Entertainment alle pijlers

Harry en Meghan Deel 4

19-04-2020 11:15 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1: Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/396315

Deel 2: Harry en Meghan zijn getrouwd: entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653

Deel 3: Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646

ps.
Dit topic gaat over Harry en Meghan, maar hun familie's, vrienden of naaste collega's mogen ook genoemd worden. Alles rond Harry en Meghan.
Vader Thomas en halfzus Samantha Markle, en Meghan's vriendinnen werden in de media met regelmaat genoemd, dan mogen zeker ook Harry's familie en vriendenkring genoemd worden.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 24-04-2020 16:58
Reden: ps toegevoegd
26.33% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
02-07-2020 16:13
Ik vrees dat als Harry eindelijk volwassen wordt hij pas inziet dat hij al zijn schepen heeft verbrand. Al komt hij koppiger en impulsiever over dan zijn broer, die zal hem hopelijk wel weer met open armen ontvangen.

Maar hé, dat is ook maar het gevoel wat ik bij deze soap krijg.
Dat denk ik ook. Hij komt op momenten impulsiever over. William lijkt bedachtzamer, denkt aan de langere termijn. William zou ook tegen het huwelijk geweest zijn. Hij vond dat Harry Meghan eerst beter moest leren kennen, niet over een nacht ijs gaan.

Ik vind dit eerste gezamenlijke optreden veelzeggend. Iedereen stelt zich bescheiden op, Meghan niet, gebruikt veel fermere taal, voelt niet aan dat je als royal je niet zo uitdrukt, ze kan zich niet aanpassen. Harry houdt volgens mij zijn adem in/zingt het uit.
Erg jammer. Ze hadden met zijn vieren echt wat kunnen bereiken.

https://www.youtube.com/watch?v=vF-x2CA0xLc
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben Ghislaine Maxwell te pakken dus ik ben benieuwd wat ze te zeggen heeft over prins Andrew.
hamer wijzigde dit bericht op 02-07-2020 18:37
0.51% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
02-07-2020 08:39
Ja maar ze “kleedt” haar vordering weer “aan” nu een groot deel van haar eerdere claim door de rechter was geschrapt als zijnde “niet relevant “. Gewoon een juridisch spelletje.

Veel interessanter is dat ze nu de namen heeft genoemd van de vijf vrienden die anoniem tegenover dat Amerikaanse tijdschrift hebben verklaard over de brief van Meghan aan haar vader. De namen zijn nog niet vrijgegeven voor het publiek, alleen in de stukken voor de rechtbank.

Inderdaad, en dan ook nog Eugenie en Beatrice er in betrekken.
Dat "juridisch spelletje" vind ik genant. Dan denk ik dat ze toch meer op haar zus Samantha lijkt dan we in de gaten hadden.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
02-07-2020 18:31
Inderdaad, en dan ook nog Eugenie en Beatrice er in betrekken.
Dat "juridisch spelletje" vind ik genant. Dan denk ik dat ze toch meer op haar zus Samantha lijkt dan we in de gaten hadden.

Het zijn wel haar advocaten die dit adviseren natuurlijk. Ze verzint niet alles zelf.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
02-07-2020 09:25
Ik vind het maar een gênante toestand. Het zal wel lastig zijn voor haar maar ze had beter alles kunnen negeren, geen vriendinnen strikken met verhalen naar de pers etc.

Keep calm and carry on.

Inderdaad.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
02-07-2020 11:09
Lijkt mij ook. En ze had waarschijnlijk beter geen rechtszaak kunnen beginnen. Ik vermoed dat ze die (gedeeltelijk) gaat verliezen en voor de kosten gaat opdraaien.

Sowieso levert het reputatieschade op omdat ze indirect haar vader aanvalt, hetgeen in Groot-Brittannië erg slecht valt.

Ik ben benieuwd hoe het balletje gaat rollen.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
02-07-2020 16:13
Ik vrees dat als Harry eindelijk volwassen wordt hij pas inziet dat hij al zijn schepen heeft verbrand. Al komt hij koppiger en impulsiever over dan zijn broer, die zal hem hopelijk wel weer met open armen ontvangen.

Maar hé, dat is ook maar het gevoel wat ik bij deze soap krijg.

Terug naar zijn familie? Daar is Harry te trots voor denk ik.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
02-07-2020 17:33
Volgens mij - er is niet veel over te vinden - heeft het te maken met een stelling in de bladen dat de bruiloft de Britse belastingbetaler miljoenen zou hebben gekost. Het lijkt erop alsof Meghan in de rechtszaak aanvoert dat prins Charles de bruiloft zelf heeft betaald en dat de kosten van de gemeente en de politie inzet wel uit publieke middelen komen maar dat daar “winst” tegenover staat.

Echt genant.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Hebben jullie gelezen dat het contact tussen Meghan en haar vader door Meghan is afgehouden omdat ze bang zou zijn dat Harry geheimen uit haar verleden te weten zou komen?
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
02-07-2020 18:37
Hebben jullie gelezen dat het contact tussen Meghan en haar vader door Meghan is afgehouden omdat ze bang zou zijn dat Harry geheimen uit haar verleden te weten zou komen?
Waar lees jij dat?
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
02-07-2020 18:31
Ze hebben Ghislaine Maxwell te pakken dus ik ben benieuwd wat ze te zeggen heeft over prins Andrew.

Ik had het bericht ook al gezien. Dat werd tijd dat die vrouw opgepakt werd.

https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buiten ... ailsignout
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
02-07-2020 18:39
Ik had het bericht ook al gezien. Dat werd tijd dat die vrouw opgepakt werd.

https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buiten ... ailsignout
Ze zat dus gewoon in Amerika (een landgoed in Bradford, New Hampshire). Niks de Bahama’s ofzo. Ik ben benieuwd of ze iets gaat verklaren over prins Andrew.
Alle reacties Link kopieren
https://www.ditjesendatjes.nl/meghan-vo ... ningshuis/
..........
In dezelfde documenten stelt het juridische team van Meghan dat de veiligheidskosten rond haar huwelijk met Harry in mei 2018 niet opwegen tegen de inkomsten die het toerisme daardoor genereerde. In totaal zou dat een miljard pond hebben opgeleverd.

Het is nog onduidelijk wanneer de zaak weer verdergaat. Er zijn nog geen data bekend.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
02-07-2020 18:32
Het zijn wel haar advocaten die dit adviseren natuurlijk. Ze verzint niet alles zelf.
Ik neem aan dat ze wel haar akkoord geeft, het is geen domme vrouw alhoewel ze in het stuk aardig om haar heen mept. Voor zover ze nog populair was , doet dit haar weinig goeds.
Hamer schreef:
02-07-2020 18:40
Ze zat dus gewoon in Amerika (een landgoed in Bradford, New Hampshire). Niks de Bahama’s ofzo. Ik ben benieuwd of ze iets gaat verklaren over prins Andrew.

Die gaat een mooie deal voor zichzelf regelen... :-|

Andrew is toast.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
01-07-2020 10:19
Ah joh, als het al waar is dan vind ik dat echt bridezilla gedrag hoor, pffffff.
"want dan haal je de shine weg voor het bruidspaar"

als iemand op mijn bruiloft had gezegd zwanger te zijn dan was het feest alleen maar groter geworden. Dan ben je toch blij voor je familielid ipv woedend. Bij bruiloften vier je de liefde en het leven en alles wat daarbij hoort. Vind ik dan.

maar goed, ik heb sowieso niks met het concept dat het de mooiste dag van je leven moet zijn en dat iedereen zich die dag moet schikken voor jouw grillen.

Als iemand op jouw bruiloft zegt 'ik ben zwanger' dan zeg je 'owwww leuk'. Ik denk dat diegene ook niet de hele show zal stelen op jouw bruiloft, hoe geliefd die ook is.

Maar als je neef's bruiloft breed in het nieuws komt, en jouw bruiloft niet terwijl je ouders dat graag hadden gewild, dan kan je zeggen 'puh' dan maar niet breed in het nieuws. Dan doe je jouw bruiloft gewoon op een "bescheidenere" manier. En als op je 'bescheiden' bruiloft de vrouw van je neef de aandacht steelt met haar nieuws dan kun je wel blij zijn voor hen maar het is gewoon not-done. 'Laat die dag voor dat bruidspaar', zou ik zeggen.

https://www.redactie24.be/news/32288/me ... als-razend
..........
Maar het moment was slecht gekozen. Markle vertelde het baby-nieuws... op de bruiloft van prinses Eugenie. In het boek 'Royals at War', schrijven de auteurs dat die beslissing in slechte aarde viel.

"Dat was een ferme sociale blunder, zo de aandacht naar zich toe trekken op andermans feest. Prins Harry was beschaamd. Prinses Eugenie was razend, en haar moeder ook."
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
02-07-2020 18:40
Ze zat dus gewoon in Amerika (een landgoed in Bradford, New Hampshire). Niks de Bahama’s ofzo. Ik ben benieuwd of ze iets gaat verklaren over prins Andrew.

Ik ben benieuwd wat Andrew gaat zeggen.
Die waren toch goed bevriend volgens mij.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
02-07-2020 19:04
Ik ben benieuwd wat Andrew gaat zeggen.
Die waren toch goed bevriend volgens mij.
Andrew zit al uren aan de telefoon met zijn advocaten :devil:
Hamer schreef:
02-07-2020 19:05
Andrew zit al uren aan de telefoon met zijn advocaten :devil:


Aan het niet-zweten. :mrgreen:
Hamer schreef:
02-07-2020 18:38
Waar lees jij dat?
In een artikel
’Meghan verbrak banden met vader uit angst voo

Meghan en Thomas Markle: van een beste vader-dochterrelatie kan men niet spreken. De twee hebben immers sinds 2018 geen contact meer elkaar. De reden van de veelbesproken breuk zou alles te maken hebben gehad met een akkefietje naar aanloop van de bruiloft van Harry en Meghan. Maar schrijfster Lady Colin Campbell is een andere mening toegedaan. In haar boek Harry & Megan: The Real Story schrijft ze dat de hertogin van Sussex namelijk maar wat bang zou zijn dat haar geheimen uit het verleden aan licht komen bij manlief Harry en dáárom al het contact met haar vader

Entertainment

’Meghan verbrak banden met vader uit angst voor uitlekken WARE AARD’
Julus schreef:
02-07-2020 19:22
’Meghan verbrak banden met vader uit angst voo

Meghan en Thomas Markle: van een beste vader-dochterrelatie kan men niet spreken. De twee hebben immers sinds 2018 geen contact meer elkaar. De reden van de veelbesproken breuk zou alles te maken hebben gehad met een akkefietje naar aanloop van de bruiloft van Harry en Meghan. Maar schrijfster Lady Colin Campbell is een andere mening toegedaan. In haar boek Harry & Megan: The Real Story schrijft ze dat de hertogin van Sussex namelijk maar wat bang zou zijn dat haar geheimen uit het verleden aan licht komen bij manlief Harry en dáárom al het contact met haar vader

Entertainment

’Meghan verbrak banden met vader uit angst voor uitlekken WARE AARD’

Elke logica ontbreekt hier.
Als ze bang was voor lijken in de kast had ze de relatie met pa juist warm gehouden.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
02-07-2020 19:22
’Meghan verbrak banden met vader uit angst voo

Meghan en Thomas Markle: van een beste vader-dochterrelatie kan men niet spreken. De twee hebben immers sinds 2018 geen contact meer elkaar. De reden van de veelbesproken breuk zou alles te maken hebben gehad met een akkefietje naar aanloop van de bruiloft van Harry en Meghan. Maar schrijfster Lady Colin Campbell is een andere mening toegedaan. In haar boek Harry & Megan: The Real Story schrijft ze dat de hertogin van Sussex namelijk maar wat bang zou zijn dat haar geheimen uit het verleden aan licht komen bij manlief Harry en dáárom al het contact met haar vader

Entertainment

’Meghan verbrak banden met vader uit angst voor uitlekken WARE AARD’

Ah ik vroeg het me al af: ik heb het boek nog niet uit maar ik heb begrepen dat er nog meer/ernstiger beschuldiging komt. Even doorlezen maar.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
02-07-2020 19:25
Elke logica ontbreekt hier.
Als ze bang was voor lijken in de kast had ze de relatie met pa juist warm gehouden.
Voor zover ik het boek al wel gelezen heb gaat het Lady C erom hoeveel tijd vooraf er zou zijn voor Harry en Thomas om met elkaar te spreken (hij zou vlak vóór de bruiloft invliegen als hij toen geen tweede hartaanval zou hebben gehad).
Ik heb er verder geen mening over maar wilde het jullie niet onthouden.
Er zal vast ooit steeds meer duidelijk gaan worden. Zeker omdat er ook rechtszaken spelen en met al die boeken kan het niet anders of er gaat gespit worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven