Entertainment alle pijlers

Helemaal het einde (deel 2)

11-08-2017 11:35 2775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder over de families Pos, van Wichen & van Kooij!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Net beide afleveringen gekeken. Wat een kwallebal die Ocke. Echt een kerel die niet begrijpt wat wanneer wel of niet handig is om te vragen. Moest echt lachen toen Jasper zei: en dan zelf er naast staan te kijken. Die snapt het tenminste.

Die vent van Maaike is ook best een kwallebal maar die heeft tenminste nog wat humor en flair ( en een vreselijk accent, haha).

Van dat kado van Fleur en Ocke over nachtje alleen in de tent kon ik alleen maar denken; omdat jullie hetzelfde een keer terug willen krijgen. Misschien slecht gedacht van mij.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Kijkt er iemand nog naar vamos met de posjes?

Toch best grappig, je moet toch ergens naar kijken. Ik vind die Tygo echt een heerlijk kind hoe die er bij staat en loopt enz. En dat masker op het einde!
Ikje86 schreef:
09-05-2018 22:34
Kijkt er iemand nog naar vamos met de posjes?
Nee ik kijk niet. Was na HHE blij dat we eindelijk van ze af waren.
Niet mijn mensen en ook niet mijn humor.
louise1 schreef:
09-05-2018 19:49
Moest echt lachen toen Jasper zei: en dan zelf er naast staan te kijken. Die snapt het tenminste.
Hahahaha ja die was leuk en raak.
Een jaar pos was genoeg. Maar vond het stuk met de architect ook tenenkrommend. Het sloeg nergens op, ze hebben geen bal verstand van tuinonderhoud en verspillen de tijd van die man.
Wel weer erg leuk het enthousiasme van de kinderen van Jessica, om voor mamma een kado uit te zoeken.
Gingen Senna en zijn buurmeisje nu toch naar dezelfde school? Zou hij van de katholieke school af zijn?
grasklokje schreef:
10-05-2018 11:36
Gingen Senna en zijn buurmeisje nu toch naar dezelfde school? Zou hij van de katholieke school af zijn?
Dat vroeg ik me ook nog af ja
Alle reacties Link kopieren
Ikje86 schreef:
09-05-2018 22:34
Kijkt er iemand nog naar vamos met de posjes?

Toch best grappig, je moet toch ergens naar kijken. Ik vind die Tygo echt een heerlijk kind hoe die er bij staat en loopt enz. En dat masker op het einde!
Ik :cheer: kan er niks aan doen maar vind t erg grappig!
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de posjes ook te veel. Heb ff geprobeerd te kijken maar meteen afgehaakt. Ze komen niet oprecht op me over.
Ikje86 schreef:
09-05-2018 22:34
Kijkt er iemand nog naar vamos met de posjes?

Toch best grappig, je moet toch ergens naar kijken. Ik vind die Tygo echt een heerlijk kind hoe die er bij staat en loopt enz. En dat masker op het einde!
Ik vind de Posjes leuk! Ze hebben 't goed geregeld; op reis door Zuid Amerika betaald door RTL! Al vind ik ze tot nu toe wel 'n sjofele accommodaties slapen en behalve bij die tenten hebben ze nog geen eigen kamer voor de kids ook.
Ik kijk ook naar de Posjes. Vind het ook leuk om te zien wat voor reis ze maken.
Alle reacties Link kopieren
Ikje86 schreef:
09-05-2018 22:34
Kijkt er iemand nog naar vamos met de posjes?

Toch best grappig, je moet toch ergens naar kijken. Ik vind die Tygo echt een heerlijk kind hoe die er bij staat en loopt enz. En dat masker op het einde!

Grote flop en terecht, 10 minuten per week waren ze al vervelend: De nieuwe realityserie Vamos Met De Familie Pos is woensdagavond met slechte kijkcijfers van start gegaan. Er keken 423.000 mensen (7,6 procent) naar de eerste uitzending op RTL 4.
hondonspain schreef:
13-05-2018 14:37
Grote flop en terecht, 10 minuten per week waren ze al vervelend: De nieuwe realityserie Vamos Met De Familie Pos is woensdagavond met slechte kijkcijfers van start gegaan. Er keken 423.000 mensen (7,6 procent) naar de eerste uitzending op RTL 4.
Heel slecht van mij, maar ik denk: Haha. Net goed.

Ik vind de families van dit jaar echt veel leuker om te volgen.
Joni_de_tweede schreef:
13-05-2018 20:03
Heel slecht van mij, maar ik denk: Haha. Net goed.
Precies, ik ook
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 14-05-2018 07:11
0.68% gewijzigd
dubbel
Alle reacties Link kopieren
grasklokje schreef:
10-05-2018 11:36
Maar vond het stuk met de architect ook tenenkrommend. Het sloeg nergens op, ze hebben geen bal verstand van tuinonderhoud en verspillen de tijd van die man.
Het was bijna beschamend hoe de dollar tekens in hun ogen stonden.

Ik gok dat fam Flocke in januari terug in Nederland zijn. Ze passen daar niet.
Dan kunnen ze mooi alle boompjes verkopen en het geld verbrassen.
Niet hun zorg hoe het landje achterblijft.

En opperde ze nu ook dat ze bij de buren aan bomen konden komen?
Ik hoorde iets over Residentia Palmera..

Ik vind dat daar hele mooie dingen worden gebouwd.
Die bar!
Ik kan Bart wel waarderen. En ook Maaike vind ik leuk ontdooien. Hopelijk is ze weer helemaal opgeknapt.

Zo, ik ben uitgemijmerd. ;-D
Ze hadden wel iets leukers van die containers kunnen maken. Zoiets als dit bijv:

Afbeelding
Fam Bart en Matthijs maken tekeningen, plannen en hebben visie en smaak. Dat zie je terug in de afwerking en ieder draagt op zijn eigen wijze steentje bij. Top, het wordt mooi daar. Dat andere terrein wordt een steeds grotere zooi in mijn ogen. Dat groen hebben ze juist zelf hard nodig om zandbak idee weg te halen. Maar ben het eens met bovenstaande, lol voor een jaar en Kaapverdië zit met de container en olievaten zooi overeen jaar. Begrijp nog steeds niet dat Jasper en Jessica daar in mee gaan. Alles zo zuinig mogelijk, huisjes waar je je kont niet kan keren en poedelzwembad. En wel verwachten dat mensen daar de hoofdprijs voor gaan betalen.? Olieplaat voor de kop! Net als Addy met camping, vrijetijd besteding. Was lekker gaan tuinieren (als bedrijf), leuk chaletje neerzetten en de bevolking daar helpen van resterende tegoed.
Alle reacties Link kopieren
Joni_de_tweede schreef:
13-05-2018 20:03


Ik vind de families van dit jaar echt veel leuker om te volgen.
Klopt, maar ook wel wat saaier. Weinig om je aan te ergeren (ik erger me ook niet aan Ocke, ik vind het wel een mooie vent).
Waarom komt bij ocke en Jasper alles zo hutje mutje dicht op elkaar, met name dat zwembad. Leuk hoor een zwembad maar geen plaats voor ligbedjes naast het zwembad. Niet iedereen zit graag de hele dag op een barkruk of op de rand van het zwembad.
Geen ligtbedjes is voor mij echt een no go!!!
Ikje86 schreef:
17-05-2018 16:45
Waarom komt bij ocke en Jasper alles zo hutje mutje dicht op elkaar, met name dat zwembad. Leuk hoor een zwembad maar geen plaats voor ligbedjes naast het zwembad. Niet iedereen zit graag de hele dag op een barkruk of op de rand van het zwembad.
Geen ligtbedjes is voor mij echt een no go!!!
Een kikkerbadje tussen bar en speeltuin zal voor de meeste mensen geen droom locatie zijn, alleen voor Ocke, die droomt dat de euro's binnenstromen voor zijn Resort!
Wat een vermoeiend mens, die moeder van Maaike.
Ik vind die moeder van Maaike wel een leuk mens!

Arm hondje die ze gevonden hadden, hopelijk zorgen ze goed voor hem.

Hebben ze op dat eiland daar geen vloeienpipetjes ofzo? En hond geen kap op na operatie is vragen om problemen!

Oh ocke gaat volgende week echt een te fout overhemd dragen met die te hoge boorden, vreselijk, doe gewoon lekker een mooi linnen hemd aan daar in dat land als je er representatief eruit wilt zien.
Alle reacties Link kopieren
Net de aflevering van vorige week en vandaag gekeken. Ik kan Bart en Matthijs steeds beter waarderen. Wordt echt super mooi en duurzaam. Ocke gaat toch na het jaar weg. Jasper kan ik niet inschatten.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet wel zeggen dat ik blij verrast was. Ik vond die meubels van olievaten echt mooi! En die muurschilderingen. Heel gaaf wordt het volgens mij.
juliadenders schreef:
21-05-2018 23:50
Ik moet wel zeggen dat ik blij verrast was. Ik vond die meubels van olievaten echt mooi! En die muurschilderingen. Heel gaaf wordt het volgens mij.
Echt? Je mag hopen dat ze er kussentjes op leggen, anders brand je je billen weg! Wat een verschil met Palmera, daar wordt het echt mooi! Oma was inderdaad wel wat over de top, maar dat is natuurlijk wel leuke tv ;-)
De meiden van Jessica ook, tsjonge, de voorlichting mag wel iets beter, maar prachtig hoe graag ze hun kennis spuien.
Wat is niet begrijp is dat Ocke wel zijn huis af heeft en Jasper het niet af kan maken omdat er geen geld is... is dat huis dan zoveel duurder om te bouwen? Wel verstandig dan Matthijs en Marieke het belangrijkste eerst doen, dan komt de rest later wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven