Helemaal het einde (deel 2)

maandag 4 september 2017 om 21:03

maandag 4 september 2017 om 21:04
Dat is erg aso inderdaad.MoirenPhae schreef: ↑04-09-2017 21:03Stenen jatten en toen de eigenaar zei dat hij ze niet mee mocht nemen tegen haar zeggen dat ze ze zelf uit de auto moest halen.
maandag 4 september 2017 om 21:08
Loop een beetje achter met kijken, maar heb al een tijdje het gevoel dat Addy en co met gierende banden terug naar NL gaan straks. Vorige aflevering kids weer begonnen met wereldschool en nu gaf hij bij de bouwmarkt aan dat 'het' nog ongeveer vier maanden ging duren. Dat is precies einde jaar en ik dacht dat het huis veel eerder af zou zijn...
Only dead fish go with the flow.

maandag 4 september 2017 om 21:17
Nou inderdaad. Waarom zouden Nederlanders in godesnaam konijnenhokken uit Chili gaan kopen?

maandag 4 september 2017 om 21:23
Ongelofelijk wat ene hork. Altijd zeuren over respect voor de natuur, elkaar etc. Zolang de spullen/hulp maar hun kant opkomen. En anders gewoon een profiteur.
MoirenPhae schreef: ↑04-09-2017 21:03Stenen jatten en toen de eigenaar zei dat hij ze niet mee mocht nemen tegen haar zeggen dat ze ze zelf uit de auto moest halen.
maandag 4 september 2017 om 21:29
Hoe is het trouwens met hun boek? Van Jeroen en Linda?
Vraag me ook wel af wat hun bekendheid betekent voor de verwachte verkoop door de uitgever.
Pos gebruikt natuurlijk ook hun bekendheid, maar zag pas op een poll op twitter dat meer dan 80% hen het leukste vindt en maar 6% of zo de Jeroens. Denk dat dat ook wel wat doet voor de verkoop van je product.
Vraag me ook wel af wat hun bekendheid betekent voor de verwachte verkoop door de uitgever.
Pos gebruikt natuurlijk ook hun bekendheid, maar zag pas op een poll op twitter dat meer dan 80% hen het leukste vindt en maar 6% of zo de Jeroens. Denk dat dat ook wel wat doet voor de verkoop van je product.
maandag 4 september 2017 om 21:33
maandag 4 september 2017 om 21:52
Nou inderdaad. En dan wordt dat slechte gedrag ook nog beloond, bah! Zouden ze zelf inzien hoe verkeerd ze bezig zijn en vooral hoe nep? Vast niet, alles wordt weggelachen en weggezweefd.Shine_bright101 schreef: ↑04-09-2017 21:23Ongelofelijk wat ene hork. Altijd zeuren over respect voor de natuur, elkaar etc. Zolang de spullen/hulp maar hun kant opkomen. En anders gewoon een profiteur.
Ann vind ik echt lief, Karel ook. Zij lijken mij wel oprecht itt Jeroen.
Poep, wie heeft jou gescheten?