Entertainment alle pijlers

Heel Holland Bakt

10-02-2021 07:32 538 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke editie het ook is: het blijft een leuk programma.

Praat hier mee over de bakkers, de (mis)baksels en de jury!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Leuk hoor.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Enzo! Vegan winnaar :cheer2: !
Alle reacties Link kopieren
Vond Tom ook geweldig vanavond. Ach alle drie zijn ze goed.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ik heb alleen de finale gezien, maar ben errug blij dat een vegan wint.
Alle reacties Link kopieren
Zanahoria schreef:
07-05-2022 20:53
wel echt een superleuke, finalewaardige opdracht. Eindelijk ook echt heel lang de tijd. Eerder hebben we wel eens een finaleopdracht gehad met 1 taart in 3 uur. Tsja, dan kun je niet écht uitpakken.

Nou, nu hadden ze 7 uur voor 5 (of 4?) verschillende dingen, waaronder een bruidstaart. Dus ook niet 7 uur voor alleen een taart.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik ga niet meer kijken. Ik vind het saai worden. Alleen André maakte het voor mij de laatste twee seizoenen nog de moeite waard om te kijken.
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
08-05-2022 15:43
Nou, nu hadden ze 7 uur voor 5 (of 4?) verschillende dingen, waaronder een bruidstaart. Dus ook niet 7 uur voor alleen een taart.
Ik had het inderdaad een beetje onderschat.
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
08-05-2022 15:43
Nou, nu hadden ze 7 uur voor 5 (of 4?) verschillende dingen, waaronder een bruidstaart. Dus ook niet 7 uur voor alleen een taart.
Het waren idd best intensieve opdrachten. Bladerdeeg, bolgebakjes, taart, bonbons. Dan heb ik liever eigenlijk één mooie grote taart of zo, zodat het echt een spectakel is!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nu doorbakken terug. Wat ontzettend jammer dat André er zelfs nu niet is... Nu alle bakkers en Jannie en Robert er zijn, hoort hij er toch bij?

Zullen beide bakkers die via scherm aanwezig waren corona hebben gehad?

En andre was er tussendoor wel weer geweest dus vraag me af waarom nu niet... Vervanger doet het leuk en goed hoor, daar niet van. Maar André hoort er, zeker deze uitzending toch echt bij.
Alle reacties Link kopieren
Geen idee. Ik kijk dat niet. Er werd geen verklaring gegeven? Maar ik kan mij wel voorstellen dat bv door corona of andere zaken iemand niet aanwezig kan zijn. Het valt mij nog mee dat tijdens de opnames niemand is uitgevallen ivm corona...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Leuk!

‘Bakfans opgelet: The Great British Bake Off is terug! 🤩🤩

Vanaf donderdag 2 juni zien we hoe twaalf nieuwe enthousiaste amateurbakkers de Great British Bake Off-bubbel betreden en zich wagen, onder leiding van Noel Fielding en Matt Lucas, aan dertig gloednieuwe opdrachten.

🇬🇧 The Great British Bake Off, vanaf 2 juni om 20.30 uur op NPO 1.’
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Oh leuk! Bedankt voor het delen, ik ga zeker kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een nieuw topic geopend, omdat het geen HHB is

entertainment/the-great-british-bake-of ... ges/490299
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven