Entertainment alle pijlers

Harry en Meghan Deel 4

19-04-2020 11:15 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1: Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/396315

Deel 2: Harry en Meghan zijn getrouwd: entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653

Deel 3: Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646

ps.
Dit topic gaat over Harry en Meghan, maar hun familie's, vrienden of naaste collega's mogen ook genoemd worden. Alles rond Harry en Meghan.
Vader Thomas en halfzus Samantha Markle, en Meghan's vriendinnen werden in de media met regelmaat genoemd, dan mogen zeker ook Harry's familie en vriendenkring genoemd worden.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 24-04-2020 16:58
Reden: ps toegevoegd
26.33% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
19-12-2020 12:16
Volgens Lady Campbell is het hele Frogmore Cottage-verhaal onzin: Eugenie en haar man hebben er nooit gewoond.
Ze suggereert dat het verzonnen is door het PR- team van Meghan en Harry, om positief in de headlines geraken.

https://youtu.be/V6KUx1yTXDc

O ze 'suggereert' dat het verzonnen is. Oei dan toch.

Maar het zou me niets verwonderen als het ook zo is. Er gebeuren wel meer dingen voor de positivo headlines. Daar is een duur PR-team toch ook voor.

Heeft lady C geen pr-team?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Linnepinnie65 schreef:
20-12-2020 08:26
En lady C is een hele betrouwbare bron.
Lady C is bevriend met leden van koninklijke families, met allerlei adellijke families, met leden van de Britse hofhouding en zelfs met leden van de Markle-familie. Oh en ze kende prinses Diana persoonlijk. Dus wat je ook van haar vindt, geïnformeerd is ze zeker wel.
Alle reacties Link kopieren
:rofl: Tips van Meghan voor een budgetproof kerstfeest. En dat zegt een schatrijke dame tegen mensen die het hele jaar door weten hoe ze budgetgericht moeten leven.
En wat als diegene 'voor het budgetproof kerstfeest' geen zilveren serveerborden, gouden of zilveren servetringen, en geen mooie grote spiegel of opvallend schilderij heeft? Rommelmarkten zijn al het hele jaar door gesloten wegens corona. En op internet kost zilver en goud evengoed nog een pruim geld. En weet ze wel hoe duur magnolia is om er guirlandes van te maken?


https://www.msn.com/nl-nl/lifestyle/sti ... li=BBoPEwG

Beau Monde
Dit zijn Meghan Markle's tips voor een budget-proof kerstfeest
Anjelica Hollen
1 uur geleden

[foto]

Teach us your ways!

Voor veel mensen was 2020 ook op financieel gebied een zwaar jaar. En hoewel de kerstdagen er dit jaar voor iedereen een stuk soberder uitzien dan normaal, ben je toch al snel een hoop geld kwijt.

Meghan Markle deelde op haar oude lifestyle blog 'The Tig' een hoop kerstgerelateerde tips, met name als je op budget leeft. En nu de kerstdagen voor de deur staan, zijn deze tips opnieuw opgedoken. We zetten ze op een rijtje.

Het kerstdiner

'Laat iedereen een gerecht meenemen óf ga met z'n allen in de keuken staan. Je hoeft geen fancy set-up te hebben. Je kunt de eettafel of het aanrecht prima gebruiken voor een lopend buffet. Je kunt het hele jaar door op rommelmarkten of Etsy op zoek gaan naar zilveren serveerborden, bakjes en bestek voor een iets chiquere uitstraling.'

De kersttafel dekken

'Houd het simpel met een wit tafelkleed, witte loper en witte servetten. Gebruik gouden of zilveren borden en servetringen en gebruik een stylish bestekset. Witte bloemen in een lage vaas zijn de perfecte centerpiece.'

Het huis versieren

'Traditioneel worden guirlandes en magnolia veel gebruikt om trappen en haarden mee te versieren. Heb je geen grote trap of haard, dan kun je dit concept gebruiken om een mooie spiegel of een opvallend schilderij mee te versieren dat de centerpiece van je hal of woonkamer wordt.'

Kerstcocktails, maar dan anders

'Gebruik julep cups of Moscow mule mokken als vaasjes in plaats van voor drank. Vul ze met hartige kruiden of witte bloemen.'
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
21-12-2020 10:24
:rofl: Tips van Meghan voor een budgetproof kerstfeest. En dat zegt een schatrijke dame tegen mensen die het hele jaar door weten hoe ze budgetgericht moeten leven.
En wat als diegene 'voor het budgetproof kerstfeest' geen zilveren serveerborden, gouden of zilveren servetringen, en geen mooie grote spiegel of opvallend schilderij heeft? Rommelmarkten zijn al het hele jaar door gesloten wegens corona. En op internet kost zilver en goud evengoed nog een pruim geld. En weet ze wel hoe duur magnolia is om er guirlandes van te maken?


https://www.msn.com/nl-nl/lifestyle/sti ... li=BBoPEwG

Beau Monde
Dit zijn Meghan Markle's tips voor een budget-proof kerstfeest
Anjelica Hollen
1 uur geleden

[foto]

Teach us your ways!

Voor veel mensen was 2020 ook op financieel gebied een zwaar jaar. En hoewel de kerstdagen er dit jaar voor iedereen een stuk soberder uitzien dan normaal, ben je toch al snel een hoop geld kwijt.

Meghan Markle deelde op haar oude lifestyle blog 'The Tig' een hoop kerstgerelateerde tips, met name als je op budget leeft. En nu de kerstdagen voor de deur staan, zijn deze tips opnieuw opgedoken. We zetten ze op een rijtje.

Het kerstdiner

'Laat iedereen een gerecht meenemen óf ga met z'n allen in de keuken staan. Je hoeft geen fancy set-up te hebben. Je kunt de eettafel of het aanrecht prima gebruiken voor een lopend buffet. Je kunt het hele jaar door op rommelmarkten of Etsy op zoek gaan naar zilveren serveerborden, bakjes en bestek voor een iets chiquere uitstraling.'

De kersttafel dekken

'Houd het simpel met een wit tafelkleed, witte loper en witte servetten. Gebruik gouden of zilveren borden en servetringen en gebruik een stylish bestekset. Witte bloemen in een lage vaas zijn de perfecte centerpiece.'

Het huis versieren

'Traditioneel worden guirlandes en magnolia veel gebruikt om trappen en haarden mee te versieren. Heb je geen grote trap of haard, dan kun je dit concept gebruiken om een mooie spiegel of een opvallend schilderij mee te versieren dat de centerpiece van je hal of woonkamer wordt.'

Kerstcocktails, maar dan anders

'Gebruik julep cups of Moscow mule mokken als vaasjes in plaats van voor drank. Vul ze met hartige kruiden of witte bloemen.'
Het is dan ook een oude post, van voor Corona en voor haar huwelijk.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
De gezinnen van Harry en William hebben elkaar wel kerstcadeautjes gestuurd, en Meghan heeft een persoonlijke handgeschreven boodschap toegevoegd voor haar neefjes en nichtje:

https://www.google.nl/amp/s/www.dailyma ... truce.html
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
21-12-2020 12:05
Het is dan ook een oude post, van voor Corona en voor haar huwelijk.
Precies, dat is van voor haar huwelijk want The Tig is al een hele poos niet meer online.
Voor budget is het dan wel opmerkelijk dat ze over goud en zilver spreekt.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Veel speculatie op internet of Meghan zwanger zou zijn, nadat ze in winterjas en met muts op werd gezien in Californië.
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
23-12-2020 18:40
Veel speculatie op internet of Meghan zwanger zou zijn, nadat ze in winterjas en met muts op werd gezien in Californië.
Een paar personen, wo. ik hier vonden haar al een beetje 'puffy' in haar gezicht.
Ik zou het heel fijn voor haar vinden, en voor Harry natuurlijk.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
23-12-2020 18:49
Een paar personen, wo. ik hier vonden haar al een beetje 'puffy' in haar gezicht.
Ik zou het heel fijn voor haar vinden, en voor Harry natuurlijk.

Kan 'de aardbol van Harry' dat wel aan?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
De aardbol heeft hoge nood aan intelligente mensen, dus ja, dat kan ie.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
23-12-2020 22:54
Kan 'de aardbol van Harry' dat wel aan?
Ja want het past binnen zijn max 1 - 2 kinderen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Harry en Meghan hebben hun kerstkaart vrijgegeven. Het is een soort schilderij van het gezin.
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
24-12-2020 05:48
Harry en Meghan hebben hun kerstkaart vrijgegeven. Het is een soort schilderij van het gezin.
https://www.townandcountrymag.com/socie ... hoto-2020/
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Joepie, het is gelukt om een plaatje te plakken!
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Superleuke kerstkaart!
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
tanteslankie schreef:
24-12-2020 13:22
Superleuke kerstkaart!
Ja he?
Wat is Archie ook gegroeid! Het laatste wat we zagen is een babyfoto toen hij ongeveer 1 jaar oud was, maar inmiddels is hij nu anderhalf. Als we af moeten gaan op de kaart, heeft hij dus donkerrood/kastanjebruin haar.
Ik ben best wel nieuwsgierig naar een foto van hem.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Leuke kaart en heel slim bedacht om zo geen foto van Archie te delen, maar toch tegemoet te komen aan iedereen die nieuwsgierig is naar hoe hij er nu uitziet.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
24-12-2020 13:55

Wat is Archie ook gegroeid! Het laatste wat we zagen is een babyfoto toen hij ongeveer 1 jaar oud was, maar inmiddels is hij nu anderhalf. Als we af moeten gaan op de kaart, heeft hij dus donkerrood/kastanjebruin haar.
Ik ben best wel nieuwsgierig naar een foto van hem.
Blind Gossip beweerde recent (en al eerder trouwens) dat H en M Archie bewust niet tonen zodat mensen nieuwsgierig worden en ze dan veel geld kunnen vragen voor foto’s van hem. Ik hoop toch echt dat dit niet waar is. Kinderen als verdienmodel is onsmakelijk. Maar er zijn wel beroemdheden die het doen.

https://www.instagram.com/p/CEb4PFVJNmw ... r78q70leay
en
https://blindgossip.com/we-told-you-abo ... ore-101739

Overigens lijkt Archie op de kerstkaart sterk op prins Louis vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
24-12-2020 17:20
Overigens lijkt Archie op de kerstkaart sterk op prins Louis vind ik.
Prins Louis is een echte Middleton:

https://www.google.nl/amp/s/people.com/ ... 3famp=true
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
24-12-2020 18:18
Prins Louis is een echte Middleton:

https://www.google.nl/amp/s/people.com/ ... 3famp=true

Ja dat is misschien zo maar ik zag ook een overeenkomst met de Archie van de geschilderde of computer-gegenereerde kerstkaart. Is lastig te zien natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
21-12-2020 12:09
De gezinnen van Harry en William hebben elkaar wel kerstcadeautjes gestuurd, en Meghan heeft een persoonlijke handgeschreven boodschap toegevoegd voor haar neefjes en nichtje:

https://www.google.nl/amp/s/www.dailyma ... truce.html

Waar zijn al die mensen nu die vinden dat de 2 gebroeders ruzie hebben gehad door Meghan??
Wat hebben jullie hierop te zeggen?
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Er staat 'truce' dat wapenstilstand betekent, maar goed, het is de Daily Mail dus dan kun je alle kanten uit.

In het interview toen ze in Afrika waren gaf Harry wel stille hints dat ze - zeg ik het even in mijn eigen woorden - "ondanks alles" wel broers bleven.

Toch denk ik dat er veel is voorgevallen, zeker nadat de Sussexjes terugtraden. Hoezeer ook eventueel begrijpelijk van H&M, het is William die het natuurlijk publiekelijk moet opknappen en daarbij zo diplomatiek mogelijk te werk moet gaan, wat H&M natuurlijk niet altijd hebben gedaan (to put it mildly).

Ik heb zomaar het idee dat H&M nu eindelijk een beetje landen ondanks alle onhandigheden, en dat ze ondanks alle toestanden toch familie in ere houden en dat Kerst juist een moment is om even aan elkaar te denken.

Volgens mij deed Meghan aan een soort van schoonschrijven/handwriting, en zal ze zeker van de berichtjes zowel qua uiterlijk als innerlijk werk hebben gemaakt.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Op 14 december is de partner van Samantha Markle gearresteerd wegens huiselijk geweld.
Samantha die rolstoelgebonden is, had ‘s nachts hulp nodig om van het toilet te komen. Blijkbaar heeft hij haar toen in het gezicht geslagen.
Hij is inmiddels vrij en er moet voorkomen.

https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... lence.html
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
24-12-2020 04:17
Ja want het past binnen zijn max 1 - 2 kinderen.

Tuurlijk kan dat. Er zijn veel schadelijkere oorzaken waar de aardbol onder te lijden heeft.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven