Entertainment alle pijlers

Heel Holland Bakt

10-02-2021 07:32 538 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke editie het ook is: het blijft een leuk programma.

Praat hier mee over de bakkers, de (mis)baksels en de jury!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik volg!
Daar is toch al een topic over?
Alle reacties Link kopieren
Dat topic heeft de 3000 gepasseerd.

Ik volg!
rozemarijn123 schreef:
09-02-2021 21:39
Ik moet ook wel een beetje lachen om hoe Janny en Robert elke keer nog zeggen in dat tentje, nou sterke kandidaten - het is weer moeilijk om te beslissen. Terwijl ik denk als die Ellen mee mag doen en alle andere flutbaksels die ik zie langskomen - dan zou ik ook mee kunnen doen. Ik vind alles met eten fantastisch, en kan het niet uitstaan dat die Ellen zo loopt te sjagerijnen. Het is toch een geweldige uitdaging om zo'n technische opdracht te mogen maken. Met allemaal mooie gratis producten. En ze mogen bestellen wat ze willen voor zo'n spektakeltaart. Als je wint, en je wil een carriere in die richting zit je ook nog eens gebakken.
Doe mee! Geef je op! :) :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Ja, een bekende Viva’s in HHB, ik ben voor :cheer:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
10-02-2021 08:05
Ja, een bekende Viva’s in HHB, ik ben voor :cheer:
Ik ben ook voor :cheer:
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Haha leuk een nieuw topic. Normaal gesproken lees ik altijd mee.
Zondag heeft mijn vriend voor het eerst meegekeken en hij zei: dat kan jij toch veel beter, geef je op!!!
Ik zei: nee hoor dan heeft heel Nederland incl. Viva een mening over je, mij niet gezien.
Stiekem zou ik het heel leuk vinden, maar dat op tv uitzenden hoeft voor mij niet zo, dus helaas geen HHB voor mij. Wel lekker meekijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook graag mee :-)

Ik bak zelf graag, maar meer de klassieke appeltaarten enzo.
Alle reacties Link kopieren
Thuis bakken is ook veel makkelijker. Maar bak eens een spektakelstuk onder tijdsdruk, met toeschouwers en in een andere keuken. En dan nog in een open tent. Ik vind het vaak bijzonder wat ze voor elkaar krijgen in deze omstandigheden.
Alle reacties Link kopieren
Hier is al een topic over:

entertainment/heel-holland-bakt-wintere ... ges/432347
C'est la vie
SusieFlower schreef:
10-02-2021 08:19
Hier is al een topic over:

entertainment/heel-holland-bakt-wintere ... ges/432347
Die is vol.
Alle reacties Link kopieren
Yoehoehoehoe schreef:
10-02-2021 08:12
Haha leuk een nieuw topic. Normaal gesproken lees ik altijd mee.
Zondag heeft mijn vriend voor het eerst meegekeken en hij zei: dat kan jij toch veel beter, geef je op!!!
Ik zei: nee hoor dan heeft heel Nederland incl. Viva een mening over je, mij niet gezien.
Stiekem zou ik het heel leuk vinden, maar dat op tv uitzenden hoeft voor mij niet zo, dus helaas geen HHB voor mij. Wel lekker meekijken.

Als je het goed doet zijn we allemaal voor je hoor! :P
himalaya wijzigde dit bericht op 10-02-2021 09:19
0.19% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Volg!
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
tvp
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat Thijs of Elizabeth wint.
Eric is veel beter geworden door de afleveringen heen, maar toch vind ik hem geen winnaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het altijd een enorm leuk programma, waar dochter en ik echt voor gaan zitten. Het zou leuk zijn als ze net als bij de britse versie van te voren een schets maken van hoe het baksel eruit moet komen te zien en waar verteld wordt wat de smaken zijn.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de Great British Bake off ook erg leuk. Met inderdaad die tekeningen vooraf.

Er zijn een paar seizoenen te zien op NPO start/plus.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Maakt mij niet uit wie er wint, ik heb met alle drie niks.
You don't have to fit into the format
himalaya schreef:
10-02-2021 08:39
Als je het goed doet zijn we allemaal voor je hoor! :P
Hahaha vrienden en familie zeggen altijd van wel, maarja ik vind het allemaal relatief. Daar staan echte professionals te jureren.
Verder lijkt het mij ook erg tijdrovend, hele week oefenen en dan nog een heel weekend urenlang achter elkaar bakken. De smaken uitzoeken enzo lijkt mij wel echt super leuk, bedenken van concepten bij sommige opdrachten zijn dan weer een uitdaging.
Alle reacties Link kopieren
Ja, en je familie, vrienden, collega’s en buren zijn je proefbaksels misschien ook wel zat op een gegeven moment.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Been there, done that, got the T-shirt.
himalaya schreef:
10-02-2021 10:50
Ja, en je familie, vrienden, collega’s en buren zijn je proefbaksels misschien ook wel zat op een gegeven moment.
op naar de voedselbank, het buurthuis, de kerk, de opvang voor mensen met een handicap etc. en er zijn thuiskok afhalen websites. je kunt een hoop mensen zo blij maken.
Shuri schreef:
10-02-2021 07:59
Doe mee! Geef je op! :) :cheer:
we kunnen wel een vivaforum versie van HHB maken ;-) huren we gewoon zelf een cameraploeg en janny en robert en andre hebben vast ook wel een dagtarief. beetje crowdfunden hier.

het zou wel moeilijk zijn om mee te doen met de echte HHB, want er is dat superleuke knuffelhondje van janny en al die leuke dieren buiten, en dan andre om mee te grappen en janny en robert met al hun vakkennis wat ook superinteressant zou zijn. heel wat afleiding!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven