ge wel dige opmerking van Yv.
Alle reacties Link kopieren
Prolo schreef:
04-12-2022 21:01
Het gaat natuurlijk niet om of hij een andere schrijver kiest.
Clown dre heeft gewoon van het een op andere moment een andere neus opgezet zoals hij bij iedereen doet en is verdwenen. Zijn slachtoffers blijven ontredderd achter.
En zoals altijd is hij zelf het slachtoffer en trakteert zichzelf op een vakantie.
Sinds wanneer is yv een moraalridder.
Dat laatste wanneer het haar goed uitkomt, natuurlijk, en ook: hij gaat met iedereen om zoals met zijn vrouwen.
Toch kan ik mij wel voorstellen dat hij het niet leuk vindt dat die brief gelekt is. Los van het feit dat hij het uitmaakt met Sarah dat nu publiekelijk is gegaan, en ook de onaardige dingen die hij over Mo zei nog eens op papier staan, staat er ook in met welke zaken hij nu worstelt. Kan mij voorstellen dat je die niet publiekelijk vermeld wil hebben.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Mousse28 schreef:
04-12-2022 21:33
Nou meid, wat ge wel dige opmerking van Yv.
Nou meid, stuur d'r een berichtje om het haar te laten weten.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Prolo schreef:
04-12-2022 21:01
Het gaat natuurlijk niet om of hij een andere schrijver kiest.
Clown dre heeft gewoon van het een op andere moment een andere neus opgezet zoals hij bij iedereen doet en is verdwenen. Zijn slachtoffers blijven ontredderd achter.
En zoals altijd is hij zelf het slachtoffer en trakteert zichzelf op een vakantie.
Sinds wanneer is yv een moraalridder.
Ik gok dat hij deze Bram ook ooit een vaderfiguur heeft genoemd, maar nu letterlijk de verloren zoon speelt. Net als zijn schoonvaders, Dries, zijn geluidstechnicus, etc.
Alle reacties Link kopieren
andnowwedance schreef:
04-12-2022 21:46
Ik gok dat hij deze Bram ook ooit een vaderfiguur heeft genoemd, maar nu letterlijk de verloren zoon speelt. Net als zijn schoonvaders, Dries, zijn geluidstechnicus, etc.
In zijn docu prees hij zijn liedjesschrijvers toch nog de hemel in? Of waren dat andere mensen met wie hij samenwerkte?
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven