Entertainment alle pijlers

Harry en Meghan Deel 5

28-12-2020 15:26 713 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1: Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/396315

Deel 2: Harry en Meghan zijn getrouwd: entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653

Deel 3: Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646

Deel 4: Harry en Meghan Deel 4
entertainment/harry-en-meghan-deel-4/li ... start=3000


Dit topic gaat over Harry en Meghan en hun families, maar ook hun vrienden of naaste collega's mogen genoemd worden. Gewoon alles over H en M en hun omgeving.


Afbeelding

Afbeelding
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 28-12-2020 15:39
2.13% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
27-12-2020 14:55
Dat flmpje met Camilla is erg leuk!

https://www.instagram.com/tv/CJDc_J5Ave ... 119zp585zq

Camilla en Charles lezen samen met bekende acteurs een kerstgedicht:

https://www.instagram.com/tv/CJLR6lVjvX ... dairejyemp

Deze filmpjes vind ik supermooi. Heel gepast voor kerst. Prins Charles heeft er duidelijk plezier in om het voor te lezen. En de bekende acteurs doen het ook zo mooi.

En wat mooi zoals Camilla met de kinderen via online contact de kerstboom versiert.

:flirting:
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
:hello:
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!
Alle reacties Link kopieren
Mochten Harry en Meghan inderdaad naar Groot-Brittannië afreizen voor de 95ste verjaardag van Majesteit of de 100ste verjaardag van prins Philip, dan hoop ik dat ze Archie meenemen en we dan een leuke foto krijgen van de neefjes en nichtje bij elkaar. Even kijken of Archie inderdaad op Louis of een van de anderen lijkt.
Alle reacties Link kopieren
Yesssss :cheer2:

Fleurtje dank voor het aanmaken van het nieuwe topic!

Veel plezier allemaal!
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
28-12-2020 17:10
Mochten Harry en Meghan inderdaad naar Groot-Brittannië afreizen voor de 95ste verjaardag van Majesteit of de 100ste verjaardag van prins Philip, dan hoop ik dat ze Archie meenemen en we dan een leuke foto krijgen van de neefjes en nichtje bij elkaar. Even kijken of Archie inderdaad op Louis of een van de anderen lijkt.
Je zou verwachten dat Diana’s kleinkinderen ook aanwezig zijn bij het onthullen van haar standbeeld.
Daar verwacht ik mooie foto’s van!
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
28-12-2020 17:14
Je zou verwachten dat Diana’s kleinkinderen ook aanwezig zijn bij het onthullen van haar standbeeld.
Daar verwacht ik mooie foto’s van!
Ja leuk! Ik ben zo benieuwd hoe Archie eruit ziet.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
28-12-2020 17:12
Yesssss :cheer2:

Fleurtje dank voor het aanmaken van het nieuwe topic!

Veel plezier allemaal!

Ja inderdaad, dank Fleur!
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
28-12-2020 17:48
Ja leuk! Ik ben zo benieuwd hoe Archie eruit ziet.
Ik ook.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
28-12-2020 17:14
Je zou verwachten dat Diana’s kleinkinderen ook aanwezig zijn bij het onthullen van haar standbeeld.
Daar verwacht ik mooie foto’s van!
Zou kunnen inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat jullie weer aanwezig zijn op het nieuwe deel. :bigkiss:

Ik vind Louis veel op zijn grote broertje George lijken. Ik stel me Archie zo voor als op die kerstkaart. Daar herken je Harry en Meghan ook op.

Archie lijkt net zoveel op Louis als dat Harry op William lijkt. Is mijn mening.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
28-12-2020 23:04
Fijn dat jullie weer aanwezig zijn op het nieuwe deel. :bigkiss:

Ik vind Louis veel op zijn grote broertje George lijken. Ik stel me Archie zo voor als op die kerstkaart. Daar herken je Harry en Meghan ook op.

Archie lijkt net zoveel op Louis als dat Harry op William lijkt. Is mijn mening.
George en Louis hebben allebei bruine ogen en zijn vrij blond. Charlotte is wat donkerblonder en heeft blauwe ogen. De jongens lijken inderdaad heel erg op elkaar en hebben allebei ook zo'n guitig smoeltje.
Charlotte lijkt me een enorme dondersteen die beide broertjes wel aan kan.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Harry en Meghan hebben extra pr-personeel aangenomen, waaronder twee pr-functionarissen die in Groot- Brittannië al in dienst waren en die ze eerder hadden ontslagen.
Archewell wil flink aan de bak komend jaar, o.a. met gaarkeukens in rampgebieden.

https://www.thesun.co.uk/news/13593121/ ... archewell/

Iemand iets vernomen over de aangekondigde Archewell Audio podcast op Spotify?
(Ik heb geen Spotify)
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Leuke filmpjes!
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
29-12-2020 13:16
Harry en Meghan hebben extra pr-personeel aangenomen, waaronder twee pr-functionarissen die in Groot- Brittannië al in dienst waren en die ze eerder hadden ontslagen.
Archewell wil flink aan de bak komend jaar, o.a. met gaarkeukens in rampgebieden.

https://www.thesun.co.uk/news/13593121/ ... archewell/

Iemand iets vernomen over de aangekondigde Archewell Audio podcast op Spotify?
(Ik heb geen Spotify)
Ja ze hebben een aantal gasten, waaronder Elton John. En Archie zegt een paar woordjes in een Amerikaans accent.

Edit: ik heb trouwens ook geen Spotify. Ik heb erover gelezen.
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
29-12-2020 17:28
Ja ze hebben een aantal gasten, waaronder Elton John. En Archie zegt een paar woordjes in een Amerikaans accent.

Edit: ik heb trouwens ook geen Spotify. Ik heb erover gelezen.
Dankjewel! :applause:
Ik ben benieuwd naar de inhoud!
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
https://www.buzzfeednews.com/article/el ... p_id=24759

Lief stemmetje
Alle reacties Link kopieren
:flirting:
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Heel lief :heart:
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
The Sun sabelt (naar verwachting) de podcast neer:

- Archie heeft een Amerikaans accent (lijkt me logisch en toch ook niet erg?!)
- Archie wordt door zijn ouders ingezet wanneer het ze zo uitkomt, terwijl ze zogenaamd op hun privacy zijn gesteld
- HenM stellen dat connecten met je naasten heel belangrijk is en zelf zouden HenM dit helemaal niet in de praktijk brengen
- HenM halen celebs van stal om te vragen hoe ze de pandemie doorstaan

https://www.thesun.co.uk/news/13598837/ ... podcast-2/
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
The Daily Mail heeft boven één artikel over de podcast “Mag ik een teiltje?” staan.

Harry heeft zijn accent ook veranderd, volgens de Daily Mail.

Harry en Meghan zullen geen warm welkom krijgen in GB komend jaar, vrees ik.
Hopelijk brengt de onthulling van Diana’s standbeeld meer verzachtende commentaren.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 01-01-2021 16:37
77.33% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
:roll: :roll: :roll: :roll: Piers Morgan is blijkbaar nog steeds boos. Maar ik begrijp hem wel. En die vetgedrukte regel is ook wel arrogant.

https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... ailsignout

Harry en Meghan willen meer compassie in 2021
ANP Producties
1 uur geleden


[afbeelding]

Prins Harry en zijn vrouw Meghan zijn het nieuwe jaar begonnen met het voornemen om de wereld beter te maken. De hertog en hertogin van Sussex deelden op de website van hun stichting Archewell een brief waarin ze een oproep doen om meer compassie te tonen. "We nodigen jullie uit om je bij ons aan te sluiten terwijl we werken aan een betere wereld, één daad van compassie per keer."

Het koppel schrijft in hun brief lovende woorden over de moeders van de wereld. Zo prijzen ze hun moeders voor het tonen van compassie en vriendelijkheid. Op de achtergrond van de website zijn kinderfoto's van Harry en Meghan met hun moeders te zien.

Het bericht kreeg al snel commentaar van de Britse tv-presentator Piers Morgan. "Helaas is die compassie en menselijkheid ver te zoeken voor hun vaders", schrijft Piers, die het bericht "misselijkmakend" noemt. De vaders van Harry en Meghan zijn allebei niet te zien op de foto's die op de website staan.

Het koppel kondigde in april aan dat ze Archewell gingen oprichten. De prins en zijn vrouw moesten na hun stap terug binnen het Britse koningshuis een nieuwe naam voor hun liefdadigheidsinstelling vinden, nadat koningin Elizabeth hen verbood nog langer de titel 'Sussex Royal' te gebruiken. Dit was omdat ze geen werkzaamheden meer zouden uitvoeren voor de koninklijk familie.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven