Entertainment alle pijlers

Helemaal het einde (deel 2)

11-08-2017 11:35 2775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder over de families Pos, van Wichen & van Kooij!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Ja ik snap het, klinkt allemaal logisch. Maar in de praktijk werkt het gewoon anders. Ik spreek uit ervaring.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in Engelstalige en Franstalige landen gewoond en had dus het geluk dat ik die talen op school en vervolgopleiding heb gehad (ook Duits en Spaans). Omdat ik Italiaans zo een mooie taal vind heb ik daar ook enige kennis van. Toen ik paar jaar geleden naar een Italiaanse apotheek moest en moest uitleggen wat ik nodig had vond ik het ontzettend vervelend dat ik me zo moeilijk verstaanbaar kon maken. Zij spraken alleen maar Italiaans en aan mijn Spaans of Frans bleek ik weinig te hebben. Ik vond het echt vreselijk dat ik met handen en voeten en 10 woorden Italiaans en een mix van andere talen daar stond te hakkelen.

Zou ik plannen hebben om te emigreren naar een land en daar een zaak op te zetten dan zou ik absoluut een taalcursus nemen. Desnoods ter plaatse.
Poep, wie heeft jou gescheten?
louise1 schreef:
19-04-2018 19:05
Ik heb in Engelstalige en Franstalige landen gewoond en had dus het geluk dat ik die talen op school en vervolgopleiding heb gehad (ook Duits en Spaans). Omdat ik Italiaans zo een mooie taal vind heb ik daar ook enige kennis van. Toen ik paar jaar geleden naar een Italiaanse apotheek moest en moest uitleggen wat ik nodig had vond ik het ontzettend vervelend dat ik me zo moeilijk verstaanbaar kon maken. Zij spraken alleen maar Italiaans en aan mijn Spaans of Frans bleek ik weinig te hebben. Ik vond het echt vreselijk dat ik met handen en voeten en 10 woorden Italiaans en een mix van andere talen daar stond te hakkelen.

Zou ik plannen hebben om te emigreren naar een land en daar een zaak op te zetten dan zou ik absoluut een taalcursus nemen. Desnoods ter plaatse.
Ik vind het gewoon achterlijk dat niet iedeen in de EU fatsoenlijk Engels spreekt. Dat zou prioriteit moeten zijn als je landen gaat samenvoegen. Stik irritant dat je feitelijk vlak buiten je landgrens al een communicatieprobleem hebt doordat veel Frans/Duitstaligen amper Engels spreken.
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang van te voren zouden ze weten naar welk land ze verhuizen?

Als de voorbereiding kort is, kunnen ze in ieder geval ter plaatse meer hun best doen.
Waarom niet iemand inhuren en de taal met alle families tegelijk leren?
Familie yoga treft het niet met de dieren. Nu is piplala getroffen, zo sneu. Hopelijk gaat ze het redden. Het is zo'n leuke hond!
Onze lieve pip was op het verkeerde moment op de verkeerde plek en heeft vergiftigd eten gegeten. We hebben haar bij de dierenarts gereanimeerd. De aankomende 48 uur zijn van belang. Nog 36 uur te gaan #pray #gopiplala #dog
Huh...eerst zie ik niets, nu opeens 2x geplaatst.
Alle reacties Link kopieren
Ja las het vanmiddag al, echt sneu.
niemand gekeken?
Alle reacties Link kopieren
Jezus te paard wat is die Jasper irritant zeg! Met domme gezang wat voor geen meter klinkt!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik wel! Maar je merkt aan dit topic ook dat het gewoon saaaaai is.
Waarin we vorig seizoen lekker konden roddelen over alle families merk je toch dat het dit seizoen heel andere is.
Ik vond 't te saai om verder te kijken.
Ze doen ook allemaal het zelfde, dat maakt het ook niet echt spannend.

Vorig seizoen kon je je gewoon lekker ergeren aan Addy en de yoga's, dat is nu toch een stuk minder

Ik heb wel het idee dat dit ze seizoen er wel meer aan doen om iets op te zetten. Vorig seizoen zag je voor Addy en Jeroen lekker op die zak geld teren en een beetje sport en yoga les geven voor de leuk.
Die tarieven die ze hanteren zijn ook buitensporig, werd er vorige keer nog over 15 euro gesproken voor rondleiding en maaltijd, nu was het opeens 25 euro. Om die Ocke te horen brallen en de zandvlakte te bewonder...bleh...pakken die andere gasten het beter aan door snel een restaurant te openen en lekker koele drankjes onder de boom te schenken en zo snel mogelijk een zwembad aan te leggen. Ocke en Fleur zijn drukker met hun interieur dan met de evt. gasten die tegen hoge kosten in een zo krap mogelijk huisje zand mogen happen. Een tent met toilethokje, geen privacy douche, voor 50 per nacht (inclusief bouwlawaai) zou mij ook niet aanspreken. Prachtige resorts daar voor minder geld. Voor 349 zit je in prachtig resort met zwembad , 8 dagen inclusief vliegreis. Wel wat anders dan tent in stoffige omgeving, zonder zwembad, niet gelijk aan het strand en dan je vliegticket nog moeten betalen. https://www.tui.nl/vakantie/kaapverdie/ ... de-resort/
Sowieso die Ocke met zijn hele flipchart fetisj....
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het best een leuke aflevering. Dat meisje wat met Jasper zong heeft een mooie stem! Jasper zingt leuk maar niet goed genoeg voor het podium denk ik.

Die rondleiding is nu duurder omdat brengen en halen er nu bijzitten, snap ik wel.

Marieke lekker aan het onderhandelen!

Senne die leuk met de andere kids meespeelt.

Geld uitgeven aan een architect slaat nergens op. Zie wat barstjes verschijnen in de relatie tussen de beide families. Zijn die bomen gezamelijk bezit of alleen van de Beerens?
Poep, wie heeft jou gescheten?
louise1 schreef:
26-04-2018 09:32


Die rondleiding is nu duurder omdat brengen en halen er nu bijzitten, snap ik wel.

DAT WAS TOEN OOK MET HALEN EN BRENGEN, MAAR DAT ZAL ZIJN OMDAT ZE DAN DE MENSEN WEER WEG KUNNEN BRENGEN ALS ZE ZE ZAT ZIJN EN ZE NIET KUNNEN BLIJVEN HANGEN :cheers:

Geld uitgeven aan een architect slaat nergens op. Zie wat barstjes verschijnen in de relatie tussen de beide families. Zijn die bomen gezamelijk bezit of alleen van de Beerens?

DE SAMENWERKING MET JASPER IS VOOR OCKE STEEDS MINDER NODIG, DE KLUSSEN ZIJN GROTENDEELS GEDAAN, NU KAN HIJ ZONDER JASPER ZIJN EIGEN GEWELDIGE KWALITEITEN LATEN ZIEN :misselijk:
ZELFS FLEUR IS HET NIET EENS MET BOMEN VERKOPEN, ZE HEBBEN AL ZO'N ZANDVLAKTE, DAN KUNNEN ZE BETER HERPLAATST WORDEN!
MISSCHIEN WAS DAT OOK WEL HET OORSPRONKELIJKE PLAN, NU DENKT OCKE MOOI DIT TE KUNNEN VERREKENEN MET ZIJN ARCHITEKT... HIER GAAN DE BEERENS NIET BLIJ VAN WORDEN VERMOED IK.
Kijkt er nog iemand. Vandaag sinds lang weer eens op, het komt allemaal erg irreëel over. Niet echt boeiend.
Ja wij kijken nog. Vind het wel leuk worden al met al. Benieuwd hoe alles er uiteindelijk uit gaat zien en of het gaat lopen. Gezinnen gaan leuk met elkaar om.
anoniem_330029 wijzigde dit bericht op 07-05-2018 22:49
1.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja wat een verschil he met vorig jaar qua omgang.
Alle reacties Link kopieren
Wat een arrogante kwal, die Ocke. Met zijn 'het moet nu gebeuren' ipv dat die werkers hun lunch eerst even opeten. 'Ik werk ook wel eens door tijdens de lunch.' Ja, dat is ook niet zo moeilijk he, met een kantoorbaantje. Sukkel eersteklas.

Ik erger me dood aan die twee, Ocke en Fleur, dus blijf ik kijken. Dat is logisch. :proud:
Alle reacties Link kopieren
@swinta
Jaaa vreselijk. Wat doet die vent in het buitenland? Alle inwoners moeten zich aanpassen aan hem IPV andersom. Moet allemaal op de Nederlandse manier.
Hoe hij vorige week ook omging met die kunstenaar. Vreselijk! Die man kon niet goed engels en wilde volgende s mij alleen maar duidelijk maken dat het heel veel arbeid/werk is om zo n container te beschilderen. Het moet allemaal gratis of goedkoop. En snel.
Ja zo werkt dat niet. Mensen als ocke verdienen geen kunst. Heel weinig waardering lijkt hij te hebben.
Ocke is echt een vreselijke vent ja, Gun die mensen even hun lunchpauze. Was vast ook in NL zo een manager die voor zijn personeel meetings onder lunchtijd plande omdat daar meestal ruimte is. Wat n misselijk mannetje.

En inderdaad vorige week ook al zo doen tegen die kunstenaar. Bah,.
Alle reacties Link kopieren
Heb al twee weken niet gekeken. Toch maar even doen dus :proud:
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Ja toch wel de moeite hoor. Tijdens het koken ofzo;)
Ocke vind ik vreselijk. Jasper heel leuk en de rest gemiddeld:)
Jasper is leuk ja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven