Entertainment alle pijlers

Harry en Meghan Deel 4

19-04-2020 11:15 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1: Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/396315

Deel 2: Harry en Meghan zijn getrouwd: entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653

Deel 3: Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646

ps.
Dit topic gaat over Harry en Meghan, maar hun familie's, vrienden of naaste collega's mogen ook genoemd worden. Alles rond Harry en Meghan.
Vader Thomas en halfzus Samantha Markle, en Meghan's vriendinnen werden in de media met regelmaat genoemd, dan mogen zeker ook Harry's familie en vriendenkring genoemd worden.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 24-04-2020 16:58
Reden: ps toegevoegd
26.33% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
koreana schreef:
24-12-2020 13:05
Afbeelding

Mooi. Echt heel mooi. Is dat zo'n foto die door een speciaal pc-programma is veranderd zodat het lijkt alsof het geschilderd is? Volgens mij wel. Ik zie niet echte penseelstreken.
mdh schreef:
24-12-2020 17:18
Leuke kaart en heel slim bedacht om zo geen foto van Archie te delen, maar toch tegemoet te komen aan iedereen die nieuwsgierig is naar hoe hij er nu uitziet.

Ik neem aan dat ze vooral ook zelf deze kaart wilden delen?
Hamer schreef:
24-12-2020 17:20
Blind Gossip beweerde recent (en al eerder trouwens) dat H en M Archie bewust niet tonen zodat mensen nieuwsgierig worden en ze dan veel geld kunnen vragen voor foto’s van hem. Ik hoop toch echt dat dit niet waar is. Kinderen als verdienmodel is onsmakelijk. Maar er zijn wel beroemdheden die het doen.

https://www.instagram.com/p/CEb4PFVJNmw ... r78q70leay
en
https://blindgossip.com/we-told-you-abo ... ore-101739

Overigens lijkt Archie op de kerstkaart sterk op prins Louis vind ik.

Jammer, ik kan de linkjes niet openen.
Fleurtje_5 schreef:
25-12-2020 11:18
Jammer, ik kan de linkjes niet openen.
Sorry. Linkjes maken op mijn telefoon werkt of niet of lastig. Je kunt ook de gelijknamige website opzoeken met .com erachter.
Miskotto schreef:
24-12-2020 20:48
Waar zijn al die mensen nu die vinden dat de 2 gebroeders ruzie hebben gehad door Meghan??
Wat hebben jullie hierop te zeggen?

Dat er spanningen waren werd onmiddellijk duidelijk afgelopen maart in Westminster Abbey (volgens mij was dat op Commonwealth Day) toen niemand behalve prins Edward tegen H en M sprak. Naar het schijnt hadden ze even daarvoor stampij gemaakt dat ze niet in het cortège mochten met de koningin, Charles en Camilla en William en Kate. Om de lieve vrede te bewaren hebben William en Kate hun plek in het cortège opgegeven en zijn ze ook op de stoelen gaan zitten wachten. Sophie kon haar irritatie nauwelijks verbergen en keek steeds weg, de gezichten van Kate en William stonden gespannen.

Dat neemt niet weg dat er inmiddels negen maanden zijn verstreken, dat volwassenen kinderen liever niet in ruzies betrekkken en dus rustig cadeautjes kunnen opsturen en dat koninklijke families sowieso niet graag aan de buitenwereld laten zien dat ze ruzie hebben.

Ook moeten William en Harry af en toe communiceren, bijvoorbeeld over de onthulling van het standbeeld van hun moeder aanstaande juni of juli. En ook de “march review” komt eraan.
Fleurtje_5 schreef:
25-12-2020 11:12
Mooi. Echt heel mooi. Is dat zo'n foto die door een speciaal pc-programma is veranderd zodat het lijkt alsof het geschilderd is? Volgens mij wel. Ik zie niet echte penseelstreken.
De oorspronkelijke foto zou gemaakt zijn door Doria en daarna inderdaad door een computer programma zijn gegaan.
Kim Kardashian heeft net als Oprah ook een pakketje gekregen van CLEVR, het koffiemerk waarin Meghan heeft geïnvesteerd. Kim heeft dit laten zien op haar instagram.
Miskotto schreef:
Waar zijn al die mensen nu die vinden dat de 2 gebroeders ruzie hebben gehad door Meghan??

O...maar dit artikel is dan toch ook 'de Daily' die hier steeds als onbetrouwbare bron word genoemd.
Ik kon de link niet openen maar ben zelf gaan zoeken en kwam dit tegen:

https://www.hln.be/royalty/verzoening-i ... ~a99111cd/

Afbeelding
Prins William en prins Harry in 2018, toen er van de 'Megxit' nog geen sprake was. foto: UK Press via Getty Images

Verzoening in de maak tussen prinsen Harry en William? “Ze hebben kerstcadeaus naar elkaar gestuurd”

RoyaltyHoewel er volgens de koninklijke entourage al een tijdje spanningen zijn tussen prins William (38) en prins Harry (36), lijkt de eerste stap naar een verzoening gezet. Volgens de Britse krant Daily Mail hebben de broers kerstcadeautjes naar elkaar gestuurd in een poging om de strijdbijl te begraven.

BDB 20-12-20, 15:43 Bron: Daily Mail

Dat het tussen de eens zo hechte broers William en Harry niet echt meer botert, was al langer duidelijk. Volgens historicus Robert Lacey (76) dateren de eerste barsten al van 2005, toen Harry de voorpagina’s van de kranten haalde in een nazikostuum. “Hij had het kostuum gekozen in samenspraak met z’n oudere broer”, schreef de Brit. “Dat William ongeschonden uit de affaire kwam, vond Harry dan ook niet eerlijk. Het zorgde ervoor dat hij zich wraakzuchtig en zelfs vervreemd voelde. Voor de eerste keer in hun leven leed hun relatie hier echt onder. Ze spraken amper met elkaar. Harry haatte het feit dat William er zo gemakkelijk mee wegkwam.”

[link]

Handgeschreven briefjes

Dat de prins en z’n echtgenote Meghan Markle (39) eerder dit jaar besloten om zich terug te trekken als senior royals deed de breuk alleen maar groter worden. Maar volgens biograaf Andrew Morton (67), die eerder het boek ‘Diana: Her True Story’ schreef en de koninklijke familie op de voet volgt, is er nu een verzoening in de maak. “Harry en Meghan hebben cadeautjes naar William en z'n gezin gestuurd”, vertelt hij in Daily Mail. “Ze vonden de geschenkjes in een exclusieve boetiek in de buurt van Santa Barbara, de nieuwe woonplaats van de hertog van Sussex. Er zaten ook handgeschreven briefjes bij van Meghan voor de kinderen van Kate en William: prins George (7), prinses Charlotte (5) en prins Louis (2). Op zijn beurt kreeg Harry ook cadeautjes van z’n broer.”

Een officiële reactie van het koninklijk paleis over de geschenkuitwisseling kwam er niet. Maar volgens Morton is Harry van plan om tijdens de kerstperiode een goed virtueel gesprek te hebben met William en z’n vader Charles (72). Samen vieren zit er wegens de coronacrisis uiteraard niet in. Nu ook in Groot-Brittannië de maatregelen verstrengd zijn, zal elk lid van de koninklijke familie met z'n eigen gezin Kerstmis doorbrengen.

Het altijd goed geïnformeerde Ditjes en Datjes meent dat Meghan in verwachting is.

https://www.ditjesendatjes.nl/foto-megh ... w-zwanger/
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Miskotto schreef:

PS. Er was ooit een stukje boven water gekomen waarin Meghan schreef dat ze 'de best dad' had. Toen ik dat plaatste omdat er zo geklaagd werd over haar vader, schreef hier iemand dat Meghan dat misschien wel voor de schijn deed. Ik zal proberen het stukje te achterhalen.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 25-12-2020 23:26
1.50% gewijzigd
Hebbes:

Fleurtje_5 schreef:
27-04-2020 15:19
Op zoek naar het artikel over die uitspraak van Samantha en het artikel over Thomas loterij-gewin kwam ik dit tegen:

02/12/2017
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171202_03220760
............
Zijn dochter is vol lof over haar vader, bleek al uit posts op sociale media. Daar heeft ze hem al uitvoerig bedankt voor zijn knuffels - “de beste in de wereld” - en om haar werkethiek, liefde voor films van Busby Berkely en club-broodjes en het belang van handgeschreven dankwoordjes bij te brengen. “En bedankt voor die typische Markle-neus. Ik hou van je”, voegde ze er dan aan toe.................
En dit was de reactie op dat stukje:

fashionvictim schreef:
27-04-2020 16:16
Ze heeft letterlijk een (1) blog aan haar vader gewijd op vaderdag, jaren geleden. Een blog die niet privé was, maar bedoeld voor honderdduizenden lezers en dus ook bedoeld om emotioneel te raken. Natuurlijk schrijf je die anders dan wanneer je gewoon een kaart aan je vader zelf schrijft.

En wie weet meende ze er geen reet van, maar was ze zich ervan bewust dat het heel gek is om als celebrity met een bepaald imago wel lief over je moeder te schrijven en niks over je vader, en schreef ze dus om die reden een obligaat tranentrekkertje over "lieve papa" om in ieder geval geen gezeur of vragen over de relatie met haar vader te krijgen.
koreana schreef:
25-12-2020 15:53
Het altijd goed geïnformeerde Ditjes en Datjes meent dat Meghan in verwachting is.

https://www.ditjesendatjes.nl/foto-megh ... w-zwanger/
Ik geloof meteen dat ze zwanger is als ze op die manier met 30 graden rond gaat lopen. Zijn er niet nog meer recente foto's van haar te vinden?

Maar Meghan moet zich schamen voor het bontje op haar jas.
Fleurtje_5 schreef:
25-12-2020 15:12
O...maar dit artikel is dan toch ook 'de Daily' die hier steeds als onbetrouwbare bron word genoemd.
Eens. Of het nou positief of negatief nieuws is. Die kranten zijn nooit betrouwbaar. Ik geloof het pas als ik de handgeschreven briefjes zie. :P Overigens lijkt het me heel aannemelijk dat ze kadootjes sturen naar elkaars kinderen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Sophiever schreef:
26-12-2020 22:25

Van de site van de fabrikant:

It's too hard to pick our favorite detail so here are three: removable faux-fur trim on the hood, zip-closure and button-front pockets, and a locker loop chain so you can hang your parka up securely when you come in from the cold.
Am Yisrael Chai!
Sophiever schreef:
26-12-2020 22:25
Ik geloof meteen dat ze zwanger is als ze op die manier met 30 graden rond gaat lopen. Zijn er niet nog meer recente foto's van haar te vinden?

Ja dat is wel raar. Hij heeft een hemd aan en zij de winterjas.

Ondanks dat journalisten hun wel (neem ik aan) in de gaten houden zijn er sinds hun terugtrekking maar weinig foto's van hun te zien.
Harry en Meghan willen dat de Megxit deal twaalf maanden wordt verlengd en dat zij de uit hun koninklijke positie voortvloeiende posities als beschermheer/vrouwe mogen aanhouden.
De relaties tussen het paar en de royals schijnt de afgelopen tijd te zijn verbeterd.
Harry en Meghan willen de verjaardagen van Elizabeth (95 in april) en Philip (100 in juni) in 2021 bijwonen. Daarna kunnen Harry en William het standbeeld voor hun moeder onthullen (1 juli).

https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... nages.html
De toekomst is niet meer wat het was
mdh schreef:
27-12-2020 13:21
Harry en Meghan willen dat de Megxit deal twaalf maanden wordt verlengd en dat zij de uit hun koninklijke positie voortvloeiende posities als beschermheer/vrouwe mogen aanhouden.
De relaties tussen het paar en de royals schijnt de afgelopen tijd te zijn verbeterd.
Harry en Meghan willen de verjaardagen van Elizabeth (95 in april) en Philip (100 in juni) in 2021 bijwonen. Daarna kunnen Harry en William het standbeeld voor hun moeder onthullen (1 juli).

Afbeelding
Dat zullen we nog wel zien.
mdh schreef:
27-12-2020 13:21

Wat is er aan de hand? Krijgen ze niet meer de aandacht als voorheen? Zijn ze bang hun titel kwijt te raken vanwege hun "koffiereclame" en politieke uitspraken? Is Harry beteuterd omdat hij geen bloemenkrans meer mocht leggen?
Die Philip ziet er anders niet uit of hij het nog gaat halen, die 100ste verjaardag. Wat oogt hij broos en grauw.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
https://www.harpersbazaar.com/nl/cultuu ... eton-2020/

De kerstkaart van Prins William en Kate Middleton van 2020 is onthuld

De kinderen zien er uiteraard weer superschattig uit op de gloednieuwe familiefoto.

..............
[video]

Kerstkaart 2020 van Kate Middleton en Prins William

Afbeelding
[afbeelding: Matt Porteous]

De Hertog en Hertogin van Cambridge sturen elk jaar gepersonaliseerde kerstkaarten met een foto van de familie erop afgebeeld. Dit jaar hebben ze gekozen voor een knusse foto, waarbij de kinderen er natuurlijk heel aandoenlijk uitzien. Op de kerstkaart van 2020 zitten William en Kate (beiden in jeans) glimlachend naast hun kinderen Prins George, Prinses Charlotte en Prins Louis, op een baal hooi voor een stapel gehakt hout.

De foto is gemaakt op hun landgoed Anmar Hall in Norfolk en is geschoten door de fotograaf Matt Porteous, die eerder de kerstkaart van de Cambridges van 2018 schoot.

Volgens The Daily Mirror is de kaart geadresseerd "Aan al het geweldige NHS-personeel" en staat de volgende tekst erbij: "We wensen je een heel gelukkig kerstfeest en nieuwjaar."

De Hertog en Hertogin van Cambridge sturen elk jaar gepersonaliseerde kerstkaarten met een foto van de familie erop afgebeeld. Dit jaar hebben ze gekozen voor een knusse foto, waarbij de kinderen er natuurlijk heel aandoenlijk uitzien. Op de kerstkaart van 2020 zitten William en Kate (beiden in jeans) glimlachend naast hun kinderen Prins George, Prinses Charlotte en Prins Louis, op een baal hooi voor een stapel gehakt hout.

De foto is gemaakt op hun landgoed Anmar Hall in Norfolk en is geschoten door de fotograaf Matt Porteous, die eerder de kerstkaart van de Cambridges van 2018 schoot.

Volgens The Daily Mirror is de kaart geadresseerd "Aan al het geweldige NHS-personeel" en staat de volgende tekst erbij: "We wensen je een heel gelukkig kerstfeest en nieuwjaar."

...................etc.etc.etc....................
Er is ook een leuk filmpje van Camilla die ernstig zieke kinderen via internet een lakei laat aansturen om de kerstboom te versieren (normaliter ontvangt ze elk jaar zieke kinderen thuis om de kerstboom te versieren maar dat ging dit jaar uiteraard niet). Vervolgens ontvingen de kinderen thuis een pakketje.
Te zien op de diverse social media plaatsen van Clarence House.
Dat flmpje met Camilla is erg leuk!

https://www.instagram.com/tv/CJDc_J5Ave ... 119zp585zq

Camilla en Charles lezen samen met bekende acteurs een kerstgedicht:

https://www.instagram.com/tv/CJLR6lVjvX ... dairejyemp
mdh wijzigde dit bericht op 27-12-2020 15:01
Reden: Verkeerde link
8.62% gewijzigd
De toekomst is niet meer wat het was
mdh schreef:
27-12-2020 14:55
Dat flmpje met Camilla is erg leuk!

https://www.instagram.com/tv/CJDc_J5Ave ... 119zp585zq

Camilla en Charles lezen samen met bekende acteurs een kerstgedicht:

https://www.instagram.com/tv/CJLR6lVjvX ... dairejyemp

Wat ontzettend leuke filmpjes. :flirting:
Dit topic heeft 3000 berichten. Ik heb deel 5 aangemaakt:

entertainment/harry-en-meghan-deel-5/li ... ges/472349

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven