Entertainment alle pijlers

Helemaal het einde (deel 2)

11-08-2017 11:35 2775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder over de families Pos, van Wichen & van Kooij!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
missesjn schreef:
04-09-2017 20:58
Wat een aso die Jeroen o_o
Niet te zuinig.
Echt een aso die Jeroen. Zijn ware aard komt boven.
Yog63 schreef:
04-09-2017 21:01
Wat deed hij?
FiIee schreef:
04-09-2017 21:02
Wat deed hij?
Stenen jatten en toen de eigenaar zei dat hij ze niet mee mocht nemen tegen haar zeggen dat ze ze zelf uit de auto moest halen.
Hij weigert ze terug te leggen.

Dat kind schaamt zich kapot.
Yog63 schreef:
04-09-2017 21:01
Echt heel asociaal, het is daar overigens wel bekend dat je van privestranden niks mee mag nemen.
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
Belachelijk zeg.
MoirenPhae schreef:
04-09-2017 21:03
Stenen jatten en toen de eigenaar zei dat hij ze niet mee mocht nemen tegen haar zeggen dat ze ze zelf uit de auto moest halen.
Dat is erg aso inderdaad.
Wat een idioot. En dan ook er een beetje dom bij lachen, bespottelijk gedrag...
Loop een beetje achter met kijken, maar heb al een tijdje het gevoel dat Addy en co met gierende banden terug naar NL gaan straks. Vorige aflevering kids weer begonnen met wereldschool en nu gaf hij bij de bouwmarkt aan dat 'het' nog ongeveer vier maanden ging duren. Dat is precies einde jaar en ik dacht dat het huis veel eerder af zou zijn...
Only dead fish go with the flow.
En wat een mafklapper die vervelende Jeroen...
Zo jammer dat die mevrouw toch toe gaf. Ik had gehoopt dat ze de politie zou bellen!
Ongelooflijk! :woa: En dan vervolgens toch met een aantal stenen wegrijden en helemaal Heppiedepeppie zijn.
Wat asociaal!

En Addy met weer een nieuw proefballonnetje.. :facepalm:
Mandy81 schreef:
04-09-2017 21:14
Ongelooflijk! :woa: En dan vervolgens toch met een aantal stenen wegrijden en helemaal Heppiedepeppie zijn.
Wat asociaal!

En Addy met weer een nieuw proefballonnetje.. :facepalm:
Nou inderdaad. Waarom zouden Nederlanders in godesnaam konijnenhokken uit Chili gaan kopen? :facepalm:
Wat een hork, die Jeroen. Zit echt met plaatsvervangende schaamte te kijken... o_o
missesjn schreef:
04-09-2017 21:14
Zo jammer dat die mevrouw toch toe gaf. Ik had gehoopt dat ze de politie zou bellen!
Ja ik ook. Dat was niet slim van haar.
En ik vind de Posjes en hun social media echt heel leuk.
Ik word helemaal nieuwsgierig hier :)
Mijn vriend vind het verschrikkelijk, dus ik kijk van de week de opname :proud:
If you can dream it, you can do it.
Ongelofelijk wat ene hork. Altijd zeuren over respect voor de natuur, elkaar etc. Zolang de spullen/hulp maar hun kant opkomen. En anders gewoon een profiteur.

MoirenPhae schreef:
04-09-2017 21:03
Jeroen is gewoon een kwal.
Pablo en Hernan helemaal trots op alles wat ze hebben gedaan en Jeroen reageert alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Zak hooi.
Hoe is het trouwens met hun boek? Van Jeroen en Linda?

Vraag me ook wel af wat hun bekendheid betekent voor de verwachte verkoop door de uitgever.
Pos gebruikt natuurlijk ook hun bekendheid, maar zag pas op een poll op twitter dat meer dan 80% hen het leukste vindt en maar 6% of zo de Jeroens. Denk dat dat ook wel wat doet voor de verkoop van je product.
Vooruit, laatste voor vandaag dan. An zegt net dat het volgens haar belangrijk is kinderen warm te houden. Volgend shot: de Wijchenkids in winterjas binnen trillend aan hun huiswerk in het huis zonder ramen...
had zo met ze te doen...

En goede montage dus!
Huh? Is Karel 56 jaar? Dacht dat hij ergens in de 70 was. Hoe oud is die An dan? Die ziet er ook uit als minstens 65...
Shine_bright101 schreef:
04-09-2017 21:23
Ongelofelijk wat ene hork. Altijd zeuren over respect voor de natuur, elkaar etc. Zolang de spullen/hulp maar hun kant opkomen. En anders gewoon een profiteur.
Nou inderdaad. En dan wordt dat slechte gedrag ook nog beloond, bah! Zouden ze zelf inzien hoe verkeerd ze bezig zijn en vooral hoe nep? Vast niet, alles wordt weggelachen en weggezweefd.

Ann vind ik echt lief, Karel ook. Zij lijken mij wel oprecht itt Jeroen.
Poep, wie heeft jou gescheten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven