Help! Mijn man is klusser!
donderdag 19 april 2012 om 20:52
quote:Summerdance schreef op 19 april 2012 @ 20:49:
[...]
God ben ik er eens een keer een donderdag niet?
Kan verdorie geen week weg of jullie breken de boel af hier...
Misschien tijdens de reclame een stukje terug lezen in dat topic?
Maar goed, voor mij was het niet meer gezellig.
[...]
God ben ik er eens een keer een donderdag niet?
Kan verdorie geen week weg of jullie breken de boel af hier...
Misschien tijdens de reclame een stukje terug lezen in dat topic?
Maar goed, voor mij was het niet meer gezellig.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
donderdag 19 april 2012 om 20:52
quote:Pippin schreef op 19 april 2012 @ 20:50:
oh, dat het niet gezellig was heb ik helemaal gemist.
Met vV gaat het best goed; hij is wel onrustig en zo met darmkrampjes erbij, zo zielig Ik denk dat Pippin Campina een beetje teveel melk in zijn mondje en buikje lanceert waardoor ie krampjes krijgt. Dus ik kolf maar een stukje af voor ik ga voeden. Wat een gedoe zeg. Niks idyllisch borstvoeden vooralsnog, het is keihard werken. Maar hij groeit er prima op en het is ook wel knus dus we gaan d'r gewoon lekker mee door.darmkrampjes zijn echt heel vervelend, die heeft pommel ook gehad, nu gebruiken we infacol en is het een heel stuk minder.
oh, dat het niet gezellig was heb ik helemaal gemist.
Met vV gaat het best goed; hij is wel onrustig en zo met darmkrampjes erbij, zo zielig Ik denk dat Pippin Campina een beetje teveel melk in zijn mondje en buikje lanceert waardoor ie krampjes krijgt. Dus ik kolf maar een stukje af voor ik ga voeden. Wat een gedoe zeg. Niks idyllisch borstvoeden vooralsnog, het is keihard werken. Maar hij groeit er prima op en het is ook wel knus dus we gaan d'r gewoon lekker mee door.darmkrampjes zijn echt heel vervelend, die heeft pommel ook gehad, nu gebruiken we infacol en is het een heel stuk minder.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
donderdag 19 april 2012 om 20:53
quote:Tickel schreef op 19 april 2012 @ 20:50:
[...]
Vorige week vonden een paar (2/3) forummers dat onze manier van posten niet aardig was. Ze vonden het vervelend en waren bang dat het lijdend voorwerp, of de moeder, deze postings zouden lezen. Ergo: ze hebben van een trash topic een psyche topic gemaakt.
JA dikke doei hoor!
We gaan gewoon trashen ander kan IK straks een toppic openen op de psyche pijler
Dan krijg ik trash afkickverschijnselen!
Dussssssssssssssss
(ik waarschuw vast, ik heb een ontzettende recalcitrante bui, ik heb me toch een kak dag achter de rug zeg, niet normaal!)
[...]
Vorige week vonden een paar (2/3) forummers dat onze manier van posten niet aardig was. Ze vonden het vervelend en waren bang dat het lijdend voorwerp, of de moeder, deze postings zouden lezen. Ergo: ze hebben van een trash topic een psyche topic gemaakt.
JA dikke doei hoor!
We gaan gewoon trashen ander kan IK straks een toppic openen op de psyche pijler
Dussssssssssssssss
(ik waarschuw vast, ik heb een ontzettende recalcitrante bui, ik heb me toch een kak dag achter de rug zeg, niet normaal!)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 19 april 2012 om 20:54
quote:coolpack2 schreef op 19 april 2012 @ 20:51:
Nou ja, het programma 'gepest' is voor de een meer trash dan de ander...
Ik hoorde iemand van de week zeggen op de radio dat iemand niet "moeders mooiste is". Dacht meteen: oei Ach, ik ben zelf ook moeders mooiste niet, maar om dan gelijk te vragen om quotes en postings aan te passen vind ik wat ver gaan. Niemand daar onderschat het effect van pesten op dat topic.
Nou ja, het programma 'gepest' is voor de een meer trash dan de ander...
Ik hoorde iemand van de week zeggen op de radio dat iemand niet "moeders mooiste is". Dacht meteen: oei Ach, ik ben zelf ook moeders mooiste niet, maar om dan gelijk te vragen om quotes en postings aan te passen vind ik wat ver gaan. Niemand daar onderschat het effect van pesten op dat topic.
quote:Summerdance schreef op 19 april 2012 @ 20:53:
[...]
JA dikke doei hoor!
Dussssssssssssssss
(ik waarschuw vast, ik heb een ontzettende recalcitrante bui, ik heb me toch een kak dag achter de rug zeg, niet normaal!)Lag Astrid in je stoel?
[...]
JA dikke doei hoor!
Dussssssssssssssss
(ik waarschuw vast, ik heb een ontzettende recalcitrante bui, ik heb me toch een kak dag achter de rug zeg, niet normaal!)Lag Astrid in je stoel?
quote:Tickel schreef op 19 april 2012 @ 20:45:
[...]
Bedoel je over dat dik zijn en moeder met jampotglazen in d'r bril?
Zulke dingen worden toch vaak zo gezegd daar? Ik zie het probleem niet zo.
Nee, dat was het niet tick. O.a. ik viel erover, dat bijv. jij erop aangesproken werd dat je schreef, dat het gepeste meisje niet moeders mooiste was, terwijl anderen (zoals Steph, sorry Steph, ik was het alweer zowat vergeten) zo enorm aan de kant van de gepeste stonden, dat ze de pesters (althans, volgens dat grietje, want dat andere meisje kwam niet opdagen) trut noemden en andere niet al te nette benamingen.
Ik heb met beide geen enkele moeite, maar kan er slecht tegen als er met twee maten worden gemeten.
[...]
Bedoel je over dat dik zijn en moeder met jampotglazen in d'r bril?
Zulke dingen worden toch vaak zo gezegd daar? Ik zie het probleem niet zo.
Nee, dat was het niet tick. O.a. ik viel erover, dat bijv. jij erop aangesproken werd dat je schreef, dat het gepeste meisje niet moeders mooiste was, terwijl anderen (zoals Steph, sorry Steph, ik was het alweer zowat vergeten) zo enorm aan de kant van de gepeste stonden, dat ze de pesters (althans, volgens dat grietje, want dat andere meisje kwam niet opdagen) trut noemden en andere niet al te nette benamingen.
Ik heb met beide geen enkele moeite, maar kan er slecht tegen als er met twee maten worden gemeten.
Its; ik heb Infacol ook in huis, maar het het idee dat mijn toeschietreflex gewoon veel te heftig is. Hij kreeg erg de hik, verslikte zich en als vervolg buikkrampjes. Ik heb de Infacol nu een paar dagen laten staan en merk niet heel erg veel verschil. Hij wl alleen gewoon heel erg vaak en veel bij en op papa en mama liggen.
donderdag 19 april 2012 om 20:55
quote:Summerdance schreef op 19 april 2012 @ 20:53:
[...]
JA dikke doei hoor!
Dussssssssssssssss
(ik waarschuw vast, ik heb een ontzettende recalcitrante bui, ik heb me toch een kak dag achter de rug zeg, niet normaal!)Was patiënt Astrid bij je?
[...]
JA dikke doei hoor!
Dussssssssssssssss
(ik waarschuw vast, ik heb een ontzettende recalcitrante bui, ik heb me toch een kak dag achter de rug zeg, niet normaal!)Was patiënt Astrid bij je?
donderdag 19 april 2012 om 20:56
quote:coolpack2 schreef op 19 april 2012 @ 20:53:
yom yom yom met zo'n lage stem is idd leuk
Mijn hond heeft sinds gister een anti-schrokbak, deed ook yom-yom.
Een antiwatte???
Misschien ook wat voor de uk van mij... (hond hè mensen, hond...dat jullie niet denken dat ik een mensen uk aan een schrokbak zet)
yom yom yom met zo'n lage stem is idd leuk
Mijn hond heeft sinds gister een anti-schrokbak, deed ook yom-yom.
Een antiwatte???
Misschien ook wat voor de uk van mij... (hond hè mensen, hond...dat jullie niet denken dat ik een mensen uk aan een schrokbak zet)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!