Entertainment alle pijlers

Heel Holland Bakt - het vervolg

16-10-2017 17:11 322 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan Marjolein haar trillende handjes en bibberstemmetje de baas?
Krijgt ze de zorgelijke blik nog van haar gezicht?
Gaat Hans - onze olijke grapjas - er met de hoofdprijs vandoor?
Is zijn oma straks de grote heldin?
Wordt het Monsieur Gwenn die met zijn pièce de résistance de eindstreep haalt?
Of is hij met een triomfantelijke blik op zijn smoel een week te vroeg klaar met de laatste opdracht?
Hoeveel sneren over Janny's gewicht en liefde voor suiker zal André nog kunnen maken voor ze hem in een pastei verwerkt?
Lukt het Robert opnieuw zijn handen thuis te houden of bespringt hij Janny toch nog tijdens de finale?

En de belangrijkste vraag: wanneer druipt er nou EINDELIJK eens iets écht overtuigend van de werkbank af?

Je ziet het in Heel Holland Bakt - het vervolg
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Lotte35 schreef:
23-10-2017 11:14
Daar zit wat in.
Was ook wel een tragisch verhaal hoor, jeetje.

En ik denk dat Janny en Robèrt samen vier ogen hebben, of zouden ze allebei een oogje dichtgeknepen hebben... ;-)
:@@:

Moet ook niet forummen net na een migraineaanval.
Alle reacties Link kopieren
Zit even op facebook te kijken, Gwenn heeft een leuke pagina, staan veel dingen op die ik wel eens zou willen proberen. En ze zijn een stuk netter dan in het programma :proud:
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Kant en klare rozen zouden ook niet gewaardeerd worden denk ik? Ze hadden ook bizar weinig tijd, helemaal als ze alle decoratie nog zelf zouden moeten maken. Drie uur überhaupt voor zo'n taart zonder versiering is best weinig. Het is tenminste 'eetbaar' en niet zoals het glas van Ine...

Maarrr Hans, is zeker een terechte winnaar!
Alle reacties Link kopieren
Oddish schreef:
23-10-2017 12:03
Kant en klare rozen zouden ook niet gewaardeerd worden denk ik? Ze hadden ook bizar weinig tijd, helemaal als ze alle decoratie nog zelf zouden moeten maken. Drie uur überhaupt voor zo'n taart zonder versiering is best weinig. Het is tenminste 'eetbaar' en niet zoals het glas van Ine...

Maarrr Hans, is zeker een terechte winnaar!
Wat bedoel je met “het is tenminste eetbaar”? Het waren toch gewoon echte bloemen? En ik ben het met je eens, drie uur is erg weinig. Maar uiteindelijk hadden ze allemaal evenveel tijd natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Dadelijk komt bij RTL Boulevard op RTL 4 Hans. Ik hoorde dit bij toeval programma kijk ik normaal nooit maar nu even wel. Hij zal de komende week wel vaker op tv komen.
Mooie finale en die bruidstaart was een leuke afsluiting.
Die bloementaart was een kopie van de eigen taart. Dat hoorde ik ze nog zeggen.
Alle reacties Link kopieren
vivamien schreef:
23-10-2017 18:21
Wat bedoel je met “het is tenminste eetbaar”? Het waren toch gewoon echte bloemen? En ik ben het met je eens, drie uur is erg weinig. Maar uiteindelijk hadden ze allemaal evenveel tijd natuurlijk.
Een bloem eten kan (meestal) geen kwaad maar een stuk glas (meestal) wel ;-)
Alle reacties Link kopieren
vivamien schreef:
23-10-2017 18:21
Wat bedoel je met “het is tenminste eetbaar”? Het waren toch gewoon echte bloemen? En ik ben het met je eens, drie uur is erg weinig. Maar uiteindelijk hadden ze allemaal evenveel tijd natuurlijk.
Dat ik het beter begrijp dat je echte bloemen in je taart stopt dan een glas, zoals Ine had gedaan.
Had ik net sympathie voor Gwenn, begon hij ineens weer te zingen.

Wat me ook opviel: toen André die banaan aan Marjolein gaf, zei ze dat ze net haar boterhammetjes wou opeten ofzoiets. Moeten die echt zelf hun brooddoosje meenemen? Voorzien ze daar geen catering ofzo?
En voor de eerste en tweede opdracht: moeten ze eigenlijk zelf voor hun ingrediënten zorgen? Want dat zou wel een kostelijke grap zijn.
Alle reacties Link kopieren
aspirientje schreef:
24-10-2017 10:53
Had ik net sympathie voor Gwenn, begon hij ineens weer te zingen.

Wat me ook opviel: toen André die banaan aan Marjolein gaf, zei ze dat ze net haar boterhammetjes wou opeten ofzoiets. Moeten die echt zelf hun brooddoosje meenemen? Voorzien ze daar geen catering ofzo?
En voor de eerste en tweede opdracht: moeten ze eigenlijk zelf voor hun ingrediënten zorgen? Want dat zou wel een kostelijke grap zijn.
Ik dacht dat ze moesten aangeven welke ingredienten ze nodig hebben maar soms nemen ze volgens mij zelf ook wat mee zoals de kruidenmix die een deelneemster in een van de eerste afleveringen mee had genomen.
Alle reacties Link kopieren
aspirientje schreef:
24-10-2017 10:53
Had ik net sympathie voor Gwenn, begon hij ineens weer te zingen.

Wat me ook opviel: toen André die banaan aan Marjolein gaf, zei ze dat ze net haar boterhammetjes wou opeten ofzoiets. Moeten die echt zelf hun brooddoosje meenemen? Voorzien ze daar geen catering ofzo?
En voor de eerste en tweede opdracht: moeten ze eigenlijk zelf voor hun ingrediënten zorgen? Want dat zou wel een kostelijke grap zijn.
Ze kan dan toch ook boterhammetjes van de catering hebben gekregen ;)

Ik heb hem vanmorgen pas kunnen kijken (ja, ik wist dus al wie gewonnen had), maar ik vond het maar een laffe finale. Leek net of ik naar een reguliere aflevering zat te kijken. Zo'n bruidstaart is toch ook niet zo heel spannend. Ik had wel meer vuurwerk verwacht.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
Alle reacties Link kopieren
aspirientje schreef:
24-10-2017 10:53
En voor de eerste en tweede opdracht: moeten ze eigenlijk zelf voor hun ingrediënten zorgen? Want dat zou wel een kostelijke grap zijn.

In 'Smaakt naar meer' vertelde Ine dat ze hun recept en ingrediëntenlijst in moeten leveren, en dat er dan gezorgd wordt voor de boodschappen.
You don't have to fit into the format
Bedankt voor de verduidelijking :) Smaakt naar meer heb ik niet gevolgd.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat Hans gewonnen heeft!
Ik vond het wel wat knullig dat ze daar zo met zijn allen zeiknat stonden te regenen tijdens de prijsuitreiking. Had dan een grote partytent erbij laten zetten.
Jammer dat het afgelopen is nu. De eerste keer dat we keken en we kijken uit naar het volgende seizoen :-)
Ik kijk uit naar smaakt naar meer.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 25-10-2017 12:02
Reden: Recept voor mooie rozenpompoetaart verplaatst
92.16% gewijzigd
laatste aflevering van Dat smaakt naar meer.

Met alle bakkers en Robert en Janny
Alle reacties Link kopieren
friezinnetje2014 schreef:
25-10-2017 21:35
laatste aflevering van Dat smaakt naar meer.

Met alle bakkers en Robert en Janny
Ik kijk ook nog 10 minuutjes mee. Moet eigenlijk naar bed.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Was erg leuk.
You don't have to fit into the format
Heel Holland bakt, begint pas weer in november van dit jaar!
Dan wel met de decembermaand voor de deur, dus met pepernoten, speculaas, oliebollen ed.
Dit heeft Andre van Duin bekend gemaakt
Alle reacties Link kopieren
Ik wist al dat het later zou zijn dit jaar.

Nou ja, dan hebben we het lekker nog tegoed.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
kijkt niemand great british bake off?
Alle reacties Link kopieren
syrinxx schreef:
05-07-2018 21:24
kijkt niemand great british bake off?
jawel: entertainment/great-british-bake-off/li ... /340887/31#

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven