Entertainment alle pijlers

Harry en Meghan Deel 4

19-04-2020 11:15 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1: Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/396315

Deel 2: Harry en Meghan zijn getrouwd: entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653

Deel 3: Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646

ps.
Dit topic gaat over Harry en Meghan, maar hun familie's, vrienden of naaste collega's mogen ook genoemd worden. Alles rond Harry en Meghan.
Vader Thomas en halfzus Samantha Markle, en Meghan's vriendinnen werden in de media met regelmaat genoemd, dan mogen zeker ook Harry's familie en vriendenkring genoemd worden.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 24-04-2020 16:58
Reden: ps toegevoegd
26.33% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
03-07-2020 16:13
Wie zit er te wachten op een toespraak incl. belerend vingertje van notabene prins Harry over racisme?
Is er nou niemand in de inner circle die zegt: 'doe maar even niet Harry'.
Ik begrijp ook niet dat hij denkt dat mensen op hem zitten te wachten nu hij 'gewoon Harry' is.

Zijn inner circle is aardig uitgedund dankzij zijn vrouw (die hij uiteraard moet noemen in zijn speech).
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Om te bedenken dat ze zich 3 maanden geleden nog wilde inzetten om Covid-19 de wereld uit te helpen. Nu hebben ze weer een ander doel gevonden, tot er weer iets nieuws dat meer aanzien geeft voorbij komt.

De niets zeggende mooischrijverij van Meghan op hun afscheidsinstagram.

"As we can all feel, the world at this moment seems extraordinarily fragile. Yet we are confident that every human being has the potential and opportunity to make a difference—as seen now across the globe, in our families, our communities and those on the front line—together we can lift each other up to realise the fullness of that promise.

What’s most important right now is the health and wellbeing of everyone across the globe and finding solutions for the many issues that have presented themselves as a result of this pandemic.

As we all find the part we are to play in this global shift and changing of habits, we are focusing this new chapter to understand how we can best contribute.

While you may not see us here, the work continues.

Thank you to this community - for the support, the inspiration and the shared commitment to the good in the world. We look forward to reconnecting with you soon. You’ve been great!

Until then, please take good care of yourselves, and of one another.

Harry and Meghan"
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
03-07-2020 15:31
Speech van Harry

Prince Harry apologises for 'endemic' institutional racism as he said it had 'no place in society'

https://www.youtube.com/watch?v=rNz-7u5cG7A


Dit zit is een politiek statement. Zullen de Royals niet blij mee zijn.

Ik vind dat hij er wat raar uitziet.
De negatieve comments op youtube op deze speech liegt er ook niet om zeg. Mensen zijn het gedrag van Harry en z'n ega zat.
Alle reacties Link kopieren
fruityjuice schreef:
03-07-2020 18:29
De negatieve comments op youtube op deze speech liegt er ook niet om zeg. Mensen zijn het gedrag van Harry en z'n ega zat.
Ja. Onder andere door dit soort hypocriete WOKE gedoe.


Meghan Markle and Prince Harry have formally wound up SussexRoyal charity, and are focusing the energy on Archewell and the sustainable tourism initiative Travalyst

Meghan en Harry voor duurzaamheid??? :lol:

https://people.com/royals/meghan-markle ... oyal-life/
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
03-07-2020 15:44
Dat uithalen naar haar schoonfamilie doet ze steeds weer via de pers.
Ze had gewoon die bladen niet hoeven lezen, dan had niemand haar hoeven te 'beschermen'. Ze heeft miljoenen mensen die fan van haar zijn. Daar had ze zich ook op kunnen richten in plaats van op haar vijanden.


Deze analyse over Meghan's persoonlijkheid lijkt me spot on!

https://www.youtube.com/watch?v=Q6G5rpflIlg&t=328s

Ik heb de video bekeken. Heel interessant. Daarna heb ik gegoogled want 'wie is Sue Blackhurst', Deze dame is dus geen 'leek' , Zij is counselor in de geestelijke gezondheidszorg en weet waar ze over praat.

Toch wel heftig allemaal voor Harry en ook voor zijn familie.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
[quote=Fleurtje_5 post_id=31600066 time=1593811972 user_id=350119]
Ik heb de video bekeken. Heel interessant. Daarna heb ik gegoogled want 'wie is Sue Blackhurst', Deze dame is dus geen 'leek' , Zij is counselor in de geestelijke gezondheidszorg en weet waar ze over praat.

Toch wel heftig allemaal voor Harry en ook voor zijn familie.

Interessante analyse. Zeker heftig als je kijkt naar de afgelopen ontwikkelingen.

Het narcistische gedrag is best wel herkenbaar bij Meghan. Ze heeft egoisme, dominantie, en vooral de enorme behoefte om geliefd en bewonderd te worden. Daar leeft ze voor. Ook grote ambities, controledwang en het idee ergens 'recht' op te hebben omdat ze 'royalty' is geworden door haar huwelijk. What she want's she get's.
Maar ook het 'user' gedrag is opvallend. Laat mensen net zo hard weer laten vallen wanneer deze niet meer nodig zijn. Personen met narcistisch gedrag hebben vaak moeite met het handhaven van vriendschappen en relaties. Dat is wel een patroon die je bij haar ziet. Ook het volop gebruik van charme en het claimende gedrag. Dergelijke mensen zijn gevoelig voor krenking endenken snel 'neergehaald' te worden. Zie Meghan's reactie op de media. Door allerlei tegenreacties via de media naar buiten te brengen denkt ze controle te hebben en zoekt ze vergelding. Het inlevingsvermogen in anderen is bij haar ook niet sterk.

Partners van dergelijke personen hebben last van het narcistische gedrag, omdat ze minder gehoord, gezien en begrepen worden. Wat dat betreft is de kwetsbare Harry een perfecte partner voor Meghan, omdat ie volop meegaat in haar ambitieuze plannen.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
03-07-2020 23:32
Ik heb de video bekeken. Heel interessant. Daarna heb ik gegoogled want 'wie is Sue Blackhurst', Deze dame is dus geen 'leek' , Zij is counselor in de geestelijke gezondheidszorg en weet waar ze over praat.

Toch wel heftig allemaal voor Harry en ook voor zijn familie.
Inmiddels ben je ook psycholoog begrijp ik :rofl:

Tip: haken of breien op een regenachtige dag.
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
03-07-2020 17:31
Ik begrijp ook niet dat hij denkt dat mensen op hem zitten te wachten nu hij 'gewoon Harry' is.

Zijn inner circle is aardig uitgedund dankzij zijn vrouw (die hij uiteraard moet noemen in zijn speech).
Ik begrijp dan weer niet dat niemand in dit topic gelooft dat het onderwerp hem wellicht echt aan het hart gaat. Hij lijkt wat dat betreft echt op zijn moeder die zich ook heel actief inzette voor allerlei zaken.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Als hij spreekt over de invictus games en geestelijke gezondheid denk ik dat hij oprecht is en zich daar ook echt voor in heeft gezet.

Dit en het milieu verhaal komt gezien zijn daden niet oprecht over en is dus niet handig wat mij betreft. Het komt op mij over als meeliften maar misschien is het de invloed van zijn vrouw. Toch zou ik dan mijn betrokkenheid eerst laten zien in daden (in plaats van met smoesjes komen) en daarna pas gaan preken.

En misschien, als je vindt dat je het echt niet kunt voorkomen -dat vele vliegen en rondreizen- moet je besluiten dat je het volk daar dan voorlopig even niet op aanspreekt.
Alle reacties Link kopieren
tanteslankie schreef:
04-07-2020 09:42
Ik begrijp dan weer niet dat niemand in dit topic gelooft dat het onderwerp hem wellicht echt aan het hart gaat. Hij lijkt wat dat betreft echt op zijn moeder die zich ook heel actief inzette voor allerlei zaken.
Nou ja dat nazi-pak.......
Alle reacties Link kopieren
ardni schreef:
04-07-2020 10:32
Nou ja dat nazi-pak.......
Moet iemand zn hele leven boeten voor wat hij heeft gedaan in zijn jonge jaren en alleen maar negatieve shit over zich heen krijgen? Nee, het was uitermate smakeloos, dat pak en hij had beter moeten weten. Inmiddels is het een volwassen vent die gewoon zijn eigen beslissingen kan maken, ook wat betreft zijn vrouw en hun leven.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
tanteslankie schreef:
04-07-2020 10:56
Moet iemand zn hele leven boeten voor wat hij heeft gedaan in zijn jonge jaren en alleen maar negatieve shit over zich heen krijgen? Nee, het was uitermate smakeloos, dat pak en hij had beter moeten weten. Inmiddels is het een volwassen vent die gewoon zijn eigen beslissingen kan maken, ook wat betreft zijn vrouw en hun leven.

Vind je dat hij geboet heeft of nog steeds boet?
Ik denk niet dat het zijn leven negatief heeft beïnvloed. Toen hij dat pakkie aantrok was hij 20.

Overigens is er ook een rel geweest over de bejegening van een militair van Pakistaanse komaf.

En natuurlijk beslist hij wat hij wil beslissen, maar anderen mogen daar wel wat kanttekeningen bij maken, juist wanneer hij anderen de les leest. Dat kun je verwachten in je in veel opzichten bevoorrechte positie.

Maar goed, hij is echt niet de enige hypocriete royal.
Alle reacties Link kopieren
Wow deze documentaire van Thomas Markle.
Meghan denkt en gedraagt zich precies zoals haar vader. Schaamteloos.

"The royals owe me, Harry owes me, Meghan owes me, what I've been through I should be rewarded for."


https://www.youtube.com/watch?v=Puk8-8e0WLk
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
ardni schreef:
04-07-2020 07:18
Inmiddels ben je ook psycholoog begrijp ik :rofl:

Tip: haken of breien op een regenachtige dag.
Waaruit maak je dat nou op?

Tip: nieuwe bril kopen en je auto poetsen op deze regenachtige dag. :lol:
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
04-07-2020 10:09
Als hij spreekt over de invictus games en geestelijke gezondheid denk ik dat hij oprecht is en zich daar ook echt voor in heeft gezet.

Dit en het milieu verhaal komt gezien zijn daden niet oprecht over en is dus niet handig wat mij betreft. Het komt op mij over als meeliften maar misschien is het de invloed van zijn vrouw. Toch zou ik dan mijn betrokkenheid eerst laten zien in daden (in plaats van met smoesjes komen) en daarna pas gaan preken.

En misschien, als je vindt dat je het echt niet kunt voorkomen -dat vele vliegen en rondreizen- moet je besluiten dat je het volk daar dan voorlopig even niet op aanspreekt.

Dat laatste denk ik eerder. Hij heeft het onderwerp “milieu” van Charles meegekregen. In een interview heeft hij ooit verteld dat hij met vader en broer deed aan “litter picking” (rotzooi oprapen en opruimen). Alleen sinds hij is getrouwd heeft hij opeens een voorliefde voor privévliegtuigen. Daarvoor vloog hij commercieel.
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
04-07-2020 12:16
Wow deze documentaire van Thomas Markle.
Meghan denkt en gedraagt zich precies zoals haar vader. Schaamteloos.

"The royals owe me, Harry owes me, Meghan owes me, what I've been through I should be rewarded for."


https://www.youtube.com/watch?v=Puk8-8e0WLk
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
04-07-2020 12:16
Wow deze documentaire van Thomas Markle.
Meghan denkt en gedraagt zich precies zoals haar vader. Schaamteloos.

"The royals owe me, Harry owes me, Meghan owes me, what I've been through I should be rewarded for."


https://www.youtube.com/watch?v=Puk8-8e0WLk
Die Thomas zeurt, om hem tegemoet te komen willen we met z'n allen in koor 100000x roepen dat hij als vader zijn plicht heeft gedaan en de studie voor Meghan heeft betaalt.
Hij geeft intervieuws weg, niet voor het geld naar eigen zeggen, maar hij steekt het wel in eigen zak, al dat geld wat hij heeft verdiend door over Meghan te klagen, daarmee heeft hij het collegegeld dubbel en dwars terugverdiend.

Echt een hele walgelijke onverzorgde man, die het voor zichzelf heeft verpest, en daar anderen de schuld van geeft. Hoezo staan de royals bij hem in het krijt?? Die mensen hebben wel iets anders aan hun hoofd ( zeker nu Ghislaine is opgepakt) dan zich bezig te houden met een onverzorgde met junkfood gevulde hartpatiënt.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
fruityjuice schreef:
04-07-2020 07:15
Interessante analyse. Zeker heftig als je kijkt naar de afgelopen ontwikkelingen.

Het narcistische gedrag is best wel herkenbaar bij Meghan. Ze heeft egoisme, dominantie, en vooral de enorme behoefte om geliefd en bewonderd te worden. Daar leeft ze voor. Ook grote ambities, controledwang en het idee ergens 'recht' op te hebben omdat ze 'royalty' is geworden door haar huwelijk. What she want's she get's.
Maar ook het 'user' gedrag is opvallend. Laat mensen net zo hard weer laten vallen wanneer deze niet meer nodig zijn. Personen met narcistisch gedrag hebben vaak moeite met het handhaven van vriendschappen en relaties. Dat is wel een patroon die je bij haar ziet. Ook het volop gebruik van charme en het claimende gedrag. Dergelijke mensen zijn gevoelig voor krenking endenken snel 'neergehaald' te worden. Zie Meghan's reactie op de media. Door allerlei tegenreacties via de media naar buiten te brengen denkt ze controle te hebben en zoekt ze vergelding. Het inlevingsvermogen in anderen is bij haar ook niet sterk.

Partners van dergelijke personen hebben last van het narcistische gedrag, omdat ze minder gehoord, gezien en begrepen worden. Wat dat betreft is de kwetsbare Harry een perfecte partner voor Meghan, omdat ie volop meegaat in haar ambitieuze plannen.


Inderdaad.

ps. je post staat in mijn bericht, nu lijkt het net alsof ik bovenstaande heb geschreven.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Lady C noemde Meghan in 2018 al een narcist.

https://beaumonde.nl/artikel/116357/lad ... he-narcist
Lady Campbell: 'Meghan is een typische narcist'
..............
Het is niet voor het eerst dat iemand dit opmerkt: ook vrienden van vroeger en haar ex Trevor Engelson (rechts) hebben verteld toe Meghan niet de loyaalste is, maar zeer 'strategisch met vriendschappen omgaat.'
...........
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
04-07-2020 12:16
Wow deze documentaire van Thomas Markle.
Meghan denkt en gedraagt zich precies zoals haar vader. Schaamteloos.

"The royals owe me, Harry owes me, Meghan owes me, what I've been through I should be rewarded for."


https://www.youtube.com/watch?v=Puk8-8e0WLk
@(
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
03-07-2020 15:44
Dat uithalen naar haar schoonfamilie doet ze steeds weer via de pers.
Ze had gewoon die bladen niet hoeven lezen, dan had niemand haar hoeven te 'beschermen'. Ze heeft miljoenen mensen die fan van haar zijn. Daar had ze zich ook op kunnen richten in plaats van op haar vijanden.


Deze analyse over Meghan's persoonlijkheid lijkt me spot on!

https://www.youtube.com/watch?v=Q6G5rpflIlg&t=328s

Ik geloof haar meteen, Maar nu ik er over nadenk: als een psycholoog zo'n professionele of beroepsmatige analyse maakt over een bekend persoon, is dat dan niet privé?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
30-06-2020 17:16
Trouwens...

Ik kijk op youtube weleens analyses van Todd Grande, verwacht uiteraard geen diagnose want Markle (het gaat hier alleen over haar) is natuurlijk geen patient van hem, sommige zullen het saai vinden.

Ik vind het persoonlijk wel interessant. Je leert meer over diverse diagnoses en alle varianten. Voor echte roddel of nieuws moet je hier echter niet zijn.

https://youtu.be/lew-IDR0Dqc

Oké, omdat ze geen patiënt is kan dat blijkbaar.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Een counselor is geen psycholoog


En jij maakt je zorgen om iets privé vinden? :applause:
Fleurtje_5 schreef:
04-07-2020 14:52
Oké, omdat ze geen patiënt is kan dat blijkbaar.


Een diagnose stellen zonder contact met de persoon niet.
Fleurtje_5 schreef:
04-07-2020 14:52
Oké, omdat ze geen patiënt is kan dat blijkbaar.

Hij zegt het er altijd bij dat hij niemand diagnosticeerd.
De persoon dient meer als kapstok om wat te vertellen over verschillende persoonlijkheidsstoornissen of kenmerken.

Overigens heeft hij een gortdroge humor waar ik wel van hou maar dat terzijde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven