Entertainment alle pijlers

HBO MAX

08-03-2022 09:04 924 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanaf vandaag kun je je abonneren op HBO MAX. Ik ben er blij mee. Er staan veel series en films op op die ik goed vind of die me tof lijken.

Deel hier je kijktips!

Spoileren is flauw en daarom verboden.
*ladolcevita* wijzigde dit bericht op 31-03-2022 10:52
11.83% gewijzigd
Welke dan? Heb nog geen idee
Alle reacties Link kopieren Quote
Staat Sex & The City erop? Dat zou voor mij de enige reden zijn om even een abbo te hebben.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
Als je voor 31 maart lid wordt krijg je 50% korting levenslang. Het kost dan maar 3 of 4 euro per maand. Ik heb Videoland opgezegd, daar kon ik eigenlijk niks leuks op vinden.

Op HBO ga ik eerst Satc and just like that kijken, ben benieuwd. Lees er wisselende recensies over.
Alle reacties Link kopieren Quote
MarindaH schreef:
08-03-2022 09:06
Staat Sex & The City erop? Dat zou voor mij de enige reden zijn om even een abbo te hebben.
Ja!
Alle reacties Link kopieren Quote
The Sopranos heb ik jaren geleden eens gezien en vond ik een goede serie, misschien die nog eens kijken.

Een korte greep uit het assortiment:
- Satc
- Girls
- Mare of Easttown (serie met Kate Winslet)
- alle Harry Potter films

En zag ook al wat interessante dingen voorbij komen die ik nog niet ken.
Ik heb mij net ook aangemeld,.
Ga vanavond eens goed kijken. Nu werken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zit The Undoing er toevallig ook bij in Nederland? Voor ouwe sex & the city meuk zou ik er geen streaming service bij nemen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lorem_Ipsum schreef:
08-03-2022 09:14
Zit The Undoing er toevallig ook bij in Nederland? Voor ouwe sex & the city meuk zou ik er geen streaming service bij nemen.
Ja, die staat er ook op zie ik. Is dat een aanrader?

Satc heeft onlangs een nieuwe serie uitgebracht, die wil ik graag zien. De oude vind ik ook nog steeds heel leuk om te kijken, die staat er nu op in HD.
Alle reacties Link kopieren Quote
Schitt's Creek, Euphoria, Westworld, Sharp Objects. Daar ga ik mee beginnen. Dan misschien weer eens The Wire (echt een aanrader als je hem nog niet hebt gezien).
Alle reacties Link kopieren Quote
*LaDolceVita* schreef:
08-03-2022 09:17
Ja, die staat er ook op zie ik. Is dat een aanrader?

Satc heeft onlangs een nieuwe serie uitgebracht, die wil ik graag zien. De oude vind ik ook nog steeds heel leuk om te kijken, die staat er nu op in HD.
Oh, dan overweeg ik wel een proef abo alleen voor the undoing.

Nieuwe satc spreekt me niet aan. Die films waren ook kneiterslecht, soms moet je dingen gewoon in het verleden laten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier kan je lezen wat HBO Max nu aanbiedt.

https://www.hbomax.com/nl/nl

Ik ben zelf nog in dubio. Heb ook al Viaplay want de heren thuis willen en moeten F1 zien. Daarnaast nog Netflix, Videoland, Disney+ en Prime Video. Denk dat Videoland en Prime gaan sneuvelen dan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Klinkt best interessant! Ook maar eens naar kijken. Al kom ik nu al tijd te kort met Netflix, Disney+ en Discovery+ 🙈 Dochter zou het wel leuk vinden, alleen al voor de Harry Potter films! :mrgreen:
Monica1973 schreef:
08-03-2022 09:31
Hier kan je lezen wat HBO Max nu aanbiedt.

https://www.hbomax.com/nl/nl

Ik ben zelf nog in dubio. Heb ook al Viaplay want de heren thuis willen en moeten F1 zien. Daarnaast nog Netflix, Videoland, Disney+ en Prime Video. Denk dat Videoland en Prime gaan sneuvelen dan.
Dank je voor de link.

Ik denk dat ik hem ook wel ga uitproberen als ik zo zie wat jullie hier schrijven. Lijken wel wat goede dingen op te staan.
De Harry Potter reünie! En Just Like That (SATC).

Die serie met Kate Winslet staat ook op mijn lijstje.

Hier ook Netflix, Prime, Videoland, Discovery+ en NPO Start. De laatste 2 heb ik opgezegd. Soms neem ik AppleTV+ een maandje als er een toffe serie op staat (The Morning Show en Ted Lasso vond ik leuk).

Maar als ik het zo opsom is het wel veel.. misschien toch nog eens goed onder de loep nemen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb het genomen!
Vooral voor een aantal series die er op staan en ik deel het met iemand anders dus het is voor mij maar €2 euro per maand. Hoop wel dat ze het aanbod nog iets gaan uitbreiden de komende tijd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Monica1973 schreef:
08-03-2022 09:31
Hier kan je lezen wat HBO Max nu aanbiedt.

https://www.hbomax.com/nl/nl

Ik ben zelf nog in dubio. Heb ook al Viaplay want de heren thuis willen en moeten F1 zien. Daarnaast nog Netflix, Videoland, Disney+ en Prime Video. Denk dat Videoland en Prime gaan sneuvelen dan.
Ik had al bij de link gekeken, maar het was me dus niet duidelijk of The Undoing ook in NL wordt aangeboden (“Niet alle titels beschikbaar bij lancering. Aanbod per land verschillend”), ook omdat het hier geloof ik al bij Ziggo plus zit. Zal even wat beter uitpluizen.

Ik wil echt niet -tig streaming services!
Zojuist abo genomen en er staat best veel leuks op.

Een serie die ik al heb gezien maar die ik echt een aanrader vind is: The Night Of. Mooie spannende serie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ha! The Undoing zit erbij. Dan doe ik het voor nu wel even.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jaaaa eindelijk! Ik wilde per se And Just Like That zien. Schijnt onwijs slecht te zijn, maar dat maakt me niet uit.
En verder ga ik ook maar eens kijken wat er nog meer te zien is.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb ook een abonnement genomen. Staan veel dingen op die ik wil zien zoals het laatste seizoen van Game of Thrones en een aantal seizoenen van Westworld.

Ben benieuwd naar Euphoria en the Outsider (Stephen King serie)

Alles van DC, Cartoon Network, Looney Tunes....

Nieuwe films zoals de nieuwe Matrix film en Dune.

En mijn favoriete achtergrond serie: Friends :)

Volop keuze!
Alle reacties Link kopieren Quote
Heeft HBOMax alleen Amerikaanse en Britse series en films, of ook uit andere landen en in andere talen dan Engels?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wil dit graag omdat zij de Amerikaanse versie van downton Abbey hebben/gaan krijgen.

Maar toch een vraag, er staat maximaal 5 downloads of bij het wat duurdere abonnement 30 downloads. Wat wordt hiermee bedoeld? Kan ik dan maximaal 5 of 30 afleveringen/films kijken?
Ik ben toch een beetje digibeet merk ik op dat vlak :)
Alle reacties Link kopieren Quote
happyr schreef:
08-03-2022 10:57
Ik wil dit graag omdat zij de Amerikaanse versie van downton Abbey hebben/gaan krijgen.

Maar toch een vraag, er staat maximaal 5 downloads of bij het wat duurdere abonnement 30 downloads. Wat wordt hiermee bedoeld? Kan ik dan maximaal 5 of 30 afleveringen/films kijken?
Ik ben toch een beetje digibeet merk ik op dat vlak :)
Je kunt dan max 5 of 30 afleveringen/films downloaden en deze later offline (dus zonder internetverbinding) kijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wil Euphoria gaan kijken! En Games of Thrones.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven